van esetleg olyan amikor elsiklik egy kérdés , ilyenkor ha 1.3nap múlva érdemes megismételni ez máshol is így szokott működni, vagy na adj isten senki nem tudja rá a választ, annak meg semmi értelme, hogy azt válaszolja aki minden nap benéz ide ,hogy "fogalmam nincs mi a megoldás"
Jó lenne ez a fórum, kár hogy még akármit kérdeztem, senki figyelembe sem vette. Mintha egy pár ember csoportja lenne, és a többi ember nem is létezne! Nem értem az okát!
Sziasztok! Ismét segítséget szeretnék kérni. 2006-os 1.6 os scenicemben vezető oldali oldallégzsák hibát ír ki gépre dugva. Hol találom a csatlakozóját mert az ülés alatti pakoló rekesztől semmit nem látni, illetve valakinek volt már gondja ilyennel és létezik jó megoldás? Előre is köszi.
Sziasztok. Segítségre lenne szükségem. 2005 ös 1.5 dci Scenic-em van. Szervó hiba áll fenn. Steering Fault a hiba üzenet. Ha a hiba kódot kitorlik egy ideig jó utánna vissza jön a hiba. Nincs szervó!!! A szerelő már szétszedte a kormány művet de nem tudja mi a baj. Esetleg valaki találkozott már ilyennel? Előre is köszönöm ha valakinek van ötlete.
Fer-Vill régi játékos a piacon lehet van kész cseredarab is így hozod viszed, ilyen lehetőség a Bárdi/Unix/Láng stb-nél is szokott lenni ott betétdíjat hagysz bár azok valószínű drágábbak mert gyári a felújítás ergo majdnem új
Kollegam 2004-es 1.9 dizel scenicjeben elment a toltes. Generator hibat mertek ki. Ez raadasul a vizkorbe kotott generator (en meg nem hallottam ilyenrol). Javitassal foglalkozik valaki? Uj es bontott is horror aron van.
Vagy mashol kell keresni hogy csak 12 v toltest mertek?
Sziasztok, autódiagnosztikákat nézegetve találtam OBD 2 ELM327, 3-4 ezer forintért elég gyanusan alacsony ár a többihez képest. Valakinek valami tapasztalat esetleg?
Az auto futott garazsban all. Elofordul, hogy az aznapi elso inditasnal ha nem adok gazt par masodperc utan leall. Ha ujra inditon gazadas nelkul leall megint. Ha kap egy gazfroccsot akkor semmi gond.
Ez kb 10 inditasbol egyszer fordul elo reggelente.
Heló, 1,6 os 2007es Grand Scenicen a hátsó ködlámpáknak van külön biztosíték jobb és bal oldalra is? Baloldali világít a jobb nem de közben az összes többi működik.
DIgit klímás autóban amikor belső keringetésre állítom a szellőzést egyszerően megáll a befúvás. A venti megy, csak megváltozik a hangja, hangosabb lesz, olyan zúgós, búgós, mintha lefojtanánk a légáramlás útját. Valószínű ilyen probléma lehet, mert mint mondtam a levegőáramlás a rostélyokon megáll.
Visszakapcsolva kinti levegőre megindul a légáramlat..
Létezik, hogy a csappantyú valahogy lezárja a belső keringetés útját?
Sziasztok lene egy hibám Scenic Ii 1,6 2006 benzin,hátha valaki találkozott a jelenséggel ha rákapcsolom a világitást akkor a féklámpa elkezd világitani. ha nincsrákapcsolva a világitás és rálépek a fékre elhalványodik a klima kijelzö háttérvolágitása.A féklámpa kapcsolot kicseréltem de ez nemsegitett, válaszokat elüre is köszönöm.
Te tudod. Surgos volt nem? Itthon meg nincs. Paypal-al kell fizetni. Es ott vannak az ertekelesek is. Nem eloszor veszek kintrol a scenichez dolgokat. Soha nem volt gond.
