Valaki megtudná mondani hogy yamaha dt 50(kereklámpás) motorba milyen izzó való? 100/90w ossal ès 60/55w-ossal világít jól de nem ègeti le a tekercset?
Sziasztok valaki tudna nekem segíteni hogy hogy néz ki a fesszabályzó yamaha dt 50 mx-be? Én találtam egy hűtőbordás alumínium dobozkát amibe megy egy darab sárga/fehér vezeték és le van testelve. Az mi lenne?
Üdv van egy 1992-es dt 125 r-em és akarok hozzá egy új gianelli rendszert de akárhol nézem csak 89-90-ig és 96-tól fölfelé lévő évjárathoz van .Nem tud valaki olyan helyet ahol lehet kapni ehhez az évjárathoz vagy hogy az ami a 89-90-eshez jó az jó e a 92-eshez is . A váz számom úgy kezdődik hogy 4BL és a blokk szám is.
Sziasztok van egy 87 yamaha dt 50-es motorom és leszeretném cserélni a karburátort rajta de nem találok sehol se olyan gyári karburátort ami most van rajta tudnátok segíteni hogy milyet vegyek vagy milyet érdemes venni.
Sziasztok engem alkatrész érdekelne egy léghűtéses yamaha dt 80-hoz.
Ami leginkább érdekelne az berugókar, karburátor, membrán(henger és a karbi közé) berugó tengely! Akinek van legyen szíves írjon már h milyen és mennyibe kerülne lehetőség szerint olcsó árat szeretnék, hogy az öreg mocim ismét járja a terepet! :) Előre is köszönöm a válaszokat további szép napot Üdv. Tamás
Ha valakinek val eladó dt 50-esre egy pár index-e akkor azt megvenném! Írjatok e-mailt légyszi! :) köszi! :) Email: locs.akos94@gmil.com
Valamint dt 125 lc2-be találtatok valemelyik oldalon fogaskerék kiemelőt? Ugyanis 3-ból 2-re váltva nagyot ránt, mintha egyből 1-esbe tenném. 4-ből 5-be pedig kidobja a sebességet néha, és már elég nagy a váltókar útja is, úgyhogy én erre tippelek. Szerintetek mennyibe kerülhet egy gyári? (gondolom drága, de megéri-e utángyártottat venni? :/ )
Udw.Vettem egy yamaha dt 97cc blokkot.125os mxembe megadta magat a blokk ezt sikerult olcson szereznem.minden jo es uj volt benne osszeraktam a 25 os karbimmal de a gyertya nem lett benzines soha nem indul.ontottem a hengerbe benzint akkor csak luffant parat.sehogyse indult.leszedtem a hengert es eszre vettem a dugon h a teteje a ket oldalaig a csap teteig megvan repedve de viszont nincs atrepedve.ez lehet a baj h nem indul vagy mi mas??talan h kicsi a membran a nagyobb karbihoz?kompressziot ereztem hiaba megvan repedve a dugo.ereztem szivast mikor befogtam a levegoszuro felol a karbit.segitsetek!!!
Sziasztok! Szükségem lenne DT 50-hez berúgótengelyre. Nincs véletlenül valakinek eladó? Vagy esetleg tipp beszerzési forrásra? Több bontónál már érdeklődtem, de hiába.
Üdv! Tulajdonomba került egy 80-as évek beli 50ccm Yamaha DT motor.
Németországból lett hozva,fojtott kivitel.Tipusa: 20M a motorszámnál is ez szerepel
A henger alatt még van egy 13N felirat.
Léghűtéses,Mx -néven fut hazánkban a nem fojtott kivitelű 50-es rokona.
4 sebességes,sebességek kiosztása:01234-felfelé.
Kipufogóján fel van tüntetve a cikkszám mellett a 40 km/h felirat.
Van az udvaron 2db 80-ccm-es kortársa is,ezeknek egymással egyezik a gyújtása(megszakítós)de a fojtott 50-esé más. Érdeklődnék,hol található ebben az 50-esben a fojtás?Mit kell átalakítanom rajta hogy a motorja leadja az optimális teljesítményét?(tippeim:kipufogóban fojtás,gyújtás elektronika leszabályoz,karburátor fuvókák cserélése).
Sziasztok! Új vagyok a fórumon, azt szeretném kérdezni, hogy nincs-e valakinek eladó Yamaha DT 80 lc 2 (1993) gyújtás alaplapja kompletten mindennel? (világító, töltő, gyújtótekerccsel együtt) A segítséget előre is köszönöm!
Nincs alapjáratom! Hadar,és olyan furcsám pörög fel és hirtelen! Karbit kipucoltam,a kehelycsövet is kivettem! Ez a jelenség út közben jelentkezett,amikor váltásnál kuplungoltam akkor leállt.. A videót mindenféleképpen nézzék még!
Mai napon lemostam sterimóval dt 125ös tenerémet (ugyan az mint a 89es dt) és azóta az index ha balra kapcsolom, akkor egyet felvillan, majd folyamatosan világit, jobbra viszont kifogástalanul működik. Testelhet valahol, vagy rövidre zárta valahol a víz, esetleg tönkremehetett az indexrelé? :/ köszönöm!
Így nézett ki a teleszkóp a porvédő alatt.Rozsdás,stb.
Beecseteltem őket gázolajjal,és hagytam napokig ázni.
Mikor a nagyja rozsda oldódott,a rugós gyűrűt,meg a szimmeringet kiszedtem.A szimmeringet csak kivésni lehet óvatosan,hacsak nem annyira laza hogy a szár rángatása után kijön az egész belsejével együtt.
Ha kijött a belseje akkor egy peremes persely található felül,alul a száron pedig egy felszegecselt másik.
Nekem Rd50mx van,én is segítséget kerestem anno hozzá,de végül nekem kellett rájönni.Nem csavarral van összefogatva,hanem felül a porvédő,alatt a szimmering fölött van egy hullámos gyűrű.Azt ha kiveszed,kioperálod a szimmeringet akkor kijön az egész belseje a teleszkópnak.
Hello. A probléma a következő lenne amiben ötleteket kérnék:) Az őszi állást követően valami módon a benzin átjutott a kipufogóba. Nem tudom hogy csinálta, de nagy nehezen a motor beindult és okádta a benzint. Szét szedtem a kipuffot kiöntöttem belőle a bengát, most fasza. Mi lehet a hiba ami miatt és hol engedhette át a benzint, és hogy juthatott el az a kipfugóba olyan mennyiségben? Várom az ötleteket:)
Sz.-Sz.-B. megyében hol tudnék vásárolni menesztő gumit, illetve edzett belső bronzcsapágyat a Dt80-as omhoz? Hol lehet megvásárolni ezeket? Nektek, akik olvassátok nincs fölösbe eladó? Köszönöm.