Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

birobandi Creative Commons License 2010.03.17 0 0 1410
Szia Jancsi66!
Nem dicsekvésből írom, csak a tényszerűség kedvéért. 2008 Augusztusában csináltak utóljára átvizsgálást az autón. Ekkor az olaj és szűrő cseréken kivűl a két tügörgös gömbfejet kellett cserélni, ennyi. 2009 Márciusában vizsgázott az autó, ekkor a kiadásom a vizsga díj volt -a vonóhorog szerelésen kívűl, de az enyéni perverzió-, még egy kiégett égőt sem sikerűlt produkálni. Majd most megyek újból átvizsgálásra, de semmi panaszom azóta sincs. Hiba üzi, csak kiégett izzó volt (jogosan) és szép nyugodtan autózgatunk. Jelenleg a computer szerint 5,3-as fogyasztással.
Üdvözlet: birobandi
Előzmény: Jancsi66 (1409)
Jancsi66 Creative Commons License 2010.03.17 0 0 1409
Szia Viktor!
Csak, hogy rátegyek egy lapáttal én is az autód iránti bizalmadra. Ha annakidején végignézted ezt a fórumot, akkor olvashattad, az én autóm akkori gazdájának, Zsoltnak a kálváriáját. Pedig akkor ez még új és garanciális autó volt, mégis több bosszantó probléma adódott vele. Már cserében is gondolkodott, ha az jogilag megalapozott lett volna. Aztán mégis elgurult vele jó 80e km-t, én pedig hozzáraktam tavaly februártól még 30e-t (ismételten lekopogom) komolyabb gond nélkül. Amúgy valami szoftveres problémája az enyémnek is van időnként, bár ez most hónapok óta nem jött elő, mégpedig az, hogy amikor kinyitom a bal első ajtót, magától lezár a központi zár (hozzá teszem, nyitott ajtónál még szándékosan sem lehetne lezárni), ami még nem lett volna olyan nagy baj, ha történetesen nincs a slusszkulcs a kézifék-bokszában, vagy észreveszem s nem csapom be az ajtót. Ráadásul mindez 300 km-re az otthontól. Hiába hívtam a közeli szervizeket, egy megoldás volt csak, a pótkulcs lekocsikáztatása Miskolcról Szentesre. Ha a kulcs a zsebemben lett volna, 8 órával hamarabb otthon lehettem volna. A technika bosszúja. Akkor én is nagyon mérges voltam rá, de azóta már jó párszor kiengesztelt. Bocsi a megint hosszúra nyúlt hozzászólásért, de gondoltam megosztom a többiekkel is, hogy ilyen is előfordulhat. Talán nem árt, ha a kulcsot sosem hagyjuk a kocsiban még őrzött helyen sem.
"Bajtársi" üdvözlettel: Jancsi66
Előzmény: gasparv (1408)
gasparv Creative Commons License 2010.03.17 0 0 1408
Szia Bandi!

Teljesen igazad van.
Csak kicsit besokalltam.
Lassan 9 hónapja van nálam a paripa, és visszagondolva nem volt olyan hónap mikor valamiért ne vittem volna valamiért szervizbe. Ekkor még azt gondoltam valamit valamiért áldozatokkal jár... szépségnek ára van. Az utóbbi két hétben meg láthatjátok.... sorban jöttek a gondok.
Szeretném magam újra úgy érezni az autómban ahogy azelőtt, nem félve attól mikor áll meg mikor csippan be valami.
Remélem vége a pech periódusnak és most már minden lehető szoftveres dolgon túl vagyunk. Közben tudom, hogy az asztali számítógéppel is vannak néha gondok, újra kell telepíteni a Windowst, stb. :-/

Mikor vettem a 407-est a hasonló kategóriás autók közül ez volt amire azt mondtam kényelembe, komfortban, kinézetre, érzésre, teljesítmény - fogyasztás arányában a legmegfelelőbb.

Egyenlőre marad :) adok még esélyt a bizonyításra.

Üdv.: G.Viktor


Előzmény: birobandi (1407)
birobandi Creative Commons License 2010.03.16 0 0 1407

Szia gasparv!
Szeretném kicsit növelni az önbizalmad. :) Én a cápámban lévő 80 000 Km-ének nem kis részét külföldön autóztam. Nem szeretném elkiabálni -mert nyárra megint tervezek 10-20 Km-t, soha semmi komolyabb gondom nem volt vele. Egyetlen egyszer, már Ausztriában adott egy motor diagn. hiba jelzést, mint utólag kiderűlt, "esemény nélkűli", törölhető üzenet volt.

