Keresés

Részletes keresés

JarnoTrulli Creative Commons License 2023.02.15 0 0 21326

Hétvégére elvileg okosabbak leszünk, de állítólag idén is lesz Ferrari a mezőnyben, de lehet Aston is. Bár nekik anyagiakon van mit dolgozni

 

nicko Creative Commons License 2023.02.14 -11 0 21325

Supercars Gen3-as autók a oá ki yán. 

Ezeknek már semmi közük a túra autókhoz. :( 

https://www.instagram.com/reel/CoorCnQBz1R/?igshid=MDJmNzVkMjY=

JarnoTrulli Creative Commons License 2023.02.08 0 0 21324

Új csapatok már mozgolódnak: Engstler (Audi) várható, Project 1 (BMW) és Rene Rast biztosan. 

 

Engstler érkezik, bár hivatalosan nem mondták ki, mert a széria még nem tette hivatalossá az elfogadott jelentkezéseket de szinte biztosan a mezőnyben lesznek. Audival fognak versenyezni, belevágnak a GT3-as projektbe, csapatvezetésbe jött Reuter a Lambotól. 

Engstler szponzora 1988 (!) óta a Liqui Moly itt is velük lesz.

Két Audit vettek elsőre, egyiket az Abt, a másikat a Rutronik csapattól. Egyik kocsit Engstler fia fogja vezetni. 

Hamarosan majd kiderül hogy 2 autóval a DTM-ben vagy ADAC GT-ben, esetleg 1-1 autóval itt ott fognak nevezni. 

 

Schubert csapat robbantott először, mert van der Linde csapattársa Rene Rast lesz. 1 hétvégét mindenképp ki fog hagyni, mert Formula E szerződése elsőbbséget élvez. Zandvoortban a helyettese Dries Vanthoor lesz.

Két nullás hétvégével nem lesz teljesen esélytelen, hiszen pont a csapattársa lett úgy bajnok tavaly hogy Norisringen nulla pontot szerzett mindkét nap, sőt az osztrák hétvégén szintén. 

 

Schubert mellett végül kiderült melyik lesz a másik BMW-s alakulat: Project 1 Motorsport, amit 30 éve alapítottak. 

2 autóval jönnek, az egyiket Wittmann vezeti, a másik versenyzőt később jelentik be. 

2022-ben csapatként bajnokok lettek a DTM Trophyban, és szerepeltek a másik betétfutam a BMW M2 Cupban is

Várható 2,2-2,4 milliós költségvetésnek kb. a felét a BMW állja, és szakembereket is kapnak. Wittmann szponzora marad a Schaeffler. Ebből elég valószínű, hogy az a költségvetés fele amit áll a BMW, az jelenti Wittmannt, míg a másik ülés szabad, ahova a Project 1 kereshet valakit.  

Csapat alapítója, Hans-Bernd Kamps, aki hosszú évekig volt Glock menedzsere és ő általa támogatta őt a Deutsche Post is.

Csapathoz szintén közel áll Rast is, velük lett Porsche Carrera kupa bajnoka egykoron.

Rast azért nem került a csapathoz, mert 1 hétvégét kihagy, és a csapatnak a BMW mindenképp egy teljes szezonos versenyzőt akart így átrakták Wittmannt. Wittmann se új arc náluk, vele a közös történetük 2007-09 közt volt, amikor MW benne volt a Deutsche Post Speed Academy programban

 

Csapat 2 autóval regisztrált, de csak 1 versenyzővel. Napokban pletykálták egy DTM szerepléssel Habsburgot, de ebből nem lesz semmi, mert versenyez LMP2-essel idén is

Március előtt nem kapják meg a kocsikat, de már a háttérben szervezkednek egy ideje Alex Funke vezetésével, a csapatfőnök pedig Marcel Jürgens-Wichmann. Ő több mint 10 éve tagja ennek a csapatnak. 

