Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Isti62 Creative Commons License 2010.10.28 0 0 28370
Ha alapjáratban vacakol (le akar állni, magasan marad az alapjárat,stb), de gázfröccsre felpörög, akkor alapjárati motor. Ha egyszercsak leáll és hiába nyomsz gázt, akkor az AC. Viszont ez nekem olyan AC vezérlő elektronikai hibát mutat. Nem tudom ennél hogy van, de anno engem az AC relé tréfált meg így. A legszarabb az volt, amikor az autó mondjuk a pirosnál egyszercsak leállt és teljesen esetleges volt, hogy mikor tudtam újraindítani. Ha sikerült, akkor viszont pöccre indult.
Ha nem a tankban van az AC motor (vagy a vezetékre kívül rá tudsz csatlakozni) először azt kellene egy feszmérővel megmérni, hogy megy-e mindig az AC-hoz feszültség. Ketten kellenétek hozzá és próbálgatni az indítózást.
Előzmény: Northman75 (28369)
Northman75 Creative Commons License 2010.10.28 0 0 28369
Ha lehet választani a nyeremények közül akkor, egy AC pumpát kérnék...
Akkor lehet hogy nem is az alapjárati motor szívat hanem az AC pumpa, a menet közbeni leállás is???? anyagilag jobban örülnék neki...
Előzmény: bossery (28367)
BWV Creative Commons License 2010.10.28 0 0 28368

Sziasztok

Megmaradt egy vadonat ujj gyári,még nem használt AC pumpám,2,0 HDI-ez,

jó még 206-os hoz. 1525y3 számu.Fél árban megválnék tölle,vagy

kékvirág3306812

Üdv   Laci

bossery Creative Commons License 2010.10.28 0 0 28367
Ön nyert....ac pumpa....
Előzmény: Northman75 (28366)
Northman75 Creative Commons License 2010.10.28 0 0 28366
Hali,
köszi mindenkinek a segítséget, hétvégén megcsinálom....

Megtaláltam a probléma okát miért nem indul néha reggel a kocsi, de hogy mitől van....
Szokásos indításkor hallok a gyújtás ráadást követően halk zajt mintha egy kis motor hangja lenne ami elhallgat néhány másodperc múlva, ilyenkor indul a gép, de párszor ez elmarad a gyújtás ráadást követően, persze nem is indul, majd amikor hallom a hangot akkor rögtön be is indul....ez az acpumpa lenne?
Előzmény: Power36 (28356)
Power36 Creative Commons License 2010.10.28 0 0 28365
Hello, én is így jártam vele 1.8 2001-es évjáratú, nekem olyan 150.000 km-nél adta meg magát úgy ahogyan a tiéd. Nagyon felkeményedet a végére és igazán nem lehetett finoman csúsztatni. A vég akkor van ha a legfelső pár milliméteren kezd el fogni csak, akkor onnan irány a szerelő!
A Valeo jó választás én is azt raktam bele, teljesen jól működik, már beleraktam 50.000 km-t.
Sajnos nekem a kupplungozás után lett egy kis "nyelestengely-hangom" de ha finom engedem fel a kuplungot akkor nem hallani. Ez sajnos vele jár...hacsak ki nem cserélsz mindent a váltódban, csapágyak tömítések...stb.
Üdv
Előzmény: 00Egonka00 (28361)
redsupreme Creative Commons License 2010.10.28 0 0 28364
akarom "mondani" jobbos volt nem balos.
Előzmény: redsupreme (28363)
redsupreme Creative Commons License 2010.10.28 0 0 28363
én vettem balos utángyártottat. tökéletesen stimmel, csak a hőmérséklet érzékelője pontatlan....
Előzmény: Tcmano (28362)
Tcmano Creative Commons License 2010.10.27 0 0 28362
Sziasztok!