Még egy dolgot ajánlanák becses figyelmedbe. Amennyiben megtekinted az autóba belszórt villany kütyüket, azok Bosch, Siemens műalkotások. Gondolod, hogy ugyan ezek csodák egy másik márkában jobban muzsikálnak? Én nem hinném.
Márkatársi üdvözlettel: birobandi 

Előzmény: gasparv (1404)
Jancsi66 Creative Commons License 2010.03.16 0 0 1406
Osztom a véleményed Lux Kapitány.
Előzmény: Lux Kapitány (1405)
Lux Kapitány Creative Commons License 2010.03.16 0 0 1405
Szerintem ilyesmit csak akkor érdemes venni, ha pénzt tudsz vele keresni (és szakértelem is társul hozzá).
"Műkedvelőként" drága mulatságnak tartom, főleg, hogy megfelelő szakértelem nem lévén akár kárt is okozhat az ember a kocsiban.

De ha gondolod, ennél az árnál kedvezőbben is megveheted, csak keress rá.
Pl. 86eFt körül (persze a VÁM kérdéses):
http://www.dhgate.com/lexia-3-c-p-diagnostic/p-ff8080812640a2f601266ec6fb9b0c23.html
Előzmény: gasparv (1404)
gasparv Creative Commons License 2010.03.16 0 0 1404
Sziasztok!

Köszönöm az együttérzést.
Nyárra már lefoglaltunk Görögországba egyéni utazással szállást.
Nagyon elgondolkoztat a dolog, hogy mi lesz ott velünk :(
Bár assistance szolgáltatást kötni akartam.
Kötök valami "alkut" az oroszlánommal, mert még nem múlt el teljesen a "szerelem" :)

Mi a véleményetek erről?
Szerintetek érdemes beruházni?

http://www.vatera.hu/peugeot_citroen_gyari_diagnosztika_lexia_pp2000_165521133.html

Ez a másik:

http://www.vatera.hu/peugeot_es_citroen_diagnosztika_165692969.html


Üdv.: G.Viktor
Jancsi66 Creative Commons License 2010.03.16 0 0 1403
Sziasztok!
A távirányítót valóban lehet tanítani (pl. elemcsere után, ha nem működne) de ez sajnos csak a riasztóhoz és a központi zárhoz való újrainicializálást jelenti legjobb tudomásom szerint. A 405-nél, 406-nál ez nem egyszer előfordult velem.
Nekem a 405-ben még nem, de a 406-ban már volt elektronikus indításgátló beépítve, de fel sem merült bennem, hogy gond lehet vele. Teljesen megértem Viktort, hogy most egy „kicsit” csalódott, de nekem is az a tapasztalatom így a sokadik Pug-om után, ahogy sorba vettem őket, úgy egyre több apróbb probléma jelentkezett náluk, amivel most már inkább megtanulok együtt élni, mint bosszankodni rajta. De az „Oroszlánaim” mentségére legyen mondva, még egyszer sem hagytak cserben menet közben. (Azért ezt most alaposan lekopogom!) Viszont én is sajnálnám, ha megválnál kis csapatunktól Viktor! Bandinak teljesen igaza van, ma már minden autó „ zsákbamacska” bármelyikkel lehet ilyen-olyan gond sajnos. Szerintem még tarts ki egy kicsit hátha beáll, s utána nem lesz vele gond.
Üdv! Jancsi
p407 Creative Commons License 2010.03.16 0 0 1402
Sw-re ezüst lökhárító negyedáron még mindig nem érdekel senkit?
Lux Kapitány Creative Commons License 2010.03.16 0 0 1401
ne add fel!!!
(bár én úgy beszélek, hogy nálam is rosszul indít az autó. még nincs nálam 3 hete, de már költöttem rá derekasan. cserébe alig mentünk vele :-/ )
Előzmény: gasparv (1398)
Lux Kapitány Creative Commons License 2010.03.16 0 0 1400
servicebox szerint rendelhető, nettó 12.073,-
csak gondolom sok idő, míg az a kártyát újra legyártják.
Előzmény: p407 (1395)
birobandi Creative Commons License 2010.03.16 0 0 1399

Szia gasparv!

