Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gasparv Creative Commons License 2010.03.22 0 0 1468

Nincs esetleg közvetlen elérhetőséged, mert nem vagyok ott regisztrálva.
Előzmény: userik (1465)
krisztianqn Creative Commons License 2010.03.22 0 0 1467

Köszi a választ Bíróbandi!

 

Holnap egyeztetek a szervízzel.

 

 

 

Előzmény: birobandi (1460)
Jancsi66 Creative Commons License 2010.03.22 0 0 1466
Szia userik!
Ne haragudj, de én nem érzem magam vasárnapi sofőrnek! Ha minden km-ért csak 1 Ft-ot kapnék amit megtettem mióta vezetek, az most igen jól jönne.
Igaz a 407-es előtt egyik autómon sem volt tolató radar, mégis elközlekedtem. Viszont mióta van, nem egy esetben megkönnyítette pl. két kocsi közül való kiállást, ha valami barom drasztikusan rám állt. Vagy szűk helyen való megfordulást. Szerintem ami a segítségünkre van azt nem elítélni kell, hanem ésszerűen használni. Tény, hogy nekem gyárilag van az autóban és ha nem lenne, valószínű én se rakatnék bele, de csak az anyagiak miatt. Egy szó mint száz, nekem tetszik.
Üdv! Jancsi66
Előzmény: userik (1461)
userik Creative Commons License 2010.03.22 0 0 1465
Szerbusz Viktor !

Örülök, hogy írtál.

Az én xenonomat az ebay-on vettem, de magyar gyártótol, amugy philips.

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=150397838031

Semmi baj nincs vele semmi sötét folt vagy akármi.
gy-ér Creative Commons License 2010.03.22 0 0 1464

Szia Mindenkinek!

 

Egy hónapja regisztráltam hozzátok. A 407-met azóta is imadom! Egy kis emlekeztetést írnék nektek arról, hogy mi is volt az Én problémam, amit úgy néz ki sikerült orvosolni! 

Tehát a köv. volt a problémám: "(A Indításkor el kellet telnie 2-3 másodpercnek, hogy a szervó reagáljon. Ugyanakkor balra kanyarodáskor (csak balra) néha bele kell kapaszkodi a kormányba, hogy megtudjam tartani az autót)".

Sok után járás és kapcsolat révén eljutottam egy maszek szervízbe, ahol már csináltak ilyen problémával 407-t, amit azóta sem vittek vissza panasszal!

Tehát a probléma a szervoban leledző tömítés, amit röpke 6-7 óra alatt kiszereltek, kicserélték a tömítéseket, és beszereltek, 33.000 Nettó Huf-ért, amire még adtak 1 év garit is. Az autó tökéletesen müködik, próba úton vagyok vele, majd elvállik! Remélem ezzel tudok másokon is segíteni, ezért írtam le!

 

Üdvözlettel: gy-ér

gasparv Creative Commons License 2010.03.22 0 0 1463
Szia Userik!

Ép a Te hozzászólásod nyomán indultam el ezen a nyomon, amit utólag is köszönöm.
A házilagos BSI központos reset-ből nem volt minden teljesen tiszta, lehet a hiányos nyelvismeret miatt. Nem kezdtem hozzá.
Amit ellenben nem tudom hogy az majd véglegesen megoldja a problémát?
Nem térnek vissza a hibák?

A te szettedet hol vetted? Mi a pontos típusa?

Köszönöm válaszod:

G.Viktor


Lux Kapitány nekem a Frédiék a kedvenc szervizem.
Előzmény: userik (1461)
Lux Kapitány Creative Commons License 2010.03.22 0 0 1462
ne zsörtölődj már annyit! :o) hihihi
Előzmény: userik (1461)
userik Creative Commons License 2010.03.22 0 0 1461
Na hello újra!

Gáspár Viktornak csak annyit hogy nem véletlenül mondtam hogy resetelje a BSI mudult azért is tettem közzé a resetelés pontos leírását, mert ha utána olvasol akkor külföldi forumokban pontosan ugyan az a hibáról lehet olvasni mint neked volt a siofoki turán!!!

A xenon-ra is írtam nem míndig a DRÁGA a jó!!! Nekem 13.500 forintba került és tökéletesen megy semmi baja.

A tölatóradarról meg az a véleményem, hogy csak béna csajoknak meg vasárnapi soffőrnek kell.!!!
Amugy is ha béna vagy neki mész mindennek hihihi.
Csak pénz kidobás.

