Mint sokan mások a fórumon, én is laikus vagyok, korábbi kérdésemre sok hasznos infót kaptam a fórumon, amit ezúton is nagyon köszönök Mindenkinek!
Csak azért írok hátha segít valakinek a döntésben, én végül a Cerberos mellett döntöttem. Nem tudom, hogy jól tettem-e, majd az idő megmondja. Még 1 casco-t is kötöttem az autóra.
További szép napot Mindenkinek, és köszönöm még egyszer a segítő szandeku valaszokat.
Nincs kedvencem, de ha lenne, ugyanúgy nem tetszene ott sem egy háromperces video hangzatos felvezetéssel a nagy semmiről, vagy legfeljebb alapsablonokról. Csúnya bácsik lopják az autókat, alkatrésznek lopják, azt lopják amit megvesznek, jeltovábbítót is használnak - hűha! satöbbi. Hátizé.... "Most végre megtudhatja" - jesszusom. És "hogyan lehet védekezni a tolvajok ellen" - erről meg sok érdemleges szó nem esik. Nyilván a szerkesztők hülyesége és nem a riportalanyoké, de ez nem szakmai anyag, csak töltelék.
én ugyanis nem értek mindenhez, így a médiához sem.
Ja-ja, mekkora gáz, amikor már a megvásárolt reklámidőben futatott műsort is megszüntetnek. Mindegy, hagyjuk is, nekem ez jutott eszembe a médiáról, meg a szakértésedről.
Elnézézést hogy ide is bemásolom, de kicsit zavar ha rám célzott az "áltanácstalan érdeklődő fórumtárs" címmel.
Higye el nem vagyok az, és az érdeklődésem teljesen valós az ügyben. Leendő nem oly kis értékű autómat szeretném biztonságban tudni. Ezért viszont körbe kell járnom a témát, hogy a megfelelő rendszert megtaláljam.