hali, neked akkor ezekszerint 1 vezetékes van a kocsiban? Mert a 4 vezetékes már 35-40 ezer. Nekem X16XEL 96-os és felhívtam pla Csergőt ők azt mondták 1 vezetékes, Bárdinál már 4. 2 maszek szerelőt is hívtam ott is 1-1 re állok :)))
Nekem beszereléssel együtt volt 17000ft. De ha kiszámolod és én kiszámoltam nem is 0.45l, hanem 0.62l megtakarítás. az 10000km alatt 65l * 335=21775ft tehát megtérül és megint kb 110-120e km ig nem lessz vele gondod.
Szia, tényleg, köszi! Erre nem is gondoltam, egyenlőre a szívó oldalt néztük át hogy ott minden okés-e. A lambdaszondám biztos haldoklik, mert nagyobb tempó (160) után hírtelen gázelvételre egyből kivillan az "engine check".
Jogos. Megnéztem ma és az pont nem alszik el XD. Lufi, ABS , TC pár mp múlva elalszik. Pedig 4év alatt annyi olajcserét megcsináltam már, hogy soha nem is figyelem, hogy mikor világít. Beindít hang alapján megmondom már mikor járta át a motort az olaj és mikor alszik ki a lámpa :).
Valaki ledesítette már a műszeregységeit? Nekem ki van égve a ködfényszóró visszajelzője, a full üres tank visszajelzője is. Továbbá a fényszóró kapcsolóm sem világít felül és, hogy teljes legyen az összhang nem világít, hogy hova fújja a levegőt, a klíma és a belső keringető kapcsoló sem világít meg az elakadás jelző kapcsoló.
Úgy gondoltam, hogy nem szenvedek a hülye izzókkal megcsinálom ledesre aztán lesz ami lesz.
Nem aludhat el indítás előtt, mert azt az olajszivattyú "építi fel", amit a forgó motor hajt .Ha mégis elalszik indítás előtt, akkor ott valami manipuláció, vagy hiba van.
no megtörtént ez a bc programozás tech2vel, de a pillanatnyi fogyasztásom igy is 0át mutat, az átlag fogyasztásom pedig 4.5l :) nagyon örülnék neki ha valós lenne :) ezenkívül 15 liter benzin elfogyasztás után csak 6.8l irt. valakinek valami ötlet hogy mitől lehet? Talán említést érdemel hogy alapjáraton kigyullad a mil lámpa, ami gázadásra, illetve érdekes de fékpedál nyomásra is elalszik. A programozásnál persze megnézték ezt is légtömegmérő fesz alacsony. Na most nem értem mi köze lehet ennek a pillanatnyi fogyihoz?? Levegő adatból is számolja? Esetleg még egy valamire tudok gondolni az egér szelepre, mer az nekem ki van kötve 4-2-1miatt, ez kell a matekjához?
Az opeleknél nem így működik sajna. Viszont abban igazad lehet, hogy az olajnyomás lámpája nem alszik el 1idő után a vekinél, de volt már olyan autó amin olajcserénél megfigyeltem, hogy elalszik. soha nem figyeltem még, hogy mikor alszik el ,de majd ha megyek ma a kocsival meglesem XD. Csak akkor szoktam figyelni rá ha éve marad. Benn találkozok annyi sz@r autóval, hogy a sajátomat nem akarom szerelni ha nem muszáj XD
Érdekes. Nekem a 2.0 16V-nél mikor ráadom a gyújtást zúg eléggé észrevehetően az AC. Viszont apu 1.6 8V Astrájánál meg se lehet hallani. Ráadod a gyújtást és miután kialszik az abs, meg az olajnyomás jelző lámpa utána indítasz és jónak kell lennie.
Köszi. Majd gyakorlok,amúgy ez előtt egy 1.4 8v volt és abban lehetett hallani ha gyújtáskor elindul á benzinszivattyú,de az 1.6-osnál egyáltalán nem hallani.
Köszi mindenkinek. Megnéztem ma, nekem tetszett, de a szerelő kiderítette, hogy pár dolgot javítani kell. Pl. a legnagyobb ktg. a jobb hátsó gömbfej cseréje, és a bal hátsó csapágy is lóg, +fékolaj csere + apróságok. Cirka 180.000 a vezérlés cserével együtt (ami ugye ilyenkor alap), ez nekem már elég nagy költség, és még látszanak dolgok, amiket egy éven belül javítani kellene. Szóval még gondolkodom rajta. Az eladó is gondolkodási időt kért, hogy mennyit tud engedni. Ja, egy 97-es járgányról van szó.
Mikor hoztam haza a kocsit 110km alatt lement a fogyi 5.9re. el sem akartam hinni bár 100fölé nem mentem. inkább 70-80as tempóval jöttünk.
ha itt helyben mászkálok (itt nincsenek piros lámpák, viszont vannak kedves öreg emberek akikre ha rájön az út közepén beszélgetnek) családi bevásárlás alkalmával a max amire felment a fogyasztásom az 8.9 volt. (1ik üzletbe be majd a másikba. ezt végig zongoráztuk majd 1 várossal arrébb ugyan ez. hülyét tudok ettől kapni. benzinbe többet buktam mint amennyit az ősök nyertek a cuccokon...)
Ha toltam a képének akkor se ment 8fölé bár ebbe volt szabályos tökölés meg 190es vágta is a vecsés üllőt elkerülő 4esen.
én nem bántam meg, hogy x20xev-t vettem. kézi váltós természetesen.
ismerős 1.6os B2ese többet eszik elmondása szerint és mikor kipróbálta az enyémet majd elélvezett, hogy ez a 2.0 megy az 1.6os meg nem XD
90-100-al gurulgatva 5 l, 110-120-as utazósebességgel 6-6.5 körül van a pillanatnyi fogyasztás.
Az átlagot nézve, országút a sebességhatárokat nagyjából betartva 6.5, élvezetesen előzgetve min. 7. Nagyobb sebességnél jobban megjön az étvágya, 140-nél belekóstol 8-ba, 160-nál 9-9.5 a pillanatnyi fogyasztás. Elövárosban bejárni 8.5 jön ki általában, az "igazi" Bp-en 10l a minimum a dugók miatt. A legtöbb egyszer télen 11.5 volt.
Ja és egyszer az asszony országúton levitte 6 literre, nem is tudom hogyan, én nem tudok olyan nyugisan menni. :)
A kis 1.2 Twinport Corsa városban fog rajta igazán, nyáron 5.8-6, télen 6.4-6.7. Feles Etanollal 7 liter, nem éri meg a macerát.
Egyszer volt egy Citroen AX 1.4D-na na az szinte verhetetlen volt ebben a versenyszámban, város 4.2, télen max. 4.5. Országút <4 liter.
Nekem az elmúlt 1400 km átlaga 8,9L és ebbe minden volt város, pálya ...... Télen tényleg halál mire beértem dolgozni addigra melegedett be 13L..... Ja ugye az enyém is 2,5 V6(automata) Tiéd kézi v automata?