Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

joci-01 Creative Commons License 2010.08.03 0 0 11085
Igen ez alapján meg tudod csinálni föleg ha megvan a szétszerelésről szóló rész is!
Előzmény: ThomasX_85 (11081)
AAAAAAAAAAAAAAA
Generator2 Creative Commons License 2010.08.03 0 0 11084
Vmi hasonlora gondoltam én is. Hogyan tudom megjavitani? Mi vezérli az ajto(ablak) motorokat?
Előzmény: Sorik23 (11083)
Sorik23 Creative Commons License 2010.08.03 0 0 11083
Akkor box-nál az egyik motor nem nyitja ki az "ajtót" ami be engedi a meleg levegőt.
Előzmény: Generator2 (11082)
Generator2 Creative Commons License 2010.08.03 0 0 11082
Kicsit kutakottam. Vákum van. Vákum szelep müködik, mégsem füt. Minden csö meleg. A radiátoorra mennö és a eljövö csö is. Tanácstalan vagyok. A pollenszürönél a mágnes is kattan.
ThomasX_85 Creative Commons License 2010.08.03 0 0 11081
Sziasztok! Van a Vectra B-ben fényszóró-visszajelző lámpa? Tompítottra gondolok, nem a reflektorra. Csak mert ha van, akkor nekem bizony kiégett.
Meg a km óra háttérvilágításnál is elment egy izzó. Ez a leírás szerint dolgozva kicserélhetőek ezek a dolgok?
http://aty.hu/kek/b/muszer/muszer.htm

Előre is köszönöm a segítséget!
Generator2 Creative Commons License 2010.08.03 0 0 11080
Rendben megnézem. Lehet tudni honnan szivja a vákumot? A mágnestöl, (után) nem tudom hová megy a vákumcsö. Köszönöm a tanácsokat. Jelzem az eredményt.
Előzmény: Sorik23 (11079)
Sorik23 Creative Commons License 2010.08.03 0 0 11079

A pollenszűrő mellet megnézted azt a mágnest, hogy kattan-e, hogyha a két szélső értékre (Lo/Hi) rakod a hőfok szabályzót?Mert az nyitja a vákum szelepet. Még a csatlakozóját is nézdmeg nincs-e elgörbülve vmelyik lába.

És az összes vákum cső belegyen dugva oda, még a pollenszűrő alatti is.

Előzmény: Generator2 (11078)
Generator2 Creative Commons License 2010.08.03 0 0 11078
MIskolc mellett lakom. Hütés jo. Ahogy állitom a höfokot a hideg tartományban változik a hőmérséklet.
Előzmény: Sorik23 (11076)
ahegedus Creative Commons License 2010.08.02 0 0 11077
bocsi a hülye ötletért, de jó a hőérzékelő? mert pl a digit klima nekem sem azt a hőfokot tartja, ami be van állítva, hanem inkább mindig hidegebbet. pl most is 24 fokra van állitva, ami kellemes alatta jégszekrényt csinál a kocsiból
Előzmény: Generator2 (11072)
Sorik23 Creative Commons License 2010.08.02 0 0 11076

Szia,

 

Merre fele laksz?

Előzmény: Generator2 (11075)
Generator2 Creative Commons License 2010.08.02 0 0 11075
JOci: Igen meleg a csö is radiátor is. Hm?
AAAAAAAAAAAAAAA
joci-01 Creative Commons License 2010.08.02 0 0 11074
A fűtőradiátor is meleg? és a radiátorból visszamenő cső is?
Előzmény: Generator2 (11072)
imate Creative Commons License 2010.08.02 0 0 11073
+ Légtömegmérő, vákum csővek...

Jó nyomozást, de Tech 2 nélkül nem lesz meg!
Előzmény: veciv6 (11069)
Generator2 Creative Commons License 2010.08.02 0 0 11072
Üdv mindenkinek. Még mindig ott tartok , hogy Vectrám nem füt!!! Digit klimás. Tökéletesen hüt, de nem tudom fütésre birni. Minden cső meleg a hütö ki van légtelenitve. Vectra kombi 2000cm3, benzines és digit klimás. Minden ötletnek örülnék. Köszönöm.
veciv6 Creative Commons License 2010.08.01 0 0 11071
Annyit nem ér.....
Anno a 2db v6-on axor néven rendeltem hátsó dobot-bevállt nem rozsdált és kellemes hangja volt-valami 20k-ért....
Előzmény: Nick_X14XE (11068)
veciv6 Creative Commons License 2010.08.01 0 0 11070
Ennyivel is előrébb vagy.... ;-)
Előzmény: Törölt nick (11066)
veciv6 Creative Commons License 2010.08.01 0 0 11069
Turbó,adagoló rendben?
Előzmény: gmzsolt (11067)
Nick_X14XE Creative Commons License 2010.08.01 0 0 11068
Hátsódob csere előtt körbeérdeklődtem, az 1.6-2.0 dobján 1 cső van hátrafelé, a 2.5-nél 2.
Királyul néz ki a dupla cső, mondom párezer Ft-ot megérne az a 20cm vascső.
Nos a síma 20e volt azonnal, a V6-ét rendelni kellett volna, előleg stb., 60eFt!
Előzmény: ahegedus (11064)
gmzsolt Creative Commons License 2010.07.31 0 0 11067
van egy 2.0 dti vectrám és nem megy annyira mint amennyire mennie kellene csak 1700-2500 rpm között megy rendesen, utána semmi. nem tudja valaki mi lehet vele?????? help
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.31 0 0 11066
Nagyon köszi, voltam is a tegnapi napon. Kábelt azt nem adtak, de mondta a pali, hogy probléma nélkül foltozható, javítható. Meg ha már ott voltam, vettem egy hátsó ajtó kárpitra való hangszórófedelet, mert meg volt repedve.
Előzmény: veciv6 (11060)
opelbauer Creative Commons License 2010.07.30 0 0 11065
Sorik23: Ma felhívtam és elküldtem mind a két helyre a két csatlakozóról készült fotót és a "ripca" nem is válaszolt a "nefelejts" pedig ezt válaszolta:

