Eszembe nem jutott,hogy a másik kártyát próbálgassam,főleg mert lövésem sem volt,hogy hogyan müxik. Egy évesen vettem kereskedőtől...Szóval,hogyan lehet vagy kivel lehetne ha egyáltalán lehetne átprogramozni a másik kártyát? Azt már tudom,hogy lehet másolni ezt a fajta bemarásos kulcsot
Ha az a másik autó nem egy Tabant például akkor fapuma legyek ha értem mi a gond. Abba most nem mennék bele, hogy ki sem próbáltad amikor vetted a kocsit, ennyi erővel lopott is lehet egy autó. Ha a tolvajoknak van interneten rendelhető cuccuk ami feltanítja a kártyát 40 másodperc alatt, akkor a másik kulcsot miért nem lehet feltanítani?
Vagy van Kaposújlakon egy murvás kereskedő, neki elég jó kapcsolatai vannak kártya ügyben ( mart tollal hozza a kártyát) és a feltanítást is el tudja intézni.
Igen :-) meg is csinálta,már el is felejtettem :-) minden faca vele azóta,közben megtaláltam az elérhetőségét,beszéltem is vele,hát pont amit említesz egy kártya miatt van gond és fennakadás. Korrektü elmondta,hogy ez miatt nem vállalja be és igaza is van. Marad a szervízes új,a régit meg megnézi mi lehet vele és onnantól ha sikerűl kettő lesz :-))
Tud valaki tanácsot adni szabadkezes funkciós scenicem folyamatosan zárni akar. Kinyitom az ajtót és kattog mintha nyomkodnám gyorsan egymás után a központizár gombját. Ha becsukom az ajtót legtöbbször be is zár magától. Állítólag kártya csere. A kártya csere közel 50.000 Ft. Valakinek valami okos ötlete,tapasztalata?
Egyébként van dialogysom...xd Csak megtalálom benne valahogy. Csak Nincs időm telepíteni, mert új rendszer került a pc-re. Ez meg sok dvd.... :-) Köszi.
Nekem is autómata van. Közel a 100e km-hez. Semmi baja nem vilt még. Tökéletesen kapcsol. Vettem a váltóba elf olajat a gyári előírás szerint. Szerintetek érdemes cserélni? Milyen szűrő kell bele? Cikkszámot tudtok. Azt hiszem hogy DP0 a váltó tipusa. 4 sebességes.
Az AW TF 80- SC hajtóműveknél / Renault,Saab, Volvo,Ford, Peugeot..../ minden márkánál más és más néven és cikkszámon van a specifikáció feltüntetve, de az általánosan ajánlott ATF folyadék FUCHS ATF 4400-as hajtóműolaj . /WS 3309/. Az általunk ajánlott csereintervallum 2év/ 40,000km.
150,-180.000 km futásteljesítménynél szoktak a kapcsolási rendellenességek előfordulni. Ilyen esetben egy komplett hidraulikus szeleptömb beépítése megszünteti a problémát. Amennyiben van lehetőség egy szoftverfrissítésre ,akkor azt mindenképpen meg kell próbálni.
Értelmezésem szerint nem azt jelenti hogy mindegyik elromlik, bár tévedhetek, a cucc ami kell bele ilyenkor 200-300 e Ft. Mint látható én még optimista is voltam az olajcserét illetőne :D