Az a szerény véleményem, hogy az összes hasonló technikai szinvonalú autó hasonló vagy rosszabb üzemzavar arányt mutat, mint a 407-es. Nem állítom, de nem is zárom ki, hogy a radar beépítése okozta az "elmezavart". A gépkönyvben van egy leirás, amit ilyenkor meg lehet próbálni. (kulcs betanítás). Ettől függetlenűl, együtt érzek veled. Sajnálnám, ha itt hagynád kis csapatunkat.
Üdvözöl: birobandi

Előzmény: gasparv (1398)
gasparv Creative Commons License 2010.03.16 0 0 1398
Sziasztok!

Túl vagyok a szervizen. Ahogy gondoltam kb 5 perc alatt feltanították a kódot.
De a Fábián kicsit drága. Amiért a Frédiéknél 3000 Ft volt az itt 8200 Ft.
A felcsapódást nem lehet kihorpasztani sajna mert 3-4 mm-en lejött a festés, az A oszlopot fújni kell.
Szerencsére nem rogyott meg semmi a motorháztetőn ezért "csak" 35 000 Ft-ba kerül majd.
De őszintén, kicsit kezdem unni az autó apró dolgait már, sok kicsi sokra megy, és mindig váratlanul jönnek elő az "élményelemek".
Lassan már nem tudok rá számítani?
Ennyire megbízhatatlanok?
Komolyan foglalkoztatnak ezek a dolgok.
Hiába gyönyörű, kényelmes, jó fogyasztás stb, ha ennyire megbízhatatlan.

Ha valaki adna érte egy jó árat szerintem megválnék tőle.... :-/

Üdv.: G.Viktor



p407 Creative Commons License 2010.03.16 0 0 1397
Sziasztok, 2.0 hdi-hez nagynyomású szivattyú érdekel valakit?
Jancsi66 Creative Commons License 2010.03.16 0 0 1396
Valahol olvastam, hogy a gyári kulcsról a márkaszervizekben le tudják olvasni a kódot. Nem tudom igaz-e, mindenesetre jó lenne, mert nekem sincs kódkártyám.
Előzmény: Lux Kapitány (1394)
p407 Creative Commons License 2010.03.15 0 0 1395
Húha,ha nincs kódkártyád,akkor vigyázz a kulcsaidra!
Lux Kapitány Creative Commons License 2010.03.15 0 0 1394
Óóóóó.... :-/

Most gyorsan elmormolok két imát! ;-)
Egyet, hogy ne legyen komolyabb gond az autóddal és a horpadás is javítható legyen.
A másikat meg magam miatt. Én csütörtökön megyek Siófokra (csapatépítés) és nem szeretném ha azáltal épülne a csapat, hogy toljuk az SW-t. Ráadásul nekem nincs is kódkártyám. (Az pótolható???)

Szorítok!
(Ja, holnap viszem tolatóradar beszerelésre (is)).

Üdv.:
Balázs
Előzmény: gasparv (1391)
Jancsi66 Creative Commons License 2010.03.15 0 0 1393
Szia Viktor!

Őszintén együtt érzek veled. Gondolom a tolatóradar beépítése nincs összefüggésben a mostani problémáddal. A távirányítóban levő elem nincs összefüggésben az autó beindításával, csak a riasztó meg a központi zár. Elem nélkül is be kell indítania. Bosszantó, hogy már ilyen problémákra is fel kell készülnünk, már ha egyáltalán fel lehet rá. Kíváncsi leszek, mit mondanak majd neked a szervizben. A motorház felcsapódása is dühítő, mert ha nem spórolják ki a teleszkópokat, mint ahogy a 406-osokban még van, akkor ez sem fordulhatna elő. A horpadást, ha a nem sérült a fényezés és ha csak nem valahol pont törésben (élben) keletkezett, ma már nyomtalanul el tudják tűntetni. Többen is foglalkoznak ilyesmivel, de én őket ajánlom ha esetleg úgy döntesz.
www.horpadas.hu

üdv! Jancsi
Előzmény: gasparv (1391)
p407 Creative Commons License 2010.03.15 0 0 1392
Sziasztok,lenne 1-2 alkatrészem 407-hez,pl sw lökhárító,ill sedan csomagtér.
gasparv Creative Commons License 2010.03.15 0 0 1391
Sziasztok!

