Keresés

Részletes keresés

Zolcsi67 Creative Commons License 2020.12.17 -1 1 464914

Én meg a kiegészítést köszönöm :-)

Előzmény: riezaK (464912)
zjakabfi Creative Commons License 2020.12.17 -2 0 464913

Köszönöm! 

riezaK Creative Commons License 2020.12.17 -2 1 464912

Elvileg ex Regiojetes most ZSSK. 

Előzmény: Zolcsi67 (464909)
Abymot Creative Commons License 2020.12.17 -2 0 464911
Előzmény: zjakabfi (464908)
smith Creative Commons License 2020.12.17 -1 1 464910

ZSSK Vectron.

Előzmény: zjakabfi (464908)
Zolcsi67 Creative Commons License 2020.12.17 -2 1 464909

A logó alapján szlovák :-)

Előzmény: zjakabfi (464908)
zjakabfi Creative Commons License 2020.12.17 -3 1 464908

Dokument, új gép a Hungárián, sajnos a nemzetiségét nem tudtam megállapítani.

D F T Creative Commons License 2020.12.16 -2 0 464907

Volt rajta utas véletlenül. Ellenőrizni kell.

Előzmény: Abymot (464903)
zjakabfi Creative Commons License 2020.12.16 -2 0 464906

Határellenőrzés?

Előzmény: Abymot (464903)
Panzerbear Creative Commons License 2020.12.16 -1 0 464905

Elolvastad? Neked aztán van sok időd :-) 

Előzmény: Rollende Landstrasse (464883)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2020.12.16 -5 1 464904

aha és akkor meg kellene indokolni, hogy ebben az összefoglalóban mi a tudományos?
Mert szerintem ez egy történet leírása csak

Ma írtam másik topicba "tudományos" témában, lásd itt:
https://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9206944

Ha ebben az esetben meg tudod indokolni mikor és miben nincs köze a valósághoz akkor várom az adott topicban a tényekkel alátámasztott válaszod.

Előzmény: M63,008 (464902)
Abymot Creative Commons License 2020.12.16 -3 0 464903

Vélhetően az hozza most az estit is, mégis állt 12 percet Hidasnémetiben. Ennek vajon mi az oka?

Előzmény: matyi918 (464884)
M63,008 Creative Commons License 2020.12.16 -3 10 464902

Az, hogy én félkómásan mit jegyzek meg az egy dolog.

 

 

Azt, hogy ide beírod, mint tényadatot, az meg egy másik dolog.

Csak elég sokszor írsz tudományos stílusban olyan dolgokat, aminek nem nagyon van köze a valósághoz...

Előzmény: oldmumus_v.2 (464899)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2020.12.16 -4 1 464901

akkor ezek kitalált vagy valami oknál fogva pontatlan adatok? mi lehet közelebb a valósághoz?

25.000 eset évente közút-vasút szintbeli találkozásánál (a riportban harmadolásra vagy százalékra nem emlékszem)

vagy 25.000 éves eset 1/3-a a belinkelt német oldal alapján?

megjegyzem, hogy mindkét forrás német, mert a TV adó, illetve a stáb is az volt. A web oldalt ma puszta kíváncsiság utáni kereséskor találtam meg ahol volt számadat is. Másik két oldalnál csak nagyszámú és jelentősen növekvő esetek voltak írva.

Előzmény: fjfox (464900)
fjfox Creative Commons License 2020.12.16 -1 1 464900

érdekes, hogy az Indian Railway statisztikáiban nem igazán találni ilyen nagyságrendben haláleseteket éves szinten....

Előzmény: oldmumus_v.2 (464899)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2020.12.16 -6 0 464899

a beidézett német nyelvű iromány alapján über 25.000 azaz 25.000 feletti lehet 25.055 is meg
akár 1.000.000 is. Ennek a 25.000 feletti egyharmadát említi meg szintbeli vasút-közút találkozásánál megtörtént eseteknek.

