Akkor autószerelő-tanoncként megmondhatnád nekem, hogy az X20DTH motorral szerelt dízel 2000-es Vectrám láncos avagy szíjas, és fenyegetnek e engem ilyen lentebb leírt csúnyaságok? Köszi.
én megértem, hogy már sokk neked az autó, de nem cseréled ki a szíjat és ha elszakad elveri mind a 16 szelepet rossz esetben akkor fizetheted a hengerfejezést, a 16 szelepet, hidrőtőkéket, hengerfej tömítést és ha kell az esetleges gépmunkálati díjakat. én nem turkálni akarok a pénztárcádban csak autószerelő tanoncként ismerem ezeket a dolgokat.
Megfőtt a motor eccerűen! Eldurrant egy vízcsövem azt kész!Tavaly is sikerült megfőznöm,akkor csak hengerfejet vettem rá,150ezerbe ált meg,annyit szarakodtak vele! Azért veszek most komplett mocit azt kész! Annyit leírtál tuti nem cserélek rajta,legyen benne menjen azt kész,elegem van így már belöle!Majd ha vmi meghal benne cserélem!Jó olajat cserélek!Mást nem nagyon akarok!
Jeladók, vezetékek kimérve - ezek jók. A hiba főleg melegben jött elő. TC, ABS világít és a km.óra nem mér. Ha hibajelenség van, a Tech2 nem kommunikál az elektronikával. (más computer sem)
Opel aszondja, az ABS vezérlő rossz.
Gondolkodok... Az ABS nálam csak télen (hó, jég) dolgozik, így kb. februártól - novemberig normál használatban nem.
Tegnap gondoltam, megdolgoztatom az ABS-t és a TC-t (kipörg.gátló). Le fűre és adj neki. Vagy 20 percig szórakoztam vele. Az elején kb. 2x még felvillant a hibajelzés, de utána már nem... ...és azóta sem.
Ha szerencsém van, csak valamelyik szelep ragadt be, amit így sikerült megjáratni.
azt el is felejtettem megkérdezni, hogy mi lett vele? házilag macerás kicserélni ha nincsen megfelelő szerszámozottságod. konkrétan 1 csápos emelő ami kell hozzá, hogy a motortartó keret felől fel emeld a kasztnit. szakműhelyben szerintem megúszod egy 20asból kb. csak az "új" motornál vezérműszíjat cserélni, olajat meg a többit szóval nem áll meg a dolog 50körül. ha kicseréld a vezérlést, a szimeringeket ha már szét van szedve. meg legjobb esetben is 1 kuplung tárcsát cserélsz vagy 100 alaphangon
elméletileg ugyan az a motor meg minden érzékelő rajta. csak fel kell rakni rá a kézi váltós lendkereket, kuplungszettet fel a váltó minden csati visszadug ahonnan lehúztátok és hajrá. 30ezerért nem baráti az ár hanem ingyen van. de készülj fel, hogy ebben az országban a motorszám átíratása nem lesz 1szerű eset...
Hy! X20XEV Megfőtt a mocim:( Most ugy vagyok,hogy komplett motorcsere lesz!Baráti áron van egy 30ért:) Csak annyi a bibi,hogy az automata váltós volt,enyém meg manuális,sokat kéne rajta alakítani hozzá ?! Hogy oldható meg sztetek? Meg egy komplett moci csere mennyit kóstál?! Házilag kivitelezhető,v ezt azért szerelő csinálja?!
Köszi az email, Nekem Bp. elég messze van, mivel én itt lakom lent egészen a Szerb határ közelében. Jövő héten Baján kérek árajánlatot karosszériástól. Ha szerencsém lesz talán olcsóbban is elvállalják.
Ma benn megtöltöttük melóhelyen a klímát. Azért vicc, hogy 950gramm gáz kell egy ekkora kocsi klímájába amikor egy H Astra caravanba meg összesen 470gramm megy bele. 440gramm volt összesen a rendszerben és csak hűvös levegőt fújt be nem hideget. most meglehet fázni a kocsiban :D.
nincs valakinek klíma hűtő ventilátora elfekvőben? mert az enyém meghalt, hogy rohadjon meg.
Na én meg lassan kezdhetek gyűjteni egy v6 vekire ismét,mert megérkezett tegnap 19:25-perckor a kis trónörökös Nagy Dominik-én pedig a világ legboldogabb embere vagyok.......
Én meg azt hiszem keresek szakembert, és ha elfogadható árat kér akkor rendbe tetetem. Ha túl sokat kérne, akkor meg hallgatom még egy kis ideig a kattogást. Neked mennyiért hozták helyre?
Innentől már csak végfelhasználói szinten tudok segíteni. Igazából én a repedést sem vettem észre, csak éreztem/hallottam hogy mozog a lemez. Profi megcsinálta és most ugyanúgy nem látni a javítás helyét, viszont úgy csukódik az ajtóm mint egy álom. :)
Na!!! Ettől féltem! Ha az ajtó része, akkor az elég vékony lemezből lehet, úgy gondolom, hogy akkor villannyal nem igazán, lánggal még úgysem lehet hegeszteni, esetleg CO -val? óvatosan? És a hegesztés nem okoz egyéb esztétikai hibát?
Szerintem neked valami újabb kijelződ (és rádiód) van. Csak találgatok, de gondolom telefont tud(hat) kihangosítani a fejegység, és ezt jelezné ki.
Nekem 96-os a gépem és ilyen a kijelzőm. Így is müxik (mondjuk a rádióinfót nem irja, de abban a sorban volna). Vagyis fent az autó adatai(németül!), egy sorral lejjebb, rádió/dátum, és alatta az óra. Remélem az ember azt is tudja javítani (cserélni) ami neked van.
A gyújtás az ok, annak jönnie kell. Utána ki is alszik, majd motor indítást követően kb. 5 másodpercig világít újra, függetlenül attól, hogy megyek vagy állok. Adagoló lett fél éve cserélve, azóta ment 15E-t, és semmiféle motorikus problémám nincs, az alapjárat is fix 750 körül van (2.0 DTI) Tajgi