Teljesen igazad van. Csak kicsit besokalltam. Lassan 9 hónapja van nálam a paripa, és visszagondolva nem volt olyan hónap mikor valamiért ne vittem volna valamiért szervizbe. Ekkor még azt gondoltam valamit valamiért áldozatokkal jár... szépségnek ára van. Az utóbbi két hétben meg láthatjátok.... sorban jöttek a gondok. Szeretném magam újra úgy érezni az autómban ahogy azelőtt, nem félve attól mikor áll meg mikor csippan be valami. Remélem vége a pech periódusnak és most már minden lehető szoftveres dolgon túl vagyunk. Közben tudom, hogy az asztali számítógéppel is vannak néha gondok, újra kell telepíteni a Windowst, stb. :-/
Mikor vettem a 407-est a hasonló kategóriás autók közül ez volt amire azt mondtam kényelembe, komfortban, kinézetre, érzésre, teljesítmény - fogyasztás arányában a legmegfelelőbb.
Egyenlőre marad :) adok még esélyt a bizonyításra.
Szia gasparv! Szeretném kicsit növelni az önbizalmad. :) Én a cápámban lévő 80 000 Km-ének nem kis részét külföldön autóztam. Nem szeretném elkiabálni -mert nyárra megint tervezek 10-20 Km-t, soha semmi komolyabb gondom nem volt vele. Egyetlen egyszer, már Ausztriában adott egy motor diagn. hiba jelzést, mint utólag kiderűlt, "esemény nélkűli", törölhető üzenet volt.
Még egy dolgot ajánlanák becses figyelmedbe. Amennyiben megtekinted az autóba belszórt villany kütyüket, azok Bosch, Siemens műalkotások. Gondolod, hogy ugyan ezek csodák egy másik márkában jobban muzsikálnak? Én nem hinném. Márkatársi üdvözlettel: birobandi
Szerintem ilyesmit csak akkor érdemes venni, ha pénzt tudsz vele keresni (és szakértelem is társul hozzá). "Műkedvelőként" drága mulatságnak tartom, főleg, hogy megfelelő szakértelem nem lévén akár kárt is okozhat az ember a kocsiban.
De ha gondolod, ennél az árnál kedvezőbben is megveheted, csak keress rá. Pl. 86eFt körül (persze a VÁM kérdéses): http://www.dhgate.com/lexia-3-c-p-diagnostic/p-ff8080812640a2f601266ec6fb9b0c23.html
Köszönöm az együttérzést. Nyárra már lefoglaltunk Görögországba egyéni utazással szállást. Nagyon elgondolkoztat a dolog, hogy mi lesz ott velünk :( Bár assistance szolgáltatást kötni akartam. Kötök valami "alkut" az oroszlánommal, mert még nem múlt el teljesen a "szerelem" :)
Mi a véleményetek erről? Szerintetek érdemes beruházni?
