Szomszédomnak van egy 307SW-je eladó. A km óra állása a valóságot tükrözi szervízkönyvel, de ez nem azt jelenti, hogy bármi baj lenne vele. Határozottan jó a kocsi. 7fős
Tavaly vásároltam , egy gazdás , 2006-os évjárat , break , 134ezer volt a kilóméter. Háztól vettem.
Rögvest olajcsere , összes szűrő cserélve. Szerelő szerint motorikussan [átvizsgálás után] mint az új. Bár szerintem másik Pug-hoz képest nekem kicsit "dízelesebb a hangja". Jena a kérdéseim a következők:
Szerinted ebből a tipusból mit lehetne kihozni. Milyen olajat ajánlasz [ városi használat napi 10-15km].
Egy árajánlatot tudnál e adni egy okosításra. Kkmét mellett lakok [Izsák]. Mikor lehetne időt szakítani rá , megvárva a helyszínen. Várom válaszodat.
Még keresgélek, mert célszerű lenne nem 1db-ra fókuszálni, hanem még pár célpontot keresni. Csak most éppen nincsenek szimpatikusak és nekem nem a világ végén lévők. :)
Szia! Nekem is 307 SW - van RHS 2.0 HDi. Immár nyolc és fél éve,de még nem gondolkodom másikon :D:D
Eszméletlen ahogy megy hála Jenának.Optimalizálta és szerintem igy 130 LE felet van az ereje :))))
Minél gyorsabban megyek annál kevesebbet eszik:)
Mit is cseréltem rajta? Gumiköpeny,akksi nemrég,toronycsapágyak,stabil.karvagy rúd.Ja és hét személyesre változtattam ezért két pótülést,üléshuzat és persze izzókat ami fogyóeszköz :)
Én nem tudok rosszat mondani róla anak ellenére,h a 200 ezret már átléptem vele.Szűrőket,olajat jó idejében cserélem mindig.Ami zörög kopog azt idejében levadászom :)
Most ami nagyon égető jav.lessz az a generátor szabadonfutója lessz.Már nagyon nyifog...
Nem néz ki rosszul a hirdetett példány, meg van neki olajhőfok-jelzője is, ami nagy szívemvágyacucc, de hogy egészséges-e, azt egy élőadatos diagnosztika tudja megmondani. Jena csinál ilyet, keresd őt. A menet közben mért diagnosztikás értékekből jól meg lehet mondani, hogy van-e baja a motornak, vagy rendben van. Azt is meg lehet tudni, hogy a FAP-ja (ha van) mennyit ártott már eddig a motornak-turbónak, milyen állapotú az EGR, a porlasztók, stb.
Ő nagyon szereti amúgy kiváltani a lendkereket egytömegűre, de én sosem tenném. ;) Nem véletlenül van az benne...
A konkrét darabról mi a véleményed? A hirdetésből nem ferül ki, hogy fap-os-e, de mivel francia, gondolom igen. Akkor azt ki lehet iktatni. Ennél a kettős tömegű lendkerék szintén átépíthető, illetve javasolt az átépítése?
Én mindenképp az 1,6 HDi mellett szavaznék! Az RHY-t nem érdemes venni, az RHS nem rossz, de a 9HY sokkal takarékosabb, jól húzható ha kell, a FAP-ot is ki lehet szedni belőle, és ismertek (és kezelhetőek, megelőzhetőek) a tipushibái. Természetesen jobban jársz egy olyan verzióval, amiben nem harmincezrenként cseréltek olajat (és nem hatvanezrenként légszűrőt), hanem hamarabb. De ez a motor jól diagolható, plusz fülből is jól hallható, ha egészséges. Egyébként meg megízható, ha rendesen van szervizelve. Hallottam olyan taxiról, amiben 840.000 km-t ment el egy ilyen blokk. A befecskendezője tisztítható, felújítható, a lendkereke elég jól bírja, stb. Az enyém 193.000 km-es. Nem tervezem cserélni.
Ez a lényeg :) Kíváncsi vagyok mit mondd majd róla. Olyan 11 ezer körül megúsznám a benzint ha tényleg jó :D Csak elmegy rá 1 nap és a siker sem garantált :D
Azért DOT számra kérdezz rá (vagy a korára), mert az hogy zsír új, az világos hogy nem igaz, de kérdés hogy kevés használaton kívül mennyit ácsorgott még bárhol is :)