Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

MCSY Creative Commons License 2017.02.26 0 0 767

Köszi a hetén próbálgatjuk. Írom majd a fejleményeket. Most arra lennék kíváncsi hogy amikor gyújtást adok akkor elméletben a tankba lévő pumpának kéne tolnia anyagot a szűrőbe? (ami a tűzfalra van felcsavarozva) nem nagyon hallom hogy morogna valami hátul, Mert amikor gázolaj szűrőt cseréltünk akkor ha jól emlékszem gyújtásra tetem és nem tolt anyagot úgy kellet vákuum pumpával felszívni a tanktól a szűrőig onnan meg tovább... ugye még mindig a VM motori 2.8L diesel csodamociról beszélünk. :)

Bmrenault Creative Commons License 2017.02.25 0 0 766

Gázolajszürőről kapd le a csővet ami az adagoloba megy tegyél rá egy univerzális szüröt az eredeti szűrőre tegyél egy másik csővet tiszta gázolajat tölts egy tiszta üvegbe tedd bele az adagolohoz tarto csövet ha beindul akkor tuti a szürő v a tankba lévő pumpa genyozik.

Előzmény: MCSY (765)
MCSY Creative Commons License 2017.02.25 0 0 765

Igen csak luta voltam a levegő szűrőt kiszerelni a kocsiból meg siettünk úgyhogy gyorsan csak próba volt :) de sikeres :)

 

MCSY Creative Commons License 2017.02.25 0 0 764

Igen melegen indult egyből a Féktisztitóval...

Előzmény: Bmrenault (763)
Bmrenault Creative Commons License 2017.02.24 0 0 763

Meleg motornál indult egyből? A Gáznak szikra kell, a folyadékot tudja a kompresszióval gyújtani.

Előzmény: MCSY (762)
MCSY Creative Commons License 2017.02.24 0 0 762

Szia. Igen a Féktisztitóval kicsit nagyon csattogott meg faterom adagolta nem szegényen úgyhogy brutális volt de viszont elsőre beindult amint átszívta a levegő szűrön a gázát.

Előzmény: Bmrenault (761)
Bmrenault Creative Commons License 2017.02.24 0 0 761

Menet közben minden ok, féktisztitóval azért óvatosan. Nézegettem egy két videót a motorról és hajlamos ereszteni a gázolajszűrője. Lehet melegen falsot szív onnét.

MCSY Creative Commons License 2017.02.24 0 0 760

szia csak annyi hogy tegnap megtettem vele 300km-t gond mentesen. Semmi probléma nincs vele menet közben nem hagy kis semmi baja pedig volt benne autópálya 130 főváros araszolgatás... Igyekszek minél előbb féktisztitózni de lehet csak holnap kerül rá sor... 

Előzmény: Bmrenault (759)
Bmrenault Creative Commons License 2017.02.24 0 0 759

Hát nekem a renaultnál nem jelzet semmit a gép, sem a diagnosztika, mégsem indult hidegen.  várom a fejleményeket.

Előzmény: MCSY (758)
MCSY Creative Commons License 2017.02.23 0 0 758

Szia! Természetesen autós diagnosztikát használtunk OBD II-t illetve Jeep (chrysler) Libery 2.8 crd-t. Nem irt semmit minden rendben volt minden olvasható volt mindent rendben talált illetve előtte sem és most sem jelez a csekk erzsi lámpa. 

Kis agyalás után ha valamit nem találna rendben a saját compudere akkor már biztos jelezte volna a kis sárga fénnyel...

Holnap kipróbálom a féktisztítós dolgot majd leírom mire jutottam.

Most csak annyit tudok írni neked hogy : ha reggel olyan +5-8 fok van akkor viszonylag könnyedén pár reszelés után elindul, viszont ha meleg a motor üzem meleg 5-10 perc várás után padló gázzal könnyedén indul úgy hogy egyből indítok nem várom meg mire elalszanak az ellenőrző lámpák ha megvárom akkor reszelés indul sokáig... nagyon sokáig... ha viszont 30 percet áll kint a vas tehát neki áll hűlni akkor megint reszelés indul sokáig nagyon sokáig... Érdekes jelenségek.. :)

Köszi a segítséget előre is...

