Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ratisrdt Creative Commons License 2010.10.16 0 0 28162
Ez a szálcsiszolt alufólia igen jól néz ki! Lehet, hogy én is megcsinálom a fabetéteket vele! Ilyen szálcsiszolt hatás van a sportline-ban is, csak az kék.

Üdv!
Előzmény: Pug 306 GTI (28160)
szabozs72 Creative Commons License 2010.10.16 0 0 28161
Sziasztok!
Valaki tudna segíteni nekem abban hogy hogyan is kell helyzetjelző izzót cserélni?
Szét kell szednem a lámpát?
Segítségeteket előre is köszönöm.
Pug 306 GTI Creative Commons License 2010.10.16 0 0 28160
Nem olyan régen végre teljesen meg szabadultam a fa be rakástól... ezüstre festettem!
Múlt héten meg bele futottam iszonyat jó minőségű szál-csiszolt alu dekor fóliába!

a computer kijelzőnél nem lett tökéletes de azt holnap újra meg csinálom!
~4-5eFt-ből meg lehet csinálni a műszerfalat és az ajtókat.



Pug 306 GTI Creative Commons License 2010.10.16 0 0 28159
Nincsmit! Nem mindenkik tud hegedálni azlrt ajánlottam!
Előzmény: paulinho (28158)
paulinho Creative Commons License 2010.10.15 0 0 28158
Köszi srácok a tippeket, hozzászólásokat a rezonáló-zörgő problémámhoz. A leömlőnél fogom keresni a megoldást. Ha sikerül, beszámolok róla, időben még nem tudom mikor történik ez meg.


Ezt a képet a vaterán találtam, aki ráismer a sajátjára, bocs érte :) Szóval a képen látható lemezek is okozhatják a problémát...(?)

Pug 306 GTI! Köszi szépen a leömlő felajánlást. Remélem a sajátom javítható és megoldódik, de még1x köszi.
Philip406 Creative Commons License 2010.10.15 0 0 28157
sziasztok

nincs valakinek 4 db ajtókárpit szürke szinű S2-höz, fabetétes, lámpás.
vagy komplett bőr belső is érdekel, árban biztosan megegyezünk.

köszi
Pug 306 GTI Creative Commons License 2010.10.15 0 0 28156
Nekem olyan 2700-től egy kerepelő hang terhelésre... hidróval össze keverhető volt a hangfekvése!

ki cseréltük a tökéket semmi változás! szétszedtünk szinte mindent és semmit nem találtunk! majd ki cseréltük a leömlőt és csönd lett! :)

ha kell van nálam egy le őmlö ami meg lett heggesztve így megint használható!
Előzmény: paulinho (28145)
406 green Creative Commons License 2010.10.15 0 0 28155
Az 1.8-1.9 bar nyomás is necces lehet 230-nál ( főleg tartós haladásnál). Ha meg a gyárinál nagyobb kerék van alatta, akkor collonként +0.2 barral kell növelni a nyomást. Én pályázás előtt mindig megnézem. Arra is oda kell figyelni, hogy még hideg guminál történjék az ellenőrzés.
Előzmény: Isti62 (28152)
bossery Creative Commons License 2010.10.15 0 0 28154
Nagy sebességnél a gumiban lévő levegő nyomása akár másfélszeresére is nőhet a gyári előíráshoz képest...tehát, 2.4-es nyári gumi gyári nyomás 200 felett akár 3.6-ra is felmehet..vagy akár magasabbra is...gumik ált. 5-6 bar nyomást elviselnek, persze, ha gyárilag erre fújnánk és 200 fölé mennénk, akkor a durrdefekt esélye nagyjából 100%....