Na csá nem is várom hogy valaki reagáljon erre már meg is szoktam mintha magaban beszélgetnék.
birobandi Creative Commons License 2010.03.22 0 0 1460
Szia krisztianqn!
Igen, én is úgy tudom, hogy minegyik 407-es, a 4 műszeres is tudja a gumi nyomás jeladó feismerését. Lehetséges, hogy fel kell ismertetni (inicializáéás) vele. Szervizben meg csinálják. Kipróbálni úgy tudod, hogy leengedsz legalább 05 bár nyomást valamelyik gurigából, azt már jeleznie kell.
Üdvözlet: birobandi
Előzmény: krisztianqn (1458)
krisztianqn Creative Commons License 2010.03.22 0 0 1459

Valószínű, hogy a hátsó szélvédő.

Nekem is nagyon zörög, de már elől is lehet hallani és egy idő után marhára idegesítő.

 

Üdv:

 

Krisztianqn

 

Előzmény: Lux Kapitány (1437)
krisztianqn Creative Commons License 2010.03.22 0 0 1458

Sziasztok!

 

A múlt héten vettem gyári alufelnit és a gumisnál derült ki, (mivel volt rajtuk kopott gumi) hogy mind a 4 jeladós.

A gumis azt mondta, hogy mindegyik 407-es tudja érzékelni.Ez igaz?

Mondjuk nekem eddig még semmit nem csinált.

 

krisztianqn

Lux Kapitány Creative Commons License 2010.03.22 0 0 1457
nem tudom, hogy volna-e értelme firtatni, hogy esetleg a BSI modulban valamit engedélyezni kell(het)...

nagyon érdekelnek a fejlemények, jelezz kérlek majd vissza.
hova viszed?
Előzmény: gasparv (1456)
gasparv Creative Commons License 2010.03.22 0 0 1456
Még valami :)

Holnap viszem a paripát "terheléses diagnosztikára" a xenon miatt.
Feltételezem azért működött kulcstanítás után hibátlanul mert akkor kitöröltek minden hibaüzenetet a memóriából, ami a hétvégén ismét megtelt.
Teszteljük azt hogy mit csinál xenonnal és xenon nélkül.
Eldöntöttem csak abban az esetben marad meg a szett ha megtalálják a hiba okát és azt orvosolni tudják. Ahogy lentebb írtam nekem fontosabb a megbízhatóság egy extránál, attól függetlenül, hogy mennyire látványos a halogénhez képest. Megjelenésben, biztonságban, össze sem lehet hasonlítani a kettőt.
/Legfeljebb veszek valami HI-TECH halogént :)) /

Üdv.
gasparv Creative Commons License 2010.03.22 0 0 1455
Szia!

A szenzorosokat lehet tanítani egyesével.

Az enyém viszonylag jól működik, csak földúton használhatatlan, ezáltal érzékeli a p út padkát is ami szerintem nagyszerű pl. parkolóban :)

Üdv.: G.Viktor
Előzmény: Lux Kapitány (1453)
Lux Kapitány Creative Commons License 2010.03.22 0 0 1454
Szia p407!

Neked hogy állapították meg, hogy cserélni kell a jeladót?
(Vagy a szokásos "a csere után biztos jó lesz" hibakereséssel intézték el?)

Itt olvastam egy nagyon hasonlót: a második fejezetet olvasd, a BMW-ről

Ami neked van az bontott? Cikkszámot esetleg tudsz?

Köszi,
Balázs
Előzmény: p407 (1440)
Lux Kapitány Creative Commons License 2010.03.22 0 0 1453
Szia gasparv!

Még egy korábbi, tolatóradaros beszélgetésünk kapcsán reagálok:

Múlt szerdán nekem is elkészült az utólagos tolatóradar beépítés. Állítólag VALEO (legalábbis én azt kértem). A beépített szenzorok átmérője a gyáriéhoz képest valamivel kisebb. A lökhárító színére fújták, a kis hangszórót a jobb hátsó (pici, háromszög alakú) ablakra ragasztották, nem zavaró. (Egyébként érdekes, hogy gyárilag valami már van oda építve. Mi lehet az???) A központi egység nem tudom hova került, elfelejtettem megkérdezni.

A működése nem valami meggyőző. (Nekem korábban a C4-ben volt, gyári). nagyon messziről érzékel akadályokat és úgy tűnik, hogy a két szélső szenzor nincs kellően "lebutívta", mert a parkolóból való derékszögű kitolatás után a 1,5 méterrel az autó mellett lévő kocsik "bezavarják".

