Jel 11.3-4
"Két tanúmnak meghagyom, hogy szőrzsákba öltözve ezerkétszázhatvan napig hirdessenek bűnbánatot.
Ők a két olajfa és a két gyertyatartó, amely a föld Urának színe előtt áll."
Zak 4.14
"Erre ő: Ez a két Fölkent, akik az Úr előtt állnak az egész földön."
Szűzanyánk, a Napba öltözött Asszony üzenetei.
A Teremtő a Létalapba helyezte az akaratát, hogy teremtsen
Megteremtette Satanat, majd elárasztotta kegyelmekkel, hogy teremtsen
Továbbadta a teremtés kegyelmét
Majd megteremtette az arkangyalokat, és úgy adott nekik kegyelmeket, hogy közösen teremtsenek
Majd feladatot adott nekik, hogy akiket Satana az igazságtól elszakadva már nem a tökéletesben teremtett, és ezért nem a tökéletesre teremtett, bevezessék a tökéletesbe
Semmi erő sem hathat, ha nincs, amire hasson
A legteljesebb hatalom is tehetetlen, ha nincs találkozási pont
És amint a Létalap adta a teremtés lehetőségét, úgy a Szűzanya egy találkozási pont
Királynő a szentek között
Mert a bezárkózó akaratunk nem találkozik az Istennel
Hogy benne, Szűzanyában megtaláljuk a Lángot, szíve Szeretetlángjában
És abban kiáradhasson ránk a kegyelem
És mint egy hurrikán, letéped az álarcunkat
Nem azért, hogy fájdalomba vesszünk, hanem a fájdalom okozásaink fájdalmában felébredjünk
Hogy segítségül tudjuk hívni a Szűzanyát, hogy elvezessen a tökéletesbe
Mert magunkkal, mint a lényegünkkel nem történik semmi, ha semmi sem áll az utunkba
Az utunkba teszed a lényegünket, és az a fájdalmunk
És amíg a szemünk előtt a takaró, nem értjük
Hiszen nincs mit megragadnunk
Tehettük volna vonzásban, de erősre font a takaró rajtunk
Elveszítettük a kapcsolatot, ezért a szükségünk a fájdalom
Hogy onnét eljussunk segítséggel a vonzásba
De ha majd magával ragad az áradat, akkor már nem lesz nehézségünk, hiszen megvalósult a vonzásban a kapcsolat
Addig pedig értetlenkedünk a nyilvánvaló felett
Azok pedig, akiket felébresztettél, ők mindent megtesznek értünk, hogy megláthassuk a világosságot
De az önmagában még nem emel ki minket a helyből, ahol vagyunk, hanem az, ha amikor meglátjuk, megragadjuk
Mert meglátni, és belépni az kettő
És az egyik szobából máshogyan nem léphetek a másikba, csak ha onnét kiléptem
És ha ránézek a Szűzanyára és a szentekre, akkor megtudom mi fogad, és Ki fogad túláradó örömmel
„Drága gyermekek! Fiamat, Jézust hozom nektek, aki a Béke Királya. Ő békét ad nektek, de az ne csak a tiétek legyen gyermekeim, hanem örömmel és alázattal vigyétek el másoknak. Veletek vagyok és imádkozom mindnyájatokért ebben a kegyelmi időben, amelyet Isten szeretne nektek adni. Jelenlétem, a szeretet jele, amíg itt vagyok veletek, hogy oltalmazzalak és az örökkévalóság felé vezesselek benneteket. Köszönöm, hogy válaszoltatok hívásomra.”
