Ezt passzolom, a 85-ös BKV-szériában nem vagyok annyira képben. Csak remélni tudom, hogy tényleg BKV-s volt, de az, hogy nem eredeti szovjet kivitel, az elég sanszos, kivéve, ha valami nagyon őrült módon az ajtót felező fülkefalat egy ilyenre cserélték ki, és nem csak a tolóajtót babrálták meg. Ami amúgy szerintem lehet, hogy bűzlik rajta, az pont ez a fülke, az izzós világítás, valamint a nyomógombos jelzők az ajtók felett. De ennél többet nem tudok nézni rajta.
A kérdésem ezzel kapcsolatban: létezett volános 266-os gyárilag ablak előtti kapaszkodó/korlát nélkül? A legelső, a 255-ösével nagyjából egyező kivitelt ismerem, illetve az azutáni többszintest. A képen szereplő busz ajtós oldali első ablaka is furcsa, de arra már nem vennék mérget, hogy jól látom-e.
A rendszám az jelenleg is ugyanez, másik képen látszik. Köszönöm az információt! Furcsa volt így látni... de a hangja még mindig olyan mint a többié, sőt... :)
A taiwaniak elég erősen kikérik maguknak, ha lekínaizzák őket!
Egy milliárdos lakosságú ország vajon nem fogja védeni a saját iparát?
Kínába ment 640db IK30, 334db IK60, 21db IK601, 24db IK602, 10db IK66, 195db IK31, 187db IK280 /260-asból egy darab sem!/, 10db IK255, 445db IK266, talán a legtöbb 256-osból 1291db, IK350-esből 1db, és ezzel ki is fújt. Ez 40 év alatt összesen 3158 busz, kevesebb mint amennyi faros összesen készült.