Nem beszélve arról, hogy a Berettyóújfalui '190-es kivételével mindegyik Hajdúnánási fordás és őszintén elmondhatom, hogy így közel 15 év után hosszadalmasan nehéz volna megszokni, hogy többé ne járjanak Hajdúnánásra. Emellett azok még aránylag jó buszok is, ha a tartósságot nézzük. Jó, előfordul, hogy javításra szorulnak, de nem olyan gyakran, mint (pl.) némelyik Credo.
Minek dobod be a csalit ha utána meg nem mondol semmit?
Nekem szimpla utasnak honnan kellene informálódnom? Áruld már el!
Ki az a Laci bátyám? Soha semmi közöm nem volt a volánhoz!
Ha Debrecen szeretne a hulladékokkal kínlódni akkor legyen. Én meg mint utas legfeljebb kerülöm a Hajdús távolsági járatokat. Úgy is nayon tetszenek az új Borsodos Intourók.
Econelleket akartam írni, keverem a kettőt mindig, mindkettő ugyan az a hulladék.
A többire nem írok semmit inkább, ha kicsit informáltabb lennél, tudnád miről beszélek, nem csak hőbörögnél, hogy adjanak már új kocsikat Biharba. Az új Intourokat is Laci bátyád szavazta le, mert ”nincs rá igény”
A váltó cseréje 70.000 Ft.- + munkadíj kb. 30.000 Ft.- azaz kb. 100.000-120.000 Ft.-
Ok ?
De Te nem cseréled ki a váltót hanem venni akarsz egy új Suzukit.
6.000.000 forintért.
Nem Ok.
Mert a feleséged közli, hogy nincs hat milliótok új autóra, még a 100.000 Ft.- előteremtése a váltó cserére is csak úgy működik, ha család pár. már betervezett nyári programját törlitek.
A KXW-k 2007 végén jöttek a volánhoz, bőven vannak még ezeknél idősebb kocsik, ha az alapján szándékozol eldöntetni, mit kellene selejtezni és mit nem. Amúgy sem az életkor a döntő.
Te hol élsz? Az egy dolog, hogy jött egy halom Reform, de el is vittek Inovell-eket Tiszaújvárosba, a piros MAN-okat, meg a Marcopolokat sorra selejtezik, mert szét vannak rohadva, az MLA sem jár már elég régóta, milyen másik van? Borsodból is azért hoztak át 3 Iveco-t, mert annyira gyatra a helyzet, hogy már muszály volt. Eredetileg csak ősszel, az új MAN-ok érkezésével hozták volna át őket, de muszály volt elhozni őket hamarabb, ezért is váltják majd ősszel az új Intourokat az új MAN-ok.
Nem követem a járműállomány változásai, csak nagyjából, de rengeteg Reform érkezett év elején, nem beszélve a tavaly beszerzett csuklós MAN-ekről. Egyébként rengeteg, az emlegetettnél csak pár évvel idősebb busz (főleg MAN) lett selejt az elmúlt pár hónapban, ezért nem értem, hogy miért cserélnek váltót egy ilyen idős kocsin.
Nem értem, hogy ennyi új busz mellett miért költenek ennyit 15-20 éves buszokra. Komplett vázcserés felújítás nélkül úgyis mehet a szemétbe néhány éven belül, de azt csak az Ikarusoknál érte meg megcsinálni. Itt off, de pl. a tanker nemrég váltóhiba miatt dobta ki az LMG-133-at, pedig ezt leszámítva az egyik legjobb állapotú csuklós volt.