 

Előzmény: Bmrenault (755)
Gábszi050 Creative Commons License 2017.02.23 0 0 757

sziasztok. Keresek Garrett a/r 51-es turbót XJ 2.1td-re. Esetleg olyat amivel helyettesithető

TFeri21 Creative Commons License 2017.02.23 0 0 756

A leeresztős megoldással lehet csak kiszedni mert nagyon hosszú és máshogy nem fér ki. Sajna. 

Előzmény: Danny22 (734)
Bmrenault Creative Commons License 2017.02.22 0 0 755

Milyen diagnosztikát használsz? Rendes autó vagy ilyen telos appot?  A sima diag se jelez ki akármit. Az a gáz hogy, ha saját lenne simán leszedném a légszűrőházat és adnák neki egy kis gyúlékony folyadékot hogy röffen e a motor/pl féktisztító hidegindító/, ha igen akkor üzemanyag ellátási gondok vannak az elején, lehet hogy a szűrő ereszti vissza az anyagot a tankba lehet egy szelep szar, inditáskor nincs meg a nyomás viszont  hidegen kicsit "dermetebb" a gázolaj pont elég neki, melegen viszont folyósabb nem bírja felépíteni a szükséges nyomást. Elméletileg kéne egy csőnek lenni a nagynyomásún ami vissza engedi a felesleget a tankba, onnét megy még az injektorhoz is és onnét van a résolaj amit nem használ fel a motor ami a szűrőbe megy. Na ha esetleg elszorítod megtöröd kicsit el ne zárd mert lecsapja a csövet, igy megnövelheted a nyomást inditáskor.

A nagynyomásút a motor hajtja de a inditómotor 500 fötengelyfordulatot ad alapjárat meg 850 et ha elszökik az üzemanyag nyomás 10 15 % ka mert ereszt stb nem fog beindulni. Alapjárat meg ad neki annyi pluszt hogy ellensúlyozza a veszteséget.

 

Előzmény: MCSY (754)
MCSY Creative Commons License 2017.02.22 0 0 754

Köszi a választ! Sorolom a választ: gázolajszűrő csere volt kb 20km-es, injektor hibát nem ír a diagnosztika, nagynyomású pumpát sem ír, kézi pumpa meg sajnos nincs a kocsiban :(. 

De amikor a kocsit sikeresen elindítom tökéletesen jár minden jó nem zakatol nem kattog nem fullad nem kormol stb...

Mikor motorcsere volt akkor pedig vákum pumpával szivattyu át a gázolajat légmentesen és akkor sem indult könnyen.

Gázolaj folyást pedig nem látok sem alatta sem a motortérben.:(

 

Előzmény: Bmrenault (753)
Bmrenault Creative Commons License 2017.02.22 0 0 753

Hehe, ráolvastam más forumokra, lehet üzemanyagszűrő, injektor hiba, nagynyomású pumpa hiba, ereszt valahol a rendszer

üzemanyag nyomást is kéne nézni, de első körben indítás előtt ha van benne kézi pumpa ha felpumpálod esetleg nem indul könnyebben? 

Előzmény: MCSY (752)
MCSY Creative Commons License 2017.02.21 0 0 752

Szép jó estét kívánok a fórumozóknak!