Elkelne egy kis segítség! Elszállt a baloldali tükröm fűtése. Gondoltam rendelek utángyártottat. Meg is rendeltem, kék, aszferikus, fűthető. Örömködés! Nekilátok a cserének, régi lap eltörik. Sebaj van szép új. Kiszedem a régit és szívás! Az utángyártottnak nagyobb a felfogató karimája és pattintós:-(. Régit visszatettem törötten.
Ha jól emlékszem valaki vett utángyártottat. Az stimmelt? Légyszi segítsetek!
Előre is köszi!
00Egonka00 Creative Commons License 2010.10.27 0 0 28361
Sziasztok,

Úgy néz ki haldoklik a kuplungom, üresben halk nyiszogó hang hallatszik a motor felöl, ha hozzá érek a kuplung pedálhoz, akkor változik vagy megszünik a hang, ha viszont egy picit lenyomom a pedált, finom rezgést érzek a talpamon, mintha valami visszarugdosná a pedált, ha továbbnyomom, akkor néha akad, máskor meg simán jár a pedál. Most 170e km van az autóban, ami benzines, 2 literes 2002-es évjáratú, de 100e km-nél már egyszer cserélve lett a komplett kuplingszett, akkor a kinyomócsapágy ette meg a kuplungszerkezetet, de akkor nem volt ilyen remegés a pedálon, csak recsegett-ropogott az egész, akkor Sachs lett beletéve, gondolom most is hasonló sors vár rám, de milyet vegyek, hogy ne kelljen ilyen gyakran cserélni? Az autóval Érd-Budapest távon és a reggeli dugóban + némi városi forgalomban közlekedem, szóval sokat van használva maga a kuplung, de azért mégis jó lenne ha többet birna....

Valeo-t néztem most, nem is olyan vészes az ára a UNIX trade-nél, esetleg jobb ötlet?
Vajon kibír még 2 napot szerintetek ? Kb. 4-5 napja kezdte ezt a remegôs dolgot.

Köszi,
E
murrencs Creative Commons License 2010.10.27 0 0 28360
Háát igen, normál helyen így csinálják, de sajnos itthon mindenki ott csal ahol tud, illetve sokmindenki.

Más: Van 4 darab Barum Polaris 2 195/65 R15 téligumim eladósorba, természetesen használtak 6-7mm mintázattal, ha érdekel valakit tudok feltenni képet is.
Előzmény: bossery (28359)
bossery Creative Commons License 2010.10.27 0 0 28359
de pont ez az, avulassal kalkulálnak a biztosítók, ez alapján állapítják meg a kárértéket és a javítási összeget....magyarul avulással csökkentett áron kapsz árat....ráadásul idősebb autóknál eleve utángyártott alkatrészekkel és avulással csökkentett árakon számolnak....normál helyen, mint neked is igy csinálják, neked nincs fizetni valód....
Előzmény: murrencs (28358)
murrencs Creative Commons License 2010.10.27 0 0 28358
Nem önrészt kell fizetnie. Hanem ha új alkatrészekből javítják az autót akkor avulást kell fizetnie. Ezt nekem is kellett volna, de a márkaszervíz kifizette helyettem. Azzal indokolják, hogy 6 évesnél idősebb kocsin az alkatrészek ugye már idősek, kopottak, korrodáltak stb, de te kapsz vadi újakat, és így azt mondják, hogy az jobb, mint amilyen volt így fizesd ki te a 10-40%-át. Ez csak azért gáz, mert a mai autók nem korrodálnak 6 évesnél idősebb korukban sem, vagyis pl a peugeotom nem. De persze ez is a biztosítók egyik oka, hogy miért fizessenek kevesebbet:S:S
Előzmény: bossery (28357)
bossery Creative Commons License 2010.10.27 0 0 28357
Emlékszem erre az esetre, lopott autót üldöztek vagy ilyesmi és sikerült egymást kiütniük...ill. te autódat is....tipikus eset, rosszkor, rossz helyen....sajnálom.

Viszont furcsálom, hogy "önrészt" kell fizetned kgfb kár esetén...persze, lehet, hogy ilyen a szerződésed, de akkor is fura, ilyet még nem hallottam....ráadásul ilyen esetben avulással veszik figyelembe a javítás költségeit, szóval nem értem ezt az önrész dolgot...nem tudom melyik verziót választod, elfogadod a biztosító kárbecslését amit kifizetnek majd te rendbe rakod ahol akarod, vagy rábízod magad egy műhelyre, ahol te kész kocsit kapsz vissza, minimál ügyintézéssel....