Az, hogy én félkómásan mit jegyzek meg az egy dolog. Mindenesetre az általam leírt dolog nem egy rémálom volt.

De legalább az is kiderült, hogy az indiai vasútnál sorozatosan építettek rekord gyorsasággal vasút alatti átkelési lehetőségeket.

 

Bennem ezek után azok az emlékek jöttek elő amikor a fonyódi aluljárót építették. Itt ha minden igaz 1989-ben elbontották a felüljárót mielőtt
a villamosítással odaértek volna. Majd a villamosítás után a a 90-es évben kezdték el az aluljárót építeni.
Ha nem csal az emlékezetem 91 szezonra lett kész. Korán és hirtelen tavasz lett, de ennek ellenére nem kapkodták el az egészet.
A 4 sávos 7-es főúton 2x1 sávra szűkülve egy fény rámpán lehetett áthajtani. A vasútnál lévő dolgokra már ennyi idő után nem emlékszem tisztán.

Előzmény: M63,008 (464898)
M63,008 Creative Commons License 2020.12.16 -2 4 464898

Ebből is látszik, hogy nem egy konkrét átjáróban van szó a halálos gázolásokról (hanem az egész hálózaton, és nem is csak átjárókban); tehát az imént teljesen sületlenséget írtál...

Előzmény: oldmumus_v.2 (464897)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2020.12.16 -5 0 464897

"A helyszín egyébként Andhra Pradesh állam, Visakhapatnam elővárosában egy 2 és egy 3 vágányú villamosított fővonal 4 vágányú fonódó szakasza, Pendurthi és Kottavalasa állomások közötti."

Mármint a google keresés alapján az egyik ilyen film? Mert amit én láttam TV-ben az olyan volt, hogy kétvágányos fővonal mellett az átjáróban érkezik egy vágány. De ezen a vágányon nem mutatkozott semmi forgalom a film alatt. Az egyik rész amit kiemeltek az pont egy kitérő volt erre a vonalra. Minkét rész egy ívben folytatódott, a másik irányban pedig váltók voltak tovább és maga az állomás. Egy YouTube felvételem vagy fotón sincs az a helyszín ahol a német TV stáb forgatott.

"De az állítólagos halálos áldozatok számáról, amiket te írtál, és amibe mindenki belekötött, egyik sem ír egy kukkot sem. Itt valószínűleg valamit félreérthettél és nem egy adott átjáróra, hanem lehet, hogy az egész országra vonatkozó esetszámokról volt szó. Bár a napi 200 feletti vasúti gázolás, vagy haláleset még országosan is elég irreálisnak tűnik,"

Ezt a filmet pont 2 hete néztem meg a műtét utáni első éjszakán. Én ezekre az adatokra emlékeztem, de most kerestem - igaz németül - és az alábbiakat találtam:

https://de.dreamstime.com/bahn%C3%BCbergang-s%C3%BCd-indien-image122995134

Die Sperren, die an einem Bahnübergang in Karnataka, Indien absteigen Sicherheit auf der Eisenbahn ist eine Schlüsselfrage,
das Ministerium für die Eisenbahnen geworden, die über 25.000 Todesfälle pro Jahr mit einem Drittel von den Vorfällen berichten, die auf Niveauübergängen geschehen

Tehát sem az általam látottakban és belinkelt cikkben is csak éves adatok vannak. Engem nem az irreálisan magas v. hihetetlen áldozat számok fogtak meg, hanem az egész munkafolyamat. Valamint azok a felvételek amikor az építés előtt felvettek pár napot ahogy a helyi lakosság használta ezt az átjárót. Itt voltak olyan szituációk, forgalmi dugók ahol akár 20-30 ember is simán áldozatként végezhette volna az átjáróban.

