Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Zolysys Creative Commons License 2014.11.13 0 0 106450

A pótkulcs szerintem sima statikus immos nem távirányítós kulcs

Előzmény: Jena307 (106449)
Jena307 Creative Commons License 2014.11.13 0 0 106449

az már úgy rémlik új immos, nincs már kulcs chip szóval vagy a bsi-nek adni kell neki egy új belépési kódot (kódkártya pin) vagy lekérni egy márkaszervízből a kódkártyát, úgy a pin-el belépni és felprogramozni

 

Elemet raktál a második kulcsba újat? és utána inicalizáltad/tanítottad?

Előzmény: leopluto (106443)
EmilB Creative Commons License 2014.11.13 0 0 106448

Sziasztok!

 

(307, 1.6 hdi, 110le, no fap, 2006. év, kb 240e km)

Kormány gondom van. Hibajelenség: Reggel (lletve 6-8 óra állás után, pl meló után) beindítom a motort, és kb. 2 percig ha forgatom a kormányt, az néha megakad, majd tovább tudom forgatni. Ált. álló helyzet, vagy kis sebességnél. 2 perc után a hiba eltűnik, gyönyörűen körbeforog könnyen a kormány akár álló helyzetben is, akár menet közben, semmi baj nincs vele. Megállok 1-2 órára, indulok vele, és minden jó.

 

Elvégzett ellenőrzések:

- a szervó olajból hiányzott 0,75 deciliter, így most maxon lett. (gyári Total olaj a Peugeot-tól)

- BSM utolsó 70A-es bizti környékén nincs kontakt hiba, nincs oxidáció (MF8 talán?)

- szervómotor csatik nem oxidáltak, tele zsírral

- az öt éves akksi cserélve újra (70Ah, 640A)

 

ezek ellenére a hiba jelentkezik. 

 

 

Egyéb ötletek esetleg? Kormánymű, fogasléc, szervomotor, BSM?

Vagy egy jó szervó-szerelő, villanyász?

 

Előre is köszi, Emil

Zolysys Creative Commons License 2014.11.13 0 0 106447

Izzó

Előzmény: Szatti. (106445)
Zolysys Creative Commons License 2014.11.13 0 0 106446

lekérdezhető a kulcskód

Előzmény: leopluto (106441)
Szatti. Creative Commons License 2014.11.13 0 0 106445

Senki??

 

Illetve, mi lehet a gond ha rádiótól lefelé nincs világítás? Bizti? Izzó? 

 

Előzmény: Szatti. (106411)
Jena307 Creative Commons License 2014.11.13 0 0 106444

szép az szép csak rossz helyen hajt :D

Előzmény: korben.dallas (106440)
leopluto Creative Commons License 2014.11.13 0 0 106443

2006. 12 hó

Előzmény: Jena307 (106442)
Jena307 Creative Commons License 2014.11.13 0 0 106442

Évj?

Előzmény: leopluto (106441)
leopluto Creative Commons License 2014.11.13 0 0 106441

Üdv!

 

Peugeot 307 1,6 HDI autómnál a pótkulcs nem működik.Kód kártyám nincs hozzá.Lehet-e a meglévő működő kulcsról tanítani vagyis programozni?

 

A válaszokat előre is köszönöm

korben.dallas Creative Commons License 2014.11.13 0 0 106440

szép darab....

... de az én 406-osom szebb :)

Előzmény: Jena307 (106430)
_Haszi_ Creative Commons License 2014.11.13 0 0 106439

:)ű

 

hát jó, én türelmes vagyok.D

Előzmény: Jena307 (106433)
ádibébi Creative Commons License 2014.11.12 0 0 106438

khm, úgy váltogatod a kocsikat, mint más a.... (nem, nem az alsógatyára gondoltam... :PPP)

Előzmény: Jena307 (106437)
Jena307 Creative Commons License 2014.11.12 0 0 106437

hát várjál még vele, mert az még soká lesz ez a 11hónap alatt az 5. ótó :D

Előzmény: balazs.robi aliasz Őrmi (106434)
kolcsar Creative Commons License 2014.11.12 0 0 106436

Nem lett a rendszám elirva?? MZ/X köbüki Mézga család kocsija??:)))

Előzmény: Jena307 (106430)
Zolysys Creative Commons License 2014.11.12 0 0 106435

van egy oroszlánom.. felragasztjuk rá pálmatexel :D

Előzmény: balazs.robi aliasz Őrmi (106434)
balazs.robi aliasz Őrmi Creative Commons License 2014.11.12 0 0 106434

Nezez lesz,de csak megoldjuk hogy a panoramakepnel kitakarjuk a markajelet. :))))

Előzmény: Jena307 (106430)
Jena307 Creative Commons License 2014.11.12 0 0 106433

ááá gyere te van még meló rajta bőven, hozod az asszonyt és sikáljuk illatosra.....a kocsit is :DDD

Előzmény: _Haszi_ (106432)
_Haszi_ Creative Commons License 2014.11.12 0 0 106432

Dájó...dászép:)

 

Már gurulhatsz is erre:)

Előzmény: Jena307 (106430)
Akiboooy Creative Commons License 2014.11.12 0 0 106431

Dászípótó :)

Előzmény: Jena307 (106430)
Jena307 Creative Commons License 2014.11.12 0 0 106430

Drágaszág .....és tényleg az lett forgalomba helyezés 394ezer ft :(

 

 

Levetkőztetve :D Megkapta a friss olajat és szűrőket, kartergáz szűrőt, azért a levegőszűrő nem pici :D

 

 

Felöltöztetve :D

azur700 Creative Commons License 2014.11.12 0 0 106429

Üdv mindenki.