Nagyon csalódott vagyok most...
Hazafele (siófoki wellness hétvége) jövet megálltam a lepsényi pihenőnél egy kv-ra.
Mire kijöttünk elfeleltette az indításhoz szükséges kódot. Piktogram kulcs áthúzva...
Nem indult. Távirányítóval nem lehet bezárni. Gondoltam The end....
Gondoltam leveszem az akkumulátor sarut.
Hatalmas szél volt (van is). Akkora hogy nem tudtam megfogni félkézzel a motorháztetőt és hátravágódott. Szerencsére a szélvédőn és a motorháztetőn nem keletkezett sérülés, de mindkét oldalon az A oszlopnál látható két apró benyomódás.
Ekkor már csak tetézte a dolgot hogy nem javult meg nem engedett tovább..
Kihívtam a sárga angyalt, kb egy órára rá megjelent, a távirányító elemállapotán kívül nem jutottunk előrébb. Rendelt egy trélert (Opel csereautóval) aki elvitte Székesfehérvárra.... szervizbe.
Holnap megyek a code kártyával, és remélem 5 perc alatt újratanítják.

Miért is ne Március 15-én csinálja... :-/
Előző komolyabb problémám is ünnepnapon volt (lendkerék) karácsonykor.

Azt hiszem nem tervezek semmit húsvétra. :((((

Üdv.: G.Viktor
Moó Creative Commons License 2010.03.13 0 0 1390
Szia! Nekem is megvan az árnyék. MInt 2 nyomvájú, valami betakar a vetítési képbe de nemjöttem rá 3 év alatt hogy mi.

Fontos hogy csak normális xenon szettel próbálkozzatok, mert a tompítottba ha gyagyit raktok akkor megtudja ölni az autómata lámpa autómata ablaktörlő vezérlést. Külföldi fórumon olvastam, és egy magyar xenon forgalmazó akinek mellesleg 407ese van mondta.

Javasolt szettek: HD Pro, és Martincaraudio Premium pro. Főleg a 2.at ajánlom.
Előzmény: Lux Kapitány (1384)
gasparv Creative Commons License 2010.03.12 0 0 1389
Hali!

Nah tegnap beépítették a radart...
Túl sokat nem tudok még a milyenségéről nyilatkozni, csak azt tudom működik :)
Nekem még nem volt radaros autóm ismerkedem vele, meg kell szokjam hogy van segítségem, és hogy mikor mire hogyan csipog az még rejtély.
Rá kell szánnom egy kis időt majd egy placcon és "gyakorolni" vele, nem élesben ráhagyatkozni a mélygarázsban :-))

Üdv.: G.Viktor
Előzmény: Lux Kapitány (1377)
csabakiss53 Creative Commons License 2010.03.12 0 0 1388
Sziasztok!

Találkozott valaki azzal a hibával , hogy tökéletes minőségű úton normál 90-100as tempónál fokozatosan erősödő motorrezonancia, 2-3 mp után a kormányon is lehet erősen érezni,(mint egy defektes autó) gyors félreállás kuplung ki akkor is ugyan ez a helyzet, motor leáll újraindítás minden ok.
5km mentem vele szintén erősödő motorrezonancia félreállás, motor ki be minden ok, itt már kipróbáltam azt is hogy visszakapcsoltam kisebb sebességbe hátha az alacsony fordulat okozta de semmi változás!
Ezt megcsinálta még 3*!!!!
Mivel 300km-re voltam otthonról ezért 1. Peugeot szalonba (Veszprém Peugeot Rapid) tüzetes átvizsgálás, diagnosztika semmit nem találtak, és nem is találkoztak ilyen jellegű dologgal!
Hazajöttem (300km ) és azóta nem fordult elő!
[2.0Hdi 2007-es]
userik Creative Commons License 2010.03.11 0 0 1387
Hello Lux kapitány!

Én ebay-en vettem phillips HID xenon szettet, én magam szereltem be kb 20 perc volt az egész és tökéletesen működik. Nekem semmilyen folt, vagy sötétebb rész nincs.
Ja amúgy magyar gyártmány az enyém és 13500 forint volt mindenestűl.
Előzmény: Lux Kapitány (1386)
Lux Kapitány Creative Commons License 2010.03.11 0 0 1386
Szia Viktor!

Hát, a helyzet az, hogy most már nekem is ez a szett van az autómban.
Előtte ilyen volt: SiemensHID Advanced10 55W Xenon-szett

Miután reklamáltam átcserélték a trafót olyanra, ami a CAN-bus-os szettben van.

Miután ez sem jó még mindig, így egy specialistával kell felvegyem a kapcsolatot (aki persze most nagyon elfoglalt; cserébe riogatott sok mindennel, hogy mi mehet majd tönkre). :-/

Ha van nálam fejlemény, szólok azonnal. Addig meg reménykedjünk, hogy nem okoz galibát.

