Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2006.04.14 0 0 1369
És Sármellék felé/felől sem tud adni zöldet az előjelzőn? Ha jól figyeltem, akkor Sármellék felől kétfényű a főjelző...
Előzmény: oldmumus (1368)
oldmumus Creative Commons License 2006.04.14 0 0 1368
Talan nem veletlen..... Van bent izzo, csak nem hasznaljak, az elagazas minden iranybol kiteros, tehat a 3 fenyu Z-V-S jelzon sosem fogsz latni sehonnan sem 1 db zold jelzest. 80-ast sem tud adni, igy eleg a sarga pilacs az elojelzobe.
Előzmény: Törölt nick (1367)
Törölt nick Creative Commons License 2006.04.14 0 0 1367
Halihó!
Egy szabvány jelzőnek minimum 2 optikahelynek kell lennie. Persze van olyan, hogy csak sárga van benne. Kapásból 2 a 30b-ről: Balatonszentgyörgy Keszthely felől és Balatonszentgyörgyi elágazás szintén Keszthely felől. De itt is megvan a zöld helye, csak valszeg nincs benne égő.
Előzmény: Zénóka23 (1362)
GyöBzs Creative Commons License 2006.04.14 0 0 1366
Az előtt általában nincsen előjelző, csak F-tábla.
Előzmény: V46 021 (1364)
GyöBzs Creative Commons License 2006.04.14 0 0 1365
Mosonmagyaróváron az alumíniumos iparvágány felőli bejárati jelző előjelzője ilyen.
Előzmény: Zénóka23 (1362)
V46 021 Creative Commons License 2006.04.14 0 0 1364

Vagy egy olyan bejárat előtt amelyik csak vöröset és hívót tud.

Pl. Rákosrendező.

Előzmény: olcsolemezek (1363)
olcsolemezek Creative Commons License 2006.04.14 0 0 1363

Főjelző nem lehet, mivel annak a vörös fényre is szüksége van, hogy megtiltsa a továbbhaladást.

 

Előjelző 2 esetben lehet:

- ha a hozzá tartozó főjelző a vágányzat kialakítása vagy a vágány jellege miatt nem engedheti meg az "egyenesbe" való behaladást, ezért azon mindig csökkentett sebességet engedélyező szabad jelzés jelenik meg.

- ha a hozzá tartozó főjelzőn még egyenesbe való behaladás esetén is csak csökkentett sebességet engedélyező szabad jelzés jelenik meg valamilyen forgalmi ok miatt. (pl. ilyet el tudok képzelni fejpályaudvarra való érkezés esetén)

Előzmény: Zénóka23 (1362)
Zénóka23 Creative Commons License 2006.04.14 0 0 1362
Egy kérdés! Én nem tudom rá a választ, hátha valaki megtudja mondani. Olyan jelzőt keresek, amely csak egy sárga fénnyel világít. (nem is tud mást, nincs is más optikája) Gondolom előjelző vagy valami ilyesmi lehet.
olcsolemezek Creative Commons License 2006.04.14 0 0 1361

Hazai pályán könnyű volt... :)))

Előzmény: Törölt nick (1360)
Törölt nick Creative Commons License 2006.04.14 0 0 1360
Tehát ott van iparvágány az erőműbe. Aztán van egy védőváltó, amire mindkét irányból van egy-egy tolatásjelző is. Onnan kitérőbe meg egy kihalt ipartelepre lehet kilyukadni elvileg...
Előzmény: olcsolemezek (1358)
Törölt nick Creative Commons License 2006.04.14 0 0 1359
<i>Paks?</i>
Igen! :)
Ott a nyertes...!
Előzmény: olcsolemezek (1358)
olcsolemezek Creative Commons License 2006.04.14 0 0 1358

Paks?

Mohács?

 

(Valami fejállomásnak kell lennie, ha a másik végén csak tolatásjelző van.

Ugyanakkor valamilyen iparvágánynak? kell onnan indulnia tovább, ha van toli.)

