Nem kellek ide, elég lenne csak elolvasni a mértékadó lapok újságíróinak meg szakértőinek az álláspontját, akik szintén nincsenek elájulva. Egyébként meg lehet a sértődöttet játszani, de azért az gáz, hogy a Ferrariban 4. éve szerencsétlenkedik a finn, ezalatt volt kb 2-3 komolyabb versenye, míg mondjuk Perez, Sainz, Grosjean, Hulkenberg évek óta csak szívnak a szarabb autókban.
Mondjuk ez nemcsak kettejük viszonylatában figyelhető meg, hanem másoknál is, hogy vannak a "mázliegyszeres" világbajnokok, velük szemben pedig a "majdnemvilágbajnokok" vagy a csúcstámadásig sem jutó "örök ígéretek", akik persze "megérdemelték volna".
Massa semmivel nem jobb és semmivel nem rosszabb pilóta nála, mégis őt lehet korlátlanul fikázni. Meg másokat is. Kimi a McLarenes évei óta egy szent tehén, akire irgum meg burgum, ha rosszat mersz mondani.
Megfigyelhető ennek a fordítottja is: Kimi mint a "piszokmázlista papírvilágbajnok", aki ha megtanulna vízen járni, még akkor is azt kapná meg, hogy még úszni sem tud, Massa meg a "jajszegényannyiramegérdemeltevolna majdnemvilágbajnok".
Az a bajom vele, hogy kikapott Massától, rondán kikapott Alonsotól, rondán kikap Vetteltől, és még egy crashkid Grosjean is felnőtt rá 2013-ban. És ettől úgy kb mindenkinek hanyatt kéne esni. Volt 3 jó éve a McLarenben, utoljára 12 évvel ezelött, és ennyi. Egy középszernél picivel jobb pilóta, aki foglalja a helyet nála sokkal jobbak elől mostmár harmadik éve, a fanjai pedig a legerőszakosabb fajta.
Massa semmivel nem jobb és semmivel nem rosszabb pilóta nála, mégis őt lehet korlátlanul fikázni. Meg másokat is. Kimi a McLarenes évei óta egy szent tehén, akire irgum meg burgum, ha rosszat mersz mondani.
Probléma nem volt vele, de 2012-ben végig mákolta az egész szezont, szinte minden dobogóját mások kiesésével örökölte. Emellett Grosjean gyorsabb volt nála, de a rajtoknál folyamatosan balfaszkodott, Spa+Suzuka egy időre vissza is vetették. Aztán 2013 közepe tájékától eljött az igazság, Grosjean egyértelműen Rajkó fölé nőtt, minden szempontból, a végefelé már kínos különbségekkel is verte.
mondjuk Massánál most érdekes lesz, hogy valószínűleg neki kell húznia a csapatot pontokban-bár itt ugye megint egy futamból ítélek, de meglepő lenne azért, ha Stroll hirtelen terminátorrá válna.
Teljesen mindegy, hogy megtalálja-e vagy sem. Rajkó a mezőny egyetlen pilótája, aki akár minden futamon ronggyá éghet a csapattársához képest, akkoris ő lesz az atyaúristen sokaknak. Igaz, hogy idestova 10. éve nem csinált semmit az F1-ben, akkoris. A magyarázat mindig a spájzban van. gumimelegítés, alulkormányzottság, a csapat hátráltatja, eső (neki elnézzük, hogy Stroll szintjén vezet esőben), pull rod felfüggesztés, beleszarik, schumacherszarabbvoltbibiee.
Ahogy Felipe Massának, neki sincs semmi keresnivalója az F1-ben már hosszú évek óta.
Nem túl jó a hangulat a tőzsdéken, szinte mindent ütnek a befektetők amit érnek, szektorszinten pedig az autógyártók papírjai szenvedték el az egyik legnagyobb esést. Ennek ellenére van egy részvény, ami nem csak hogy ellenáll az általános piaci hangulatnak, de még 1,7 százalékot erősödni is tudott. A Ferrari az egyik legjobban teljesítő papír a mai kereskedésben, ami akár részben annak is lehet köszönhető, hogy a hétvégén a Ferrari német pilótája, Sebastian Vettel győzelmével vette kezdetét a Forma-1 2017-es idénye."
Valószínűleg Toto Wolf azért csapkodta a pultot, mert tudta, hogy bukik a tözsdén... :)
arra céloztam, hogy tavaly is indulhatott volna így az év a Ferkának, és akkor is feltűnhetett volna gyökerek arcoskodva, aki már Vettelen látja az idei koronát. amúgy is hajlamosak vagyunk egy szabadedzésből levezetni az év további alakulását.
igen de akkor még volt egy rosberg a mezőnyben, illetve rengeteg start crashben volt benne amivel eleve kinyírta az esélyeit. nyilván a ferka meg elfogyott az év második felére de ott már asszem közölték h leszarják a 2016os autót és 17re fejlesztenek. 15ben meg elég jól ment de az az autó még rendre le volt maradva a mercitől elég sok 4-5 tizedre átlagban.