Sziasztok! A távirányítót valóban lehet tanítani (pl. elemcsere után, ha nem működne) de ez sajnos csak a riasztóhoz és a központi zárhoz való újrainicializálást jelenti legjobb tudomásom szerint. A 405-nél, 406-nál ez nem egyszer előfordult velem. Nekem a 405-ben még nem, de a 406-ban már volt elektronikus indításgátló beépítve, de fel sem merült bennem, hogy gond lehet vele. Teljesen megértem Viktort, hogy most egy kicsit csalódott, de nekem is az a tapasztalatom így a sokadik Pug-om után, ahogy sorba vettem őket, úgy egyre több apróbb probléma jelentkezett náluk, amivel most már inkább megtanulok együtt élni, mint bosszankodni rajta. De az Oroszlánaim mentségére legyen mondva, még egyszer sem hagytak cserben menet közben. (Azért ezt most alaposan lekopogom!) Viszont én is sajnálnám, ha megválnál kis csapatunktól Viktor! Bandinak teljesen igaza van, ma már minden autó zsákbamacska bármelyikkel lehet ilyen-olyan gond sajnos. Szerintem még tarts ki egy kicsit hátha beáll, s utána nem lesz vele gond. Üdv! Jancsi
ne add fel!!! (bár én úgy beszélek, hogy nálam is rosszul indít az autó. még nincs nálam 3 hete, de már költöttem rá derekasan. cserébe alig mentünk vele :-/ )
Az a szerény véleményem, hogy az összes hasonló technikai szinvonalú autó hasonló vagy rosszabb üzemzavar arányt mutat, mint a 407-es. Nem állítom, de nem is zárom ki, hogy a radar beépítése okozta az "elmezavart". A gépkönyvben van egy leirás, amit ilyenkor meg lehet próbálni. (kulcs betanítás). Ettől függetlenűl, együtt érzek veled. Sajnálnám, ha itt hagynád kis csapatunkat. Üdvözöl: birobandi
Túl vagyok a szervizen. Ahogy gondoltam kb 5 perc alatt feltanították a kódot. De a Fábián kicsit drága. Amiért a Frédiéknél 3000 Ft volt az itt 8200 Ft. A felcsapódást nem lehet kihorpasztani sajna mert 3-4 mm-en lejött a festés, az A oszlopot fújni kell. Szerencsére nem rogyott meg semmi a motorháztetőn ezért "csak" 35 000 Ft-ba kerül majd. De őszintén, kicsit kezdem unni az autó apró dolgait már, sok kicsi sokra megy, és mindig váratlanul jönnek elő az "élményelemek". Lassan már nem tudok rá számítani? Ennyire megbízhatatlanok? Komolyan foglalkoztatnak ezek a dolgok. Hiába gyönyörű, kényelmes, jó fogyasztás stb, ha ennyire megbízhatatlan.
Ha valaki adna érte egy jó árat szerintem megválnék tőle.... :-/
Valahol olvastam, hogy a gyári kulcsról a márkaszervizekben le tudják olvasni a kódot. Nem tudom igaz-e, mindenesetre jó lenne, mert nekem sincs kódkártyám.
Most gyorsan elmormolok két imát! ;-) Egyet, hogy ne legyen komolyabb gond az autóddal és a horpadás is javítható legyen. A másikat meg magam miatt. Én csütörtökön megyek Siófokra (csapatépítés) és nem szeretném ha azáltal épülne a csapat, hogy toljuk az SW-t. Ráadásul nekem nincs is kódkártyám. (Az pótolható???)
Őszintén együtt érzek veled. Gondolom a tolatóradar beépítése nincs összefüggésben a mostani problémáddal. A távirányítóban levő elem nincs összefüggésben az autó beindításával, csak a riasztó meg a központi zár. Elem nélkül is be kell indítania. Bosszantó, hogy már ilyen problémákra is fel kell készülnünk, már ha egyáltalán fel lehet rá. Kíváncsi leszek, mit mondanak majd neked a szervizben. A motorház felcsapódása is dühítő, mert ha nem spórolják ki a teleszkópokat, mint ahogy a 406-osokban még van, akkor ez sem fordulhatna elő. A horpadást, ha a nem sérült a fényezés és ha csak nem valahol pont törésben (élben) keletkezett, ma már nyomtalanul el tudják tűntetni. Többen is foglalkoznak ilyesmivel, de én őket ajánlom ha esetleg úgy döntesz. www.horpadas.hu
Nagyon csalódott vagyok most... Hazafele (siófoki wellness hétvége) jövet megálltam a lepsényi pihenőnél egy kv-ra. Mire kijöttünk elfeleltette az indításhoz szükséges kódot. Piktogram kulcs áthúzva... Nem indult. Távirányítóval nem lehet bezárni. Gondoltam The end.... Gondoltam leveszem az akkumulátor sarut. Hatalmas szél volt (van is). Akkora hogy nem tudtam megfogni félkézzel a motorháztetőt és hátravágódott. Szerencsére a szélvédőn és a motorháztetőn nem keletkezett sérülés, de mindkét oldalon az A oszlopnál látható két apró benyomódás. Ekkor már csak tetézte a dolgot hogy nem javult meg nem engedett tovább.. Kihívtam a sárga angyalt, kb egy órára rá megjelent, a távirányító elemállapotán kívül nem jutottunk előrébb. Rendelt egy trélert (Opel csereautóval) aki elvitte Székesfehérvárra.... szervizbe. Holnap megyek a code kártyával, és remélem 5 perc alatt újratanítják.
