Először is gratula a kocsihoz! Én is Gödöllőn vettem.
28700Ft a 0.olajcsere, és ez csak az olaj ára??? Én még nem kértem tőlük ajánlatot (most tervezem éppen, hogy lehet hogy lecserélem a löttyöt a motorban, mert már elég fekete), de ez szerintem így nagyon sok. Valaki írta régebben, hogy bezines szídbe tizen egy-két ezer volt ez ugyanitt. Akkor a dízelbe miért ennyivel több, hiszen csak két literrel több olaj kell bele; bár lehet hogy más minőségűt raknak bele. Én úgy tudom Total olajat használnak. Nem mondták véletlenül a pontos típusát neked? Idő előtti olajcserére nem akorok messzi szervizbe menni, mégha lehet is vinni saját olajat. Lehet hogy megvárom még Szabó úr ajánlatát, vagy hagyom a francba az egészet.
Hát seggbe kellett volna rugdosni azt a mérnök csapatot aki ilyet tervezett... Látszik nem magyar emberek voltak!!! Itthon legalább jó (volt) az oktatás...
A Peugeot-nál volt egy ideig gond, hogy a 90 és a 110 Le-ös dieselnél ugyan az volt a váltó és az erősebbnél nem bírta sokáig. Kicsit alulméretezték. A Kiánál nem félek.
Szerintem ezt a számítást a mérnökök is elvégezték a tervezés során:) Talán ennél néhány fokkal bonyolultabbat is,ugyhogy nincs miért aggodni!!! HA ez a váltó elvisel 250Nm -t akkor 300at is simán,mart van ám biztonsági tényező is belekalkulálva:)))) hátha a pro cee'd -be raknak valami izmosabb CRDi-t :))
STIMMEL :) Próbáltalak szuggerálni, de nem mertem túl erősen, nehogy félreértsd :D Éppen azon gondolkoztam, ha Te sem jársz a fórumba, akkor senki... Kéne valami ismertetőjel a kocsikra, clubmatrica pl.
Lehet nem színfüggő, de nagyon gyenge a fényezése, 6 hónappal és 19 ezer km-el a háta mögött, a hátsó ajtó sarkán és alatta a küszöbön lekopott a lakkozás. A rücsis részen már látszik a fehéralap.
Kicsit megijedtem. Nem te vagy az első aki ilyet ír.
Garancia ide vagy oda nem szeretnék ilyenekbe belefutni... :-(((
Én úgy tudom, hogy a fényezésre is jár a sokéves gari és szerintem erre az esetre is igaz ez, hiszen nem külső behatás érte, tehát nem karcolták meg, így viszont konstrukció vagy kivitelezési hiba. Úgyhogy goto szagszerviz...szerintem...
Gratula a kocsihoz! Mondhatták volna azt is, hogy csak az alátétet kell kifizetned. Ha olyan olajat kapsz mint amilyen az ára, akkor neked 4 l körül lesz utána az átlagfogyid. Szeretem 3-at fizet 4-et vihet gumi akciókat. Akció előtt a gumi darabja 30.000.-, akció alatt pedig 40.000.-.
Ma végre átvettem az AUTÓt bézs 1.6 crdi sw ecs+! A kereskedést ajánlani tudom, nagyon korrektek voltak, 17 nappal a rendelés után átvehettem az autót és az ajánlatuk is a legjobb volt! (Kia Gödöllö) A szervízüket nem ismerem, de azt mondták, hogy a 0. olajcsere akciósan (csak az olajat kell kifizetni) 28700 Ft, hát nem kevés... Nagyon elégedett vagyok az autóval, remélem ez így is marad!
Én hétfőn reggel 8-ra vagyok hivatalos a 0. olajcserére az M6-ba az általad javasolt szerelőhöz! Lehet hogy talizunk? :)))
Pont ma hívtam őket, hogy lesz e mivel feltölteniük az új szoftvert, mivel eddig csak a szoftver volt meg, hozzá az eszköz nem. Ma biztosítottak hogy megvan az eszköz, sőt én leszek az első akinek ilyet csinálnak! :))) Remélem saját lábán, őőő kerekén jön el az autó... Természetesen ez vicc volt! :))))
Amúgy én is megrendeltem múlthét vasárnap este, kedden meg is érkezett. :) Bár én az olajbolt.hu-ról rendeltem, de ugyan ezt az olajat. Nekem is nagyon bejön a Castrol, ráadásul ez tényleg jó minősítésekkel van ellátva.