Kis segítségre lenne szükségem tőletek mert kezdünk belecsavarodni a Jeep-be :). Egy-másfél éve vásároltunk egy Jeep Liberty KJ 2.8 CRD (automata) igen VM motori-s csoda szekeret. Gyors leszek és rátérek a lényegre, kb fél évet kocsikáztunk vele majd egy hosszabb útra indulva 1.000km-t kellet volna megtenni, 500km után kaptam egy szeleptörést az első hengerben. Szerencsére volt akkora szerencsém hogy kuka lett a motor úgyhogy a régit elküldtük borért majd a bontott blokott beraktuk össze kötöttünk mindent pöcc és indul. Viszont nagyon nehezen tudom elindítani melegen a kocsit hidegen is kicsit tovább kell tekerni de nem vészes, (a régi motor is ilyen volt) ez nem zavart addig amíg kinyírta az Optima akkumulátort mert annyit kell tekerni... Van egy csomó alkatrészem a régi motorból csak ugye ott is jelentkezett ez a probléma. Hibakód nincs. Rés olaj veszteséget néztünk az jó! Valakinek valami Tipp? Ötlet? Köszönöm a Segítséget!

Bmrenault Creative Commons License 2017.02.21 0 0 751

Hát itt kint nincsenek oda ezért én is szemeztem a régiekkel, de most inkább pickupokat nézegetek, nem kell regadó rá ha esetleg haza kellene menni könnyebb forgalomba helyeztetni. Az a másik hogy a régiben szerintem több a hely hátul viszont még nem tudtam összehasonlítani.

Előzmény: furedikornel (750)
furedikornel Creative Commons License 2017.02.21 0 0 750

Szép! Egyébként én is így vagyok vele. Szerelni imádok, meg inkább a régi, mint az új, agyonelektronikázott cuccok. Én terepen biztos használom majd, nem is kicsit, ezért is kell az összkerék és ha valami olyan baj van, tudjam mozgásba hozni. A Samurai pont ilyen volt, csak nagyon kicsi. Persze annak is megvoltak az előnyei :)

Előzmény: Bmrenault (749)
Bmrenault Creative Commons License 2017.02.21 0 1 749

Bmrenault Creative Commons License 2017.02.21 0 1 748

Én Angliában élek de érdekesek az árazások erre is, az xj széria drágább mint a wj. Én véletlenül vettem, alapból családi autó párti vagyok /buszlimuzin kombi/ Meg nem kell nekem nagy fogyasztású kocsi stb. Én is szemeztem dízellel korábban de nem volt kedvem kiadni érte annyi pénz. Errefelé belelehet szaladni nagyon jó ajánlatokba. Végül is a hülye hobbim miatt vettem meg, szeretek olcsó vackokat venni és szerelni ha felkelti az érdeklődésem és piszok jó áron volt.

furedikornel Creative Commons License 2017.02.21 0 0 747

Én is egyre drágábbat nézek mindig... :) Volt régi L200-am, gányolva volt... volt Samurai...31 évesen is király volt, csak beáldoztam...most meg már hiányzik egy jó vas. Mivel szeretem az amerikai zenét, cuccokat...gondoltam akkor nézzünk egy újabb kockát. :) Rettentően tetszik a Cherokee! Nézelődöm, várok és remélem nyáron jön a kicsike. Most van egy fehér a hahu-n. Az is 2.1 dízel. Az sincs a világ végén :)

Előzmény: Alfato (746)
Alfato Creative Commons License 2017.02.20 0 1 746

Ez az autó vásárlás....huhhh nem szeretem. Sokat kerestem terepjárót és sokat is utaztam, mire a ZJ lett. Szolnokon lakom, de elmentem Pápára megnézni egy nem templombajáróslandroverdiscoveryt bár inkább maradtam volna otthon aludni ugyanis zsebkendőre volt rohadva 600 ezerért. Voltam Veszprémben Mitsubishin Pajerot nézni az alváza volt kirohadva (tenyérnyi folt lett utánam, mert a csavarhúzóval megmutattam a tulajnak, hogy mire is gondolok bajként), de ez a hétszemélyes volt 600 ezerért szintén. Elmentem Nyíregyházára Nissan Patrol GR-t nézni (kocka patrol kocka lámpával) szép volt meg minden, de tákolt volt nem kicsit.......éééééés akkor megláttam, hogy ez a 2.5TD Grand Cherokee eladó. Lementünk megnézni a déli határra. Sehol egy pötty rozsda sem, pedig 20 éves. A bőr kárpit kicsit repedt elöl, lóg az ajtaja, meg ömlik belőle az olaj a kartell gázcsőnél de csuhajja azt megjavítjuk. Ezt 900-ba hoztuk el (mondjuk nem volt baj, hogy tolódott, minden hónapban egy kicsit nagyobb értékű autókat néztem :-)) Persze közben lestem a Range Rovereket (ja kifelejtettem voltam Kaposváron megnézni egyet), és alkudtam egy Discovery-re amit elbénáztam nem kicsit, de szerintem jobban jártam így.