Miért is ne Március 15-én csinálja... :-/ Előző komolyabb problémám is ünnepnapon volt (lendkerék) karácsonykor.
Szia! Nekem is megvan az árnyék. MInt 2 nyomvájú, valami betakar a vetítési képbe de nemjöttem rá 3 év alatt hogy mi.
Fontos hogy csak normális xenon szettel próbálkozzatok, mert a tompítottba ha gyagyit raktok akkor megtudja ölni az autómata lámpa autómata ablaktörlő vezérlést. Külföldi fórumon olvastam, és egy magyar xenon forgalmazó akinek mellesleg 407ese van mondta.
Javasolt szettek: HD Pro, és Martincaraudio Premium pro. Főleg a 2.at ajánlom.
Nah tegnap beépítették a radart... Túl sokat nem tudok még a milyenségéről nyilatkozni, csak azt tudom működik :) Nekem még nem volt radaros autóm ismerkedem vele, meg kell szokjam hogy van segítségem, és hogy mikor mire hogyan csipog az még rejtély. Rá kell szánnom egy kis időt majd egy placcon és "gyakorolni" vele, nem élesben ráhagyatkozni a mélygarázsban :-))
Találkozott valaki azzal a hibával , hogy tökéletes minőségű úton normál 90-100as tempónál fokozatosan erősödő motorrezonancia, 2-3 mp után a kormányon is lehet erősen érezni,(mint egy defektes autó) gyors félreállás kuplung ki akkor is ugyan ez a helyzet, motor leáll újraindítás minden ok. 5km mentem vele szintén erősödő motorrezonancia félreállás, motor ki be minden ok, itt már kipróbáltam azt is hogy visszakapcsoltam kisebb sebességbe hátha az alacsony fordulat okozta de semmi változás! Ezt megcsinálta még 3*!!!! Mivel 300km-re voltam otthonról ezért 1. Peugeot szalonba (Veszprém Peugeot Rapid) tüzetes átvizsgálás, diagnosztika semmit nem találtak, és nem is találkoztak ilyen jellegű dologgal! Hazajöttem (300km ) és azóta nem fordult elő! [2.0Hdi 2007-es]
Én ebay-en vettem phillips HID xenon szettet, én magam szereltem be kb 20 perc volt az egész és tökéletesen működik. Nekem semmilyen folt, vagy sötétebb rész nincs. Ja amúgy magyar gyártmány az enyém és 13500 forint volt mindenestűl.
Hát, a helyzet az, hogy most már nekem is ez a szett van az autómban. Előtte ilyen volt: SiemensHID Advanced10 55W Xenon-szett
Miután reklamáltam átcserélték a trafót olyanra, ami a CAN-bus-os szettben van.
Miután ez sem jó még mindig, így egy specialistával kell felvegyem a kapcsolatot (aki persze most nagyon elfoglalt; cserébe riogatott sok mindennel, hogy mi mehet majd tönkre). :-/
Ha van nálam fejlemény, szólok azonnal. Addig meg reménykedjünk, hogy nem okoz galibát.
Nekem is jelentkezik a probléma pont ugyan úgy ahogy neked, de ez nem függ a melegedéstől. Nekem automata fényszóró kapcsolásos a lámpám, és ha este megyek-megállok van amikor akkor is csinálja.
Már egyezettem a szervizzel ahol vettem. NEM normális dolog. És csere lesz belőle.
Van én nekem egy utólagos (Siemens, CAN bus-os) Xenon szett beépítve a gépsárkányba. Ezzel kapcsolatban két furcsaság van:
1) A lámpa felkapcsolásakor (mondjuk leginkább a hosszú állás utáni / napi első kapcsoláskor) a műszerfal világítását, a műszerek mutatóit, klímát, rádiót (tehát egy halom elektromos fogyasztót) "nulláz", azaz egy pillanatra kikacsolja az elektronika, majd egy fél mp múlva vissza.
