Akkor itt válaszolnék:) Astra F 1.7 td isuzu, 6 éve a családban van, több száz km-t mentem vele, szóval tudom mibe ülök:) Nagyon megszerettem már a Vectrát is költöttem is rá eleget, nehéz döntés volt:(
Olajfogyasztás terén pedig ne bántsa senki a vekit-alig 3 hó után(15.000Km) az offon olajcserénél megbizonyosodott,hogy 1 bő litert bekér az is........ ;-)
Te magad írtad meg, hogy mi lehet a legelső hiba... "A víztartályszelepe enged" Tudni kell, hogy nyomás alatt a víz forráspontja 100fok fölött van valahol 110-120fok körül. ha el ereszti a nyomást a kupak meg fog forrni... lehet az is a próbléma, hogy levegős a rendszer. továbbá lehet a termosztát is sz@r de ha hűtőcsere előtt tökéletes volt hűtőcsere után meg jött a jelenség akkor nem valószínűsítem. ha 16szelepes nincs nagy gond 20perc alatt ki lehet kapni belőle. ha 8szelepes... na akkor azt szopás kiszedni... én a mienkét meg vezérműszíjaztam rá 2hétre nyitva maradt az a szar és ez miatt bonthattam vissza az egészet... buzi1 találmány volt ez a németektől...
Ma végre megéltem azt, hogy úgy kocsikáztam le 50kmet, hogy a bc kijelzőnél nem világított a CHECK felirat. már kívülről fújtam, hogy hányszor kell nyomnom, hogy az átlag fogyit mutassa XD fékbetét, tolatólámpa, helyzetjelzőre, hűtőfolyadék szintre mindig kiabált. izzók cseréje után maradt ugye a 2 hiba. sajnos valami szakbarbár az új visszajelzős betét vezetékét elszaggatta berakáskor így rövidre kötöttem, hogy ne kiabáljon. viszont a hűtőfolyadék szintem hidegen a maximum alatt volt picivel és így is be be jelzett néha. most max fölé töltöttem így nem kiabál. érdekes egy szerkezet ez a kocsi :D A tetőkárpitot majd talán jövőhéten lerobbantom ,mert az a k.va ttő merevítő úgy zizeg, hogy megőrülök... Ennek fejében a vezetőoldali kilincsben el van törve a rugó így lifeg. még jó, hogy van itthon 2 garnitúra előre legyártatva XD
azért az ósön parkolójában szar volt kulccsal nyitogatni a kocsit. kezdem már unni a távirányító nélküli életet... Be dühödök be megyek az opel tóthoz és megkérdezem, hogy tudják-e, hogy mi a tarka lóf@szt csináljak vegyek risztót és szarja a külön távirányítóra vagy lehet hozzá távirányítós kulcsot tanítani... Voltam ma is 1 bontóban ott akkora madárnak néztek mikor mondtam, hogy hol melózok 1ből mondták, hogy de azért kaphatok kedvezményt is.. előtte meg úgy le akart húzni, hogy már én éreztem már magam szarul magam helyettük...
az oldal amit ígértem 15ezer körül új táv ricsis kulcs: http://bolthely.hu/obddiag/lista/4c2f15c731xx4_OPEL_GMC
Azért tettem fel ezt a képet, hogy Te is össze tudd hasonlitani.
Itt fordítva látszik a csuklós szerkezet, de azért egyértelműen látható a kormányzár mechanika. A vateráson nincs, és nem vagyok biztos benne, hogy az átszerelhető.
Szükség van még ezen kívül is alkatrészekre. Egy "bajuszkapcsoló tartóra", és egy immo jeladó érzékelőre, ami a gyujtáskapcsolóra van ráhúzva. A fix kormányosé is feltehető, csak akkor a burkolat nem megy fel (nekem most még így van...)
Üdv, nekem van 2 olyan távirányítom elfekvőben, amit MBman belinkelt. Szereltettem a verdába risztót és annak a távirányítója kezeli a kzpi zárat.