 

 

 

 

JarnoTrulli Creative Commons License 2023.01.27 0 0 21323
JarnoTrulli Creative Commons License 2023.01.22 0 0 21322

https://www.motorsport-total.com/dtm/news/adac-gruendet-gtm-gmbh-und-startet-dtm-einschreibung-zeitdruck-fuer-teams-23012101

 

ez pedig magát a mezőny összetételét érinti

 

Január 25. szerda 10 órától lehet jelentkezni egészen február 6 éjfélig a csapatoknak

Érdekesség, hogy nevezést csak versenyzőkkel együtt fogadják el, így február elején a komplett mezőny összeáll. Csapatok egy részének ez nem kis kihívás lesz, főleg ott ahol a márka is kérdéses még.

 

Autónként 95.000 euró lesz idén a díj (+19% jön hozzá, mint adó). Tavaly ez az összeg 99.000 eur volt, viszont volt lehetőség idő előtti nevezésre is az 69.000 volt. Idén ez nincs. 

Ebben az árban benne van a 2 tesztnap is a szezon előtt, így olcsóbb a nevezés mint 2022-ben. ITR korszakban 15.000 euró volt a 4 tesztnap még külön. 

2136 euró a Pirelli gumiszettje. Egész szezonra vetítve, az összes gumiszettel, esőgumikkal is közel 100.000 euró lesz ez a kiadás autónként. 

Tévével még nincs szerződés de vagy az RTL vagy a Pro7 lesz, és maradnak ugyanúgy "prémium partnerek"

 

Nevezéseket elbírálják, és 1 héttel a hátaridő lejárta után lesz nyilvános.  Február 13-19 közt.

Megalakult a GTM GmbH, ami teljesen ADAC leányvállalata, aminek a vezetője ugyanaz, aki az ADAC élén is áll, Thomas Voss.

ITR szerepét fogja ez a szervezet betölteni.

 

Előnyt élveznek azok akik 2 autóval neveznek, és ebben a DTM piramisban több szériában is jelen lesznek. 

Elméletileg nagy az érdeklődés, így valószínű lesznek olyanok akiket el kell utasítani.

 

JarnoTrulli Creative Commons License 2023.01.22 0 0 21321

Várható változások, még egyik sem megerősített:

 

https://www.motorsport-total.com/dtm/news/penalty-lap-stoppfenster-rennlaenge-wie-der-adac-das-dtm-regelwerk-aendert-23012201

 

- versenytáv 60 perc +1 kör lesz. Így elengedték a Berger által hangoztatott leggyorsabb GT3-as bajnokság szlogent. AVL a teljesítményhatárt vette alapul, SRO nem. Mivel kevesebb lesz a fogyasztás, így több kört is megtehetnek. Szabadedzés, időmérők lebonyolításai maradnak, ahogy tavaly

- sokat vitatott rajtokhoz az ADAC GT-ből veszik át a megoldást. Nem a lámpa fogja a mezőnyt indítani, hanem az első helyről induló adja majd a "ritmust"

 

Ami szinte biztos változik:

- SC alatt nem lehetne boxba menni. Fő indok mellette, hogy tavaly a sok autóval volt egy szabály, hogy 1 csapat csak 1 autót hívhat ki ugyanabban a körben, hogy a ne legyen teljes káosz a boxutcában, így előfordult az is, hogy SC idején a másik versenyző, aki kint maradt kb. véget is ért a futama érdemi része így annyit bukott. 

Kötelező kiállás időszaka is változik, a 20-40. perc között kell majd kijönni

Pirelli több gumit ad, mint a Michelin. 4 helyett 5 garnitúra gumi/autó áll rendelkezésre. 5-ből 1 csak szabadedzéseken használható, de az előző hétvégéről kettőt majd fel lehet használni azokon a következő pénteken.

- tesztekről még tárgyalnak

 

Ami merőben új lehet, azok a büntetőkörök. A folyamatos pályahatárok, időbüntetések miatti kuszaságot remélik ettől, hogy átláthatóbbá válik majd a futam, vagy akár a rajtosrrenden se kell utólag még variálni. Nem az ideális íven persze, lenne egy zóna ahol 5 másodperces időveszteséget érhetnek el. ADAC GT ezt használja már.

