megjegyzem....a nappali fény nem összetévesztendő a helyzetfénnyel....amúgy már nemcsak nappali fény van mint DRL hanem DPL is ami pozicíó fény...a pozició fénynek kisebb a fénye h.ennek mi az értelme az kérdés....
a nappali menetfény..ahogy a nevében is bennevan nappali használara van kitalálva...anno azért vezeték be a városon kívűli tompított használatát mert esetleges előzésnél nemlehetett megállapítani h.a messzeségben a kocsi jön vagy megy....ezért világít a menetfény csak elöl...a "problémádat" énis észrevettem már de relatív logikus a magyarázata....amúgy azokon a kocsikon amelyiken ilyen van pl: Audi...fényérzékelő van...persze valószínűleg kézzel is állítható a lámpakapcsolója de automata üzemben is működik....
Két kb senkit sem érdeklő dolog az aktuális témákhoz.
Zene: eddig még ebben az autóban nem volt bent a U2 Pop. Meglepően jól szól a sima gyári rendszeren, ami azért jó dolog, aki ismeri ezt az albumot az tudja, hogy a mélyek xar rendszeren csúnyán torzíthatnak, néhány helyen talán kicsit túlzottan kevert az anyag.
Fogyasztás: szinte teljes téli városi fogyasztás, bp, nem különösebben kímélve, elég sok rövid úttal. 7.2, és ezt írja ki decire pontosan is a BC. Ebből az utóbbi a meglepő infomáció, bár nekem eddig is 1-2 deci különbséggel mutatta, de van akinél ennél nagyobbak az eltérések.
És ma láttam nyomokban a sárszín alatt az autó eredeti fehér színét, még mindig szép, tetszik, érik bennem az elhatározás, hogy lemosatom...
Félreértés ne esssék, nem azt mondtam, hogy nem lehet fejleszteni a gyárit, de egy épített rendszer egészen más kategória: a zajcsillapítástól kezdve, minőségi kábelezésen át, egy fullos fejegységig hosszú még az út...erősítő(k), szett előre-hátra stb..stb és már el is költötted a többszörösét annak amire te gondoltál..nálam egyszer volt budán kutyavásár, sok pénzt költöttem rá, nem is használtam igazán ki, eladásnál meg külön-külön kellett eladogatni, volt vagy 1év mire mindent elvittek...ezért marad a gyári alap ami az elegance-hoz jár. Peace
Én kértem Sound Systemet, de tényleg nem nagy szám. Viszont épitett rendszert lehet azért olcsón is beszereltetni, nekem egy mélynyomó külön erősitővel meghajtva, plusz az első ajtók hangszóró-cseréje összesen 140e Ft volt, ráadásul elég jó minőségű alkatrészekkel, munkadijjal együtt. A különbség ég és föld a gyárihoz képest...
Én nem költöttem a Sound Systemre...de elégedett vagyok a gyárival is. Előző autómba építtettem rendszert, de eladáskor nem fizetik meg...hogy jó is, szép is legyen: alsó hangon is 500-600 ezer ft-ot kell hagyni a kasszánál..igazi minőségről, meg nem is beszélve..
A fogyira visszatérve: nekem a 2.0 PDTDI 8-9 liter között eszik Pesten. 4es főúton az előírtak szerint közlekedve: 4-5 liter között. M5-ön 6 liter körül-->az átlag fogyim 5,5 és 6,0 liter/100km-re alakul. Napi 140km-er körül autózok, vidék-Pest viszonylatában.
A 2. ünnep között voltam a kereskedésben intézni a papírokat, és a díszcsík kérdésre 2 kollégát is felhívott az uriember, és mindkettő azt mondta, hogy van színrefújt, de króm nincs rajta. Ez a Business-en van.
Van itt a fórumon olyan, akinek business S2-je van?
Nem tudom mi az igényeid audio szinten, de azt gondolom ha nem vagy nagyon audiofil, akkor meg leszel vele elégedve. Ha meg nem, akkor úgyis csak valami igazán komoly szerkezetben érdemes gondolkozni, nem a gyári kicsitjobbanszólokdenemannyira megoldásban.
Ha nem rendelétél Sound Systemet, akkor 8. Szépen szól, itt vannak akik hallották a drágább verziót, és szerintük nem is érdemes megrendelni. Nekem is az alap 8 hangszórós van, elégedett vagyok vele (pár apróságot leszámítva).
Majd én is meglátom milyen lesz, mert volt egy Peugeot-m abban direkt nem használtam, mert katasztrófális volt. Két sárcsöppre beindult, majd szépen szétkente az ablakon.
Az eladó azt mondta, hogy a xenon másképp világit az esőben, ezért kell bekapcsolni. Hiszem, ha látom.
Én mondjuk zömében hosszútávokon használom a kocsit, de méréseim szerint a CR kb. 5-10%-kal kevesebbet eszik ugyanúgy használva, mint a korábbi PD-im - a jóval nagyobb teljesítménye ellenére...
Átlagban persze nem jön ki ennyire, de amikor minuszkevésbe megy át a hőmérséklet, és városi nem túl hosszú utakat megyek, és mostanában meg nem nagyon mentem máshova, csak itt városban napi max 40-80km-t, akkor az átlagfogyi mérő nem nagyon mutat 8-9 liternél kevesebbet. A nagy átlag ilyenkor télen persze tényleg nem megy 7 fölé sem, hiszen teljesen nem csak városban járok, de a kimondottan városi napok alapján nem állna meg ez 7-8 alatt. Amikor -10 alatt mutatta a fedcomp a külső hőmérsékletet, akkor volt olyan nem túl hosszú út (Kispest-Örs-Méta u) aminek a végén meg 11 fölött mutatott a kis vicces bc.
Hasonló használat mellett az 1.6-os Octavia is beérte átlagban 8-9 között valahol, és nem hinném, hogy az 1.4 vagy 1.8 TSI benyalna 12+ litereket, bár ügyesen bármiből ki lehet taposni ilyen fogyasztást.
Egyébként meg két amennyit kér, ameddig nincs vele gond, és biztosan elvisz bárhová, nagyjából nem érdekel, mint ahogy gondolom a többi S2 tulajt sem a fogyasztás érdekli elsősorban, de azért jó ezt is tudni, legalább érdekesség képpen.
Én a Roomsterrel csak Bp-en járok, mert hétvégére ott az Octavia TFSI, de az átlagfogyim 1.9 PD-vel városban, rövidtávon sportosan használva 6.5 liter. Ha 1 tankra vetítve tényleg csak Bp-en araszolok 100%-ban, akkor is 7.5 liter a maximum. Gondolom a Superb 1 literrel többet eszik - városban.