Kicsit kutakottam. Vákum van. Vákum szelep müködik, mégsem füt. Minden csö meleg. A radiátoorra mennö és a eljövö csö is. Tanácstalan vagyok. A pollenszürönél a mágnes is kattan.
Sziasztok! Van a Vectra B-ben fényszóró-visszajelző lámpa? Tompítottra gondolok, nem a reflektorra. Csak mert ha van, akkor nekem bizony kiégett. Meg a km óra háttérvilágításnál is elment egy izzó. Ez a leírás szerint dolgozva kicserélhetőek ezek a dolgok? http://aty.hu/kek/b/muszer/muszer.htm
A pollenszűrő mellet megnézted azt a mágnest, hogy kattan-e, hogyha a két szélső értékre (Lo/Hi) rakod a hőfok szabályzót?Mert az nyitja a vákum szelepet. Még a csatlakozóját is nézdmeg nincs-e elgörbülve vmelyik lába.
És az összes vákum cső belegyen dugva oda, még a pollenszűrő alatti is.
bocsi a hülye ötletért, de jó a hőérzékelő? mert pl a digit klima nekem sem azt a hőfokot tartja, ami be van állítva, hanem inkább mindig hidegebbet. pl most is 24 fokra van állitva, ami kellemes alatta jégszekrényt csinál a kocsiból
Üdv mindenkinek. Még mindig ott tartok , hogy Vectrám nem füt!!! Digit klimás. Tökéletesen hüt, de nem tudom fütésre birni. Minden cső meleg a hütö ki van légtelenitve. Vectra kombi 2000cm3, benzines és digit klimás. Minden ötletnek örülnék. Köszönöm.
Hátsódob csere előtt körbeérdeklődtem, az 1.6-2.0 dobján 1 cső van hátrafelé, a 2.5-nél 2. Királyul néz ki a dupla cső, mondom párezer Ft-ot megérne az a 20cm vascső. Nos a síma 20e volt azonnal, a V6-ét rendelni kellett volna, előleg stb., 60eFt!
van egy 2.0 dti vectrám és nem megy annyira mint amennyire mennie kellene csak 1700-2500 rpm között megy rendesen, utána semmi. nem tudja valaki mi lehet vele?????? help
Nagyon köszi, voltam is a tegnapi napon. Kábelt azt nem adtak, de mondta a pali, hogy probléma nélkül foltozható, javítható. Meg ha már ott voltam, vettem egy hátsó ajtó kárpitra való hangszórófedelet, mert meg volt repedve.
Sorik23: Ma felhívtam és elküldtem mind a két helyre a két csatlakozóról készült fotót és a "ripca" nem is válaszolt a "nefelejts" pedig ezt válaszolta:
Kérem érdeklődjön utána, valóban az ön 98' évjáratú autójához vette a lámpatestet./Európai piacra készült az autó?/
Ezt a kérdést azután tette fel, hogy tisztán elmagyaráztam az e-mailben, hogy miért van szükségem az átalakítóra....
Hát nekem a legnagyobb problémákat a 2.5 v6-nál mindig is a motorszerelés okozta , a legröhelyesebb az volt amikor a generátor 20 Ft-os szénkeféit egy napig kellett cserélni , mert ki kellett hozzá buktatni a motort , mert nincs annyi hely hogy kiférjen :)alkatrészárban meg szerintem nem volt olyan durva , mondjuk nállam a gyujtáselektronika kivételével csak kötelező szervízek voltak .
mikor vettem a 2.2-t mindenki ugyanigy viselkedett velem, h nem vagyok normális meg minden pénzem benzinre fog elmenni. aztán pályán 7.5 városban 8.5 a fogyasztás, közel sem a mindenki által emlegetett 10 literek...
Anno letört vagy letörték az antennám, szaki megbütykölte, végül is jó lett, de nem minden adó jött be... megnézettem most ezzel a szerelőmmel Csepelen, aki egyébként istenkirály ahogy hozzányúl a kocsihoz, és ír neked kis listát, meg minden...na szóval megnézte, hát mondja, hogy az erősítős részt teljesen levágták a koaxról meg a 12Vról, és odatett valami gagyi szart. Működik, de csak Pesten belül. Ha elmegyek vidékre, nem megy a rádió, mert nem fogja be őket. Szóval most akarok egy komplett antennát vezetékestül mindenestül... az idióta mindenségit az ilyen f...szkalap szerelőknek!