 

 

 

 

nicko Creative Commons License 2023.01.15 -11 0 21320

de akkor...új-zélandiak versenyeznek ausztrál pályán, amerikai és ausztrál autóban, de mindkettőben amerikában gyártott/felkészített turbó nélküli V8-as motor ketyeg.  :)

Előzmény: JarnoTrulli (21318)
nicko Creative Commons License 2023.01.15 -11 0 21319

:)) 

mondjuk a Made in Taiwan felirat Made in China feliratra változott azóta vagy Made in Romania-ra, ha Samsung monitor.  :D

Előzmény: JarnoTrulli (21318)
JarnoTrulli Creative Commons License 2023.01.15 0 0 21318

- Kérdés: Mi a globalizáció?
- Válasz: Diana hercegnő halála
- Kérdés: Mire alapozza a feltevését?
- Válasz: Egy angol hercegnő egyiptomi barátjával karambolozott egy Francia alagútban, egy német autóval utazva, amelyben holland motor ketyegett, amit egy belga sofőr vezetett, aki skót whiskey-t piált, és egy japán motoron utazó olasz paparazzi követte, majd amerikai doktor akarta megmenteni brazil gyógyszerekkel. És mindezt elolvasod te, egy magyar, aki kínai ruhákban ülve taiwani monitort bambulsz...

Előzmény: nicko (21317)
nicko Creative Commons License 2023.01.15 -11 0 21317

Ha emlékeim nem csalnak ez 2019-ben történt a Newcastle-i utcai pályán az utolsó körben két új-zélandi meccsel egy ausztrál bajnokság, ausztrál helyszínén. :)

https://youtube.com/shorts/aU1VhmFaiDk?feature=share

JarnoTrulli Creative Commons License 2023.01.08 0 0 21316

Ravaglia az idei szezonban sem jön a csapatával. Döntést már novemberben meghozta. Olasz GT bajnokságban biztosan maradnak 2 autóval és lesznek még további programok ahol feltűnnek. DTM-el nem akart rizikózni, mert az akkori bizonytalanság miatt lehet a meglévő szponzorai is leléptek volna, így inkább a biztosra ment. 

 

Idei évre még pár info:

 

- Bergernek semmiféle szerepe nincs már

- Indy rajtok maradni fognak

-  Sven Stoppe versenyigazgató visszatér. 2007-2020 közt már volt ebben a szerepben, 2021 óta az ADAC GT-ben volt ugyanez a feladata. 

- DTM Trophyt elkaszálták, nem lesz új évad. Élt 3 szezont. RIP

- DTM Electricet még nem vették meg, ADAC magától nem akarja fejleszteni ezt, de támogatóként beszállnának.

- Martin Tomczyk szerepköre nem tisztázott, mint Berger egykori jobbkeze. De biztosan számítani fognak rá. 

JarnoTrulli Creative Commons License 2022.12.25 0 0 21315

tegnap adták ki az ADAC GT  versenynaptárt

 

9. - 11.6. - Hockenheimring (Specialevent)
7. - 9.7. - Norisring (DTM)
14. - 16.7. - Nürburgring (Truck-Grand-Prix)
8. - 10.9. - Sachsenring (DTM)
22. - 24.9. - Red-Bull-Ring (DTM)
20. - 22.10. - Hockenheimring (DTM)

 

Annyit sikerült elérniük, hogy csak 4 közös DTM hétvége lesz, és az LMP3-as Prototype-Cup-Germany szériától megszabadultak.

Szezonnyitó "Specialevent" a Hockenheimringen egyszerre lesz a Le Mans 24 órással. Itt a Porsche szervez valamit, mert a Porsche Carrera Cup Germany is megy velük és úgy írták a Porsche rajongóknak különleges esemény lesz.

 

Utolsó 2 hétvége a DTM-el mint közös azért is jöhetett létre mert nem lesz LMP3-as közösködés, mert ELMS futamok is lesznek (Spa, Portimao) azokban a hetekben ott meg többen a Le Mans Cupban érdekeltek. 