2 éve asszony autója volt hasonló helyzetben, parkolóban állt, mikor ketten kiütötték egymást az úton, és az egyik telibe találta az autót, ami ráadásul cégnéven van...elvitettük trélerrel saját költségen a karosszériáshoz, majd ő intézett volna mindent...
persze bepróbálkozott, hogy ő számlásan nekünk megcsinálja, mi fizessük ki, majd rendezzük a biztosítóval...elhajtottam, oldja meg, kész autót akarok visszakapni...megtaláltam a kárügyintézőt is, kissé összejátszottak a karosszériással, de felvilágosítottam, céges autó,ide-oda számlázás során végül nálunk lesz 300e hiány a könyvelésben, szóval én egy kész autót akarok visszakapni, papírokat meg rendezze a károkozó biztosítójával és a karosszériással.... végül kinyögte max 350e-t fizet a biztosító...javítási kalkuláció szerint belefér, mondtam hajrá, egy hét múlva házhoz hozták az autót, két papír aláír, viszlát....
utólag kissé mérges voltam, mert alaposan alánézve részben bontott cuccokat tett bele, (bal első futómű lett kuka+bal eleje, sárvédő, motorháztető) szóval keresett rajta 200e-t, amit osztottak kétfelé, de legalább jó lett az autó, szépen fényezve, + bónuszként egy régi kisebb sérülés javítása is belefért....


Előzmény: Petes20 (28321)
Power36 Creative Commons License 2010.10.27 0 0 28356
Helló, a legegyszerűbb aknában csinálni, a kocsinak elöl a jobb felét érdemes megemelni így nem folyik ki a váltóból az olaj. Majd simán felnyúlsz, stekker le, egy 5-ös imbusszal kiveszed a csavart és kihúzod az egységet. A tengelyt átrakod és kész, vissza minden. Nem nehéz.
Üdv
Előzmény: Northman75 (28337)
Lord Péter Creative Commons License 2010.10.26 0 0 28355
Még csak most olvastam, de nagyon sajnálom. Sajnálom, hogy neked mentek, és sajnálom, hogy egy ilyen szép autó volt az áldozat!
Kár, hogy a találkozón nem voltál, mert szívesen megnéztük volna még "szűzen" a kocsit! :)

Amúgy csütörtökön viszem a kocsit szervízbe, mert ismét megjenelt az ANTIPOLUTION FAULT, az UNDLOCK DIESEL FILTER, és megszöktek a lovak is. Persze, csak hosszú távon jön elő, mert leállítás után (Ha kihült a motor), ismét nagyjából jó, bár akkor is egy kicsit gyengéb, mint szokott lenni.
Emellett olyan hangja van, mintha mellé fújna a turbó, erős sziszeg, süvöltő. Majd meglátjuk mi lesz csütörtökön.
Előzmény: Petes20 (28313)
Pug 306 GTI Creative Commons License 2010.10.26 0 0 28354
váltó hátúlján van a sebesség jeladó a hosszú féltengely kihajtása felett!
Előzmény: Northman75 (28349)
Pug 306 GTI Creative Commons License 2010.10.26 0 0 28353
Keres meg mailban vagy telón... tréfos/négyhárom222ötegy
Előzmény: Isti62 (28346)
ratisrdt Creative Commons License 2010.10.26 0 0 28352
Gondolom azért ilyen nagy a hátsó féktárcsa külső átmérője, mert belül van a rögzítőfék szerkezete.

Üdv!
Előzmény: teveful (28348)
ratisrdt Creative Commons License 2010.10.26 0 0 28351
Ami képet láttam anno, nem tudom, hogy S1 vagy S2 volt-e. A Haynes-nek tuti igaza van, én csak emlékezetből írtam.

Üdv!
Előzmény: Northman75 (28349)
ratisrdt Creative Commons License 2010.10.26 0 0 28350
Hátul nincs akkora fékerő igény, mint az elsőknél. Fékezéskor az első kerekeken megnő, míg a hátsókon csökken a terhelés.

Üdv!
Előzmény: teveful (28348)
Northman75 Creative Commons License 2010.10.26 0 0 28349
Néztem a váltó tetején lévő szenzort de nem olyan amit kaptam, a váltó tetején lévő szenzort fogalmam sincs hogy lehetne kivenni semmilyen kulcs nem illik hozzá olyan mintha csak be lenne "dugva", a szenzor, a Haynes meg a féltengelynél írja valami hőpajzs alatt a kép szerint egyezik a két szenzor....elvileg azt a típust néztem amilyen nekem van.
Előzmény: ratisrdt (28344)
teveful Creative Commons License 2010.10.26 0 0 28348

Nekem is! ;)

284 vs. 290 mm.