Ha nem jonne meg az aru vissza tudod kerni a penzt.
Amire emlékészem a 1,6 benzin és 1,9-esben teljesen máshol van a hátramenet. Bár már lehet keverem a rengeteg autót. Az is lehet ugyanott van, de másképpen kell kapcsolni.
Sziasztok , esetleg nem tudja valamelyőtök az 1.6 16V Scenic II, 6 sebességes és az 1.9dci szintén 6 sebességes váltó kulisszája ugyanaz lehet ? Köszönöm
Gyujtas nelkul forgatva a gombot vegallastol vegallasig forgathato a jeloles szerint?
Ha igen, meg lehet probalni, hogy zart allasba forditod a gombot, raadod a gyujtastbesxa gombot nyomod (felfele, de nem csavarod) 10 masodpercig. Ez szokott mukodni, ha a gomb egyaltalan nem vezerli mar a tetot, de miden mas jo.
Tudnátok segíteni? Igaz scenic 3 igaz, de a 2-esembe is így működik.
A napfénytetőt menet közben ki akartam nyitni. Elforgattam a gombot végállásba, és csak 1/3-ig nyílt ki. Ha visszaforgatom 1-et bezár. Olyan mintha a gomb ugrott volna 3 pöttyöt. A kapcsoló poziciója elment volna.
A kep ismereteben megneztem ujbol. Nekem ott nem latszik tores, a zsaner U vasaces a muanyag kozott is fordul a tengely. Viszont ezen sz egyen log a fekete muanyag haz, a tobbin nem.
Attól hogy nem látod eltörve meg kell hegeszteni, azért ugrik mert ledarálta a ricnijét, semmit nem kell szétszedni rajta, csak kiszedni. Vegyél akkor bontottat ami esetleg 1-5-10 hónap után ue lesz.
Ezt még nem vágom teljesen. A tengely nincs eltörve. Olyan mintha valami átugrana benne.
Bár ahogy nézem, ha ezt szét kell szedni és hozzá kell érdemben nyúlni egyszerűbb ha veszek egy bontottat. (Bár nem tudom - még -hogy kiszerelt állapotban milyen ellenállása van mozgatáskor, át lehet-e fordítani.
Kb 2 hónapja kisebb megszakításokkal állandó ''ELEKTRONIC FAULT'' hiba ma próbáltam bekapcsolni a tempomatot akkor meg kiírta hogy ''CHECK TRAFIK CONTROLL'' és persze nem lehet használni. Már többször megesett hogy menet közben elfelejtette hogy nyomom a gázt vagy tempomat használata kor is megesett, erről már írt valaki hogy fékkapcsoló is lehet.De ilyesmivel találkozott már valaki, vagy vigyem szerelőhöz gépre dugatni?
Tegnap nekiveselkedtem a cserének, utólag azt mondom, egy gyakorlott renault szerelőnek, ha sietős, egy erős fél óra alatt megvan a csere. Nekem sem volt több 1,5 óránál, de nem volt probléma. A lámpákat és a lökhárító felső részét tartó bakelit idomot csak a könnyebb hozzáférhetőség miatt vettem ki (a hűtő két oldalán lévő takaró műanyagok miatt). A munkadíjat meg kifizetem magamnak. :)
Elmész nyaralni, navi megy a saját töltőjével (akkor még nem volt a gyári navihoz magyar térkép) meg könnyebb is útvonalat tervzeni érintési pontokkal a nem gyári navival.
Szóval előkerült a másik autóból egy töltő fej ami mind a sajátban, mind a cégesben, sőt a scenicben a hátsó ülés sor alatt is jól funkcionál.
Tehát véletlenül sem gondolnál töltő fejre.
Most ugye néztem a motortolő adapterrel és végig mértem és hibátlan volt. Előkerítettem egy másik töltő fejet és mindenhol működik.