Kérem érdeklődjön utána, valóban az ön 98' évjáratú autójához vette a lámpatestet./Európai piacra készült az autó?/

Ezt a kérdést azután tette fel, hogy tisztán elmagyaráztam az e-mailben, hogy miért van szükségem az átalakítóra....
Előzmény: Sorik23 (11048)
AAAAAAAAAAAAAAA
ahegedus Creative Commons License 2010.07.30 0 0 11064
az alkatrész a 2.2-eshez is iszonyat drága, mert ritka, ráadásul épp emiatt nem is sokan javítják. márkaszervizbe meg nem viszem :)
Előzmény: imate (11062)
H Geri Creative Commons License 2010.07.30 0 0 11063
Hát nekem a legnagyobb problémákat a 2.5 v6-nál mindig is a motorszerelés okozta , a legröhelyesebb az volt amikor a generátor 20 Ft-os szénkeféit egy napig kellett cserélni , mert ki kellett hozzá buktatni a motort , mert nincs annyi hely hogy kiférjen :)alkatrészárban meg szerintem nem volt olyan durva , mondjuk nállam a gyujtáselektronika kivételével csak kötelező szervízek voltak .
Előzmény: imate (11062)
imate Creative Commons License 2010.07.30 0 0 11062
Nem a fogyasztás ami gond.... 2.2-es nekem is tesztett mind a benzines mind Diesel.

Hanem az alkatrész meg a hozzávalók, olyan 2.5 v6 fééling ide mnden 1,5 szórzóval lehet megvenni ha van....
Előzmény: ahegedus (11061)
ahegedus Creative Commons License 2010.07.30 0 0 11061
mikor vettem a 2.2-t mindenki ugyanigy viselkedett velem, h nem vagyok normális meg minden pénzem benzinre fog elmenni. aztán pályán 7.5 városban 8.5 a fogyasztás, közel sem a mindenki által emlegetett 10 literek...
Előzmény: H Geri (11058)
veciv6 Creative Commons License 2010.07.30 0 0 11060

Tessék.....

 

 Sümeg, Eitner utca .Tel:(70) 949 1427

 

 

Cím: Sümeg, Ipari park, Eitner u. (Külterület 03/12 Hrsz.) Telefonszám(ok): 06/70/949-1427 Fax: 06/70/900-3805 E-mail cím: dorka-car@enternet.hu Web: www.dorka-car.hu

Előzmény: Törölt nick (11059)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.29 0 0 11059
Kéne nekem a sümegi bontó címe, és telefonszáma!

Anno letört vagy letörték az antennám, szaki megbütykölte, végül is jó lett, de nem minden adó jött be... megnézettem most ezzel a szerelőmmel Csepelen, aki egyébként istenkirály ahogy hozzányúl a kocsihoz, és ír neked kis listát, meg minden...na szóval megnézte, hát mondja, hogy az erősítős részt teljesen levágták a koaxról meg a 12Vról, és odatett valami gagyi szart. Működik, de csak Pesten belül. Ha elmegyek vidékre, nem megy a rádió, mert nem fogja be őket. Szóval most akarok egy komplett antennát vezetékestül mindenestül... az idióta mindenségit az ilyen f...szkalap szerelőknek!
H Geri Creative Commons License 2010.07.29 0 0 11058

Nem rossz indulatból írtam , csak anno amikor megvettem akkor is felírtam , és vki nagyon leszólt akkor hogy le fogja enni a nadrágom :)

 

De ha nagyon lassan megyek 110 utazó akkor 7,5 literrel szaladgál a drága hála a 6 sebességnek .

 

És most már örülök hogy nem 3,2 v6-ot vettem , mondjuk  biztos más élmény.

Előzmény: veciv6 (11056)
Vlad19 Creative Commons License 2010.07.29 0 0 11057
Kár hogy nem akkor találkoztam ezekkel a csatikkal mikor bekerültek a B2es lámpák az autómba. De mindenesetre másoknak még hasznos lehet :-)
Előzmény: Sorik23 (11048)
veciv6 Creative Commons License 2010.07.29 0 0 11056
A v6-al is elszaladgáltam klímával 9-el és nem szivacstalpuként..... ;-)

Viszont a lényeg,hogy az "új" szerzemény is bevált.......
Előzmény: H Geri (11038)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!