"Az acélfelni csavarja elméletileg kúpos, míg az alufelnié lapos. Alufelni csavarnál ált. van egy közgyűrű is, ami más anyagból van, hogy ne tudjon összeragadni a felni és a csavar"
- Az én KF felnim csavarja is kúpus, mondhatnám pontosan olyan mint az eredeti lemezfelni. (a lemezfelnin van egy pici váll ami a dísztárcsát tartja)
Tehát nálam alakban nem, csak anyagban térnek el a csavarok
- A (tehermentesítő) közgyűrű nálam tényleg műanyagból van.
Ezek szerint nem is a csavarok, hanem a közgyűrű anyaga a problémás?
(A csavar ha osszerohad is leszedem, a közgyűrűt viszont nem tudom lecsavarni?)
Itt még zsír új, ha gondolod teszek fel életszerűbbet is.
Nem egy feltünő szín, jól beolvad a tömegbe.
Lehet nem színfüggő, de nagyon gyenge a fényezése, 6 hónappal és 19 ezer km-el a háta mögött, a hátsó ajtó sarkán és alatta a küszöbön lekopott a lakkozás. A rücsis részen már látszik a fehéralap.
Odahordja a szóróanyagot az útról. Hmm... valakinek nem mondták, hogy űrsiklót rendelt, nekem meg nem mondták, hogy űrsiklót kaptam. Ha tudom nem engedem ki a futóművet csak leszállás előtt.
Ha még nincs vége a télnek, tavaszra csak a szórógitt marad, jövő tavaszra meg fémtiszta lesz.
Olyan úgy sincs senkinek!!!
Ez lehet nem is autó, ez kaméleon.
Ezzel együtt is rendkívül jó ez az autó. Bár tény, hogy nekem is a babakocsi volt az első, azóta viszont néhány járgány megfordult nálam ..., azaz van mihez viszonyítani.
Az utóbbi tíz évet automata váltósban nyomtam le. Bizony ez izlés dolga.
A mostani kézi váltóssal nem állnék oda gyorsulni a hagyományos automata mellé. Biztos egyszer-kétszer legyorsulnám, de az automata ezt akár kétszázszor is tudná, jobban lekezeli azt a 250 Nm nyomatékot, mint a kézi. Ilyen nyomatékkal, hamar szét lehet rúgatni az egytárcsás szárazkuplungot vagy a hajtáslánc más elemét. Ki kell számolni, ha egy 30 mm-es átm. tengely, 15 mm-es erőkarját dinamikusan megterheljük ilyen mértékű nyomatékkal, annak mit kell elviselnie.
Mindenki izlése és belátása szerint válasszon váltót, egyik sem jobb mint a másik.
Greg úr megválaszolta. Az sem hátrány, ha a központozó gyűrű műanyagból van, nem pedig úgy mint nekem volt az Alessionál, aluból. Ugyanis az alu gyűrű egyfolytában ráragadt az acél kerékagyra és minden egyes téligumi garnitúra feltétel előtt le kellett barmolni őket. 2 db-ot kellett is utánrendelnem.
Az acélfelni csavarja elméletileg kúpos, míg az alufelnié lapos. Alufelni csavarnál ált. van egy közgyűrű is, ami más anyagból van, hogy ne tudjon összeragadni a felni és a csavar.
"....új autót értékesíteni manapság nagyon nehéz. olyan suzuki szalon akik eddig januárban is 15 autót adtak el legalább, febr. közepéig egyet sem... ez a vég......"
Akkor jó autót kell árulni! Itt van pl. a Ceed. Én is vettem egyet a múlt héten. :-))))
"Korábban volt ez már téma és szégyen egy szagember részéről, ha azt a baromságot mondja, hogy az alu-hoz jó a lemezfelnié. Sőt valakinek itt fel is tették azzal. Érdemes a kérdezésen kívül mindennek utánanézni. Nem szoktam senkit győzködni. Csak ha az alu reakcióba lép az acéllal, akkor kezdődnek a problémák."
Nem értem a dolgot. Milyen csavarok kellenek akkor hozzá? Műanyag?
Nem kötözködöm, csak nem értem....
A startguminál én az ExtremeX1-hez kaptam csavarokat:
- Kovácsoltnak tűnik, matt fehér-ezüst színű felületkezeléssel
Az eredeti lemezfelni csavarok pedig krómozottak
Miért nem jó a KF-hez a krómozott, és miért jó a mittudoménmilyen felületkezelt?