Emlékszem hogy valaki szenvedett ez utólag kormányállítás beszerelésével. Ha idetéved kukkancson már rá nekem erre: http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelyauto/kulso_karosszeriaelemek/egyeb_karosszeriaelemek/opel_vectra_b_allithato_kormanyoszlop_burkolat_177900430.html
Help! Sziasztok! Opel Astra F Akadt egy kis gondom. Hűtőcsere után a termosztát nem nyit ki. egyszerűen nem elég meleg ott a víz. A rendszer meg felforr. A víztartályszelepe enged. A szomszédom problémája. Mi a légtelenítés helyes menete? Termosztátot akar cserélni, mert szerinte ott a gond. Help!
nekem van 2 távirányítom elfekvőben (amit MBman linkelt be), mert riasztót szereltettem a kocsiba és annak a távirányítója vezérli most a központizárat.
Valaki már megcsinálta itt a forumon a kormány-állíthatóságot, az kukkantson már légyszi ide: http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelyauto/kulso_karosszeriaelemek/egyeb_karosszeriaelemek/opel_vectra_b_allithato_kormanyoszlop_burkolat_177900430.html
Nekünk egy régi vectránk van, de még mindig jól bírja. Viszont leszeretném cserélni egy Opel Astra sport 1.7 CDTi -re... lehet csak egy fellángolás, de nagyon jó tesztet olvastam róla. Van valakinek ilyenje? Vélemény?
új távirányítos kulcsot lehet kapni 2felébe.van sima kp záras és riasztós változat is. Meg bosch és siemens meg a tököm tudja milyen.majd ha haza érek be linkelem az oldalt. Igazából távos kulcsot akarok mindenfelé képp. Nem tudom,hogy mi a tarka lóf@szt kezd vele az előző előtti gazdája... Most még zár szettet is cserélni akarok,mert kollégámtól lopták el a kocsiját 1hét után és ő meg kapta mind2 eredeti kulcsát. Bár ő 4éve járt így.
Azt fel sem tételeztem, hogy nincs távvezérlőd a géphez. Én még nem láttam távvezérlő nélküli B Vecit. Úgy tudom gyárilag két kulcs és két távvezérlő (amilyen a 11181-es hozzászólásban MBman mutat) van a géphez. Mint már írtam nekem is 96-os a gépem. Német forgalomba helyezésű. Egy német, és egy magyar tulaja volt előttem. Nekem az előző tulaj odaadta mindkét kulcsot a távvezérlőkkel együtt.
Amikor először írtam Neked, arra gondoltam (azt hittem) olyan távvezérlőt szeretnél, ami a kulcsba van építve (így ugye nem fityeg a kulcson egy karikával külön a távvezérlő), ezért írtam, hogy tudtommal ezt a 96-os évjáratnál nem lehet gyáriban megoldani.
Viszont, ha pl. Tech2-vel megnézeted, rögtön kiderül. hogy lehet-e (bár szerintem biztos lehet), van-e távvezérlő programozva a géphez.
Az az érdekes, hogy tudtommal mindegyikben távkapcsis a kpzár. Csak annyi különbség van, hogy az egyikben csak kp.zár vezérlő, a másikban riasztó, de ugyanaz a rendszer. Egyébként reteszelni kulccsal is lehet. Csak annyit kell csinálni, ha egyszer elfordítod a kulcsot, akkor bezár, majd visszaengedve alaphelyzetbe és utána újra zárás irányba tekerve reteszel.
sajnos nincs így kulccsal nyitom zárom meg ugye így nem lehet reteszre zárni. bár a kulcsozásnak az az 1etlen előnye, hogy felhúzza az ablakokat. az már más kérdés, hogy mindig rányomok a fel gombokra mikor kiszállok a kocsiból. nagyon idegesítő ez így számomra...
