Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

veciv6 Creative Commons License 2010.07.12 0 0 10952

Nekem C-s vekiben volt ezzel a mocival-nagyon bevált......

Nagyon baráti 8Literes átlagfogyasztás-kiváló menetdinamika mellett(a kategóriájában)......

Előzmény: audia8d2 (10951)
AAAAAAAAAAAAAAA
audia8d2 Creative Commons License 2010.07.12 0 0 10951

Sziasztok

Mi a véleményetek a 2,2-es benzines mocikról? Érdemes gondolkodni rajta?

veciv6 Creative Commons License 2010.07.11 0 0 10950

Ja,azt hittem te is Angliában nyomod....... :-)

Használd az Ebay-t rengeteg dolgot megvehetsz hozzá piti áron.......

Előzmény: Mamut79 (10949)
Mamut79 Creative Commons License 2010.07.10 0 0 10949
Ez egy kicsi ír városka. Kicsi szervízzel :) Ugyan a szomszéd városban van Opel szervíz, de igen borsos. Jobb első ködlámpát 145 euroért akartak nekem adni. Míg a helyi autósboltban ugyanazt megvettem 32 euroért.
Vauxhall itt nemigen van, az főleg É-Írországra jellemző, itt keveset látni. :)
Előzmény: veciv6 (10947)
ThomasX_85 Creative Commons License 2010.07.10 0 0 10948
Értem. Neked is és veciv6-nak is köszönöm a segítséget! Kihúztam az ECO gombot, kipróbáltam, úgy is letilt a klíma. Bár így legalább nem volt gomb, ami melegedjen - ahogy te is írtad. :) Azokat a gombákat meg nem bántom, annyira nem értek hozzá. Jövő héten elviszem szerelőhöz, elmondom neki a tapasztalataimat, aztán remélem könnyen-gyorsan javítható lesz a dolog.

Köszi még egyszer!
Előzmény: Törölt nick (10936)
veciv6 Creative Commons License 2010.07.09 0 0 10947

Rossz helyen vagy-én anno ahol 5 évet lehúztam 1 kis falucska volt 3 szervízzel-ebből egyben volt Tech2.....-a vauxhall szervízeket nem ajánlom az árak miatt....

Viszont,ha angol autód van-500fontért veszel 1 másik tip-top állapotút.... ;-)

mumtaz Creative Commons License 2010.07.09 0 0 10946
Azért tartsd rajtuk a szemed. Ezek után már ki tudja.
Előzmény: Mamut79 (10945)
Mamut79 Creative Commons License 2010.07.09 0 0 10945
Remélem, hogy van, azért a veki elég elterjedt autó errefelé. Ráadásul az egyetlen szervíz a városban.. :)
Előzmény: veciv6 (10944)
veciv6 Creative Commons License 2010.07.09 0 0 10944
Föltéve,ha van olyan gépük(Tech2)......
Előzmény: Mamut79 (10942)
veciv6 Creative Commons License 2010.07.09 0 0 10943

Akkor jó lett és ez a lényeg......

 

Jó bele az is.........

Előzmény: Feri_Vectra (10941)
Mamut79 Creative Commons License 2010.07.08 0 0 10942
Sziasztok!

Mivel kedden kaptam egy szabadnapot végre eljutottam a szerelőhöz az erővesztéses problémámmal. Összeszedtem minden angoltudásom és elmakogtam a fószernek, hogy mi a pálya. Hideg motornál, megállásnál, kigyullad a diagnosztika lámpa és 1-2 km-en keresztül semmi ereje az autónak, magas a fordulatszám és padlógázzal is alig megy. Aszondja megnézi. Gondoltam rádugja a kis masináját kiolvassa a hibát és megmondja mennyi pénzt vigyek. :) Erre 5 perc múlva hozza vissza az autót, hogy aszondja kicserélt egy repedt csövet. Egy kb 3-4 cm hosszú, kb ceruza vastagságnyi kis csövet mutatott amin volt egy repedés. Azt mondta azt hiszi ez a baj. Használjam az autót és kiderül. Hát nem ez volt a baja, ma reggel megint szétszaladt a ménes. :( És megint vissza is tért 1-2 km után. Jövő 7-en megint viszem és addig verem az asztalt míg ki nem olvassák a hibát. :) Szóval egyenlőre itt tartunk.
AAAAAAAAAAAAAAA
Feri_Vectra Creative Commons License 2010.07.08 0 0 10941
Hali!