Aki gyűlöletben, és bosszúállásban megy a másvilágra, azzal nem lehet mit kezdeni, egyedül a pokol a megoldás a számára, hogy mások gyűlöletében, és bosszúállásában ébredjen rá, rosszul gondolkodott
És aki intrikái között hagyja itt a látható világot, az sem jár jobban, intrikába menekült, ami ugyanaz, hogy gyűlöletbe, és bosszúállásba menekült
Aki nem szellemben és igazságban hagyja itt a földi világot, hanem a saját igazságát igazságnak gondolva, az amikor meghal, de nem tapasztalja a halálát, azt tapasztalja, hogy él
Mintha továbbra is a testében élne
Ha akkor nem tapasztalja meg az életet, akkor nem volt a halála előtt benne élet
Lelki sanyarúságba került
Aki gyűlölt, vagy bosszú forrt benne, vagy intrika volt benne, ha nem kéri Jézus segítségét, akkor a pokolba jut
Aki akkor Jézus segítségét kéri, magát megalázva, az segítséget kap Tőle
Aki akkor szinte parancsolva kéri Jézus segítségét, az már elkészült a pokolra
A pokol nem olyan, amit a Földön lefesthetek, mert minden földi kínnál keservesebb abban, amit a Földön adtam
És ez lelki kín, amit a test nem tudhat
Mint amikor valaki a Földön annyira megijedt, hogy a teste szinte lebénul, lépne, de nem tud lépni
Igen, ha a halálomban haltam a halálba, amit az bizonyít, hogy nem tapasztalom az életet, azaz a szeretetet, és az erőt, ha erőtlenségemet tapasztalom, akkor ha nem állítok tükröt magamban magammal szemben, és nem kérem a bocsánatodat, akkor méltó vagyok a halálra
A pokol az a hely, ahol magammal kerülök szembe másokban
Mások pedig bennem szembesülnek magukkal
Ha a Földön sokra tartom magamat, akkor ez nem tűnik túl rettenetesnek
Az élők akkor szánalommal néznek engem, és szemlélik azt a végtelenül hosszú és fájdalmas utat, amit magam formáltam a magam képére, szenvedtetve magamat
Ha oda jutok az erőtlenségbe, addig nem változik meg a sorsom, amíg segítséget nem kérek, és ezért nem kapok
És az első segítség úgy jön, segítsél másokon, amit akkor is tehetek
Tehetem, mert lesz hozzá alkalmam
Ha segítséget kérek, akkor ott is lesz lehetőségem segíteni másokon
Most értetlenül állsz a gondolat előtt, de az erőtlenségedben emlékezz a gondolatra
Ha pedig a testi életedben úgy gondolod, hogy hittél, és mégis az erőtlenségedet tapasztalod, akkor az vonatkozik rád, hogy nem ismerlek
Ha pedig nem ismertelek meg a Földön, igencsak kapaszkodhatok, hogy megismerjelek a nyomorúságomban
Hogy a formából átléphessek a tartalomba
A Földön könnyen megismerhetlek, egyszerűen Szellemben és Igazságban
Alázatban fogadva a Lelkedet, követve a Tanításaidat
A pokoltól megmenekülhetek az ébredésemben, de amit a Földön nem tettem, azt már az égben nem tehetem
Hiszen bizonyosságban nincs a hitnek értéke
Ahova emelem magamat a hitemben, oda jutok
Az élő hit pedig az, hogy a kérésemben cselekszel
Így az életem is annyi, amennyit cselekszel a kérésemben
És az nemcsak kérés, hanem tisztaságra törekedésemben a kérés
És az úgy van, ki minél mélyebbről emelkedett a világosságra, annál kevésbé tudják elhitetni, és a hála ott dobog a szívében
És kevésbé tudják lecsalni a mélységbe
És igen kevéssé tudják elcsalogatni a langyosságba
És mivel távol volt, ezért keresi a közelséget, és ahogyan közel vagy, a távolság nem lesz többé cél a szemedben
Most még sok minden nem nyilvánvaló, mert erőben állunk, ki az erőt választja az erőbe lép
Ki a saját erejében tetszeleg, az kilép az erőből, és tehetetlen lesz
És mivel távol van tőle, nem is tud abban részesülni
Nem is lehet vele sok mindent kezdeni, hanem saját magával kell találkoznia, hogy felismerje, amit adott
Rá kell engedni minden fájdalmat, amit kiadott magából
Az erővel nem lehet vele szemben semmit tenni, majd a fájdalom megteszi a magáét
Ha lassan, hát lassan
Maga választotta a lassút és a fájdalmasat
Mondanád, ne fenyegess
Magadat fenyegeted a lassúval
Mikor tehetetlen leszel
Majd felismered a sorok értelmét a tehetetlenségedben
Ha magadhoz engeded a világosság gyermekeit, akkor kivezetnek a tehetetlenségből
Hogy korábban mért nem választottad a hálát, az a döntésed
A halálban inkább meghalnál, de nem tudsz meghalni