 

Prototype-Cup Germanyt meg lehet betolják a DTM hétvégékbe ahol nincs ADAC GT közösködés. És itt ELMS-t is ki tudnák kerülni

JarnoTrulli Creative Commons License 2022.12.24 0 0 21314

pozitívan fogadta mindenki a DTM-en belül, a 3 nagy német gyártó már elején nyilatkozott erről. Tudták már egy ideje, hogy Berger eladja majd a boltot, de már biztosított a jövő, hogy az ADAC vette meg, akik tudják mi került a kezükbe. 

amihez mindannyian ragaszkodtak az az volt, hogy maradjon az 1 autó/1 versenyző leosztás, de nem is volt ez téma hogy másképp lenne. 

 

november elején írtam ezt, amikor szemezgettem a motorsport-total, ran meg a többi oldalról miképp fest a mezőny

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=162903995&t=9177735

 

itt még szó nem volt arról hogy Berger, ITR lelép, meg ADAC jönne, de ez adja vissza a legjobban, hogy nem lesz drámai változás, mert most az új tulaj érkezése után kb. ugyanez a helyzet most is december végén. Egyedül a Ferrari lelépése ami "ütés", de ez se meglepő a Bergerrel való kapcsolat miatt. 

Meg 1 csapat már ADAC előtt bejelentette hogy kiszáll a GruppeM, viszont valószínű jön helyettük más. 

 

Novemberben is az volt a várható mozgolódás hogy a Lambo-Porsche csapatok miképpen helyezkednek. Ki vált erre, ki a másikra.

 

Grasser -2 autója se drámai, mert nagyon úgy néz ki marad a +2 Lambo csak más csapat futtatja azokat.  Meg Grassernél 4 autó jól nézett ki, de ott az egyik autóban volt az 1 pontos szinte mindig örök utolsó Deledda, a másikban a szintén 1 pontos Ineichen. Bortolottival inkább egyszemélyes alakulat voltak ami az élmezőnyt illeti. Schmid is 2x szerzett csak pontot. Náluk inkább az lesz a fejvakarás kivel pótolják majd az olaszt. Perera talán teljes szezont kap. 

 

Szerintem ez simán az ilyenkor szokásos mozgolódás.

 

ADAC GT csapatok körében nem lett népszerű a dolog, mert hivatalosan is betolták őket a DTM alá. Több csapatfőnök háborgott ezen:

 

Zakowski (ZVO) -  az ADAC GT ebben a formájában el is lett temetve

Land (Land Motorsport) - csalódás, sőt sértve is vannak a lefokozással és szerinte az egész német autosportnak is visszalépés Plentz (Rutronik) "Griff ins Klo" szöveget tolta be röviden. Ez ilyen német mondás, magyarul mi nem is használjuk, talán olyan ez mint nálunk a "lehúzatod a klotyón" arra ami már semmit se ér.

Ferlemann (Car Collection Motorsport) - kritikus az egésszel szemben

Reicher (Eastalent Racing) - szerinte a bajnokság veszít az értékéből, főleg mivel nem lehet magas besorolású versenyzőket hozni, ami kihat a szponzorszerzésre is. 

 

Legnagyobb gond náluk, hogy a platina besorolású versenyzők nem indulhatnak már, nehezebb szponzorokat fogni így, LMP3-asokkal való közösködés is zavarja őket, ráadásul a DTM miatt a garázsokból kiszorulnak a "sátrakba". Zakowski szerint semmivel nem lesz olcsóbb, sőt inkább drágább lesz egy szezon a mostani 700.000 eurónál

Többen kénytelenek lesznek majd rákényszerülni a gyenge, de fizetős versenyzőkre is. 

A már idézett Rutronik főnök Plentz szerint az is érdekes lesz, hogy kiszorulnak a depoból és majd ott fogadja a vendégeket. És sokan majd értetlenkednek azon, hogy igazából ugyanazok az autók versenyeznek a DTM-ben is, mint amiket ők futtatnak, de akkor mit keresnek itt?

