Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Patrick84 Creative Commons License 2010.10.30 0 0 28410
Még megpróbálom, aztán, ha nem megy, veszek egy újat.

Köszi
bossery Creative Commons License 2010.10.30 0 0 28409
ne erőltesd, összerohadt...soha nem fog már lejönni....nekem se jött szét, ráadásul a talpnál idpvel beázott..vettem gyári újat talppal együtt volt 2000ft
Előzmény: Patrick84 (28407)
Pug 306 GTI Creative Commons License 2010.10.30 0 0 28408
csavaros ha nem rohadt össze.
Előzmény: Patrick84 (28407)
Patrick84 Creative Commons License 2010.10.30 0 0 28407
Sziasztok.

Szeretném lemosatni az autót és a tetőantennát le szeretném szedni, de semerre nem mozdul, se fel, se le, sem balra és jobbra sem, meg sem moccan, hogy kell ezt leszedni, lecsavarozni?

Köszi,

Patrick
returhangya Creative Commons License 2010.10.30 0 0 28406

Nem, még autót sem. Itt a megoldás;

Előzmény: murrencs (28318)
Northman75 Creative Commons License 2010.10.30 0 0 28405
Hali,

Haynes leírásom van, de diesel motor nincs benne sajnos....viszont minden más igen, ha kell dobj egy gmail-es e-mailt...
Előzmény: 406TD (28393)
Northman75 Creative Commons License 2010.10.30 0 0 28404
Köszi, élnék a segítséggel....elgurulok, úgyis megyek Maglódra gumit venni elég jó áron vannak ott a gumik...
Előzmény: Pug 306 GTI (28397)
bossery Creative Commons License 2010.10.30 0 0 28403
Kreativ franciak mindig elorebb jartak egy lepessel a tobbi gyartonal, csak epp a kiforratlansagok miatt ez a visszajara utott, sok elegedetlenkedo ugyfel, rakoncatlankodo, allando nyugot okozo elektromis rendszer...bar a rancfelvarott 406-kal tobb ilyen jellegu problema volt, van, de az meg merevebb kasztnis joval mint az S1 szeriasok....
Ezert is csinaltatok toronymerevitot, nehez, nyomatekos motor kanyarban valo kigyorsitaskor neha hallhatoan nyooszorogteti a kasztni elejet....
Előzmény: Isti62 (28402)
Isti62 Creative Commons License 2010.10.29 0 0 28402
Valahol valaminek kell lennie, már arra az esetre gondolok, amikor nem a leghátsó állásban áll meg az ülés. Előbbre állítod, mondjuk egy nagyobb hátsó utas miatt. A kupéba ugye előre kell hajtani az ülést, hogy a hátsó be tudjon szállni, ezért előrekúszik az egész ülés egészen az első végpontig, majd oda mászik vissza, ahová előzőleg beállítottad. Ezt biztos, hogy csak egy a pozícióját változtató rendszer tudja megcsinálni, a mozgó határolóval. Fontos azonban, hogy a szedánban ugye nincs ez az előrebuktatom és mászik magától előre funkció. ha jól tudom :-) (holnap meglátod amúgy is .-))

A memória miatt tök kényelmes a rendszer így, de egyébként nagyon-nagyon meglennék nélküle. Úri huncutság, ezer hibalehetőséggel.

Figyelem, motoros üléses kupésok!!

Ha ez a mozgó kapcsoló leragad, akkor hátsó végállásnál - full hátul - nem áll le a húzó vezérlés. Ekkor a rendszer folyamatosan újraindítja az ülésmozgató motort, majd annak gondolom a terhelés/hőleoldója miatt leold. Aztán ezt játssza végtelen ciklusban. Egy órán keresztül kutattam a házban - első körben betörőt keresve - mire rájöttem, hogy a hang a garázsból, ezen belül az autóból és ezen belül az ülés alól jön. Mire megtaláltam olyan forró volt az ülés alatti motor, hogy nem tudtam hozzáérni. Csak nagyon halkan merem leírni, de megfordult a fejemben, ha nem hallom meg a periódusos nyöszörgést és idejében nem merül fullra az aksi - mint tudjuk ez nálam elég bika darab - vajon kigyullad az autó, vagy sem. Sajnos szerintem ez egy nem jó műszaki/technikai megoldás, ha olyan hiba előfordulhat, ami ilyen jelenséget ad. Komolyan gondolkodom rajta, hogy beiktatok egy kapcsolót, ami csak akkor ad tápot az egész rendszernek, ha azt én akarom :-((
(merthogy a hátsó ülésre való beülés miatti buktatós, előrekúszos buli miatt gyújtás nélkül is áram alatt van a rendszer...)