Ezt némi "melegedés" után már nem játssza el. Tegnap voltam a beszerelőknél, trafót cseréltek (egy "okosabbra"), de ezzel is csinálja (persze ott a műhelyben éppen nem csinálta). Jár(t) valaki hasonló cipőben?
2) A xenon fénycsóvája (a projektoros lámpatest miatt???) tartalmaz mind két "fényben" 1-1 keskeny sörét sávot. Olyan, mint ha valami lenne az izzón vagy a lencsén, vagy a lámpa búrán. Kb. olyan hatást kelt, mint amikor nyomvályús az út és azt a részt kicsit árnyékosabban/gyengébben világítja meg. Tehát nem egy egyenletes, homogén bevilágított terület van az autó előtt.
Korábbi autómban is utólagos szett volt, igaz, annak lámpateste nem projektoros volt és az nem produkált ilyen csíkokat.
Másnak is van az utólagosan szerelteknél ilyen "árnyék"? Vagy itt valami turpisság lehet a lámpámban? (Nincs a helyén az "izzó"?)
Én 1 hete cseréltem aksit (SW, 2.0 HDI). Vicces volt, hogy ahogy lehúztam az egyik sarut, beindult a gyári riasztó és nyomatta kegyetlenül addig, amíg ki nem kapcsoltam. :o)
Én nem vártam ki az 5 perc "türelmi időt", régit kivettem (nagyon egyszerű volt: a műanyag fedél levétele és egy gumi pánt kiakasztása után egy dugókulcs szárhosszabbítóval egy reteszt el kellett fordítani és már ki is lehet emelni a régi aksit), kicsit megtörölgettem (nem túl durva "smirglivel") a kábel érintkezőket, majd ment vissza az új aksi.
Nem veszélyes. A régi aksit a motor leállítása és minden egyéb művelet (pl. ajtó, gépháztető nyitás) után legalább 5 perc türelmi ídő után kösd le. Az új aksit beteszed és várhatóan csak a dátumot és az időt kell újra beállítanod a komputeren. A napi számláló értékét lehet, hogy lenullázza, másra nem igazán kell számítanod. Üdvözlet: birobandi
A kijelzőn egyik típusnál sem fogod látni grafikusan a tolatást. Amit ajánlanak mindkettő "fügetlen" a rendszertől külön csipogó van hozzá. Ezért gondolom hogy ha te mindenképp szenzorost szeretnél akkor gondolkozz el megéri-e a Peugeot gyártmányt venni. (?)
A nem szenzoroson semmi nem látszik kívülről, a lökhárító alá ragasztanak egy "antennát". Én emiatt is választottam ezt a típust, egyszerű nem kell a szenzort fényezni, stb.
Már nagyon várom hogy gyakorlati tapasztalatokat is megoszthassam a termékkel kapcsolatban.
Ha esetleg "nem jön be" akkor átszereltetem előre, és hátra nézek szenzorosat. Én azokból ezt a kettőt néztem: [www.vezetesorome.com/hu_hu-products-parking-assistance.innovative-solution-2.html] és [http://www.setech.hu/termekek_tolatoradar-activepark-414-2006-4-szenzoros-furhato_11@1]
Ez úgy jön ki neked kb. 65-re, hogy még kevesebb is a munkadíj, mint a fúrós-fényezősnél? Nekem arra 50eFt-t mondtak. Akkor ez valami drága kütyü. (?) Kérlek, majd tudósíts az eredményről. Főleg, hogy a "szenzorok" (illetve ami ahelyett van) milyen távolságból kezdenek el folyamatos sípolást küldeni. (Nekem a korábbi autómban - C4 - nagyon szuper gyári rendszer volt. A központi kijelzőn ábrával mutatta az autót és a 4 szenzort, illetve az akadályt). Ez a kütyü kívülről látható?