Esetleg valakinek elfekvőben vagy kis pénzért nincs egy a képen látható (pirossal keretezve) burkolati elem? 

Megköszönném a segítséget mert sehol sem találok. Ha van valakinek ne szégyeljen szólni!

agria11 Creative Commons License 2014.11.12 0 0 106428

Értem

De ami tény más kocsiját nem válanám vele mert azért elég nagy feleőség kell szóval csak az enyémet szerném dignosztikázni.

Meg egyszer programozni.

Szerintetek ezt a programozást tudja a kina vagy tényleg csak egy clone és semmire se jó csak egy két hibát ki tud olvasni?

Előzmény: Zolysys (106427)
Zolysys Creative Commons License 2014.11.12 0 0 106427

Ha már itthon veszed sakkor már átjött valahogy.. max ha dolgozol épp vele és megkérdezik, hogy ugyan má....

Előzmény: agria11 (106426)
agria11 Creative Commons License 2014.11.12 0 0 106426

Köszi a választ.

Nézegettem én itthon is német francia o és angliában is de szinte minig ugyan azt a csomagolást láttam ugyan azokkal a matricákkal és képekkel.

De tételezük fel ha ithon veszek egy kianit magyartól akkor is a nav rajtam kéri számon?

De vissza térve tudok vele távkódolni?

Előzmény: betg (106423)
betg Creative Commons License 2014.11.12 0 0 106425

Pl a legjobb ha nem indítod be a motrototot akkor nagyon sokáig bírja :D:D

Nem váltunk nagyon nyomaték alá , nem rábasszuk a kuplungot mint a barom , váltáskor kuplung felengedésekor már gázt adunk és a motor és a váltó közti kapcsolat létrejöttekor szinte a kivánt fordulattal pörög a motor , magyarul a váltás szinte érezhetetlen , a lendkeréknek nem kell elnyelnie a nagy fordulatszámkülönbségből adódó impulzusokat .

Erre találták ki hogy ezeket elnyelje  de ha kevésbé dolgoztatjuk sokkal tovább él, van aki ezt érzi van hozzá érzéke , van akinek fogalma sincs hogy miről vakerálok.

A másik szerepe a dizel motrort álltal keletkezett változó szögsebesség elnyelésére , pl ha szar a porlasztó 3,5 hengerrel jár az autó, alapjáraton rángatózik mint a szűz lány a beavatáson , ez is nagyon igénybeveszi , mármint a lendkereket.

Előzmény: ádibébi (106424)
ádibébi Creative Commons License 2014.11.12 0 0 106424

Akkor már csak azt kéne egyszer egyértelműen, világosan összeszedni, hogy HOGYAN kéne úgy vezetni (az esetek 95%-ában), hogy az ne legyen gyilkos a lendkeréknek. Mert mindenkinek vannak elméletei, meg ötletei, és ott a "bizonyíték" is, hogy az övé még nem esett szét 100-150-200 ekm alatt. De pl ahogy én használom, az Jena szerint gáz (hagyom lemenni motorfékkel 1200-1300-ig is a fordulatot, és aztán onnan nagyon finoman gyorsítok, visszaváltás nélkül. Ilyenkor teligázt sohasem kap). De szerintem meg nem gáz ez, mert az lenne gáz, ha ilyenkor padlóznám, vagy eröltetném pl hegynek fel, sokáig ebben az 1200-1600-as tartományban.

 

Szóval mit nem kéne csinálni egy kettőstömegű lendkerékkel?

Előzmény: betg (106422)
betg Creative Commons License 2014.11.11 0 0 106423

Felejsd el , kinából semmi esetre sem !

A nav lefoglalja és eljárást indít ellened .

Nézz körül a diag fórumon épp erről volt szó, elég komoly ügyeket csinálnak belőle .

Előzmény: agria11 (106421)
betg Creative Commons License 2014.11.11 0 0 106422

A valeo erkulvult rendesen némelyik terméke vörös csillag proletár esztergán készült minőséget sem üti meg .

Hogy melyik a jó azt csak a tapasztalat mutatja meg , 2 tömegűben én messze elkerülöm nincs kedvem 2x dolgozni.

Az 1.6 hdi ben sasch van gyárilag talán ez a legtartósabb de nagyon sok függ a vezetőtől is.

Előzmény: ádibébi (106415)
agria11 Creative Commons License 2014.11.11 0 0 106421

Sziasztok segítséget szernték tőlletek kérni arra az elhatározásra jutotam hogy Lexiát szerntnék rendelni kinából ahogy nézegettem szinte mind egyárban van. Saját célra rendelném mások atóját nem válalnám be vele mert nem ez a szkmám és nincs kedvem több ezer forintot fizteni érte ha elcseszem. Én otthon meg megutna hogy van 3 francia autónk és mindig ki ivalami hibát és rohanni a szervizbe hogy ez a kábel lazult ki vagy az.

Ezért kérném segitségeteke hogy van itt valakinek tapasztalata a kinai lexiákkal?

Csak hibát olvas vagy lehet vele távkódolni is? (Esedékes tempomat és hőmérséklet érzékelős tökör beépítés miatt kérdezem)

Előre is köszi

Üdv

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!