Állat jó az autó, korát megelőző megoldásokkal, de mintha lennének instabil, kiforratlan műszaki részmegoldások. (egy biztos, pár dolgot tutti másképp csinálnék meg és valószínűleg fogok is :-)
Előzmény: Pug 306 GTI (28401)
Pug 306 GTI Creative Commons License 2010.10.29 0 0 28401
ezt is több féle képen csinálták akkor!

nekem 2002-s szedán van és azon nincs semmi végállás kapcsoló!
Előzmény: Isti62 (28400)
Isti62 Creative Commons License 2010.10.29 0 0 28400
Nekem a kupén van a mozgató bowdenen egy műanyag bütyök, az ragadt le. Ezt átugrotta a kapcsoló és leállt az egész. Megigazgattam, kitisztítottam és azóta rendben.
Előzmény: Pug 306 GTI (28395)
W_Henrik Creative Commons License 2010.10.29 0 0 28399
Köszi az infokat felni ügyben!
Pug 306 GTI Creative Commons License 2010.10.29 0 0 28398
törökbálintotn van egy csóka akkor 5eFt+ anyag áron tisztít FAPot!
ha érdekel akkor keres meg mailban!
Előzmény: Lord Péter (28396)
Pug 306 GTI Creative Commons License 2010.10.29 0 0 28397
ha budaörs nincs messze akkor diagban tudok segíteni!
Előzmény: Northman75 (28390)
Lord Péter Creative Commons License 2010.10.29 0 0 28396
Gun kollégához hasonlóan én is hosszú távra tervezem a coupe-t. most 279e km van benne, és még az első kuplunk. Se hangja, se egyéb jele a kuplung kopásának. (remélem is, mert ez egy dízel kuplung, ami nem lesz olcsó! :( )

Egyébként a sok km miatt most előjött amitől féltem. 3 napja írtam, hogy viszem a kocsit szervízbe, mert többször megszöktek a lovak az ANTIPOLLUTION FAULTra. Közölték, hogy a FAP szűrőt lenne célszerű cserélnem. Most 2000 Ft-ért kiégették, de a jelek szerint már csak tüneti kezelés. (Nyáron is egyszer már előjött ez a gond) Elsőre 75e+munka a FAP szűrő csere.
Gun, de jó a szívó benzines! :)
Előzmény: teveful (28372)
Pug 306 GTI Creative Commons License 2010.10.29 0 0 28395
az el. üllésben nincs végállás kapcsoló... simán meg áll a fogaskerék végénél egy nagyobb fog miatt!
Előzmény: Isti62 (28382)
406TD Creative Commons License 2010.10.29 0 0 28394
Az előzőhöz még annyit,hogy távirányítósra szeretném bekötni a központit.
Minden tanácsot szivesen fogadok!
406TD Creative Commons License 2010.10.29 0 0 28393
Sziasztok!
Új vagyok köztetek,rögtön az elején már kérdezek is.
Tudna valaki 96-os 1,9TD-hez javítási leírást,vagy kapcsolási rajzot linkelni?
Kerestem már itt a fórumon,de sajna nem találtam semmit.
Előre is köszönöm!Zsolti
406 green Creative Commons License 2010.10.29 0 0 28392
Ha minden méret stimmel, akkor igen kompatibilisek a citroen és a peugeot osztókör elosztásai. 4x108-as az osztókör a 406-oson. Ha 4-es osztókörű a felni a picassón akkor jó(meg persze a coll méret-15"). Bár, ha 14"-os felnit találsz, az sem rossz (sőt!-nagyobb talajnyomás miatt még jobban tapad csúszós úton), de ott 185/70 R 14-es kell rá.)
Ha lehet kérd el (már ha adja) hozzá a rögzítő csavarokat is, mert nem egyezik a gyári k.felniével(hosszabb nála). Ha nem adja, venni kell a gumisnál.
Előzmény: W_Henrik (28389)
ratisrdt Creative Commons License 2010.10.29 0 0 28391
Így csökken a nyomtáv szélessége 18 mm-rel. Elképzelhető, hogy hozzá fog érni valamihez a gumi, vagy akár maga a felni is (pl. a féknyereghez). Változik a kerékcsapágy terhelése is. Elvileg 9 mm széles pogácsákat kellene felszerelned, hogy kihozd az ET 18-as értéket. Ehhez hosszabb csavar is kell.