Más

tegnap átszereltettem a téligumikat és persze alaposan körbenéztem...és meglepetésemre ezt találtam a jobb első keréknél:




Néztem nagyot, mitől tud ez így elnyíródni....ha jól vettem ki ez a fékbetétkopás-jelző vezetéke, de nem merültem bele, majd hétvégén leveszem, megnézem....

b verzió abs jeladó, de abs-szem csak néha szarakodik, észrevettem, hogy többnyire jó és működik, kivéve, hogy ha álló helyzetben tekerem a kormányt, pl. parkolásnál, tilitolinál, akkor a műszerfalon kigyullad az abs hiba lámpa és úgy is marad....
Előzmény: Isti62 (28152)
Power36 Creative Commons License 2010.10.15 0 0 28153
Hello!

A kipufogó zörgéshez írnék(bár lehet, hogy már nem aktuális).
Nekem is ez volt a problémám, a lemezből hegesztett leömlő belsejében van egy betét.
Ez hivatott megakadályozni, hogy ne áramoljon át a kipufogógáz egy másik hengerbe.
Nos ez a lemez adja meg magát és zörög. Leveszed mögüle a katalizátort (egy bilincs) és látod is a problémát. A lemezeket az élükön meg kell csipetni CO-val és kész. A lényeg, hogy ne tudjanak egymáson rezonálni, katalizátor vissza, néma csend::))
Előzmény: bendekjani (28139)
Isti62 Creative Commons License 2010.10.15 0 0 28152
részben igaz, részben nem. Pályameleg volt már a gumi, tehát 1,8-1,9 már volt, bár ez sem egészen tanácsos 230-ra, de talán nem annyira necces. Másrészről normálisan a pályameleg állapot akár 2,7 is lehet, tehát biztosan megfogta egy kicsit az autót.
Általában kényes vagyok a kifogástalan műszaki állapotra, így szégyellem is ezt a hibát...
Előzmény: bossery (28149)
Isti62 Creative Commons License 2010.10.15 0 0 28151
Ha van kedved elgurulni Pécel felé, rászánok egy órát és végignézem az alját aknából. (istvan.szekeres.01@gmail.com)
Előzmény: bendekjani (28150)
bendekjani Creative Commons License 2010.10.15 0 0 28150
Köszönöm a válaszodat mindenképpen utána járok, ha egyszer emelő közelében lesz a kocsim. Ami így tél előtt elég valószínű, mert a jobb hátsó lengéscsillapítómból is folyik az olaj vagy már elfolyt és az álmoskönyv szerint az nem éppen jó barátja a menetstabilitásnak. Majd ha mindennek utána jártam akkor írok élménybeszámolót.
Előzmény: Isti62 (28148)
bossery Creative Commons License 2010.10.15 0 0 28149
Látod, látod, ment az volna többet is a múltkori sebességpróbádon normál keréknyomással...:)) 1.5-tel kissé necces azért utólag a 220 feletti repülés....

Én 2-3 hetente ellenőrzöm az összes autónkon a keréknyomást, mindig reggel, hidegen...sőt, anyám autóját is havonta egyszer elviszem egy körre, mindent leellenőrizni, többek között a keréknyomást is....
Előzmény: Isti62 (28146)
Isti62 Creative Commons License 2010.10.15 0 0 28148
Ilyen típusú hangot egy más autó esetében én akkor tapasztaltam, amikor a kipufogón belül vált le/esett szét valami. Középdobnál az utángyártott -Walker_ dob első furulyája volt szarul felhegesztve és a tökéletes állapotú dobban egyszerűen letört. Ez zörgött össze vissza, volt amikor csak fordulatszám függően, volt amikor eltűnt, volt amikor állandóan.
Hátsó dobban meg már korrózió miatt vált le egy lemez és ez rezonált belül. (ez terhelés és fordulatszámfügő volt. Végül a mostani kupémban érdekes módon zörgős, zajos hangot adott a hátsó gyári dob előtt eltört cső. (BTW ilyet nem láttam még, hogy 12 éves gyári dob teljesen remek állapotban és először a cső adja meg magát. Mondjuk olyan az a dob, amire a kipufogós is azt mondta, hogy ez aztán minőség...van is vagy 20 kiló...)
Ha alá tudsz menni, akkor érdemes a dobokat az összeszorított öklöd alsó puha részével (kesztyűben) erősen alulról megütögetni, ez majdnem biztosan megmutatja, hogy levált-e valami benne. Ez az eljárás azt is megmutatja, hogy milyen állapotú a dob. Fémes tömör hangot kell hallanod. Ha levált valami zörög, ha csak leválni készül rezonál, ha rozsdás, akkor a lehullott részek olyan morzsalékos zögést produkálnak. Nézd végig a csöveket ezután és főleg az illesztéseket.

