Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2018.01.01 0 0 35268

Látom, még mindig mi vagyunk az első számú célpont, ezt jólesően nyugtázom. Köszönjük az újabb kört, szinte már hiányzott.... :)

Az áltanácstalan érdeklődő fórumtársnak tisztelettel javaslom, válasszon bármi mást a Pajzs-on kívül. Ezen a fórumon ugyanis még a gatyamadzaggal összekötött kilincseket is jobb megoldásnak fogják értékelni, mint a Pajzs-ot. Ezért soha nem fog nyugodtan aludni.

Ezt pedig nem szeretnénk. Mint ahogyan súlyos szakmai kérdéseket sem tudunk megvitatni olyanokkal, akik kizárólag érzelmi-indulati alapon tudnak csak gondolkozni. De nincs ezzel baj, mi jót mosolygunk ezen és csináljuk azt ami szerintünk működik és bevált.

Hamarosan egyébként is a múlté lesz az eddigi azonosító eszközünk és akkor majd lehet azt fikázni a megszokottak szerint.

 

Mindenkinek boldog új évet és legalább annyi ügyfelet kívánunk, amennyi nekünk van !

 

otto16V1,6i Creative Commons License 2017.12.31 0 0 35267

Mindenkinek kívánom, hogy jövő ilyenkor is biztonságban legyen az autója.

otto16V1,6i Creative Commons License 2017.12.31 0 0 35266

A blue16 nagyképűsködik a szélvédőn, és este kifejezetten gyönyörűen villog messzire hirdetve, hogy engem ne piszkáljál, mert csak szívatod magad és a kudarc a biztos a kocsit úgyse tudod elvinni. Mint a sárga skorpió a piros mérgező gőte, stb,stb. Este nem lehet eltéveszteni a villogó vevőt. Döntsd el mit akarsz a totális biztonságot, vagy félmegoldást a szerencsére számítva.

Előzmény: fefe11 (35257)
fefe11 Creative Commons License 2017.12.31 0 0 35265

Továbbra is várom építő jellegű hozzászólásokat és köszönöm az eddigieket. Hál istennek még van pár hetem dönteni az ügyben.
BÚÉK mindenkinek.

pacsepa Creative Commons License 2017.12.31 0 0 35264

És boldog új évet kívánok én is a fórumtársaknak is. :-)

Előzmény: pacsepa (35263)
pacsepa Creative Commons License 2017.12.31 0 0 35263

Köszönöm és én is nagyon boldog új évet kívánok Neked.

 

Lehet, hogy a szűk 4 óra múlva kezdődő 2018-as évben veszek egy új kocsit. Jelentkezni fogok! :-)

Előzmény: drMinit (35258)
pacsepa Creative Commons License 2017.12.31 0 0 35262

Érdeklődj a cégnél... Itt nem szívesen beszélünk róla, mert küldik a trollokat. Ez is a marketing része.

Előzmény: fefe11 (35260)
pacsepa Creative Commons License 2017.12.31 0 0 35261

Felesleges aggódás!

A dolog olyan szinten megszokottá és automatikussá válik, mint a kézifék kiengedése induláskor. Jó a Blue16...

 

Én amikor beszállok a másik autóba, mindig keresem a kódpadot. Pedig annak használata ha úgy vesszük sokkal kényelmetlenebb, mégsem veszem észre, nem tudatosul az a 2-3 másodperc amíg beütöm a kódot.

Előzmény: fefe11 (35257)
fefe11 Creative Commons License 2017.12.31 0 0 35260

Ha ez így van akkor a Pajzsb teljesen felesleges a riasztó, mert simán kikapcsolható. De vele együtt a többi védelmi rendszer is? Motortér zár indítésgátlás stb?

Előzmény: pacsepa (35252)
pacsepa Creative Commons License 2017.12.31 0 0 35259

Hát igen. :-)

Ezért bízom én a tudás alapú indításgátlásban.

Előzmény: Törölt nick (35256)
drMinit Creative Commons License 2017.12.31 0 1 35258

Közeledvén az idei év utolsó órái, ezért minden fórumtársnak

 

Autó lopás mentes Boldog Új Évet Kívánok.

