nemrég vásároltam egy 2005. végi 307 sw-t, 1.6 hdi motorral. A belső térben van pár apróbb hiba, és az egyik megoldásához kérnék segítséget. Az ülésekre (elsők) lehajtható kartámasz van szerelve. Külön-külön, mindegyik ülésen.
A vezetőoldaliról azonban le van törve, hálistennek nem próbálták meg visszaragasztani, így még kultúrált módon megoldható a kérdés. Arról szeretnék érdeklődni, hogy találkozott-e már valaki ilyen malőrrel, tud-e valaki ilyen alkatrészből utángyártott létezéséről, esetleg vannak-e direkt Peugeot-ra szakosodott bontók, ahol ilyet érdemes keresni? Konkrétan az a kis tartókonzol tört el egy helyen, és innentől mindig kiesik.
Egy 2002-es 307 SW pótkerék rögzítésében kérném a segítségeteket. Észrevettem, hogy lóg a pótkerekem, megpróbáltam húzni rajta, de nem sikerült, helyette leesett :-) A helyzet az, hogy a bowden segítségével föl tudom húzni a helyére, viszont a végállásnál nem rögzül, vissza leesik a kerék, ezért esélyem sincs a rögzítő zárókupakot visszarakni. Így jelenleg pótkerék nélkül járok. Hol keressem a hibát?
Sziasztok!Őrmi és Zolysys elsősorban hozzátok szólok mert a ti neveteket hallottam sokszor jocov-tól! Bár ez most nem autós téma,de annyit szeretnék mondani mert másképp nem tudok nektek üzenni,hogy Jocov korházban van Klagenfurtba infartussal. Nehezen találtam meg ezt a fórumot mert csak néha hallottam a szájából,de ha esetleg kérdésetek van a facebookon megtaláltok engem Dinkáné Mészáros Szilvia.Jocov amit felépül biztosan jelentkezik.Üdv: Szilvi
Fogadd meg Jena tanácsát, úgy hazsnáld, hogy 1400-1500 alá ne menjen, és negyed tanknál tankold teli! Ez a legkívméletesebb használati mód. És még pluszba megtehetsz annyit, hoyg ügyesen váltasz, hogy a hajtáslánc minél kisebb terhelést kapjon váltásokkor (miután összezárt a kuplung, tolhatod neki parkettáig, azt szereti).
vagy lehet jól látom hogy 1 hetes a második berlingó, mert akkor ok, akkor negyed tanknál érdemes kutat keresni, és nem érdemes 1400alatt dolgoztatni a városban a motort, még ha szépen is fut olyankor érzetre
Jena307. Szia, két kérdésem lenne. Van egy 1,6 hdi 2006-ős berlingom, hideg inditásnál kicsit dadog és füstöl egyet. Éz miért lehet. A másik autom egy hetes 1,6 hdi fap-os berlingo, enél figyelnem kell a tankolásoknál hogy minél ritkábban tankoljam inkább kevésröl mindig tele? Általában városi használat.
sok esetben elhanyagoltak, lehet fél életét turbónyomás nélkül, vagy rossz légtömegmérővel éli le, mert melós kocsi csak akkor rossz ha nem indul be Magyarországon, a két toló ajtó szerintem nagyon jó dolog, főleg városban
Unokatesóm fanatikusan szereti az előzője elment 600ezret és akkor derékon kapták elaludt a másik sofőr, aztán vett egy olyat ami erőtlen volt, senki nem találta a baját már át akarta építeni a régiből a motort mindent, de aztán szántunk rá egy éjszakát és megtaláltam a baját, most szalad agyig írva ami csak kifér a csövön :D
ugye ez ugyan az lényegében mint a scoudo vagy evasion vagy 806, nem rohad, nem szép de kézreálló kocsi, strapa futómű, de általában elhanyagoltak, normális állapotút még nem is láttam, mind leütött melós kocsik amikkel dolgom volt
Aktív vezérelt turbó.. amikor csináltad az autómat akkor is csak csodáltalak. Zseni vagy, de nekem sajna ez így nem mond semmit. ?Elvileg azt hiszem 230-240 e km van benne. Remélem a géped is erre utal.