Ha így semmi, akkor el kell indítani a motort úgy hogy alatta vagy - akna - és gázfröccsökkel, vagy lassan emelt fordulatszámmal gyorsan behatárolható a hiba helye.
Ha így semmi, akkor lehet terhelésfüggő, mert terhelésnél a motor és a kipufogó rendszer is elég erősen mozog, tehát át kell nézni a motortartó bakokat és azt, hogy nem ér-e a kipufogó valahol a kasztniba, lökhárítóba, a katalizátor a felette levő hőterelő lemezbe.
Előzmény: bendekjani (28147)
bendekjani Creative Commons License 2010.10.15 0 0 28147
Én a sajátomból kiindulva nem hinném, hogy hidrotőke mert az egyértelműen csattog ez meg nekem olyan 2500/p-től rezonál, zörög vagy esetleg kifúj de annak nyomát meg nem látom. Minden esetre érdekes, de egyéb tünete nincsen, csak van ez a zaj. Én is valamire a kipufogó rendszerben gyanakszom vagy a katalizátor esett szét. Amúgy nem csak terhelésen hallani, hanem terhelés nélkül is felnyitott motorháztetővel csak sokkal de sokkal halkabban. Olyan lemez zörgés hangja van.Gondolom azért most sikerült szakszerűen körül írnom a problémát:)
Előzmény: paulinho (28145)
Isti62 Creative Commons License 2010.10.15 0 0 28146
futómű-stabilitás
Kicsit szégyellem az alábbi sorokat, de azért leírom, hátha valaki hasonlóan beleszalad az ügybe, mint én.
Van tehát állítható Koni gátló, új toronycsapágy, feszített rugók és nyomtáv szélesítő. Ez némi aprópénz így együttesen, mert szeretjük ugye a kiváló úttartást. Aztán igen, igen egyre jobb, majd mintha rosszabb lenne. Sőt, mintha valahogy egyre rosszabb lenne. Tegnap aztán hírtelen ötlettől vezérelve megnéztem a keréknyomást. Volt is keréknyomás, jó nagy az első kerekekben elérte az 1,5 bar-t.....
Konklúzió- peres gumik esetén (nekem /45-ös) a gumi oldala önmagában elég feszes, így minimálisat hordósodik, még alacsonyabb nyomás esetén is. Namost, én szépen beállítottam a kerekeket a nyári 35 fokban és azóta rendszeresen szemrevételeztem. Esetemben ez a szemrevételezés tehát lószart se ért. Az 5-10 fok körüli hőmérséklet viszont annál hatékonyabb volt. Tegnap tehát felfújtam a kerekeket az előírt 2,4 bar-ra és láss csodát. Lett olyan szép feszes és tutti kanyarstabil autóm, hogy majd leesett az állam. (érdekes módon a rugózási komfort nem nagyon változott)
Aki eddig nem tette, érdemes tehát a keréknyomást műszerrel ellenőrizni, mert a nyúlós kanyarstabilitáson felül az alacsony nyomás zabálja a gumit, meg jókora túlfogyasztást okoz.
paulinho Creative Commons License 2010.10.15 0 0 28145
Igen, mert ahogyan leírtad régebben, sejtettem, hogy annak folyamatosan kellene zörögni, minden körülmény között. Ez pedig miután bemelegedett, és terheléskor jön elő. Valami megtágul és olyan dologhoz ér amihez nem kellene...mire megtalálom...
Előzmény: Tamás406 (28137)
ZolKa Creative Commons License 2010.10.15 0 0 28144
Ennyire "tipushiba"?
A 2.0 -ra is jellemző?
Előzmény: Pug 306 GTI (28143)
Pug 306 GTI Creative Commons License 2010.10.15 0 0 28143
vagy a hinba...
Előzmény: Pug 306 GTI (28142)
Pug 306 GTI Creative Commons License 2010.10.15 0 0 28142
hidrótöke...
Előzmény: ZolKa (28140)
ZolKa Creative Commons License 2010.10.14 0 0 28141
Nekem egy 2.0 110 HDi -m van olyan 320.000 km -el és nincs vele semmi különösebb probléma. Mondjuk olyan országból származik ahol odafigyelgetnek az autókra.