 

ebben a szériában lesz inkább kavarodás, de a DTM-et nem fogja érinteni szerintem. Vagy lehet hagyják így elsorvadni szépen csendben. 

 

 

Előzmény: toto92 (21313)
toto92 Creative Commons License 2022.12.23 0 0 21313

Nem telt el még sok a bejelentés óta, de az ADAC-os átvétel - a Red Bull kiszállásán kívül - okozott bármilyen kavart a mezőnyben, akár pletykaszinten? Vagy drámai mozgolódás nem várható, csak annyi amennyi amúgy is lett volna?

Előzmény: JarnoTrulli (21312)
JarnoTrulli Creative Commons License 2022.12.23 0 0 21312

én sajnálom a dolgot, de már a legelején megmondták, hogy csak Bergerrel való évtizedes haverság volt a fő ok amiért jöttek

pár héttel az ADAC bejelentés előtt az volt a téma, hogy mely versenyzőkkel induljanak, de így már Berger nélkül lépnek is. Jó volt ez a RedBull - Ferrari kombó, és jó versenyzőket is hoztak mindig. És azután is maradtak volna, hogy Mateschitz elhunyt. 

 

Hír még, hogy a Grasser 4 autó helyett kettőt indít a DTM-ben 2023-ban. IMSA projektből nem lesz semmi, GT World Challenge, DTM lesz náluk. Esély van arra is, hogy a DTM Endurance-ban is indulnak. (ők innen jöttek át, még ADAC GT-ből nem is olyan régen). Bortolotti sanszos, hogy nem lesz, mert ő a Lamborghini versenyzője, oda megy ahova a gyár ülteti. LMDH projektben számítanak rá

Lambo száma így sem lenne kevesebb, mert hamarosan bejelenthetik hogy SSR csapat velük folytatja Porsche helyett. 

Novemberben írtam is erről, hogy lesz mozgolódás főleg a Lambo - Porsche autós csapatoknál. Ha SSR cseréli a Porschét jól jöhet ez Bernhardnak egy 2. autóra, meg jöhet akár a Manthey. (elég komoly Porsche támogatott alakulat volt az SSR, és Manthey venné át ezt a szerepet)

 

GruppeM már hetekkel ezelőtt bejelentette, hogy nem indulnak

 

Walkenhorst sorsa még mindig kérdéses

 

és mivel új éra van, már az sem érvényes, amit Berger érában terveztek volna, hogy maximum 6 autó gyártónként

 

Előzmény: toto92 (21311)
toto92 Creative Commons License 2022.12.23 0 0 21311
JarnoTrulli Creative Commons License 2022.12.11 0 0 21310

Teams relieved that DTM continues with “DNA” preserved by ADAC


Leading DTM team bosses have spoken of their relief that the series’ future has been secured following its takeover by the ADAC, and that it has kept the single-driver format.

 

https://www.motorsport.com/dtm/news/teams-relieved-that-dtm-continues-with-dna-preserved-by-adac/10410188/

 

+ a naptárban mégis lesz ütközés. Zandvoort lesz egy hétvénén a portlandi E futammal.

 

 

 

 

JarnoTrulli Creative Commons License 2022.12.09 0 0 21309

speedweek oldalán most olvasom, hogy Salzburgringnek már szerződése is volt jövő év májusra, és a DTM miatt kezdtek bele a pálya modernizálásába. (boxbejárat, rázókövek stb.)

Voss az ADAC részéről kicsit leszólta a projektet, mondván nem tudja elképzelni hogy ott 30-40 eze néző kimenjen

 

BMW pedig megnevezte a gyári versenyzőit jövőre. Spengler újra nagyobb szerepet fog kapni.

 

JarnoTrulli Creative Commons License 2022.12.09 0 0 21308

versenynaptárban szerintem nincs meglepetés, Berger féle vonal is a német terepet erőltette volna. Talán annyi a változás, hogy Salzburgring nem lesz. Pedig elég biztosnak tűnt az ADAC éra előtt. 