 

 

 

 

 

Kovi Alarm
Minit

fefe11 Creative Commons License 2017.12.31 0 0 35257

A Blue 16 is szimlilenne, csak visszataszít a szélvédőn keresgélés pl sötétben.

Törölt nick Creative Commons License 2017.12.31 0 0 35256

Tőlem is egy sztori...

 

Én egy időben foglalkoztam kapukkal. Sok esetben ezek automatizáltak voltak. Sőt egyre inkább azok, mert az jó.

Ott volt olyan eset, hogy a tulaj beállt az udvarra a kocsival és nyitva hagyta, mert hát bezárta a kaput.

Hozzám jött reklamálni, hogy kinyitották és elvitték a családi ékszerautót.

Megkérdeztem, hogy hol tartotta a kapu távirányítóját?

 

OTT! :-D

Előzmény: drMinit (35254)
fefe11 Creative Commons License 2017.12.31 0 0 35255

Te még is mit javasolnál? Mennyire ismered ezeket a rendszereket vagy másfajtát?

Lessacskán tényleg el kellene döntenem, de mi alapján?

Előzmény: drMinit (35250)
drMinit Creative Commons License 2017.12.31 0 0 35254

És amíg a slusszkulcson lóg, pont hogy értelmetlen is....

 

Szemközti szomszédom autóját kb 5 évvel ezelőtt így vitték el.
Riasztóval be volt zárva, és a váltózár tüske is be volt kattintva.
Ráadásul zárt telken belül állt.

Kifeszítetek az ablakot, bemásztak és összeszedték a kulcsot.
Úgy hajtottak el az autóval mint maga a tulaj.

Előzmény: pacsepa (35252)
drMinit Creative Commons License 2017.12.31 0 0 35253

Örülök hogy megmaradt a jármű!!

Akkor megérte foglalkozni vele.
Én azért kérhetek részleteket?  ;)

 

 

Az elmúlt hónapban ez a második pozitív visszajelzésünk :)

 

Előzmény: sogormail (35244)
pacsepa Creative Commons License 2017.12.31 0 0 35252

Az ugrókódos riasztók felejtősek. Alacsony biztonsági fokozatuk miatt. A Pajzs sem ezzel fogja megvédeni a kocsidat.

A távirányítók egyetlen értelme a kényelem. Valamit valamiért.

Előzmény: fefe11 (35249)
pacsepa Creative Commons License 2017.12.31 0 0 35251

Szerintem túl sok reklámot nézel! :-D :-D

Előzmény: fefe11 (35249)
drMinit Creative Commons License 2017.12.31 0 0 35250

A távirányítóról a lényeget leírtad!
Innen kezdve azt felejtsd el.
A többi a te döntésed!

Üdv:

Minit

 

Előzmény: fefe11 (35249)
fefe11 Creative Commons License 2017.12.31 0 0 35249

Most néztem egy videót amiben a Pajzs tulaja azt mondja az ugrókódos távirányítójuk kódját nem tudják ellopni/feltörni.

Közben találtam további videókat amik az ellenkezőjét mutatják be, sőt az echo tv-s műsorában beszélt Tímár úr egy volt autó tolvajjal az ugrókódos riasztók kikapcsolásáról, egy egyszerű műszer segítségével. Ami a közelben levő összes autó riasztóját kikapcsolja.

No most akkor mi a helyzet ezzel az ugrókódos távirányítóval??

Tud valaki még esetleg erre is válaszolni a védelmi rendszer dilemámon kívül?

Előzmény: fefe11 (35242)
Galahed_ Creative Commons License 2017.12.31 0 0 35248

Hasonló cipőben járok.

 

Még van másfél hónapom dönteni.

 

Jelenleg a BLUE16 vagy a CAR-ŐR felé hajlok.