Egyébként mentem olyan HDi -vel is amiben közel 600.000 !!! km volt és tökéleteen járt ment indult.

A duplatömegű lendkerék pedig nem olyan nagy para mert ha jól tudom felmegy rá a 90 -es sima lendkereke a rugós kuplungjával.
Előzmény: Tercsaba (28117)
ZolKa Creative Commons License 2010.10.14 0 0 28140
Ezt mi okozza?
Előzmény: Pug 306 GTI (28114)
bendekjani Creative Commons License 2010.10.14 0 0 28139
Nekem 1.8 16v van és nekem is előfordul az előbb paulinho által említett rezonancia terhelésen, és még én sem jöttem rá mi az, de kipufogóra gyanakszom én is. Vagy a lemezből hegesztett leömlő adta meg magát valahol. Van még egy nagy hibája a kocsinak, hogy valami zörög rossz úton az anyós oldalon a műszerfalban. Esetleg ötlete valakinek? Bár holnap magam is megnézem.
Előzmény: paulinho (28129)
406 supreme Creative Commons License 2010.10.14 0 0 28138
Sziasztok! tapasztalatokat kérnék hátsó kerék agy cserével kapcsolatban. előre is köszönöm
Tamás406 Creative Commons License 2010.10.14 0 0 28137
Szia!
Biztos, hogy nem a terelő lemezke, mert az folyamatosan zörög.
Előzmény: paulinho (28129)
paulinho Creative Commons License 2010.10.14 0 0 28136
Köszi a választ, ismerősnél ha csápra tudjuk rakni, kiderül mi zörög már megint. Remélem vissza hegeszthető. (?)
Ami neked a hátsódobnál zörög, azt nekem nyáron a középső dob csinálta ugyan úgy. Pedig új dob volt, unix-nál vettem, Bosal. Végül felnyitottuk, és a belső két lemez elvált a dob falától, odacsíptük egy két ponton, most úgy néz ki jó...persze egy darabig. Ja, vissza nem cserélték :) Amióta a gyári rendszer kezd lecserélődni jönnek elő a zörgések.
Előzmény: bossery (28131)
Mogyis Pitty Creative Commons License 2010.10.14 0 0 28135

Ezt a 607-es fórumon találtam , nézzétek meg , hasznos lehet a motor működés megértésében .

http://siva.banki.hu/jegyzetek/Muszaki_diagnosztika_II/2_Konzult_2008/GUB2007_12EA.pdf

bossery Creative Commons License 2010.10.14 0 0 28134
Hajrá...:)) úgy sincs senkinek sem a fórumról sedan V6-ja....207le-s verzióra meg mindenki kiváncsi lenne, mit tud...:)))
Előzmény: ratisrdt (28132)
ratisrdt Creative Commons License 2010.10.14 0 0 28133

A hótolásról én is be tudok számolni. A tavaly télen volt alkalmam véghez vinni. A friss hóval nincs baj. A teherautókerék által feltornyosított hó már baj, mert szét is törheti a lökhárítót a fagyos- latyakos hó. Nekem szerencsére csak az alját sikálta le a 6-os úton.

 

Üdv!

Előzmény: bossery (28128)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!