Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2007.03.31 0 0 45

Hát sz.tem akkor már nagyon hullámos ha el is csúszik emiatt , inkább kiemelni nem szokott a kissebb hullámok miatt ! Ja kérem ez Pannonia !

Előzmény: abes (37)
abes Creative Commons License 2007.03.31 0 0 44

A gyárban egyszer megalkották, megtervezték ehhez a típushoz.

Ha nem jól működik az valószínüleg a helytelen beállításból vagy a tönkremenetelből származik.

Előzmény: emzoli22357 (43)
emzoli22357 Creative Commons License 2007.03.31 0 0 43
Jaj, nem azt mondom, de köszi a fotót, hanem a max úszólöket, amennyit az úszó üres edénynél ,a saját súlyától lemegy, mert gondolom, ha tök üres az úszóház, akkorsem az alján kell csücsülnie az úszónak, hogy felfelé, az az záráskor mivan, az oké, de mi van lefelé? Azért kérdezem, mert bizonyos motorok megbolondulnak, ha túl nagy az úszólöket, ilyenkor nem képesek tartani egy egyenletes benzinszintet.
Előzmény: Törölt nick (35)
lecso Creative Commons License 2007.03.31 0 0 42
Én ugyan 20-ért adok egy garnitúrát kéthengereshez, de abban van fémlamella is. Új, lézerrel vágott, és sík. Azt köszörülni nem kell.
Előzmény: abes (37)
abes Creative Commons License 2007.03.31 0 0 41
Jó, olcsóbb de hogyért mérik?
Előzmény: Törölt nick (33)
lecso Creative Commons License 2007.03.31 0 0 40
Tudnom kellene a részleteket.
P20? Az én álltalam készített lamellák? A külső körmösek a műanyagosak?
Előzmény: motorkami (30)
lecso Creative Commons License 2007.03.31 0 0 39
Tudunk valamit azokról a lamelákról?
Előzmény: zöldember (26)
lecso Creative Commons License 2007.03.31 0 0 38
Na végre valami bíztató!
Előzmény: Törölt nick (33)
abes Creative Commons License 2007.03.31 0 0 37
Jaj!

:-D Na szóval azért csúszik mert a fém lamelákat síkba kellett volna köszörülni.

A parafa felvette a pici egyenetlenségeket, de a "keményebb" műanyag már nem tudja.
Így a fém és műanyag lamellák csak igen kicsi felületen tapadnak, ezért csúszik.

Tessék a fém lamellákat síkba köszörülni.
Előzmény: motorkami (30)
zöldember Creative Commons License 2007.03.31 0 0 36

Melyik évjáratú cr?

 

Google-totalcar-keresés-fórumok-    utánna megkeresed  Crossmotorok (125-250) 2t 4t.

Előzmény: Törölt nick (32)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.31 0 0 35
Ha nincs közlekedő edényed, akkor parasztosan állítva a képen látható élig ( csavarhúzóval jelölve ) érjen  tele engedés után max , a levett úszóházban a benzin szint !
Előzmény: emzoli22357 (29)
motorkami Creative Commons License 2007.03.31 0 0 34
Arról beszélünk.
Előzmény: Törölt nick (32)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.31 0 0 33
Megjött a TZ 250-é helyett ajánlott Yamaha főtengelyszimering!
Nincs nekik raktáron ezért japánból kell rendelni.2 hét alatt megjött!
Típust nem tudok csak Yamaha kódszámot!Méret 25×40×10 .Kétajkú és teflonos.A TZ-ével ellentétben ez nem forgásirányos!De picit olcsóbb.
Itt a kép.
Előzmény: emzoli22357 (31)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.31 0 0 32

Én a gyári 21-es kuplunghoz az AUNER-ben vettem kb. 2 éve utángyártott Honda cr 125 lamellát és azt nem is nagyon kell át alakítani ( a körmök nagyobbak , abból és a külső átmérőből kell leszedni annyit hogy szinte csak az aluból , a tapadó felületből nem is kellett szinte semmit ) !                             A cross oldalt nem dobja ki a kereső ,ha egy linket be tudnál szúrni az jó lenne !

Előzmény: zöldember (26)
emzoli22357 Creative Commons License 2007.03.31 0 0 31
Meg én úgy gondolom ,hogy a tanított (klasszikus ) átömlési elmélet csak az indításnál vagy a korai kétüteműeknél ( tarajos dugós stb. ) működik ,a mostaniaknál működés közben a nyomáshullámok és a rezonanciák rendesen "felülírják" a kimért/beállított szögek álltali gáz írányítást !"
Az biztos is, hogy felülírják! Ha másért nem, akkor azért, mert a csatornák nem egyszerre nyitnak ki, hanem fokozatosan, amivel alapvetően megváltoztatják a csatorna eredeti irányítását. Először sokkal hegyesebb szőgben indul meg a gázáramlás, mint a csatorna irányítás adná, mert csak felül nyít először. Ha a diffúzor nagy szögü, akkor méginkáb "Pásztázik" a sugár. Ezért sem jó a két nagy felömlő több kisebb helyett.
Előzmény: Törölt nick (23)
motorkami Creative Commons License 2007.03.31 0 0 30
Nekem mintha azt mondták volna, hogy tegyek alá egy eredetit, de talán lecso felvilágosít bennünket.
Előzmény: zöldember (28)
emzoli22357 Creative Commons License 2007.03.31 0 0 29
Papirszűrőm van. Viszont nemtom mennyire kell állítani az úszó max löketét, azt gondolom, hogy nem szabad az alján lötíögnie akkor sem ha üres az úszóház, de nemtom mennyi ,az előírt érték, ezt a 20 as könyvben sem találtam.
Előzmény: Törölt nick (24)
zöldember Creative Commons License 2007.03.31 0 0 28
Nem, csak a parafásakat kicseréltem.
Előzmény: motorkami (27)
motorkami Creative Commons License 2007.03.31 0 0 27
Ne rémisztgess! Nekem még a polcon figyel, de ebben a hónapban be akarom rakni. Ha csúszni fog teken bekem magam :)
Raktál alá eredeti lamellát is?
Előzmény: zöldember (26)
zöldember Creative Commons License 2007.03.31 0 0 26