Olasz futamra az olaszoknak sincs igénye lásd. Imola, a portugál utcai versenyt meg egyáltalán nem bánom, hogy nem lesz.

 

+ végre eljutottak oda, hogy nem csak az F1-et lesték, hanem a Formula-E-t is, nem lesz átfedés. 

 

Michelinről Pirellire váltás szerintem nem lesz észrevehető, mert a GT3-as terep nem új nekik. Michelin is jól lehozta az évet, pedig az orosz-ukrán balhé nekik sem tett jót. Évre garantáltak voltak a gumiszettek mindenkinek, de évközi tesztekre már pár csapatnak nem volt. De nem volt defektes bohózat show. 

 

erre a platina meg ilyen olyan besorolásokra leszek kíváncsi, mert így az ADAC GT-ből lehet páran kibuknak, mert túl jók. És ők akkor hova, ha a DTM-ben kevés a hely. Bár a fene tudja, lesznek itt mozgolódások nagyon, meg ez a max. 6 autó/gyártó elv is elavult, mert ITR nincs már. 

 

De akárhogy új a korszak, szerintem iszonyat kitolták a szezon kezdését. 

 

 

Előzmény: Generic Jingle (21306)
JarnoTrulli Creative Commons License 2022.12.09 0 0 21307

DTM Trophy lett elkaszálva a "Berger féle" érából.

Német F4-et meg az ADAC lőtte ki vége annak is. Bár amennyi német ment ott tényleg nincs sok értelme. Hiába ment a szlogen mennyi későbbi F1-es fordult meg ott. 

 

Komoly, hogy a németeknek így nincs F4-es nemzeti bajnoksága.

Bár jófejségből a francia F4-ben indítanak csapatot. Meg akik F4-re készültek volna, azoknak lesz majd valami Euro F4 is. De ez legyen a formaautósok gondja. 

Előzmény: Generic Jingle (21306)
Generic Jingle Creative Commons License 2022.12.09 0 0 21306
Előzmény: JarnoTrulli (21305)
JarnoTrulli Creative Commons License 2022.12.09 0 0 21305

 

JarnoTrulli Creative Commons License 2022.12.08 0 0 21304

26.05. - 28.05.2023 Oschersleben

23.06. - 25.06.2023: Zandvoort

07.07. - 09.07.2023: Norisring

04.08. - 06.08.2023: Nürburgring

18.08. - 20.08.2023: Lausitzring

08.09. - 10.09.2023: Sachsenring

22.09. - 24.09.2023: Red Bull Ring

20.10. - 22.10.2023: Hockenheimring

JarnoTrulli Creative Commons License 2022.12.07 0 0 21303

holnap kiderül, hogy igazak-e a pletykák:

 

- maradni fog az 1 autó/1 versenyző leosztás

- maradnak a kerékcserék is

- nem lesznek mindig közös hétvégék, főleg a tv közvetítés hosszúsága ill. a boxutcai osztozkodás ki-be költözés nehézsége miatt 

- ADAC Racing Weekendbe fogják a DTM-et tenni, mint fő esemény (ehhez szintén nincs még versenynaptár, lehet nem véletlen)

- ha lesz is közös futamhétvége az ADAC GT-vel akkor 2 ilyen lehet: Lausitzring és Nürburgring

- DTM maradna a 8 hétvégés szezonnál. 5 hétvége az ADAC Racing Weekend keretében, 2 a közös ADAC GT-s hétvége, és lenne egy Norisring is a betervezett júliusával mint afféle külön esemény

 

holnap délben lesz a sajtótájékoztató, talán már egy versenynaptárt is kiadnak mindenhova

 

 

JarnoTrulli Creative Commons License 2022.12.04 0 0 21302

olyan nagy meglepetés nincs benne, sőt kb. semmi

 

https://www.motorsport.com/dtm/news/ranking-the-top-10-drivers-of-dtm-2022/10406429/

 

inkább az a tanulság, hogy Cassidyt megérte volna itt versenyeztetni teljes évben és nem az E-ben. Bár jövőre se fog változni ez.