Aki élni akar, az életet választja
Ma dönthetek, holnap a döntésem szerint történik
Aki élni akar, az kiszakítja magát a halál torkából
A bűn az, aki éhes, és megenne
A halál van a gyomrában
Úgy tetszeleg, mintha nem tudnám elkerülni
És minél inkább lenyelt, annál nehezebbnek érzem, hogy kijussak a gyomrából
Mintha mást nem választhatnék
Igen, nem egyszerűen kisétálok, hanem ki kell a gyökereimet tépnem a halálból
Mintha a saját lábamat kellene levágnom
De nem kell sem a kezemet, sem a lábamat megvágnom
Hanem segítséget kell hogy kérjek
Attól kérhetek, aki szolgálhat erővel, Aki szolgálhat segítséggel
Akinek a vágya, hogy kisegítsen engem a halál gyomrából
A bűn öl meg engem, taszít be a halál gyomrába
Ha kiszakítom magam, fellélegzek
És többé nem akarom, hogy ne jussak levegőhöz
Ha eltaszítom magamtól a halál, és az élet kérdéseit, akkor nem tudsz nekem segíteni, ha elkezdek azokon töprengeni, akkor megadod nekem a világosságot
Lelked menekül a hazug nyelvtől, az ártatlan vért ontó kezektől, a gonosz terveket szövő szívtől, attól, aki belső kényszert érez arra, hogy rosszat tegyen, a hamis tanútól, aki minden lélegzetvételnél hazudik, aki széthúzást szít a felebarátai között
„Drága gyermekek! Amikor hozzám, mint édesanyához tiszta és nyitott szívvel jöttök, tudjátok, hogy meghallgatlak, bátorítalak, vigasztallak benneteket, de mindenekfelett közbenjárok értetek Fiamnál. Tudom, hogy erős hitre vágytok, és hogy igaz módon tudjátok azt kifejezni.
Amit a Fiam kér tőletek, az az őszinte, erős és mély hit - és akkor ennek minden kifejezésmódja helyes. A hit csodálatos titok, amelyet a szívünkben őrzünk. A hit a Mennyei Atya és minden gyermeke között él, a gyümölcseiről és az Isten minden teremtménye iránti szeretetről ismerhető fel. Szeretetem apostolai, gyermekeim, legyen bizalmatok Fiamban. Segítsetek, hogy minden gyermekem megismerje az Ő szeretetét. Ti vagytok a reménységem - ti, akik törekedtek őszintén szeretni Fiamat. A szeretet nevében, a Mennyei Atya akaratából a ti üdvösségetekért, és Fiam által vagyok itt köztetek. Szeretetem apostolai, az ima és az áldozat mellett ragyogja be szíveteket Fiam szeretete és világossága. Ez a fény és szeretet ragyogja be mindazokat, akikkel találkoztok és vezesse vissza őket Fiamhoz. Veletek vagyok. Különös módon vagyok pásztoraitok mellett. Édesanyai szertetemmel beragyogom és bátorítom őket, hogy a Fiam által felszentelt kezükkel áldják meg az egész világot. Köszönöm nektek.”
Hogy elmondjak minden nap néhány imádságot, az hasonlatos a böjthöz, sőt összekapcsolódik vele
Hiszen a böjtre úgy tekintek, könnyen tehetném, de mégsem teszem
És ahogyan nem teszem, úgy múlnak a napok, évekké válva
Pedig a böjttel igen jót tennék magamnak, felállása az a testemnek a földről
És igen megsegíteném az egészségemet, mégsem az egészségemért tartva
Koplalni könnyen koplalok a testemért, egészen más Érted böjtöt vennem
Nem olyan egyszerű, mint amilyennek látszik
És a böjtre jellemző a rendszeresség
És megtartása akkor is, amikor alkalmatlan arra az időm
Igazából amikor böjtölök, avval teremtem meg magamnak a talajt az imádságra, a szívből jövő imámra
Nem a nyilvánosságnak mondva, sokkal inkább rejtve, Hozzád menve
És ha feláldozom az imának a hajnalt, a hajnalokat, ó, milyen sokat kapok
Hiszen amint megyek Hozzád, úgy jössz hozzám
Olyan lesz az imám, mint egy friss légáramlatot hozó fuvallat
És ha ebben teszem, ha a szív egyszerűségében teszem, akkor részemmé válik az imádság, olyanná válik, ahol szeretek, hiszen oda kerülök, ahol szeretsz
Igen, könnyen elgondolom, hogy könnyen tehetném, hogy az imát tehetném, ha pedig megteszem, olyat találok, ahonnét nem akarok eljönni, mert ott igen szeretek, Veled szeretek
És az természetes, ahhoz, hogy oázist találjak, ahhoz át kell kelnem a sivatagon
A Világosság kinyilatkoztatja önmagát, de a sötétség ellenáll, és nem akarja befogadni a világosságot
A Világosságot a világosság fogadja be, miközben a sötétség szenvedteti a sötétséget
A világosság felülemelkedve lép, a sötétség süllyed
Ugyan mért nem akarja befogadni a sötétség a Világosságot?