Bocs hogy zavarlak benneteket.

P 21 em van. nem tuningolt mégis csúszott a kuplung. Azt tanácsolták vegyek spéci műanyag lammellákat. Nagynehezen sikerült szerezni egy garnitúrát. 18 ezret kértek érte.  Ma beszereltem és továbbra is csúszik. A bewdein ok. Milyen módszert használtok a 40 lóerő átviteléhez amivel még be lehet húzni a kart.

Dimma Creative Commons License 2007.03.31 0 0 25

Ma akartam feltenni egy pár képet. Egy kicsit modositottam a felömlö befujási irányán és pár kört lenyomtam az utcán. Engem is meglepett a dugattyu tetö képe.

elemet kell cserélni a gépbe/azt még tudok/ Talán tul komplikálok egy két dolgott és tul lassan haladok. Minden félkész, de a blokk nagyon forog,és eröböl. Az ÜR számolt hozzá csövet , de egy hangyányit foroghatna még,10000felett.

Előzmény: Törölt nick (23)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.31 0 0 24
Feltételezve ,hogy minden rendben méret , bállítás  stb. a koszos üzemanyag vadítja meg legjobban ,ha jó ü.a. szűrővel is fennál a gond, akkor kell belebonyolódni jobban !
Előzmény: emzoli22357 (22)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.31 0 0 23
Visszatérve a képen lévő hengeremre, a kb. 5mm mély segéd átömlőket igen nehéz befokolni ( az irányítási szögeket ), de működés közben nekem teljesen más irányok jöttek ki mint a beállítottak ! Meg én úgy gondolom ,hogy a tanított (klasszikus ) átömlési elmélet csak az indításnál vagy a korai kétüteműeknél ( tarajos dugós stb. ) működik ,a mostaniaknál működés közben a nyomáshullámok és a rezonanciák rendesen "felülírják" a kimért/beállított szögek álltali gáz írányítást !  Én az átömlést a hengerfej képen ellenőrzöm a karburálást a dugótetőn !   És most vettem észre a kép bal felső sarkában lévő dátumot ,amiből az következik hogy ez még a rosszúl múködő beállítású , de innen nem látszik a különbség !A jól működő 2005 év végére alakúlt ki !
Előzmény: Dimma (19)
emzoli22357 Creative Commons License 2007.03.31 0 0 22
Azt szeretném kérdezni, az uraktól, hogy van e a p20 porlasztó tűszelepének valami egyedi trükkje, ha hol ereszt mint állat, hol meg rendesen szabályoz, vagy a szokásos eljárás az irányadó?
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.31 0 0 21
Kösz a hozzáállást a többiek nevében is ,de csak egy kattintásnyira vagyunk a másik oldaltól és szerintem ugyanúgy írnak oda is a többiek ,mert én biztos !  Egyébként az motorátépítés és tuning témának is jobb a koncentráltság ,és szerintem meg is érdemli a kiemelést a többi témából !          Kinek mi a véleménye erről ?
Előzmény: NCs_T1 (11)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.31 0 0 20
Nem ragadt be ,meg nem is azért használom ,hogy azn én írásaim kiemeljem a többieké közül ,hanem mert sokkal jobban látni  és gondolom ezzel nem csak én vagyok így !  Mert úgy 30 perc után már kezdenek a vékonyabb betűk összefolyni előttem ,igaz 1 méterről nézem a 19" -os monitort 1024×768 felbontásban . Így visszaolvasásnál jobban szembetünnek fáradtan a hibák ,a kihagyott betük . Ha nem nagy gond én továbbra is használnám , és annak még jobban örülnék ha a többiek is ezt tennék  !
Előzmény: Törölt nick (16)
Dimma Creative Commons License 2007.03.31 0 0 19

A henger szemponjából azonos söt abba az idöben a csapszeg is 15 volt sokáig.

a fötengely hajtókarrud és a többi is/mint ma/ a lengövilla persely az rd250 is jó

de nem akarom sorolni mert a mienk és igy is jó. Volt szerencsém a gyárba lévő mintával menni bár pár karikát.Nem volt különbség.

Előzmény: Törölt nick (14)
abes Creative Commons License 2007.03.31 0 0 18
Zárható.
Occi Creative Commons License 2007.03.31 0 0 17

Azt hittem csak engem zavar :-)

 

Előzmény: Törölt nick (16)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.31 0 0 16

Na jó napot. G Jani beragadt a félkövér gombod :)

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!