Generic Jingle Creative Commons License 2022.12.03 0 0 21301

Akkor vissza az egész, rossz sort nézhettem a táblázatban. :-(

Előzmény: JarnoTrulli (21299)
JarnoTrulli Creative Commons License 2022.12.03 0 0 21300

én már a jegyvásárlással foglalkoznék, mert Norisringre megint menni fogok az fix. (feltéve ha nem rakják július végére, de Norisringnél ez a júni vége, július eleje a megszokott)

 

de előbb derüljön ki mi is lesz itt

 

Előzmény: toto92 (21295)
JarnoTrulli Creative Commons License 2022.12.03 0 0 21299

hát...inkább egy kalap alá vették eleve olyanokkal, mint a WTCR, W Series, Super Formula Lights és a Nascar Cup is. Pontok alapján szerintük ugyanannyit érnek ezek a bajnokságok, ha F1-be akarnának jönni. Ha így nézed, mindegy, hogy dobozos F1 vagy GT3 nem ezt nézik. 

 

egy formaautóst ideraktak edződni szerintem nem volt rossz. Lawson hogy elsőre nem lett rögtön bajnok nem rajta múlt, aztán semennyi GT3-as tapasztalata nem volt előtte. Wehrlein is jó volt. Bizonyítani akarnak mind. Megint más az, amikor Coulthard jön kocsikázni, vagy Hakkinent tolják fel a dobogóra. Az a vonal nekem inkább nem tetszett. 

 

bár így hogy GT3-as kocsikkal mennek nem nagyon lesznek már ilyenek. Lawson is DTM mellett tolta az F2-t is. Albon meg úgy ment vissza, hogy csak 1 év maradt ki neki és a RedBull nem engedte el a kezét. Meg erre a licenszpontokra pont Lawson a másik véglet, akinek már F3-as korszakában megvoltak a pontjai F1-re. F4, Euroformula, meg Toyota Seriesekben versenyezve.

 

vagy amellett hogy GT3, a másik nehezítő körülmény az ilyen "lejövök a DTM-be pontokat gyűjteni" karaktereknek az, hogy már egy gyártó nehezen tudna beállni bárki mögé is, mint ahogy tették Wehrleinnél.  

 

Mick Schumachernek is feltették a kérdést, hogy téma e a DTM, hogy versenyezzen valahol jövőre eléggé hárított. F1 közelében akar maradni, meg a mostani kocsik már nem azok, amikkel néhány éve mentek és GT3-ba nem jönne. Tehát bőven elég lesz neki integetni a kamerának F1 szabadedzések/időmérők/futamok közben, mint versenyezni valahol néha

Előzmény: Generic Jingle (21296)
JarnoTrulli Creative Commons License 2022.12.03 0 0 21298

ez volt Bergernél a mai napig. Lichtensteini cégén keresztül volt övé a bolt. 

pár napja dobták a promótert (ITR), ma meg Berger magát a DTM-et az ADAC-nak. Jól csinálta, mert egyrészt megmentette a szériát amikor nagy szarban voltak, ki is húzta onnan, most meg továbbadja, vagyis inkább vissza a németeknek. 

ADAC csak van akkora, hogy nem barmolja szét ezt a DTM nevű márkát. 

 

Nyilatkozatok alapján én reménykedem. Ez a rövidke cikk nem tér ki erre, de ADAC Sports elnöke Gerd Ennser rögtön azzal kezdte, hogy "Semmilyen más márka nem képviseli úgy a német motorsportot, mint a DTM" 

 

Majd jövő héten csütörtökön okosabbak leszünk, arra ígértek bővebb információt

 

Előzmény: toto92 (21294)
nicko Creative Commons License 2022.12.02 -11 0 21297

Horror crash Damian Flack 2015 Bathurst Aussie Racing Cars.

 

https://youtu.be/dOvu56EHihk

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!