Még régebben írtam ide, hogy vettem egy Vectra B-t és hát szinte az nap el is kezdett világítani szakaszosan a motordiagnosztika lámpa. Vissza vittem az autót mert fél év garanciát vállaltak. Mondták hogy a lambdaszonda ment tönkre. De ez is beletelt egy hétbe. Közölték hogy ez nem tartózik bele a garanciába, de mivel ilyen hamar jelentkezett ez a probléma méltányossági garanciát tudnak ajánlani. Ez azt takarta hogy állták a szerelési költséget és az alkatrész 60% át. Így csere lett belőle. Hát 1,5 hét alatt ezt meg is oldották. Szinte már naponta telefonálgattam hogy mi van az autóval, de mindig az volt a válasz hogy nem jött az alkatrész. Eltelt a vételtől egy hónap de szinte alig tudtam használni az autót. De ma kész lett szóltak hogy mehetek érte. Örültem is neki és a barátnőm el is ment érte. 15 ezer forintba került az egész herce hurca de most már legalább jó az autó.
Gondoltam megosztom ezt veletek, ha már leírtam a problémámat :)

ELF Competition ST 10W40 ACEA:A3/B4 API SL/CF ez az olaj jó lesz az autóba, és mi a véleményetek ha tudtok ebben segíteni. ????

Üdv minden Vectrásnak
Generator2 Creative Commons License 2010.07.08 0 0 10940
Nekem az is elég lenne ha megirnád ide hogy a vákumszelep honnann kap vákumot? A szelepről elmenö csőnek hol van a másik vége. Mint irtam a pollenszürönél van a csatlakozás de utánna már nem tudtam követni hogy hová megy az a pici cső.
Előzmény: Törölt nick (10935)
gmzsolt Creative Commons License 2010.07.07 0 0 10939
2.0 tdi ben hol van az olajgomba?
Nick_X14XE Creative Commons License 2010.07.07 0 0 10938

Hát, kezdetnek legalább annyit elárulhatnál hogy milyen fejegységed van most.

A tetején nincs valami cimke a lábkiosztással?

Előzmény: kotlos (10930)
tibi1.7td Creative Commons License 2010.07.07 0 0 10937

Hello!

tud valaki valami jo megoldást hogy  lehet kitisztítani a hütőt kivülről belölről????SOS

Törölt nick Creative Commons License 2010.07.06 0 0 10936

Mint korábban írtam, van a vízhűtőben két hőgomba !

Az alsó tiltja a klímát , ha túl melegnek érzi a vizet .

Nekem ez szart be , ezért állandóan tiltott.  Az volt a főgond , hogy korábban cseréltettem ki mindkét hőgombát újra, mert nem volt fűtésem. Az új alkatrész eleve hibás volt, ezért senki nem gondolt rá, hogy rossz lehet.

( persze - sajnos - volt még két másik hiba is  és iszonyat szívás volt , mire kiszaszeroltuk , mi a gond )

Ha haldoklik a cucc, akkor csinálhat olyat, hogy egyszer működik, egyszer nem .

Bár elég macerás , de le kell róla húzni a csatit és rövidre kell zárni .

Mivel ez egy nyitó kapcsoló, hibás működés esetén nyitva marad a kontakt .

Egyszóval ki kell iktatni és megnézni, hogy így működik-e a klíma.

Ha igen , megvan a tettes !

Sajnálatos módon a klima és a hozzá tarozó vezérlés, érzékelők, stb., egy elég bonyolult rendszert képeznek, és éppen ezért az otthoni javításuk nem igazán lehetséges.

A hibakeresés minimális szinten lehetséges, de a továbbiak már nagy valószínűséggel szakműhelyre tartoznak.

 

 

Előzmény: ThomasX_85 (10931)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.06 0 0 10935
Azt tudom ígérni , hogy amint lesz rá időm, megnézem és lefényképezem neked !
Előzmény: Generator2 (10929)
Nick_X14XE Creative Commons License 2010.07.06 0 0 10934

B2-d van igaz? Abban így néz ki a TC gomb:

 

TC
Előzmény: trasgo (10927)
veciv6 Creative Commons License 2010.07.06 0 0 10933
Gyárilag(szériában)biztosan nincs,legföljebb,ha valaki anno kicsengetett nem kevés felárat érte......
Inkább 2.0 ,2.2,2.5,2.6 v6 motorral szerelt változatra jellemző....
Előzmény: trasgo (10927)
veciv6 Creative Commons License 2010.07.06 0 0 10932
Könnyen ki lehet húzni a helyéről(a gombot) 1 lapos fejű csavarhúzó azért segít....... :-)
Előzmény: ThomasX_85 (10931)
AAAAAAAAAAAAAAA
ThomasX_85 Creative Commons License 2010.07.06 0 0 10931
Szia!

Köszönöm a felajánlást, de kb. kétévente egyszer megyek Budapestre. :) Úgyhogy erről ennyit. :(

Levegő befúvás van, gyakorlatilag csak a klíma nem megy. Az elmúlt napokban is próbálgattam, most már néha van, hogy át tudom kapcsolni a klímára a rendszert, de még mindig nem kapcsol be a kompresszor, az ECO gomb pedig továbbra is melegszik... nem is melegszik, forró.