Remélem ezt lehet finomhangolni, mert így elég vacak, boldog-boldogtalanra jelezni fog.

Más bajom nincs vele. :o)

Üdv.:
Balázs
Előzmény: gasparv (1389)
Lux Kapitány Creative Commons License 2010.03.22 0 0 1452
ilyenkor mindig az jut eszembe, hogy a serviebox-ban meg kellene rendelni hozzáférést a műszaki dokumentációhoz, de piszok drága. :-/ az 1 órás verzió meg túl rövid ahhoz, hogy "mindent" átnézzek. (pedig nagyon jó hibakeresési leírások vannak / lehetnek benne. szerintem még a márkaszervizesek sem mind ismerik / használják).
Előzmény: birobandi (1451)
birobandi Creative Commons License 2010.03.22 0 0 1451
Szia Lux Kapitány!
Logikus amit írsz, de nem tudom, mennyire integrált az egész rendszer. Azért gondolom, hogy integrált, mert egy német nyelvű fórumon is olvastam régebben, hogy csak a komplett gyári rendszert ajánlják. Az horror ár.
Üdvözlettel: birobandi
Előzmény: Lux Kapitány (1450)
Lux Kapitány Creative Commons License 2010.03.22 0 0 1450
Szia!

Amit írsz azzal egyetértek. De a magasságszabályozás (meg egyéb járulékos "okosságok") az elektronikának más részért érinthetik. Arra gondolok, hogy a trafó ott is ugyan úgy lehet a világítás áramkörébe iktatva, mint az utólagos szettek esetében, csak ehhez még párosul újabb vezetékekkel a mosás, magasság-állítás, stb.

Szerinted így is eltérő lehet maga a világítás elektronikája?

Üdv.:
Balázs
Előzmény: birobandi (1449)
birobandi Creative Commons License 2010.03.22 0 0 1449

Szia Lux Kapitány!

Azt gondolom, nem teljesen van így. A gyári Xenon automatikus magásság beállítással rendelkezik. Ezek az utólagosan beszereltek, általában nem, hiszen akkor sok mindent kellene cserélni. A lényeg, hogy ezek nem teljesen kompatibilisek.
Üdvözlettel: birobandi

Előzmény: Lux Kapitány (1447)
voroscs Creative Commons License 2010.03.22 0 0 1448

Szeritem neked is az üvegajtó zörög,nekem is ez a "baj",de már hozzá szoktam nem tudtam vele csinálni semmit.Álltó helyzetében nem mozog nem mutat semmi rendelenességet.

Üdv

Előzmény: Lux Kapitány (1437)
Lux Kapitány Creative Commons License 2010.03.22 0 0 1447
Szia Viktor!

Nagyon jó kis oldalt linkeltél be a BSI kapcsán!!!
Fel is merült bennem, hogy nem lehet, hogy egyszerűen csak a BSI-nek meg kellene mondani, hogy most már Xenon lámpa van az autóban? Nem lehet, hogy csak egy ilyen kis "hülyeség" hiányzik ahhoz, hogy az utólagos szett nem csináljon galibákat?

Márt hát ugyan a gyári sem lehet sokkal okosabb, mint egy jó minőségű utólagos. Sőt, talán lehet, hogy a gyári Xenon vész esetén halogénra is alakítható az autópálya szélén. :-) (Bár ez lehet hülye és naiv gondolat).

Én még nem adom fel, futok két kört. Ma felhívom újra a Xenonosok által javasolt villamossági "szakit".

Üdv.:
Balázs
Előzmény: gasparv (1445)
birobandi Creative Commons License 2010.03.22 0 0 1446
Szia gasparv!
Teljesen veled értek egyet. Volt valaha, az én fiatal koromban a Trabant 601 Special. Annak a motorján teljes generált csináltam a konyha asztalon. (Feleségem boldog volt) A legkomolyabb elektronika az ablaktörlő 4 fokozatú intervallum kapcsolója volt benne. A 407-esnél két dolog kell -de az nagyon!, a bütyköléshez: 1, diagnosztikai ezközök, 2 szakmai ismerertek. E kettő nélkűl, csak tapogatni lehet, mint vak a ...-t, és jól hazavágni az autót. Én ezért nem vagyok híve, sem az utólagos bele bütyköléseknek, sem a házi barkácsolásnak. Sajnos, még egyik-másik szakszervízben sem állnak a helyzet magaslatán, de ott legalább az esély meg van. Ezzel nem azt állítom, hogy egy fékbetét cserét vagy egy gömbfej cserét nem tud egy "mezei" szerelő megcsinálni -természetesen meg tud, de a motor vezérlés, ABS, ESP, komfort szabályzás már nem ebbe a kategoriába tartozik. Én csak természetesen a saját véleményemet írtam le a kérdésben.
Üdvözöl: birobandi
Előzmény: gasparv (1445)
gasparv Creative Commons License 2010.03.21 0 0 1445
Hello Lux Kapitány!