 

Viszont elől vastag, hűtött, hátul pedig vékony és nem hűtött. Optikailag jól mutat, de nézd meg azt is, hogy mekkora nyereg és betét van rajta! Nekem (2.0) hátul pl. olyan 4x6 cm lehet a fékbetét, vagy inkább 3x5, kb. semmi. Annyit biztos fog, mint egy dob, de az első tárcsához képest kb. fityisz...

Előzmény: bossery (28340)
ratisrdt Creative Commons License 2010.10.26 0 0 28347
Én kérdeztem, hogyan vannak jelölve a betétek keménység szerint. Ez eléggé empirikus megoldás, a körömmel történő teszt, de ezek szerint működik.

Gun mesternek azért gyenge a fékrendszere, mert hullámosak a tárcsái, ezt magam is tapasztaltam a találkozón. Ami persze eléggé veszélyes mutatvány. Nem tudom, hogy azóta kicserélte-e a tárcsákat.

Üdv!
Előzmény: Isti62 (28346)
Isti62 Creative Commons License 2010.10.26 0 0 28346
Szia!

Köszi a lehetőséget, élnék vele. Kellene akkor a Ferodo hátsó féktárcsa és a ferodo betétek. Ez utóbbiból a jobb, puhább, célszerűbb kellene, nem 3eFt számít.
Hogy tudjuk az üzletet megoldani?

Valaki kérdezte, hogy hogyan lehet megállapítani a puhaságot.
Én azóta vagyok puha fan, amióta a Calibrámba az első fékbetétet lecseréltem puhára. Az előző tulaj megnyugtatott, hogy olyan jóféle betétek vannak benne, amik sokáig fogják bírni, de nekem nem tetszett a fékteljesítmény. Vettem tehát puhát és kicseréltettem. Ezzel az egyszerű manőverrel, mintha új fékrendszer került volna az autó alá. Döbbenetes volt a különbség!!! Mikor kinn voltak a betétek a puhába egy szöggel (majdhogynem körömmel) simán bele tudtam karcolni, míg az előző kemény felülete gyakorlatilag nem nagyon volt sérthető. Persze a puha betétek nem bírnak 70/100ezer kilométert, csak mondjuk 40ezret, de addig is tudok kiválóan fékezni (ami nem egy hátrány :-)), és ami nekem 3 évente bőven megér ennyit !!
GUN pajtim kupéjában pl. meglepett, hogy milyen gyenge volt a fék az enyém után, pedig az Ő fékrendszere (egész autója) is pont olyan mint az enyém, nyilván betét különbség okozta a huncutságot)
Végül tehát számomra a puhaság a fizikai tapasztalatból derült ki, de a szakik valamiből tudják, hogy melyik puha és melyik nem, így megpróbálom egyszerűen ezt kérni :-)
Előzmény: Pug 306 GTI (28338)
ratisrdt Creative Commons License 2010.10.26 0 0 28345
Akkor a QH tárcsáit a selejtből készítik, amit összesöpörnek a földről. :-)
Előzmény: bossery (28340)
ratisrdt Creative Commons License 2010.10.26 0 0 28344
Ha jól tudom a váltó tetején van. Régebben volt fent kép is itt a fórumon. Kicsit gány helyen lehet, de megoldható szerintem házilag is. Pár dolgot biztosan le kell bontani hozzá.

Üdv!
Előzmény: Northman75 (28337)
ratisrdt Creative Commons License 2010.10.26 0 0 28343
Egy betétről honnan lehet tudni, hogy az puha, vagy félkemény, vagy .......?

Üdv!
Előzmény: Isti62 (28334)
paulinho Creative Commons License 2010.10.25 0 0 28342
bocsánat, az előbb a link lemaradt...

http://picasaweb.google.hu/103273699897890001454/CorailPeugeotGyariAlufelni15x6ET18?authkey=Gv1sRgCOjtrLjx_LyNxQE&feat=directlink
paulinho Creative Commons License 2010.10.25 0 0 28341
Sziasztok!

Ha valakit érdekelne alufelni, az alábbi linken megnézheti:



Üdv

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!