A műszerfali gombokat egy egyszerű alányúl-kipattint mozdulattal ki lehet venni? Nem szeretném letörni, ezért kérdem.

MBman (10900):
Igen, erre gyanakszom én is. De elég fura, hogy egyszer működik, egyszer nem. Lehet, hogy esetleg valami alkatrész vagy vezeték nincs megfelelően rögzítve?

veciv6 (10901):
Köszönöm, nem is fogom tudni nektek meghálálni! :S Nem tudom, szokott-e lenni Vectra-találkozó, ha igen, akkor mindenki vendégem egy sörre, aki segít(ett). ;D
Előzmény: Törölt nick (10899)
kotlos Creative Commons License 2010.07.06 0 0 10930
Hihetetlen szaktudással osztom meg tapasztalatomat. A telefonkihangosító jelen pillanatban csak tölt, de semmit nem csinál. Nem hangosít ki, nem halkítja le a hifi-t. Ma reggel kiszedtem a CD lejátszót és a kábelkötegben volt egy narancssárga-barnás színű, aminek a végére rá volt írva, hogy "telefon mute" ha jól emlékszem. E fölött volt egy kék-fehér kábel ami csak úgy üresen lógott, azon nem volt semmi. Ilyenkor mi a teendő?

köszi!

Tajgi
Generator2 Creative Commons License 2010.07.06 0 0 10929
Köszi a segitséget. Megtaláltam a vákumszelepet. Egy pici vákumcső megy a szeleptől a pollenszürönél lévő valamilyen kapcsolora. De: Honnan kap vákumot ez a vákumszelep? Mert nem tudom megállapitani hogy müködik e? Szerintem a szelep elött és után meleg a csö. De, fütésem továbbra sincs. (((.
Előzmény: Törölt nick (10876)
mumtaz Creative Commons License 2010.07.06 0 0 10928
Ha van benne, akkor egy ilyen gombnak is kell benne lenni:


Ha van és megnyomod, akkor a műszeregységen kigyullad a TC lámpácskája. Emlékeim szerint a gyújtás ráadásakor ez a lámpácska is felgyullad egy-két másodpercre (mint más visszajelzők), de nem vagyok biztos benne.
Ha üzembe lép a kipörgés gátló, akkor a TC lámpácska villog.
Előzmény: trasgo (10927)
trasgo Creative Commons License 2010.07.06 0 0 10927
Sziasztok
A vecimbe (2.0dti) állítólag van ASR, ha igen akkor lenni kellene kikapcsolónak is ugye a klímasor fölött jobb oldalt?
Honnan tudom pontosan ,hogy van –e benne?
Köszi üdv trasgo
Nick_X14XE Creative Commons License 2010.07.05 0 0 10926

Az antennának nincs köze a hanghoz, inkább azt kellene leellenőrizni, hogy a régi és az új rádiódon máshová került-e a némítás és a telefon hang bemenetek.

Ha gyári Opel rádió akkor a tetején ott van a lábkiosztás.

 

Bejövő híváskor lenémítja amúgy a rádiót?

Előzmény: kotlos (10925)
kotlos Creative Commons License 2010.07.05 0 0 10925
Sziasztok!
Kérdésem lenne. Bár elavult technika a beépített telefonkihangosító, de nekem nagyon tetszik, meg ha másért nem is olyan nosztalgiaféleképpen szeretném használni. Mai napon sikerült szert tennem egy régi Nokia 3110-re, ami tökéletesen passzol a kocsi kihangosítójába, az egyetlen baj csak, hogy nem hallok semmit. Miért? A HiFi le lett cserélve, az eredeti kazettás nincs meg, ezért? A telefon felső csatlakozója (antenna??) a gumi miatt lehet hogy nem érintkezik,még nem pucoltam meg rendesen. Lehet hogy nem kötötte be egyszerűen az előző tulaj? Vagy lehet hogy nem is lehet bekötni?

Aki tud segítsem már! Köszi!

Tajgi
gmzsolt Creative Commons License 2010.07.05 0 0 10924
az olajgomba könnyen cserélhető vagy szerviz kell hozzá. és ha könnyen szerelhető akkor hol van a 2.0 dti ben?
mumtaz Creative Commons License 2010.07.05 0 0 10923
Azért az ilyenektől nem mindig kell megijedni. Alacsony (mármint drasztikusan alacsony) fordulaton szinte természetes, hogy kigyullad a lámpa, illetve pislákol. Alapjáraton beindított motornál az olajlámpa nem mindig alszik el azonnal. Ez még nem biztos hogy bajt jelent. Viszont sok minden okozhatja.
Néhány esetben természetes. Okozhatja az is, hogy régi az olaj, esetleg nagyon felhígult. Okozhatja a motor, vagy az olajpumpa kopása is, részleges dugulás, olajgomba, stb...
Előzmény: gmzsolt (10918)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!