Előzmény: Törölt nick (1356)
czzf50 Creative Commons License 2006.04.14 0 0 1357
Tiszaújváros?
Előzmény: Törölt nick (1356)
Törölt nick Creative Commons License 2006.04.14 0 0 1356
Szabad ilyen kérdéseket még feltenni?
Melyik az az állomás, ahol van egy közös kijárati jelző 3 fénnyel, egy 3-fényű bejárat előjelzővel, és két tolatásjelző a másik irányba?
Jó gondolkodást! :)
Előzmény: olcsolemezek (1355)
olcsolemezek Creative Commons License 2006.04.13 0 0 1355
Dunaújváros
Előzmény: Füsti-67 (1353)
Törölt nick Creative Commons License 2006.04.13 0 0 1354
Még egy hasonló:
Veresegyház közös kijárati jelzőin is a sárga kiegészítő fényként van, és emiatt a vörös a zöld alatt van...
Előzmény: konszolid (1277)
Füsti-67 Creative Commons License 2006.04.13 0 0 1353
Nem tudom melyik állomás lehet ez. Nem ismertem rá. De alapból a biztosított jelzők sebességjelzést adnak...
Előzmény: olcsolemezek (1255)
Füsti-67 Creative Commons License 2006.04.13 0 0 1352
Szerintem biztos - bár bármire lehet kivételt találni a Magyar Vasutakon...
Előzmény: GyöBzs (1254)
Füsti-67 Creative Commons License 2006.04.13 0 0 1351
A 70-es években megjelent Vasúti Technika kézikönyve tárgyalja. Kicsit lemaradtál az újítási díjról... :-)
Előzmény: Infós (1320)
czzf50 Creative Commons License 2006.04.08 0 0 1350
Ott van rajta a 100-as lassújel, meg az egész állomáson.
Előzmény: GyöBzs (1343)
GyöBzs Creative Commons License 2006.04.08 0 0 1349
Az biztos...legfeljebb az oldalgyorsulás-változás miatt kicsit jobban ingadoznak az utasok :)
Előzmény: Vendégsín (1347)
V46 021 Creative Commons License 2006.04.07 0 0 1348

 

Nem tudunk róla, hogy eltünt volna vaskerekű.

Előzmény: GyöBzs (1344)
Vendégsín Creative Commons License 2006.04.07 0 0 1347
lehet rajta 120-al menni vagy maradt 100-as

Attól, hogy lehet, még maradhatott. :-)
Előzmény: GyöBzs (1343)
r1232 Creative Commons License 2006.04.07 0 0 1346
Celldömölktől Szombathelyig a pályasebesség 120Km/h (egy szakasz kivételével, de az állandó lassúmenetként van benn ). Pár éve a gyorsoknak még 100/120-as volt a menetrendje.
Előzmény: GyöBzs (1343)
perszy Creative Commons License 2006.04.07 0 0 1345
De pl ott a fogas, ott nem kell alapba nyomkodni a D55-t.
Előzmény: V46 021 (1341)
GyöBzs Creative Commons License 2006.04.07 0 0 1344
Egy HÉV-biztber kérdés:

Mióta Békásmegyer-Aquincum-Batthyány tér között a folyamatos biztber ellenére kell visszajelentést adni, azóta hány vonat tűnt el a pultról...mert ugye ez volt a bevezetés indoka?
GyöBzs Creative Commons License 2006.04.07 0 0 1343
Most már lehet rajta 120-al menni vagy maradt 100-as a konstrukció miatt?
Előzmény: r1232 (1342)
r1232 Creative Commons License 2006.04.06 0 0 1342
Porpácon van még ilyen. 120-as pálya, 120-as kitérők, és egy zölddel (sárgával) ad rá jelzést.
Előzmény: perszy (1256)
V46 021 Creative Commons License 2006.04.06 0 0 1341

"A D55-nek nem lehetett hasonló extrája?"

 

Nem volt semmivel megfejelve, minden menetnél gombolkodni kellett.

Előzmény: GyöBzs (1328)
Vendégsín Creative Commons License 2006.04.06 0 0 1340
egyértelműen szabályozott a sötét-világos arányt, (ennek utána kellene néznem)., lassúnál 60, gyorsnál 110 felvillanás/perc...


A sötét-világos arány 1:1, a lassú villogás 50, a gyors 100 percenként, az OSZZSD jelzésrendszer szerint.
A MÁV-nál as ötét-világos arány 1:1, a lassú villogás 60 percenként, a gyorsra nincs szabály.
Előzmény: konszolid (1336)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!