Tanulság az első két csatlakozó belső kialakítása nem egyezik meg a hátsókéval sőt sok másik autójéval sem.
Mindjárt csatolok képeket is.
Sorrend balról jobbra.
Az ominóus (csak hátul működő) töltő, másik toltő, navi toltó, motor toltő adapter.
és most megmértem mind a 4-et ezzel az akksi töltésére kialakított fejjel.
mind a 4 csatlakozóba bedugva 11,98 v-ot mutat. Ha mobil telefon töltő fejet bedugom, akkor hátul világít benne a kék led mindkét helyen, elől egyik szgy-ben sem.
Szóval a két hátsó ülés alatti szivargyújtó megy, ez pipa.
Multiméterrel (szakadás vizsgálat) megmértem, hogy a boxban lévő szgy és a váltó alatt lévő szivargyújtó (szgy) keretét külön-külön összekötöttem az A oszlopon lévő aluminium tüskével. Mindkét esetben síport, tehát a negatív ott van a sz-ben.
Ezek után kivettem az utastéri biztosítékok közül (műszerfal alatt) a szivargyujtó biztosítékát. Multimétert 20 V-ra állítva megnéztem a biztosíték fenti lábánál (összezárva az A oszlop tűskéjével) 12 voltot mér. A biztosíték alsó lábával megcsináltam ugyanezt, ott nincs feszültség.
Tehát a biztosítéknál ott a 12 V.
Bedugva a váltó alatti szgy-be egy szivargyújtó kábelbelból átlalakított (motorkerékpár töltésére használom) fejet a negatív oldalon nincs szakadás.
Ugyanezt megnézve a pozitiv oldalon és a biztosíték alsó lábánál sincs szakadás - tehát ha bedugnám a biztosítékot mennie kellene. Hiszen felül ott a 12 v, alul meg elmegy a szgy-ig és a negatív is ott van.
De:
Ha ugyanezt a boxban lévő szgy-el ismétlem meg:
- akkor a negatív szintén ott van.
- de a pozitiv nem a biztosték alsó lábán jelenik meg, hanem a felsőn. Tehát mintha ennek nem ez lenne a biztosítéka.
A baloldali helyzetjelző biztositékján vannak a gombok világításai(ablakmozgató,rádió....stb)és a szívargyujtókeret világítása is,nincs ahhoz köze ha nem megy a szívargyujtó.
szia, megtudnád mondani hogy a scenic 1,6 2 112 le benzinesnek milyen az eredeti akkumulátora,? az enyém kezdi megadni magát de ebben egy erőmű van 12v 65 ah 700 a vagy ez az eredeti?
Ablakmosó tartály csepegése miatt levettem ma a lökhárítót (1.5 dCi, 2006), ekkor vettem észre, hogy az intercooler hűtője két helyen is lukas. Biztos nem friss a sérülés, így használtam, nem vettem észre problémát. De nem hagyhatom így, kérdésem, ez javítható, vagy csere, használt, vagy új?
Van különbség a 2003-2006-ig és a 2006-tól (facelift) gyártott alkatrész között?
Van egy Scenic II autóm aminek már többször bedöglött a kijelző jé és legutóbb már javítani sem lehetett. Vettem egy bontotta, és az jól működik, de lényegesen kevesebb km van benne. Most vizsgáztató kellene de azt mondják így nem lehet levizsgáztatni mert "vissza van tekerve az óra" nem eladni akarom csak müszakiztatnom kell. Ilyenkor mit lehet tenni? Át lehet írni az órát tőbb km re? Scenic II 2004
12-16 km/h közelében első gyorsításkor az ESP-s autóknak kell egy pumpa-tesztet végezni a vezérlővel. Megnöveli a nyomást, ezzel egyidőben értelemszerűen a szelepeket is meg vezérli, hogy ne legyenek fékezett kerekek.
