Szerencsére nem az ár a legfontosabb, sokkal inkább az állapot és a fenntarthatóság.
Szeretnék kérdezni tőletek a javasolt, illetve nem javasolt változatokról.
2.0 hdi 90Le (RHY) Siemens elektronikás? Ez megbízhatatlanabb, vagy drágábban javítható, mint a 107Le Bosch változat. Csak mert a 107Le (RHS) nagyon ritka Bp környékén, arra hónapokat is várhatok.
Mivel a facelifteseket is nézem, az 1,6 hdi is szóba került. Viszont itt csak a 9HY-t nézzem, vagy a FAP kiköthető a 9HZ-ből is?
Másik gondom, hogy a szervízkönyvesekben 30ekm-es olajcserék voltak eddig, mint pl ebben:
Az 1,6 hdi-ket mekkora kockázat 150-200ekm-rel megvenni? Olyat olvastam, hogy a 30 ezres periódus miatt kitakaríthatatlanul elkokszolódnak. Ez tényleg így van?
tavaly vettem 4 db 5 éves conti winter sportot. szerintem a nyári gumi jobban betapadt mint a téli. 1 nap 4x ástam el magam. Nem érdemes venni használt gumit, ha megnézed elég jó áron van hankook, barum, vagy matador. Tesóm autóját (altea 2.0 pdtdi) elég jól megfogja a hankook. Persze újjak.
Pont most vettem reggel 4 db-ot, mert találtam itt helyben nagyon szépeket.
A másik nagy dilemmám pedig az, hogy ugye lehet 13 990-ért FIRESTONE WINTER HAWK 3-at kapni, de a gumis ajánlott egy 5 éves DUNLOPot kb 7mm mélységgel 7 ezer forintért.
Télen (meg amúgy is) viszonylag keveset megyek (évi ~10-15 ezer km), szerintetek mi éri meg jobban?
Kimentem. Megnéztem. Van 2 db használaton kívüli felnim. pug 406 van belül stb, de ET-szám nincs a gumi "alatt". Kívül a szelepnél 2 arasznyi betűsor áll. Dunlop, Michelin, France stb, rakás szám, ET 18, még valami szám stb. Lefényképezhetem, de csak holnap tudnám iderakni.
Lehet, hogy a gumi alatt van :/ Amúgy van rajta sok helyen felületi rozsda, szerintem akkor lehet eltakarja. Holnap minden kiderül :D Érdemes ezeket megcsiszolni vagy nem amúgy?
Szia! Egyszerű kicserélni a komplettet, csak a görgőt nem tudom. Kell egy azt hiszem 13-as kulcs, azzal kell a görgőt a feszítő rugó ellenébe nyomni, a szíjat levenni, a tartón lévő két csavart kicsavarni, az egész feszítőt kivenni. Visszaszerelés fordított sorrendben, azzal a különbséggel, hogy az új feszítő egy stifttel ki van ékelve. Beszerelés után ezt ki kell venni, miután a szíjj vissza van téve.
Ha a lengéscsillapító most volt cserélve, akkor lehet szerelési hiba is, de lehet esetleg toronycsapágy is.
Smírónak üzenem: megkaptam, küldtem. De ne itt keresd: "FM monogrammal ... nehéz szelektálni a sok haj- és pénisznövesztő, mellszőr végleges eltüntető és bozót telepítő, szabad idő értelmes kihasználására buzdító ajánlat közül..." , mert ilyet nem írtam !!!!