Nyilvánvalóan nem a világosságért, hanem a sötétségért
Pedig egyetlen gondolat sincs, ami ne lenne feljegyezve
Sokkal inkább mindennek az az útja, hogy kitudódjék
A világosságot meg egyenesen gyertyatartóba teszik
A világosság tükröt tart, a sötétség meg elbújik
Erőszakkal hadakozik a sötétség, miközben menekül
Amit cselekszik a sötétség, az máshogyan nem történhet meg, csak gyűlöletben
De ahogyan nem érti meg a világosság lényegét, úgy a sötétség lényege is rejtve marad a számára
A Világosság ha akarná, elé léphetne a sötétségnek, de az nem azt eredményezné, hogy fellélegezne a sötétség, és elhagyná a sötétséget, hanem még jobban elmerülne a félelmében, és a gyűlöletét ápolná
A sötétség hímes tojás, és aszerint kell vele bánni
Akiben van már egy csöpp világosság, ahhoz már lehet világossággal menni, akiben a sötétség az úr, ahhoz majd jár a sötétség
Világossággal járni az a könnyű, és rövid út, sötétségben járni, az kanyargós úton járni, és az hosszadalmas és fájdalmas
Ha el akarom utasítani a sötétséget, akkor már kaphatok egy fényszikrát
Könnyen jár a gondolat, a tiszta cselekvés eredménye tanúság
Amilyen mértékben megállok a sötétre, olyan mértékben láthatom meg a világosságot
Aki nem akar hallani, ne halljon, részesüljön az akaratában, hogy felsírhasson
Aki hallani akar, az cselekedje a tisztát, és részesülni fog
Ha rábólintok a világosságra, de nem jövök ki a sötétségből, a világosság tehetetlen velem szemben
Ha gondolatok nélkül maradok, magam akartam gondolatok nélkül
A bölcsességet a sötétség is szeretné, ezért állítja, hogy bírja
Ott van a bölcsesség, ahol szeret a Világosság
Amint van a nappal a naptól, úgy van a bölcsesség a Bölcsességtől
Ha pedig a Kegyelem megszentel engem, akkor a jelenlétéből mutat
Engem mutat magamnak
Nem úgy, hogy rám olvas, hanem mutat
És elég bajosan vagyok, mert a Kegyelem jelenlétében magabiztos lettem, holott azért jött hozzám a kegyelem, mert még üres a tarisznyám
Ha nálam járt a Kegyelem, nem akarok Tőle elszakadni, hanem inkább még jobban közeledni Felé
Tisztítva gondolataimat, beszédemet, és a lábam útjait
És nem a testemnek kell ehhez nekem erőt adnia, hanem éppen a lelkem erejével a Lelkedben, kell átszellemesíteni a testemet, ügyelve testem egészségére
Kiküzdve, és nem ajzószereket használva, hiszen abban a fordítottja történik, megfordított sorrend történik
A kávé nem embernek való, hanem állat táplálékának való
Pont azt veszi el, hogy győzzek
És minden más ajzószerek sem embernek való
Hanem a tiszta búzakenyér, különösen a hozzáadott élesztő nélkül, a kovászban jelenlévő tejsavbaktériumok, és természetes erjesztő törzsekkel kelesztett tésztából készült kenyér a csodálatos
És a vaj, a sajtok, a tej, és a tejből készült termékek, a méz az egészségesek, és a méltók
Hiszen jelenlétedben méltóvá kell válnom az étkezésemben ugyanúgy
És ha tehetem, böjtben erősödve
Legyőzve a testemet, és egyben kiemelve a testemet