Lányom panaszkodik (és tényleg) ha a fűtött garázsban áll (télen és ma is) néha indítás után (ha alapjároton megy a motor) leáll. Ha indítás után gázt adsz nem áll le.
Szia ,igen teljesen megoldódott az olajfolyás , a termosztátház tömítés szinte síkban volt a házzal ,az új tömítés pedig kb 3-4 mm ert kiáll és elég jól ellenállt az összehúzásnál ,mindenképpen középről kifelé húzzad a csavarokat fokozatosan ,- a szívósor tömítést és a fojtóház tömítést is cseréltem hasonló volt a helyzet de most öröm vele menni ,Pécs Zalakaros 6/2 /liter/100 km fogyi és gerjed ahogy kell ! Nekem is volt olajcserém én Elf 10w40 est raktam bele 1.6 112 le s az enyém is eddig 5w40 est tettem bele de zajosnak hallottam az okoskereket meg a hidrotőkéket egyenlőre sokkal halkabb kb 2000 km után is !
ha egyenesen indulsz el 50-100mvagy 10-20Km/h nem tudom mitől függhet kormány tekergetés nélkül nem csinálja szerintem, legalább is én csak ha alászedett kormánnyal indulok tapasztalom, de lehet akkor se mindig már nem is figyelek rá
Próbáld meg a szervó olajat kicseréltetni.Nekem egyféle képen nem csinálja,ha hagyom egy kicsit járni reggel,és este orral állok a garázsba,hogy reggel csak egyenesen ki kelljen tolatni.
De úgy ahogy mondod.Reggeli elinduláskor pár ratata,és vége futóművet ne gyanakodj,én már kicserélték a-z-ig mindent.Abba ratatázni max a torony csapágy tud.
Nekem akkor mutatott valótlant, igaz nem tankoltam tele, de nem a valós szintet mutatta. Utána rendesen leállított autóval rátöltöttem, rendbe jött. (Az autó egy OFF Megane I Classic volt, egy önkiszolgáló kúton történt az eset.)
Sziasztok, scenic 2 1,6 benzines , valakinek ötlete tapasztalata ,elinduás után kb 15- 20 km es sebességnél géppuska szerű zakatolás az elsőkerék felől kb 4-5 ratata szerű hang és megy minden tökéletesen de ez a jelenség csak elindulás után van főleg reggel ,ABS kockára gondolok de a kijelző nem ír hibát és a fékek is tökéletesek ,-más -automata kézifék hibát jelez a kijelző de csak behúzott állapotban de működik minden funkciója rendesen -előzmény bal hátsó féknyereg csúszka berohadt és szorult a fék de kicseréltem a fékpofákat megolajoztam a köteleket cseréltem a betéteket és minden jól működik csak behúzott féknél írja service és egy háromszög ,ezt lehet hogy ecu bol kell töröltetni -köszi a válaszokat!
Nem biztos hogy légzsák átvezető!Ha babráltál az ülés alatt ott is van a légzsáknak csatlakozója.2 szalagkábelt is vettem mire rájöttem hogy nem az a bibi hanem a csati.mérd ki a szalagot mielőtt vennél hogy jó e. meg próbáld meg megmozgatni az ülés alatti csatit
Üdv. 2es Grand scénic vásárlását tervezem viszont alig találtam infót.
A 2 literes benzinessel és automatával szeretném, két kérdésem merult fel. Az egyik hogy ugye az téves info hogy ez a valto PSA val kozos fejlesztés? Mert c4 pikacsukban kb csak robotvaltot találtam azok is mind szarok.
A másik kérdésem, ha ez egy rendes renault váltó, akkor ez egy hagyományos (olajkavargatós) egyszerü szerkezet, vagy meg van fejelve valami irtózatos pénzmágnessel, mondjuk egy fura váltovezerlővel (mint amilyen audiéknál a híres "kriptonit;)" váltók?
