Keresés

Részletes keresés

Horváth Magdolna Creative Commons License 2014.03.06 0 0 279

Kedves Érdeklődő!

 

Másodéves angol szakos hallgató vagyok a Pázmány Péter Katolikus Egyetemen, alap és közép szintű nyelvoktatást, közép szintű nyelvvizsgára felkészítést vállalok.
Barátságos, nyitott természetem van, és négy testvérrel nőttem fel, így jól kijövök, és remekül bánok a gyerekekkel.

 

elérhetőségem: magdi93@gmail.com

Furu Creative Commons License 2014.03.05 0 0 278

Kedves leendő diákom!

 

K. Fruzsinának hívnak, középiskolai tanuló vagyok, középfokú komplex nyelvvizsgám van.

2 hónap múlva emelt szintű érettségit teszek angolból (is).
Angol nyelvből vállalok nyelvoktatást, korrepetálást. Több, mint 1 év magántanári tapasztalattal rendelkezem (kérésre referenciát is adok).
A tanulónak házhoz kell jönni, a IV. kerületben (Káposztásmegyer) lakom.
Díj: 1500ft/60 perc

 

Jelentkezését a fruzsina.kovacss@gmail.com címre várom!


Üdv.

K.F.

hedgieke Creative Commons License 2014.03.04 0 0 277

Online és hagyományos oktatásban jártas nyelvtanár vagyok, már tíz éve foglalkozom korrepetálással, nyelvvizsgára felkészítéssel.

Ha Te is nyelvvizsgára készülsz, vagy a közelgő érettségit szeretnéd sikerrel venni, vagy csupán meglévő nyelvtudásod szeretnéd fejleszteni, vagy a nulláról indulni... hatékony segítséget jelenthet számodra a Skype angol. Látogasd meg honlapom és keress meg, ha szeretnéd kipróbálni.

http://skypeenglish.hupont.hu/

Skype: csapo.andras81 

Kubi. Creative Commons License 2014.01.19 0 0 276

Sziasztok,

 

Olyan angol tanárt keresek aki házhoz tud jönni heti 2-3 alkalommal.

A XVIII. kerületben lakom, munkaidőmből adódóan nekem az esti órákban lenne megfelelő 18:30 vagy 19:00 órától.

 

Számomra az a fontos, hogy társalgási szinten meg tanuljak beszélni.

Az írást napi szinten használom, de nyelvtanból nem vagyok túl jó.

 

Minden lehetőség érdekel .

 

Email: k.g.pactman@gmail.com

 

Köszi,

Gábor