"Méltó utód", na ne viccelj...mert ez még annak is rossz.
Ha valaki annyira odavan "ezért" akkor már inkább vegyen egy Golfot...innentől kezdve nem teljesen mindegy?
Huh, nem tudok elképzelni olyan ex-bogarast, aki kiöregedvén nem egy nagy, kényelmes autóban akarná kinyújtóztatni Bogárban gémberedett lábait...
Az új Beetle szerintem azoknak a yuppiknak való, akiknek ciki a Bogár, de mindenképpen kultautót akarnak. Megjegyzem ilyen áron már ők is nagyobbat vennének...(szerintem).
Hadd mutassam be a mi kis kedvencünket: Van neki több neve is (Stendhal - Vörös és Fekete, Schwarz Piroska, Piroska és a Farkas, Black Rouge, Szupernagyi, Pömpike), mindegyik a színösszeállítására utal, merthogy fekete-piros színekben pompázik az édes. A Szupernagyisága pedig abból következik, hogy 43 éves, de még igen virgonc. Nagyon büszkék vagyunk a megmaradt eredeti alkatrészeire és felszereléseire, mint az elefántcsont kapcsolók és krómozott kilincsek, ablaktekerők, de legjobban a nyitható tetejét szeretjük, mert az királyság!
Büszkén elvittük Gárdonyba az idei találkozóra, de látnunk kellett, hogy ilyen kopottan szegényt senki sem csodálja meg, pláne, mert csodaszép, gyári eredetik voltak még rajta kívül, szebben tartva. Nem baj, mi azért szeretjük. Kipofozni pedig nem fogjuk, csak ami nagyon szükséges.
Tud valaki olyan bontóst vagy üzletet, ahol régi jobb tükröt lehet kapni? meg napellenzőt? Valahogy a fejtámlát is meg kéne oldani...
Na igen, akinek nem volt régi, az másképp éli meg. (nekem nem volt) Mindenesetre szerintem méltó utód. Persze ez már nem "népautó". Lehet, hogy a célközönség a régi bogárból kiöregedett, azóta meggazdagodott réteg?
Oké, oké a VW topic, de azért csak uralkodnak odaát a Golfok! Megnéztem! a Bogár különben is sajátot érdemel.
Szép, szép ez az új Beetle, de senki ne várja el tőle, hogy valaha is átveszi az öregapja helyét az emberek szívében! Buta, modern, hibátlanul működő autó...
Tegnap es ma bereltem egy New Beetle-t. Ime a kicsike:
Ha valakit erdekel:
Hatalmas auto, 205/55R16 kerekek, 2.0 benzines motor 115le (igaz ezzel a teljesitmennyel az R5 GT turbo-m sokkal jobban gyorsul, de azert ez is megy, csak 180 utan kezd elhalni, vizes uton 3. fokozatban is elkapart)
Belulrol igy fest a kicsike:
Nagyon magas a fejter legalabbis elol, hatul 2 embernek van hely, csomagtarto nagyon kicsi, de hatso ulestamla dontheto.
Mindenfele luxusketyere: klima, szuper radiosmagno, 6 hangszoro, elektromos tukor/ablak, mindket napellenzoben megvilagitott tukor (ha felnyitom a tukort takaro fedelet) ulesmagassagallitas mindket oldalon, ulesfutes mindket oldalon, 4 legzsak, napszemuveg tarto a kozepso tukor felett (plusz sofor oldalan a felsokapaszkodo helyen is), magassagban es tavolsagban allithato kormany, ABS, ESP, konyoktamasz (felhajthato), 12V konnektorok bent (a szivargyujton kivul) es a csomagtartoban. Talan nem felejtettem ki semmi fontosat.
Persze ezek egy A6-osban teljesen termeszetesek, de a bogartol -en legalabbis- nem vartam.
A szelvedo alja nagyon messze van a kormanytol, min. 60 cm, ez nagyon furcsa. A sofor kb. a kocsi hosszanak kozepeben ul. A kocsi elejet nem latni, elorehajolva sem. A motor hangos, mar varosban is zavaro.
Es egy pozitivum vagy negativum kinek milyen: Mindenki (ertsd majdnem mindenki) megbamulta a kocsit.
Mikor benne ultem persze voltak akik juszt sem erdekel alapon kerultek tekintetukkel, de ha parkolt valahol mindenki alaposan megnezte, volt aki korbe is jarta. (en meg messzirol figyeltem:)
Osszegezve nagyon szep kis auto, 1-2 honapig biztosan elveznem, de megvenni azert nem vennem meg meg.
LOre, édes egykomám! HOgyan is hagynám el az Opelt, de nem akarom magam megtagadni: valójában Bogarunk van, amit imádok, arról nem is beszélve, hogy EDDIG NEM VOLT BOGÁR TOPIC, ami arcátlanság! Felháborítóság! Azonnal orvoslandóság!!!