Mert igazábol ha ez egy egyszeru 2 literes benzines egy egyszeru automataval akkor nem látom akadályát. Fogyasztás nem érdekel, jelenleg megelégedve használok egy másik renault jarművet, és automatám is volt már, amit mikor 600k km nél bevittünk a bontóba még a váltó tette a dolgát. Válaszukat előre is köszönöm!
Köszönöm a segítsèget, mire a vègère èrtem volna a keresèsnek, nekiállt világítani a lègzsák visszajelző is, így egyèrtelmű lett a kormányszalag. Tudtok ajánlani valakit vagy helyet ahol tudnèk venni normális árèrt? Előre is köszönöm.
sziasztok!2003 évjárat még mindíg az ülés alatti csatlakozó!Sajnos beázott és a csatlakozóból 8 szál kirohatt!2004-től találok rajzot de ez 2003 lenne!!!Akárhogy kötöm sehogy nem jó!
Hozzáértő tanácsra volna szükségem. Kéz alól vásároltunk egy 2004-ben gyártott Renault Scénic Dynamique Plusz gépkocsit.
Az utóbbi időben a következő hibák jelentkeztek az elektronikájában.
-Néha gondol egyet a műszerfal, elkezd villogni az összes ikon, majd újra helyre áll minden
-váratlanul elmegy a bal vagy a jobb index, aztán pár nap múlva helyre áll
- váratlanul elmegy a fényszóró, aztán pár nap múlva magától helyreáll
- néha a ventilátor nem működik a 4. fokozatban, aztán néha magától helyre áll.
Voltam vele szakszervizben, javították a műszerfalat, cserélték a bajuszkapcsolót, pár hét múlva újból jelentkeztek a hibák.
Amikor újból kivittem reklamálni, pont helyreállt az index, így azt mondták, később vigyem vissza, amikor majd megint rakoncátlankodik.
A másik bosszantó dolog. A megvásárlás óta folyamatosan harcolok a gázpedáljával.
Hidegindítás után üresben, bár csak egy leheletnyit lépek a gázpedálra, felpörög majdnem a maximumig, úgy indulok el vele, mint egy tanulóvezető, majd egyszer csak elkezd döcögni, hiába nyomom padlóig, alig halad, aztán ha pumpálok, szép lassan rendes kerékvágásban kezd haladni. Ha bemelegszik utána a döcögés már nem jön vissza, de ez az enyhe gázadásra is maximum felpörgés minden egyes alkalommal jelentkezik, ha álló helyzetből, üresből elindulok.
A szervizben erre azt mondták, lehet, hogy a gázpedál a rossz, lehet, hogy motorhiba, olyan mintha nem lenne benne katalizátor.... Én meg mint laikus, kapkodom a fejem, hogy most mi van?
Ok értem ki is cserélem a tömítést az nem gond nehogy összekeverje a vizet az olajjal. Azt hogy a motor belsejében van egy ilyen hűtő(fűtő) nem tudtam, de biztos okosabb megoldás mint a termosztát fedelébe belevezetni az olajat.Engem ez bosszant.
Nem is irtam, hogy a termosztáton van átvezetve, hanem hogy vizzel hűtik az olajat. Ime egy 900-as Hornet robbantott rajza. A bekarikázott résznél hűti az olajat vízzel.
Csak még nem szedted szét. De ha összeszakad akkor minden lesz mindenhol.
Motornál (motorkerékpárnál) ahol az olaj kenési és hűtési funkciókat is ellát, valamint egyben van a váltó városban hajlamosabb felmelegedni az olaj. Az a cél az, hogy (mint a viznél) minél szabályozottabb és szűk hőmérséklet tartományban tarsd.
Erre jó példa lehet, hogy a léghűtéses motoroknál nagyobbak az illesztési hézagok és gyakrabban van x-50 vagy x-60 viszkozítású olaj előírva.
