segítségeteket kérném: 307 SW-t szeretnénk a kiscsaláddal. Az összeg 1,0 m + járulékok (átírás, rendbetétel), a facelift előtti változat teccési indexe magasabb számunkra. Dízelben gondolkodom, de nem tudom melyik a jobb választás. Évi 20e km, kb. 30% város 30-% autópálya 40% országút. Eddig 1,6 HDI-t vezettem (109 LE), ez gyakorlatilag elég lenne, és ennek a fogyasztása a legbarátibb :-). A régebbi 2,0 HDI-t még nem volt alkalmam próbálni, de gondolom hasonlóan megy. Melyik a megbízhatóbb, melyiket ajánlanátok jobban? Ahogy olvastam, a 307-esek problémásabbak az átlagautóktól. Melyik évjárat az amitől már viszonylag kiforrott a konstrukció? A facelift jelentős változást tudott hozni ezen a téren?
Örülnék, ha segítenétek abban is, hogy vételkor mire kell odafigyeljek. Visszaolvastam jópár oldalt, de egyenlőre nem találtam hasonló kérdéseket (bár biztos nem én vagyok az első, aki ezt a témát feszegeti). Előre is köszönöm a válaszokat, remélem nem sokára bővül a panorámás oroszlánkör :-)))))
Szia! Ha a hideg levegő befújás rendben működik, akkor még a hideg-meleg keverő karnál lehet a gond. A panel hátoldalán a bowden esetleg kiakadt vagy eltörött az állítókar.
Én nemrég tettem bele ekkorát, belefért a 72 Ah -s a 2.0 HDI be. Viszont azt nem tudom a benzinesedben mekkora a hely,lehet kisebb :D Az elődje 245 mm-s volt.
Nemrég vettem egy 2004-es, 2.0 benzines automata 307cc-t. Ez még a régi elejű, nem ráncfelvarrott. Jól gyanítom, hogy ez még a kombinált CAN-VAN buszos?
Ehhez kapcsolódna az első kérdésem is:
Nyilván nekem is vacak a kijelzőm, melegedésre szinte a nulláig halványul. Tehetek én bele a jelenlegi B helyett C kijelzőt? Ha nem, akkor a CAN hiánya miatt nem? Esetleg a rádió cseréjével? (Ami jelenleg RD3)
Volt egyáltalán a B-ből olyan széria, ami nem adja fel pár év után?
Másik kérdés: az anyós ülés támla beállítása nem működik. Előre lehet hajtani, azaz aki hátra akar beszállni, azzal nincs gond, ha visszahajtom a támlát, szépen vissza is áll abba a pozícióba, amiben volt. Úgy tűnik, mintha az ülés belső felén lévő beállító szerkezet megakadt volna. Lekaptam a huzatot egy darabon de úgy látom, hogy az egész szerkezet gyárilag hegesztett, nem szétszedhető. Csak cserés lesz ez? Csak a saját ülése jó bele, vagy bármelyik 307 kupéé? Esetleg az ötajtós ülésére fel lehet applikálni a billentő szerkezetet (mert olyan üléshez könnyebben hozzájutnék)?
fűtés problémámra még mindig nem találtam megoldást, működik minden csak a meleg nem jön. kérdésem az lenne, hogy magnetti marelli manuális klímából hogy tudom kiszedni a fűtő radiátort?
És a többieknek is köszi minden jókívánságot! Első este megvolt. Hát nem mondom, újra bele kell rázódni, de az éjszakazast asszem jól elfelejtettem milyen "jó" is volt. :)
Erre a variációra nem gondoltam. :) Amúgy sikerüt úgy rögzíteni anyósülésre a bázistalpat, hogy bár az öv nem éri be a belerakott hordozót mégis tök stabilan a helyén van minden. Ettől függetlenül lehet előre ültetem a fiam, imádná azt a helyet az biztos. Köszi a tippet!
Akkucsere előtt állok. A méretével vannak problémák. Aminek jó lenne az indítóárama (640A), az 278mm hosszú. Jelenleg 245mm-es van benne. Rakott már valaki ekkora akkut bele?
Ajtot kinyitod. Ba terteded betamasztod az ajto fem reszehez. Belekapaszkodsz a belso zseb bal oldalara, majd egy hatarozott mozdulattal magadfele rantod.
Arra vigyazz, hogy a hangszoro kabel nem olyan hosszu. Ha lepattant a karpit es lecsatlakoztattad a hangszoro kabelt akkor felfele mozgatva le tudod venni a karpitott.