 

A CAR-ŐR talán kényelmesebb a BT azonosítás miatt, a BLUE16 a proximity (Passziv olvasó) miatt vonzóbb...  de az macera nekem. (persze ez erősen szubjektív)

 

De szvsz úgy van ahogy a többiek irják, mindegyik "ugyanazt" nyújtja (egyedi védelmet - mást mint a gyáriak), pici az esély hogy olyan emberke akarja elvinni, pont a te autód aki a fent felsoroltak közül bármelyiket is tudná percek alatt hatástalanitani... (Talán a CAR-ŐR szimpibb ez miatt mert kommunikál veled GSM-en keresztül - ez talán elég hogy odaérjek az autómhoz..) és zavarás ellen is van védelem benne. (Zavarás esetén a védelem aktivizálódik)) - de nincs benne motortér zár - hogy kell-e ? - ebben megoszlanak a vélemények - ehhez a tipushoz nem is kell.(védeni a riasztót)

 

A fenit véleményemet laikusként írom kéretik igy is olvasni. - de egy hónappal már okosabb vagyok mint elötte, rengeteget olvastam ez idő alatt ebben a témakörben. 

Előzmény: fefe11 (35242)
fefe11 Creative Commons License 2017.12.31 0 0 35247

Pacsepa, teljesen egyetértek a hozzászólásoddal. Ezért is írtam az említett rendszereket, igaz gondolkoztam külön-külön egyedi megoldáson, pl minden egyes védelmi megoldást más szolgáltatótól (riasztó, motortérzár, obd megszakítás stb) de ez macerás.

Ezért szeretnék véleményt hozzáértőktől tapasztaltaktól, miért válasszam inkább pl. a Pajzs

Vémár Komplexet a Blue 16 vagy Car-Őr helyett, vagy fordítva. Melyik rendszer jobb, megbízhatóbb, üzemképesebb a többinél? Melyik a kevésbé ellopható és miért?

Előzmény: pacsepa (35245)
beiscompo Creative Commons License 2017.12.31 0 0 35246

Mondjuk egy páréves Citroen C4 GP esetén hogy oldható meg aOBD tiltás? A BSI a csatlakozóval egy szerelvény.

Előzmény: pacsepa (35245)
pacsepa Creative Commons License 2017.12.30 0 0 35245

Jahno fórumtárs azért fogalmazott ennyire tömören, mert ezen a fórumon az új bejelentkezők 90%-ának nagyjából az a kérdése mint Neked.

Tekintsünk el attól, hogy ebből nagy viták szoktak lenni, mert ideszokott pár troll is.

Ha rászánsz 2-3 órát és visszaolvasol, utána kérdezz mit nem értesz?

Jahno jól írja, Neked kell döntened, Te pénzed, Te autód. Az elveket számtalanszor leírtuk.

A cél hogy a kocsi saját kerekén legalább 15-30 percig blokkolja a legügyesebb lopóst. Akkor másikat fog keresni, megmarad az autód.

Ehhez sok ötletet is leírtak ezen a fórumon, de ahogy Te is laikusként nagyon helyesen teszed, érdemes komplett rendszerekben gondolkozni.

 

A régi fórumtagok között nagyjából konszenzus, hogy egy megbízható korszerű autóvédelem minimum:

- egyedi megoldásokkal operál, beszerelése nem "gyári",

- több egymást védő, egymásra épülő védelmi szintből áll,

- elektromechanikusan lezárt motortérben önmagát védő autóvédelmi rendszer,

- motortéri megszakítás és indításblokkolás (szintén elzárva),

- valamilyen nem másolható, lehallgatható jogosultság ellenőrzés.

 

Erősen ajánlott:

-utastéri kommunikációs csatlakozó blokkolása.

Előzmény: fefe11 (35242)
sogormail Creative Commons License 2017.12.30 0 0 35244

Btw, Minit fele OBD, immo es motorterzar most mentette meg az egyik haverom autojat;) nem kaptam felhatalmazast a reszletek leirasarol.. de 4-5 eve lett szerelve. Autoba bejutottak, OBD korul probalkoztak. Aztan hagytak. 

Jahno Creative Commons License 2017.12.30 0 0 35243

"végig olvastam, de nem tudok dönteni."

 

Ha végig olvastad, akkor max. dobj fel egy pénzt. Ezek után már nem mindegy, hogy mindenki ugyanarról ugyanazt leírja?

Előzmény: fefe11 (35242)
fefe11 Creative Commons License 2017.12.30 0 0 35242

Üdv mindenkinek.
Új autó vásárlása előtt állok és azt szeretném kérdezni a hozzáértőktől, milyen védelmi rendszert javasolnak. Szinte minden "menő" rendszert (Blue16, CARPROTECT, Pajzs, Car-Őr, Skyguard stb.) végig olvastam, de nem tudok dönteni. A lényeg nem szeretnék havi felügyeletért fizetni. Szerintetek távirányítós, kódpados vagy proxis élesítésű jobb? Teljesen laikus vagyok a dologban.