Akkor sem lenne magasabb hőfokon ha nem vezetnék keresztül a termosztáton, ha csak nem valami nagy versenyre készülsz. Sokat motoroztam 40 fokos hőségekben nagyobb terhelésnél magasabb fordulatszámon is de sose volt elégetve az olaj.
Én még ilyennel nem találkoztam, cseréltem az előző autómon is a motoromon is.Ez nem egy versenyautó hogy felforrjon az olaj.Teljesen felesleges csak plusz 1 hibalehetőség. 5 hónapja van meg az autó de kezdem megbánni.
Sziasztok. Van egy 2006os 1.6os scenicem. Olyan kèrdèsem lenne hogy találkozott e valaki már olyannal,hogy a tempomat kapcsoló működik,kijelzi hogy aktív,de a kormányon lèvő gombokra nem reagál. Előre is köszi a segítséget.
Nekem egy 2007-es 1.6 benzines grand scenic-em van és szintén olajszivárgással küszködöm.A termosztat ház alatti kábelköteg és a sebesség váltó tetején 1 helyen folyamatosan áll az olaj. Most olvastam hogy a termostat ház tömítés cseréje segíthet. A kérdés a következő: Mit keres ott olaj? A termostat a hűtőfolyadékot szabályozza.
- Toronycsapágy csere volt mindkét oldalon + klímagáz feltöltés. Mikor visszakaptam az autót, szinte ugyanúgy hallom a ropogó hangot véletlenszerű időközönként, mint csere előtt...
- Ezel egyidőben előjött egy idegesítő búgó, morajló hang is amit a műszerfalból hallok vissza, főként amikor fékezek + van amikor álló helyzetben egy kis gázadás után is hallok.
Ok, koszi. Ma volt idom rapillantani, de meg mindig nem egyertelmu honnan jon. A szelepfedel kornyeken a tetejen is van nemi konnyezes, de nem az a fo forras. A szelepfedel es a szivocso levetelnel elorebb vagyok ha kiveszem a szelvedo elotti muanyag racsot az ablaktorlokkel vagy nem lesz lenyegesen tobb hely a szereleshez?
igen a termosztátház tömités csere megoldotta a problémát, 4200ft volt kb egy óra munka ,a neten is lehet hozzá tömitést venni de autósboltban is ha nincs készleten másnapra megrendelik ,egy komplett termosztát 20 30 ezer de ha jól működik csak a tömitést kell cserélni alul a vastag vízcsövet leveszed leengeded a fagyállót és aa termosztátról is lehúzod a csövet a többi gyrekjáték 9 db kicsi csavar és ennyi!
Közben kioldottam a féket, hazahoztam a kocsit. Átnézegettem a csatikat, kimértem a kézi működtetés mikrokapcsolóit, bowdeneket átnéztem ismét, szét is szedtem a fék egységet. Semmire nem jöttem rá :(
Továbbra is Parking brake fault felirat díszeleg kijelzőn.
Most elkezdem bújni a pdf-eket, hátha ír valami okosságot. Bár, reggel belenézve mindenhol diagnosztikát emleget. És lehet jogosan..
Hátul tárcsát, betétet, kézifékbowdent cseréltem. A kézifék elektronikáról lehúztam a csatlakozót szerelés alatt.
Összeraktam mindent, működött is renben 1-2 napot.
Aztán a feleségem mondta, hogy néha csipog a műszerfal , kiírja h ellenőrízze a parkolóféket.
Ma meg hívott, hogy a parkolóból nem tud elindulni, stop felirat, parkolófék hiba, a rögzítőféket meg nem oldja ki.
A kocsit otthagyta, holnap megyek érte.
Hogyan tudom kioldani manuálisan a féket? Nekem a jobb hátsó keréknél van az elektronika, abbol egy 20 cm-es bowden áll ki, rajta egy kis kupak. Azt kell meghúzni, vagy a kupakot le kell vennem?
És maga a hiba mitől lehet, én rontottam el valamit, vagy csak véletlen egybeesés?