riasztót is akarok a kocsiba, de ha gyárilag távos kulcsot rá lehet tanítani az enyémre akkor olyan riasztót vennék amit a gyári kpzár egység vezérelne. ha nem lehet olyan kulccsal használni akkor veszek 1 bicskakulcsos távirányítós cesar riasztót és duzzogva beérem annyival :S
táv vezérlő alatt mit értesz? én a kocsihoz kaptam 2 kulcsot. 1 ami csak a gyujtás kapcsolóba jó (mert már cserélték) meg 1et ami nyitja az ajtó, a kesztyűtartót és a csomagtatót, de mind2kulcs csupasz sima kulcs. és semmilyen különálló távirányító nem került hozzám. ez van nekem lásd 1. kép. és az én elgondolásom szerint az én felszereltségemhez mérve ami ugye magyarországon nem is volt kapható(GT: elektromos füthető tükrök, klíma, hűthető kesztyűtartó, board computer, kihangosítós rádió, multi kormány, gyári könyöklő, 2el ablak, a belsőtér világításban van térkép olvasó is, napellenzőben lámpák, kipörgésgátló ennyi jut eszembe most) így kellett volna kapnom kulcsokat:
aztán lehet, hogy én gondolom rosszul, de bontós ismerős is azt mondta, hogy ilyen felszereltséghez szerinte kellett, hogy tartozzon távirányító a kp zárhoz meg 97es vekit bontott nemrég és annak is olyan kulcsa volt amiben benne volt a távirányító.
- A feleségem egy mélygarázs rámpáján lefulladt a vekivel felfelé irányban. Utána nem indult el többszöri kisérletre sem, el kellett tolni egy félreeső helyre.. Kis szünet után elindult neki. Ez mi lehetett?
Nekem is 96-os a gépem. Egy éve kellett távvezérlőt cserélnem. Egy érdi (opel szervíz háznál) szerelő srácnál voltam, az Ő ötlete volt, és meg is kérdezte a Difert, hogy a kulcsost is fel lehet-e programozni (mivel nem nagy az árkülönbség, és kényelmesebb - gondolom Te is ezért akarod), de azt mondták, hogy NEM lehet. Így csak sima távezérlőt rendeltünk (ugyan onnan, tehát nem ált érdekükben téves infót adni) és azt programozta fel TECH2-vel.
szinte naponta viszünk autókat kpmes vizsgahelyre vizsgázni. Megkérdeztem a ledcsíkos megoldást és azt mondták, hogy ha oda lógatok egy 5w-os izzót és megvilágítja a rendszámot már az is elég.
Itt azon volt a hangsúly, hogy megegyezik-e minden a B2es lököseinek felfogatásával.
viszont a távirányítós dologra még senki nem adott tippet sem :S
"ezt megoldom 1 egyszerű ledcsíkkal és sz*pjon le a rendőr ha nem tetszik neki..."
Nem a rendőr fog, hanem te, hogyha esetleg nem tetszik neki. :)
Nekem amúgy nem rémlik, hogy van-e valami különleges előírás a rendszámvilágításra azon kívül, hogy sötétben is olvashatónak kell lennie a rendszámbnak általa.
Az autómon elég sz@r állapotban vannak a lökösök és ha már úgy is cserélni fogom őket akkor már a b2esét raknám fel. Felrakható minden gond nélkül a régebbire? Tudom a b2esnek a rendszám világítás már nem a lökösben hanem a csomagtartó ajtóban van ezt megoldom 1 egyszerű ledcsíkkal és sz*pjon le a rendőr ha nem tetszik neki...
Meg a másik nagy kérdésem, hogy 96os a gépezet. ha én veszek 1 távirányítós kulcsot akkor rátanítható? vagy ezt honnan tudom meg, hogy tudja a távos nyitást zárást?? nincs kedvem kidobni 20ezret 1 új kulcsért főleg ha nem is jó...