Utazások,fotók,élmények-beszámolók,vasútgépészet,vasúttörténet Győrtől-Sopronig,Soprontól-Szombathelyig és majdan Szentgotthárdig,Soprontól-Ebenfurthig,Fertőszentmiklóstól-Neusiedl am See-ig és Celldömölktől-Fertőszentmiklósig (anno).
Ez ahhoz hasonló, mint pl. az arcképes igazolványok érvényességének korlátozása az osztrák vonalrészeken, egyoldalúan, mindenféle lekommunikálás mellőzésével?
Hát, üsd fel a netet, és keress a kilencvenes évekből NB1-es labdarúgóedzők menesztését kísérő közleményeket, különös tekintettel a "új kihívásokat keres", az "érdemei elismerése mellett", a "további sok sikert szakmai pályafutásához" és hasonló frázisokra, azokból ollóz össze valami szépet, és nagyjából az lesz a hivatalos indoklás is.
A valós okokat meg soha a büdös életben nem fogjuk megtudni.
Azért azt is gondold hozzá, hogy hogyan kerülnek oda, meg vissza a műhelybe. Ez alapján elképzelhető, hogy a 17-es felső szakaszán is vonatban lesznek. Oda is elég a szimpla?
Amit kifelejtettél, a 17-es alsó szakaszán is szolgáltatnak, és még a 18-ason is talán? Akkor mennyi is az annyi? (Az 511 szerintem dög.)
Persze lehet pótolni a duplákat két szimplával, mint szokásos; és kitudja a 16-osra is kell-e még esetleg a dízeles...
Kell ennyi motorkocsi az alibi menetrendes Rédics és a semmibe végződő Őriszentpéter felé, főleg a 446-osból? Ezért furcsállom, hogy a kis forgalmú vonalakra kell a 124 ülőhelyes motor.
De ha megnézed a 17-es vonalat, oda meg bedobtak egy új vonatpárt.
Feltételezem a GySEV-nek nem passzolt volna a hosszú évek óta alap Kn-i alvás, így reggel hajnalban (04:00-kor) lesz egy vonat Ze-ről a 9867-re, este a 9876-ról meg lesz egy vissztérő. Teljesen jó, ilyenkor nem érdekes a plusz vonatkilométer sem, Minisztérium Úr elfogadja. ;-)
Egy viszonylaton egy vonatnemet egy cég szolgál ki.
Hát nem...
Sm-Ce viszonylaton állítólag a GySEV szolgál ki, de ami nem passzol a fordájába (napi 3 vonatpár), azt továbbra is a START szolgálja ki járművel, személyzettel.
Az általad említett "dácsia húz bz" dolgot a GySEV egyszerűbben megoldja. Nem adja bérbe a Jenbacher motorokat a START-nak, és kilép az 1d/szlovák kiszolgálásából. Azt majd megoldja helyette más, és mindjárt tuti minden. Így is kell ezt csinálni...
Egy viszonylaton egy vonatnemet egy cég szolgál ki.
Pl. a Szombathely-Csorna-Győr-Bp IC vonatok startosok lesznek, de a Szombathely-Csorna-Hegyeshalom személyvonatok gyesevesek.
Tehát nem a vonaltól függ a szolgáltató, hanem a vonat viszonylatától, és típusától.
Hogy a gyesev hogyan oldja meg a járműkérdést, azt nem tudom, a start megoldásait már egy ideje látjuk, dácsia húz bézé melléket, meg ott a mindenre is jó vonatpótló autóbusz.
Lehet, hogy nem pont Zeg. - Rédics közt, de valahogy így lesznek fordák. Cell - Szombathely közt mindenképp vegyes lesz. Mondjuk én azt nem értem, hogy mitől lesz ez a rendszer jobb, mint az eddigi futás-kiegyenlítéses. Honnan lesz a Gysev - nek ennyi többlet járgánya?
"...annyit meg nem ér meg az a napi 1 nemzetközi hogy érdekeljen 160-nal lehet-e menni."
errefelé nem csak ez a filozófia. Másik topicban leírtam, de röviden. Ha egy vonat elindul A és B között és több országot, ezáltal több vonatbefolyásolást érint, akkor nem kell olyan szekér amibe annyi féle be van építve és vizsgáztatja. A másik, hogy a pálya melletti jelzők fényadó részének ellátása problémás. Hagyományos izzót lassan nem kapni. Ledeshez meg lehet az egész biztbert kell cserélni, hogy megkapja az engedélyt. Illetve probléma nélkül és biztonságosan tudjon üzemelni. Ezek jövő filozófiás tervek, hosszabb távon gondolkodva racionálisabb és akár olcsóbb is. Egy hátránya van a pálya melletti jelzők felszámolásának. Ha gond van akkor marad SR-ben a cammogás az adott nemzeti értékben szabályozott km/h szerint.
Ezt kifejtenéd bővebben? Mi az összefüggés az ETCS és az útátjárók megszüntetése között? És mitől van kiherélve a magyar ETCS?
Az osztrákok már 160-nál se tűrik meg az útátjárót?
Most ránéztem a vonalra, kb minden útátjáró biztosított, egyet találtam csak ami nem. Azt hinném egy ilyen lépést az indokol hogy fel akarják számolni az összes biztosítatlan útátjárót, és amit nem éri meg bebiztosítani, az inkább megszűnik. Ehhez képest, ez a vonal magyar szemszögből nézve annyira rendben van a vonal a drót kihúzásán túl nincs mit tenni vele, annyit meg nem ér meg az a napi 1 nemzetközi hogy érdekeljen 160-nal lehet-e menni. Szentgotthárdtól Győrig úgyse fog.