Előzmény: KT4 210 (464895)
riezaK Creative Commons License 2020.12.16 -6 0 464896

Ez csak ugy mehetne, ha gyakorlatilag leszarnák a gázolásokat, majmegesziakutya 😀

Előzmény: M63,008 (464892)
KT4 210 Creative Commons License 2020.12.16 -1 2 464895

Ez mind nagyon szép és jó, meg a 4 és fél órás időtartam is valós, lehozza több hitelesnek látszó médium is.

De az állítólagos halálos áldozatok számáról, amiket te írtál, és amibe mindenki belekötött, egyik sem ír egy kukkot sem. Itt valószínűleg valamit félreérthettél és nem egy adott átjáróra, hanem lehet, hogy az egész országra vonatkozó esetszámokról volt szó. Bár a napi 200 feletti vasúti gázolás, vagy haláleset még országosan is elég irreálisnak tűnik, még úgy is, hogy Indiában a vonatok előtt való átszaladgálás, a síneken gyaloglás és a nyitott vonatajtóban való utazás is népi sportnak számít...

 

A helyszín egyébként Andhra Pradesh állam, Visakhapatnam elővárosában egy 2 és egy 3 vágányú villamosított fővonal 4 vágányú fonódó szakasza, Pendurthi és Kottavalasa állomások közötti.

Előzmény: oldmumus_v.2 (464894)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2020.12.16 -4 1 464894

a már leírt munkakörülményekről és munkamorálról egy rövid film:

 

https://www.youtube.com/watch?v=nirXMOHX5Lo

Előzmény: oldmumus_v.2 (464882)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2020.12.16 -4 2 464893

Igen és pár perc alatt gyártottam pár filmet és fotót és feltettem a Google rendszerbe. Tessék beírni a Google keresésbe:

Indian Railways builds a subway in a record time

 

úgy gondolom nem az első ilyen műveletet hajtottak végre rekord gyorsan az indiai vasút történetében

Előzmény: r1232 (464891)
M63,008 Creative Commons License 2020.12.16 -2 1 464892

Az egészet az váltotta ki, hogy egy városban napi 200 feletti vonat halad át és évente akár 25.000 feletti halálos áldozatot hoz egy olyan átjáró

 

 

Azt az egyet azért nem értem, hogy ha óránként ~3 fő a halálos áldozatok száma ebben az átjáróban, akkor ott hogyan lehet közlekedést fenntartani?

Jah, persze; arrafelé a "kaotika birodalmában" biztosan nincsenek helyszínelések... ;-)

Előzmény: oldmumus_v.2 (464882)
r1232 Creative Commons License 2020.12.16 -2 4 464891

Ezt szvsz csak rémálmodtad. 🙄

Előzmény: oldmumus_v.2 (464882)
1047 005-2 Creative Commons License 2020.12.16 -1 1 464890

Nem,meg nem is 431 sorozat.

Előzmény: riezaK (464888)
paca664 Creative Commons License 2020.12.16 -1 0 464889
Előzmény: riezaK (464888)
riezaK Creative Commons License 2020.12.16 -3 0 464888

Akkor nem mindegyik Gyseves "levágott 1es" számú? 

Előzmény: gmarc (464878)
riezaK Creative Commons License 2020.12.16 -2 3 464887

Szinte minden 3. vonat gázol akkor ami áthalad? Azt te sem hiszed el. 

Előzmény: oldmumus_v.2 (464882)
riezaK Creative Commons License 2020.12.16 -3 0 464886

144-es gyors (EC pótló) miért szűnt meg??? Jó időben ment, használva is volt... 

Abymot Creative Commons License 2020.12.16 -1 0 464885

Köszi! Akkor megoldódott a probléma, mégis van szlovák gép, ami áthozza mozdonycsere nélkül Hidason (ezek szerint Miskolcig), és így nem lesz késés (tegnap és tegnapelőtt volt).

Így lesz az esti Kassáról induló Hernádnál is, hogy Kassától Miskolcig "kétéltű" szlovák mozdony hozza?

Előzmény: matyi918 (464884)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!