Renault Scenic Grand-hoz keresnék automata kézifék behúzó kart/kapcsolót (Cikkszám: 8200610146) illetve rögzítő féket (Cikkszám: 360104638R). Tudnának a márkaszervízben rendelni eredeti alkatrészt, de a kapcsoló 50ezer forint, a rögzítőfék pedig 220ezer forint. Esetleg valami tipp, hogy hol keressem olcsóbban? Bontott is jó lenne, csak működjön. Vár még rá egy hátsó féktárcsa+fékbetét csere is, és májusban eladnám a kocsit, úgyhogy nem szeretném rákölteni most a kocsi értékének a felét, ha nem muszáj.
Egyébként a hibáról annyit, hogy a jobb hátsó kézifék nem enged ki, a kart pedig csak kézifék behúzásra tudom használni, kiengedésnél hibát jelez a műszerfal.
Szia tibor_debrecen, a segítségedet szeretném kérni, meg néznéd a termosztát ős alján hogy a cső alatti furatban van e csavar? Esetleg mobillal le tudnád e fényképezni, az enyémben nincs csavar és valahonnan jön az olaj de nem kellene! Köszi!
Amatőr11, megnéznéd hogy a tied én van e csavar vagy dugó vagy valami, mobillal ketudod fényképezni vagy kézzel kutapizni, a hátranenő cső alatt, jöszi
ha nincs benne akkor nem kel bele, ha mégis onnan jön az olaj akkor nagy valószínűséggel hiába raksz bele csavart repedt a ház amin a csavar nem javítani hanem lehet rontani fogy mert feszíteni fogja
Köszi ezen pont nem látszik, olyan termosztát OM van mint a ilyenről képet tettél fel, a légtekenitőszekep alatt egy cső megy hátra az alatt van egy menetes furat fekűkrőlnnem látszik, annyi biztos hogy nem átmenőfurat
Szia Airbag, a scenic 2 1,6 termosztát házát megtudnád mutatni a másik oldalról is ? Nekem is engedi az olajat és van ott a cső alatt egy leeresztőnek vélt furat amiben van menet de csavar nincs benne valószínű onnan jön az olaj ,kell oda csavar vagy azt üresen kell hagyni ,valószínű ott a bibi!
Most az jutott eszembe mérd meg multiméterrel a gomba ellenállását, aztán egy olyan ellenállást ráakasztani a gomba helyett ha akkor is ugrál nem a gomba rossz.
Csatlakozó hiba meg bárhol lehet vagy kidörzsölt vezeték szar meló megkeresni
sziasztok!Az ülés alatt megtaláltam a szétrohatt csatlakozót!De fogalmam sincs hogy kössem össze a vezetékeket!Hátsó elektromos ablaké lenne.Összekötöttem az én elképezéles szerint de nem jó,nem működik!Nincs esetleg valakinek rajz v leírás?Elöre is köszönöm!
lehet volt már. Ma az ablakmosó után töltésénél vettem észre, hogy a váltó tetején áll az olaj. Ránézésre úgy néz ki mintha a váltó tetején lévő szellőzőcső (?) alján folyna, ugyanakkor inkább mégis motorolajnak tűnik.
Nemrég vásároltam szürke rolós kalaptartót Grand Scenicemhez....aztán vettem még egyet ami+árnyékoló rolós is.🙂 De mivel egy autón van,megválnék az elsőként említettől. Nem hirdetem sehol,ha valakit érdekelné,a mailom publikus.
Nekem is féklámpa kapcsoló csere megoldotta a problémát. Kikapcsolta a tempomatot+ néha gyorsításkor pár másodpercre elvette a gázt, mivel azt a jelet kapta a lelke hogy fékezel, pedig nem.