Balázs
Előzmény: gasparv (1385)
gasparv Creative Commons License 2010.03.11 0 0 1385
Szia Lux Kapitány!

Én ilyen szettet építettem be:

http://autolampafutar.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=816&category_id=40&option=com_virtuemart&Itemid=1

A sima can-bus rendszer nem jó a 407-be csak ez.

Nekem is jelentkezik a probléma pont ugyan úgy ahogy neked, de ez nem függ a melegedéstől.
Nekem automata fényszóró kapcsolásos a lámpám, és ha este megyek-megállok van amikor akkor is csinálja.

Már egyezettem a szervizzel ahol vettem. NEM normális dolog. És csere lesz belőle.

A másik dolgot nem teljesen értem :)

Üdv.: G.Viktor
Előzmény: Lux Kapitány (1384)
Lux Kapitány Creative Commons License 2010.03.11 0 0 1384
Még mindig én!
(Remélem nem megyek az agyatokra?)

Tehát:

Van én nekem egy utólagos (Siemens, CAN bus-os) Xenon szett beépítve a gépsárkányba. Ezzel kapcsolatban két furcsaság van:

1) A lámpa felkapcsolásakor (mondjuk leginkább a hosszú állás utáni / napi első kapcsoláskor) a műszerfal világítását, a műszerek mutatóit, klímát, rádiót (tehát egy halom elektromos fogyasztót) "nulláz", azaz egy pillanatra kikacsolja az elektronika, majd egy fél mp múlva vissza.

Ezt némi "melegedés" után már nem játssza el.
Tegnap voltam a beszerelőknél, trafót cseréltek (egy "okosabbra"), de ezzel is csinálja (persze ott a műhelyben éppen nem csinálta).
Jár(t) valaki hasonló cipőben?

2) A xenon fénycsóvája (a projektoros lámpatest miatt???) tartalmaz mind két "fényben" 1-1 keskeny sörét sávot. Olyan, mint ha valami lenne az izzón vagy a lencsén, vagy a lámpa búrán. Kb. olyan hatást kelt, mint amikor nyomvályús az út és azt a részt kicsit árnyékosabban/gyengébben világítja meg. Tehát nem egy egyenletes, homogén bevilágított terület van az autó előtt.

Korábbi autómban is utólagos szett volt, igaz, annak lámpateste nem projektoros volt és az nem produkált ilyen csíkokat.

Másnak is van az utólagosan szerelteknél ilyen "árnyék"? Vagy itt valami turpisság lehet a lámpámban? (Nincs a helyén az "izzó"?)

köszi,
Balázs

Lux Kapitány Creative Commons License 2010.03.11 0 0 1383
Balika123!

Én 1 hete cseréltem aksit (SW, 2.0 HDI). Vicces volt, hogy ahogy lehúztam az egyik sarut, beindult a gyári riasztó és nyomatta kegyetlenül addig, amíg ki nem kapcsoltam. :o)

Én nem vártam ki az 5 perc "türelmi időt", régit kivettem (nagyon egyszerű volt: a műanyag fedél levétele és egy gumi pánt kiakasztása után egy dugókulcs szárhosszabbítóval egy reteszt el kellett fordítani és már ki is lehet emelni a régi aksit), kicsit megtörölgettem (nem túl durva "smirglivel") a kábel érintkezőket, majd ment vissza az új aksi.

Én ezt vettem meg :-)

És van neki még! (Budapesti Eladó, megbízható és gyors).

De ha nem dízeled van, akkor kisebb (indítóáramú) is jó lesz bele.

Üdv.:
Balázs
Előzmény: Balika123 (1381)
birobandi Creative Commons License 2010.03.10 0 0 1382
Szia Balika123

 

Nem veszélyes. A régi aksit a motor leállítása és minden egyéb művelet (pl. ajtó, gépháztető nyitás) után legalább 5 perc türelmi ídő után kösd le. Az új aksit beteszed és várhatóan csak a dátumot és az időt kell újra beállítanod a komputeren. A napi számláló értékét lehet, hogy lenullázza, másra nem igazán kell számítanod.
Üdvözlet: birobandi

Előzmény: Balika123 (1381)
Balika123 Creative Commons License 2010.03.10 0 0 1381
Sziasztok!
Egy 407 SW-n Aksit szeretnék cserélni. Mire számithatok (rádiót ujra kell kódolni,riasztó,....)??

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!