Várom a tapasztalt, hozzáértő tanácsokat.

Moshi Moshi Creative Commons License 2017.12.17 0 0 35241

Köszönöm szépen a hasznos információkat.

Előzmény: drMinit (35240)
drMinit Creative Commons License 2017.12.17 0 1 35240

Moshi Moshi:
 Akkor lenne értelme a motortér zárásának? Ha igen akkor elvileg kiesik egy-két rendszer aminek nincs...  pl CAR-Őr...

 

 

Én azt mondom hogy IGEN.
Van értelme a motortérzárnak.
Viszont ami fontos :


A motortérzár önmagában nem védelmi eszköz, hanem egy nem elhanyagolható kiegészítő.
És csak abban az estben hatásos, ha maga a beépítése illletve a szükséges védelme rendesen van kivitelezve.
Ugyan sok járműnél a gyári kialakítás nem teszi szükségessé de rengeteg autónál igenis foglalkozni kell a gyári rendszer megerősítésével, védelmével, páncélozásával. E nélkül nem az igazi.

Olvastam azon fen-hangokat miszerint a motortér pajszerrel, flexel nyitható....
Ez igaz, de pályafutásom alatt még egyetlen egyszer sem találkoztam sem a saját ügyfeleim közt, se a kollégák beszerelő partnerek elmondása alapján olyan esettel, hogy a motorteret felnyitották volna pajszerrel.
Nem elképzelhetetlen de nem jellemző.
Mindenesetre a saját beépítésünk egyik alap ékköve az hogy a védelem olyan módon kerüljön beépítésre hogy azt egy esetleges nyitott motortető mellet se lehessen egyszerűen kikatatni, ahhoz súlyos percek keljenek még abban az estben is ha tudnák mit és hol keressenek.

 

 

 

 

Moshi Moshi:

Tulajdonképpen érdemes tiltani az ODB-t? Nem elégséges más módon tiltani az inditást, vagy az ODB-n keresztül bármit meg tudnak valósítani?

 

 

A válaszom erre is az hogy IGEN.
Ha a járműbe utólagos védelem kerül, és feltételezzük hogy azon beépítés megfelelő akkor a jármű az OBD-n keresztül már nem indítható.
Akkor mégis miért van rá szűkség?
2004 utáni járműveknél "minden" adat ezen a csatlakozón elérhető!

Ezen a SZABVÁNY csatlakozón nem csak a hivatalos szerelő tudja az autó problémáit diagnosztizálni, az olaj cseréket dokumentálni, szerviz intervallumot nullázni"
hanem ezen a csatlakozón tud egy nem kívánt személy is kulcsot illeszteni, a gyári indításgátlót, riasztót hatástalanítani, távirányítót feltanítani.

Erre ugye nem lenne szükségünk egy sima takarítás, gumicsere, vagy egy égőcsere alkalmával, mikor egy percre magára hagyjuk a járművünket.

És ugyanakkor az utólagosan beépített indításgátlás beavatkozó pontjait is fedezi a tolvajokkal szemben!

 

 

 

 

 

 

Előzmény: Moshi Moshi (35107)
drMinit Creative Commons License 2017.12.17 0 1 35239

Pecsepa:

Ezzel számomra is ki van lőve minden olyan védelem, ami nem igényel még egy azonosítási szintet és "egy kulcs mindent visz" elven működik!

 

 

 

 

nagyjából egyet értünk, de..  

 

én inkább úgy mondanám hogy azon járműveknél ahol a parkolások alkalmával a kulcs és maga a jármű össze párosítható akkor mindenképp szükség van egy  utólagos azonosítási procedúrára, röviden személyazonosításra.

Egyébként én a híve vagyok az azonosításnak, mert ebben az esetben nem elég a jármű kulcsait  illetve akár maga a védelmi egység kezelőjét megszerezni és birtokolni, ugyanis ezekkel a jármű még továbbra sem tulajdonítható el.

Előzmény: pacsepa (35174)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!