Sziasztok egy kérdésem lenne ! Adott egy 1.6 16v scenic 2, megyünk tempomattal majd fogja a tempomat magát és magátol kikapcsol a kormányon lévő gombokra nem reagál, majd miután hozzáérek a fékpedálhoz ismét megy minden tempomat funkció a kormányról ... Mi lehet a vajon a hiba ? Köszönöm
amit felsoroltál bárhol, de lehet EGR lehet hengerfejes is ki tudja keresni kel csöpögést, de egy vízpumpa tengely pl nehezen látható illetve el is párolog
Scenic 2 1.6B-vel szenvedek. Múltkor előjött a steering locked /not locked hibaüzenet, amit a biztosítéktábla takarításával itt-ott átforrasztásával(volt rajta bőven oxidáció, relék alól nem is tudtam kitakarítani), töröttnek vélt kábelek megigazításával sikerült orvosolni.
Viszont a napokban menet közben leállt, és nem is indult újra.
Hiba: az ac pumpa nem kap elég delejt, csak 8V megy a csatira, így meg sem mozdul, direktbe kötve tökéletes.
Próbálkoztam kiszereléssel, átnézéssel, kábelek szakadásvizsgálatával, de igazából mindent rendben találtam. Sajna van néhány beégett csatlakozó, de ezek kontaktja is rendben van nagyjából. Az egyik visszaszerelés után meghallottam az ac pumpát és pöc-röff indult a verda. Elkezdtem a biztosítéktáblánál matatni, és sajna le is állt. Hogy ez a kábelek miatt, a csatlakozók miatt, vagy a tábla miatt volt, sajna nem derült ki.
Innentől akármennyire is próbáltam mozgatni jobbra balra előre hátra a kábelköteget és a csatlakozókat, nem indult újra az ac pumpa. Ebből én azt vonnám le, hogy valószínűleg maga tábla rossz... Mit gondoltok?
nézd meg a biztosítéktábla hátulján, milyen madzagok menne a biztosítékára jobb ötletem nincs
gyorsulás mérő ha a légzsáké az az vezető ülés alatt van ha jól rémlik a kárpit alatt csatlakozót kellene elsőre megnézni, de azért óvatosan piszkáld nehogy pukanjon a légzsák aksit vedd le az a biztos
Olyan kérdésem lenne hogy most vásároltam egy 2007-es Renault Scenic 1.5 dci-s autót. nem tudom hogy a multifunkciós kormányon kell e viágítani a nyomógomboknak? és a víz hőmérséklete optimális esetben hány lednek kell világítani?
😁 Akkor most jól beégettem magam 😁 nekem espaceem van, igaz a scenic is családban van... De akkor az melyik típus, miénk mar a "nagy" lámpás,nem olyan mint az I-esé!
Üdv mindenkinek! Olyan gondom lenne egy Sceniccel hogy a km/h mutató 30nál megállt, és onnan kezd ez számolni. 80at mutat ha 50nel megyek, ezt mitől csinálhatja, miért? Tudok vele kezdeni valamit? Köszönöm a segítséget és a tippeket!! Üdv
pont ezzel kuzdottem decemberben, párszor kartya ki és vissza majd egy kis kormanymozgatas es beindult, mert ha ugy érzékeli hogy nem oldott ki az elektromos kormányzár akkor letiltja az indítást! még az inditómotort sem probálja behúzni olyankor... nekem magától megszünt de ha van süritett levegőd ovatosan kifujkálhatod a kormányzárat alulról hátha megállt benne a kosz
zajvédett szélvédő került bele? gyárilag ha jól tudom azzal szerelték őket, nekem amikor cseréltettem megkellett fizetnem a felárat rendesen hogy a gyárival megegyező minőség kerüljön bele, Saint Gobein ami akusztikus védőréteges pl, de az legalább 60ezer ft :-( nézd meg a kis ikonokat az alsó sarkában az üvegnek, ha van ott egy kis fül ikon akkor zajcsökkentős ha nincs akkor nem és akkor lehet hogy zajosabb lett az utastér