Javaslom te is fontold meg hogy neked mit ér az utólagos xenon... nehogy véglegesen tönkre vágjon az amúgy is érzékeny elektronikában valamit.

Mégis ha úgy döntesz próbálkozol (mester szakival) és rájöttök mivel lehet kiküszöbölni a hibáját írd meg légyszíves.

Amúgy meg engem a 3. emberhez küldtek aki majd megoldja a problémámat, de én már nem bízom az ezermesterben, hisz nem egy 1500 Zsigulival vannak problémák.
Ha itt valamit benéz és tönkre vágja a komputert több 100 e Ft-os kárt okozhat vele, amit gondolom nem fog vállalni.

Üdv.: G.Viktor



Előzmény: Lux Kapitány (1436)
Jancsi66 Creative Commons License 2010.03.21 0 0 1444
Szia Viktor!
Most, hogy ezt olvastam,/ Mi is az a BSI? / hát elég huncut dolgokra képes. Nem tudom, hogy resetelik, vagy program frissítést csinálnak de szerintem egy próbát megér.
Üdv Jancsi
Előzmény: gasparv (1443)
gasparv Creative Commons License 2010.03.21 0 0 1443
Sziasztok!

Rendesen beindult itt az élet :)))

Gondolkoztam, A BSI rendszerrel kapcsolatban....
Miután újratanították a kulcsaimat a xenonos kattogás (írtam lejjebb) megszünt.
De tegnap este újra előjött.
Mikor tankolás után felkapcsoltam a világítást a műszerfal jobb oldalról jövő kattanása le is zárta az autót.
Kikötöttem a xenont és visszatettem a sima halogént.
Árulom a vaterán, itt senkinek nem javaslom de bármilyen más H1-es autóban igen mivel super can bus-os szerintem gond nélkül elmegy.

Most várom a fejleményeket hogy viselkedik az elektronika, mert lehet összefüggésbe van a sorozatos hibáimhoz.
Hétfőn elviszem szervizbe, hogy reseteljék le a BSI központot. (Felejtsen el minden rosszat...) Szerintetek van értelme resetelni??

Sajnálom, de ha ez kell az autó gond nélküli működéséhez akkor inkább bukok rajta 50 e Ft-ot mint állandóan problémákkal küzdök.
Ha eladtam akkor nézek valami másikat...
http://www.martincaraudio.hu/galeria/peugeot_sw_hdi_dupla_hid_xenon_lampa_keszlet_szereles_bixenon_kelvin_vizkek_xenon_szinu_xeonizzo.html?view=true

Itt a gazdának is ilyen autója van, már bánom nem ezt vettem meg...


Üdv.: G.Viktor
Szemolcs Creative Commons License 2010.03.21 0 0 1442
Szia Lux Kapitány!

Köszi majd ha aktuális lesz akkor írok és hátha tudsz valami jó címet :)
Majd utána nézek itt is ,hogy mibe kerül de a tapasztalatok szerint azért otthon olcsóbbak az alkatrészek xD

Szia Szabolcs


Előzmény: Lux Kapitány (1434)
p407 Creative Commons License 2010.03.21 0 0 1441
A hátulról jövö zörgés,ha az ajtóból jön lehet a napellenző roló amennyiben van a tiedben!Viszont ha nem vagy biztos,hogy az ajtóból ered a zörgés lehet a padló felől,akkor nézesd át az alját(nekem is volt ilyen).
Előzmény: Lux Kapitány (1437)
p407 Creative Commons License 2010.03.21 0 0 1440
Szia Lux Kapitány!Esp érzékelő(ABS szenzor) nekem is volt probléma,17eFt_ért vesztegetik!De nekem van olcsóbban ha gondolod!
Előzmény: Lux Kapitány (1437)
M.Joe Creative Commons License 2010.03.21 0 0 1439
Köszönjük userik, hogy itt vagy közöttünk és megosztod velünk tudásodat, mely a 407 tulajok teljes megelégedésére szolgál. :)


Előzmény: userik (1424)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!