Keresés

Részletes keresés

hellsing Creative Commons License 2007.11.13 0 0 34881

:OFF

 

Teljesen egyetértek. Ezért szálltam ki belőle. Csak első osztályú lakóházakat adtam ki a kezem közül, szinte 0 granciális üggyel, de ezt nem fizeti meg senki. Kiszálltam, míg mielött veszítettem volna.

 

:ON

Előzmény: smirgli82 (34876)
PoGero Creative Commons License 2007.11.12 0 0 34880
"Mérnökök által készített..."

Én is mérnök leszek (még egy félévem van)
és Minőségirányítási rendszer fejlesztő vagyok
TÜV Rheiland Akadémia által jegyezve.

Ezt csak azért írtam, hogy a szabványok igen közel álnak hozzám.

Az jutott eszembe, hogy biztos jelentős, legalább 5 szörös biztonsági tényezővel számoltak a szabvány alkotói.

Természetesen a szabvánnyal nem lehet vitatkozni.

Segítséget, tanácsot köszönöm és szem előtt tartom.
Félre ne értsd nagyon amatőr vagyok akvárium támában de nyitott szemmel járok a világban.

mondok egy példát:
a liftre ki van írva, hogy 150 kg vagy 5 személy.
Ez nem azt jelenti, hogy ha 160 kiló van benne akkor leszakad, hanem azt, hogy ha 150 kg van benne akkor biztosan nem szakad le.
nagy különbség.
Liftek esetében 10 szeres biztonsági tényezővel számolunk. tehát az említett lift még 1500 kg ot is elbírna.

Segítségért mégegyszer köszi.
Szükségem lesz még rá.

Tömegszerűségi mutatók esetében is igazad van.
Tehát a tömeggyártás lényegesen olcsóbb.
De mi a helyzet, ha nekem az asztalos ingyen dolgozik, mert haver?
:-)
Előzmény: CarloB (34877)
PoGero Creative Commons License 2007.11.12 0 0 34879
A végén ígérem csinálok egy költségvetést.

Abból majd kiderül jól döntöttem e
Remélem igen
Előzmény: CarloB (34877)
CarloB Creative Commons License 2007.11.12 0 0 34878

' Hja,volt ám minden,hörcsög is:) '

--

tudom,..-:)), de a tarisznyarákod egy rejtély mert mindent megkellene, hogy egyen.. gyakran kannibálosak is.. tehát minden ami ehetönek néz ki, azt belakizzák..-:)

Előzmény: Katthy (34864)
CarloB Creative Commons License 2007.11.12 0 0 34877