2001-es 2.0 HDI 307-esem van. Elektromos szervóval van problémám. Az elektromotor kap áramot és megfelelőt viszont a kormányt nagyon nehéz tekerni mintha nem is lenne benne szervó. Olaj van benne lecseréltük. Van olyan érzésem hogy néha könnyebb lenne tekerni a kormányt, de akkor se eléggé csak kissé.
Az ESP/ASR kontrolllámpa kormány alászedésekor kigyullad, számítógép szerint tárolt hiba, nem törölhető. Az előző tulaj mindent kipróbált hogy ezt megszüntesse már csak a szögjeladó maradt a vizsgálat sorából.
A kérdésem ez befolyásolhatja a szervót vagy az elektromos szervó cseréjével megszűnhet a nehéz kormányzás???????
ELADÓ Peugeot 307 2.0 HDI megmaradt alkatrészek! RHY motorkód, Bosch rendszerű, 8 szelepes! -Hengerfej kompletten porlasztókkal, stb.: 35.000.- vagy külön- külön is eladók! -magasnyomású üzemanyag szivattyú: 15.000.- -bőrkormány+légzsák: 15.000 vagy külön.... -J.E. fényszóró: 5000 -bajuszkapcsoló: 8.000 -pár apróság maradt még! Csere érdekel esetleg. Egyben a fennt említett alkatrészek plusz pár cullanggal 50.000ért megvásárolható! Az alkatrészek egy működőképes autóból lettek kiszerelve, eladás oka: kicsi tárolóhely. Átvehető Nagykanizsa-Pécs közötti útvonalon, illetve posta is megoldható!
Ha nemtaláltok normális állapotú 307est nézd meg ezt,
Fejtérben alacsonyabb laposabb autó, viszont cserébe hátul is független felfüggesztés, amitől nem kicsit van az úton, előtte volt b5 c5 platformú passátom és a6,om, fényévekkel jobb a futóműve ennek. Az eleje nagyon szép, a hátulja, hááát az éppen vállalható,de szépnek nem nevezném, a sedáné szép, viszont a kombi meg bazinagy.
Fogyasztás 5.5 6.5körül van, kb 150le most. Jól mozog. Fék elől új trw.
Sziasztok! A következő problémára esetleg tudtok megoldást? Kizárólag hideg időben 1-2 fokban indulásnál mintha nem menne mind a négy henger, egyenetlenül jár az autó. Kis idő után elmúlik a probléma, melegebb időben nincs ilyen gond vele. Gyertyákban kb. 15.000 km van. Az autó 2003-as 1.6 B SW
Szia. Én is 2003 utánit néznék, de leginkább 2005 őszit. Azok a ráncfelvarrottak első szériái, elektromosan nagyon stabilak (igen, tényleg. Francia kocsiról le merem írni ezt. A 8 év alatt még egyetlen egy elektromos hibám sem volt!). A gyártást nézd, ne a forgalombahelyezést...
Én 2004eset keresnék és jót, a lényeg hogy jót, kár hogy a nagyobb testvér nem érdekel, gondolom az üvegtető stb. Mert a 406 kombim tök egyben van nem lutri.
nagy tévhit hogy elektromosan gyenge a 307, én még nem láttam olyat hogy elektromos vagy multiplex hibája volt egy autónak magától, viszont csak olyat láttam hogy belekerült egy powerbox egy riasztó egy hifi, beázott szétbarmolták, szakszerűtlenül javították és közben barmolták szét,
köszönöm a választ, valahol én is így gondoltam. Évjáratból szabad 2002-2003 körül keresgélni, vagy jobb 2004-es járgányt nézni (ha jól tudom a 2,0 HDI RHS-nek ez volt az "utolsó éve" a 307-esben)?
Elektromos oldalról nézve jelenthet nagyobb veszélyt a korábbi két évjárat?
mivel az ár a inkább az alja kategória így szerintem egy régebbi és tartósabb motorú darabbal jobban járnál, a 2.0 hdi 8 szelepes motorok közül amelyikből jobb állapotút találsz.
Maga a motor ugyanaz a 90 és 107 lovas, de a többi része nem, így mindenképp az állapot a döntő.
Szia! A termosztátnak nincsen hozzá köze, mert közvetlen a motorról jön a cső a fűtőradiátorhoz, ahogyan melegszik a motor, úgy melegszik a radiátor is. Az is lehet, hogy csak légteleníteni kell vagy tömítőnyunyi eltömítette a radiátort.
Láttam eb@y-en egy vagány kis dobozkát, amit a 307cc tető vezérlője és a kábel korbács közé kell betenni és lehet nyitni-zárni a tetőt a kulcsról, valamint 40 km/h-ig engedi menet közben is nyitni-zárni a tetőt. Ott ki is hangsúlyozza az eladó, hogy csak a facelift utáni modelleken működik (2005-től).
Gondolom a kütyü a CAN csomagokat nézegeti és ha sebesség infót talál, akkor nullát hazudik a tető vezérlésének.
Ezek szerint az enyémben a tető vezérlése is VAN-on megy? Hol és hogy történik a VAN-CAN konverzió? A BSI-ben?