 

Tamás

 

Egyáltalán nem bánom, hogy Cherokee lett, mindenki szereti, és megbízható is.

Előzmény: furedikornel (744)
5381 Creative Commons License 2017.02.20 0 1 745

Ez a 2.1 dízel egyébként nem túl gyakori. Ennél viszont a 2.5 benzin még ritkább. A 4.0 benzin és a 2.5TD a két gyakoribb verzió ezekből. Legalább is a hirdetésekben. Szerintem, ha nem nyírták és te sem nyírni akarod, akkor mindegyik motortípus jó lehet. Fél évre előre még ne válaszd ki, melyik lesz, mert addig úgy is elviszik, ha jó. Van amit meg hirdetnek már két éve.

Előzmény: furedikornel (744)
furedikornel Creative Commons License 2017.02.20 0 0 744

Keveset. Szerintem maximum Mosonmagyaróvár belterület. Most látom, elkelt. :( Nivát nem szeretnék, reménykedem, hogy fél alatt jön valami haosnló!

Előzmény: Bmrenault (743)
Bmrenault Creative Commons License 2017.02.20 0 0 743

Kár, már le is vették a hirdetést ebben az ársávban meg van niva meg niva. Esetleg toyota 4runner, ford bronco/ritka madár/. Közúton is használnád?

Előzmény: furedikornel (742)
furedikornel Creative Commons License 2017.02.19 0 0 742

Igen az! :) Ráadásul itt van tőlem 12 km-re! Sajnos pénz olyan nyár elején lesz csak rá :( pedig...már mennék is érte :)

Előzmény: Bmrenault (741)
Bmrenault Creative Commons License 2017.02.19 0 0 741

Hát ha az a bordó ami a hahun van nem lenne rossz vétel, nem néz ki rosszul. Ha van fél éved rá akkor esetleg körül nézhetnél még más kocsik után is, de ha nagyon be vagy határolva pénzügyileg akkor nem lesz sok választásod, az alkalmi vételeket meg akkor kell megvenni mikor vannak.

Előzmény: furedikornel (740)
furedikornel Creative Commons License 2017.02.19 0 0 740

Nagyon szépen köszönöm a választ! Úgy számolom, hogy a 450 ezres áron felül még egy bő 300 ezer lenne az "egyebekre". Valamiért beleszerettem a Jeep-be. :) Mivel még fél év legalább van a vásárlásig, így szerintem ez a konkrét kocsi már messze jár, de mindenképpen hasonló árú és korút szeretnék. Valahogy ragaszkodom az öreg autókhoz. Az előző terepjáróm egy Samurai volt, 1985-ös... :D

Előzmény: Bmrenault (739)
Bmrenault Creative Commons License 2017.02.19 0 0 739

31 éves kocsit veszel, az egész kocsi bizonyitott az elmúlt 31 évben mert még itt van. Hajtáslánc ne zörögjön igazából olyan régi az a motor hogy egy maihoz képest röhögve fentartható, alkatrész dögivel. Korrozió alá kell mászni nem lesz szalon állapotban de ne legyenek lyukak kopogtasd nézd meg rendesen ha eltőrik az alváz terepen elég kellemetlen. Azért egy lakatolásra számitani lehet.

Előzmény: furedikornel (737)
Danny22 Creative Commons License 2017.02.19 0 0 738

köszi! ez jó ötlet volt!!!THX!

Előzmény: HaTomy (735)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!