Üdv!
Előzmény: W_Henrik (28386)
Northman75 Creative Commons License 2010.10.29 0 0 28390
Reggel feladta megint a leckét a verda, nem indult pedig volt kismotor is meg minden azután gondolt egyet és beindult, hát romba dőltek az elméleteim.....
újabban ha kiveszem a slusszkulcsot bekapcsolva marad a fedélzeti kijelző, nem csak a világítás hanem a rádió stb.... minden van rajta

be rakom a szenzort meglátom mit produkál utána, de diagnosztikára elviszem most már ezek után mindenféle képen.....
Előzmény: Isti62 (28377)
W_Henrik Creative Commons License 2010.10.29 0 0 28389
Nem nagyon akarok variálni, vszínű ET18-as marad akkor. De a Picasso féle felni is megvehető, ha passzol minden mérete? Az is ET18-as.
Előzmény: 406 green (28388)
406 green Creative Commons License 2010.10.29 0 0 28388
Ha az ET száma a gyárihoz képest nő (nálad 18-ról 27-re), akkor a kerék befelé lóg majd egy kicsit. A tapasztalat, hogy az ET 35-ös felninél, nekem már forgatáskor súrolta a fékem. Érdemes lenne feltenni mielött megveszed, mert lehet nyomtávszélesítő pogácsákat kell alkalmazni.
Előzmény: W_Henrik (28386)
redsupreme Creative Commons License 2010.10.29 0 0 28387
itt vettem. a felfogatása megegyezik a gyárival, tökéletesen illeszkedik a helyére.
Előzmény: Tcmano (28378)
W_Henrik Creative Commons License 2010.10.29 0 0 28386
PLZ help!

Gyorsba szeretnék dönteni, hogy érdemes-e megvennem télire egy Xsara Picasso lemezfelnit a 406-hoz (használt, feketére fújva 5000/db), mert most hirtelen ez lenne elérhető számomra, és már sürge a dolog.

Amúgy ET18 helyett ha ET27-et raknék fel akkor az nagyon bezavarna, vagy egyátalán érintene hátrányosan? Ehhez sajna nem értek annyira...

Köszi!
ratisrdt Creative Commons License 2010.10.29 0 0 28385
Hát igen, jó találmány ez az elektromos ülés, de hogy minek?! Semmi értelme, kivéve a memóriás üléseknél, de az is badarság.

Ezt nem azért írom, mert nekem manuálisan lehet állítani az üléseket, és irigy vagyok. Hanem azért, mert nekem is volt elektromosan állítható ülés és hát lássuk be, nem sok értelme van.

Ez természetesen egyéni vélemény.
Öki23 Creative Commons License 2010.10.29 0 0 28384
Köszi :) Hát ennek viszont annyira nem örülök :D Megnézetem majd aztán kiderül.
Előzmény: paulinho (28381)
Öki23 Creative Commons License 2010.10.29 0 0 28383
Köszönöm! Megnézem hátha, mert a beltérben sehol sem találtam :)
Előzmény: teveful (28380)
Isti62 Creative Commons License 2010.10.29 0 0 28382
Szia!

Meg kellene nézni a biztosítékokat. Az idősebb példányoknál a végállás határolok néha elkopnak/elpiszkolódnak és végállásban sem állítják le a motort, ami folyamatosan működve, egyszercsak lenyomja a bizosítékot.
Továbbá az ülés alatt nézd meg az elektromos csatlakozásokat, hogy nincs-e valamelyik szétcsúszva.
(nekem is pont ilyen dolgok voltak a jobb első üléssel, amit nekem a jobb ülés jobb sinén levő csúszó határoló volt leragadva, ezért nem működtette a mikrokapcsolót. Volt olyan helyzete az egésznek, amikor tényleg olyan se kép se hang állapotban leledzett, mintha ez egész nem működne. Tanács: leszeded az ülés oldalán lévő mozgató vezérlőt (kipattintással jön ki acél laprugók rögzítik) majd az oldalsó alsó műanyag takarót leszeded (elől alul van egy csavar rögzítés (ha jól emlékszem). Ekkor láthatóvá válik a jobb oldali sín és a sínen mozgó határoló. Ezeket érdemes első körben megnézni, mert tiltásról nem tudok.
Előzmény: Öki23 (28379)
paulinho Creative Commons License 2010.10.29 0 0 28381
Grat hozzá! Még egy ember aki jól döntött :-))! Nem tudok róla, hogy az elektromos ülésállítást külön tiltani lehetne....
Előzmény: Öki23 (28379)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!