Keresés

Részletes keresés

Ikarus 280 fan Creative Commons License 2014.06.05 0 0 89583

Somló:CTK-946,DUL-141,JLZ-335
Tisza:BSE-570

Előzmény: ckg471 (89581)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.04 0 0 89582

Amejik halycsa a levegöt magakörül.

Előzmény: buszosjocó (89575)
ckg471 Creative Commons License 2014.06.04 0 0 89581

Volánoknál hány 256.51-es van még?

 

Borsod: BPH-390, CKH-425

Somló: DUL-141

 

Ennyit tudok most hirtelen.

Scatty29 Creative Commons License 2014.06.04 0 0 89579

MFP-908 = BPG-694?

siófoki35 Creative Commons License 2014.06.04 0 0 89578

ez a ráncajtós 256 nagyon klassz :)

Előzmény: Törölt nick (89577)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.04 0 0 89576

Egy pár Ikarus kép,talált netes oldalakról.

 

 

     

 

buszosjocó Creative Commons License 2014.06.03 0 0 89575

milyen ventilátor?

Előzmény: BvZ (89552)
CLY-802 Creative Commons License 2014.06.03 0 0 89574
=D Doma Creative Commons License 2014.06.03 0 0 89573

bme-s kirándulás :D

 

Balázs1 Creative Commons License 2014.06.02 0 0 89572

Ez így, ebben a formában nem igaz, engedélyhez kötik. Ahogy köthetik magánterületeken is.

Előzmény: Törölt nick (89549)
Balázs1 Creative Commons License 2014.06.02 0 0 89571

A topiktárs által most feltöltött képek között is van egy ex-békefenntartó E95. :)

Előzmény: lobbanórotor (89541)
BPO-105 Creative Commons License 2014.06.02 0 0 89570

Hát éppen ezért mondtam, hogy úgyis mindenki tudja/utána tud nézni...

Előzmény: ckg471 (89569)
ckg471 Creative Commons License 2014.06.02 0 0 89569

Nem kevés olyan kocsi volt a cégnél, ami már korábban kiadott rendszámmal állt forgalomba, egyáltalán nem meglepő.

Előzmény: BPO-105 (89566)
BPI-791 Creative Commons License 2014.06.02 0 0 89568

Sorry, összekevertem a '005-tel ..

Előzmény: BPI-791 (89567)
BPI-791 Creative Commons License 2014.06.02 0 0 89567

Phototrans szerint BPI-597

Előzmény: P.stephenson (89565)
BPO-105 Creative Commons License 2014.06.02 0 0 89566

Hát akkor miért részletezzem? :)

Előzmény: ckg471 (89564)
P.stephenson Creative Commons License 2014.06.02 0 0 89565

Az ISM-009-nek továbbra se tudjuk a lánykori nevét?

ckg471 Creative Commons License 2014.06.02 0 0 89564

Részletezni kell, mert nem mindenki tudja, sőt utána is néztem, és semmi különöset nem találtam. :) Csak annyit, hogy a rendszámát a későbbi BPO-764 kapta meg.

Előzmény: BPO-105 (89561)
BPO-105 Creative Commons License 2014.06.02 0 0 89563

Ma sikerült megint összefutnom az FIS-826-tal, és közelebbről is szemügyre vettem.

Amiről eddig nem tudtam, az az, hogy belül piros, a jellegzetes régi dísztárcsák alatt szovjet híd bújik meg, valamint van egy ajtó vésznyitója elöl. Viszont a gyári táblába 256.50 van beütve. Akkor ezek szerint ez is egy itthon maradt és átütött példány lenne? (Mellesleg kettővel van csak arrébb a BM-es múlttal rendelkező BFA-217-től, ami szintén ezen jellemzőkkel rendelkezik.)

matebad Creative Commons License 2014.06.02 0 0 89562

Nagyon Köszönöm az információkat.

BPO-105 Creative Commons License 2014.06.02 0 0 89561

GE 09-49 -> BU 09-49, Mező üe., 1981. január-1990. január. További sorsa számomra nem ismert, valószínűleg szögként, kalapácsfejként és egyéb hasznos dolgokként végezte azután vagy végzi ma is a munkáját.

Persze papíron még üzemel, de ezt gondolom nem kell részletezni, mindenki tudja/utána tud nézni annak, amiről beszélek.

Előzmény: Törölt nick (89553)
torqmatic Creative Commons License 2014.06.02 0 0 89560

Lehet, hiszen fent van a BKV honlapján is:

 

Rába D10 UTSLL160

Előzmény: matebad (89558)
vt976 Creative Commons License 2014.06.02 0 0 89559

 

"Bár megnéznék azért egy videót, amikor valamelyik speciális tulajdonságát használják a busznak :) A fegyvertartóról van is kép :)"

 

http://www.youtube.com/watch?v=P_nWtLRJOhQ

A videón is látható a fegyvertartó kb. 0:48-tól 0:56-ig (az IKARUS EAG buszok témában biztosan szerepelt már ez a videó pár éve).

Előzmény: nemeza (89545)
matebad Creative Commons License 2014.06.02 0 0 89558

Lehet tudni, hogy pontosan milyen motort kaptak?

torqmatic Creative Commons License 2014.06.02 0 0 89557

Szerintem kb egy kezén megszámolhatja az ember, hogy hány 260.00 maradt meg, meglepődnék, ha pont ez lenne az egyik. Az mindenesetre tuti, hogy már nincs forgalomban.

Előzmény: Törölt nick (89553)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.06.02 0 0 89556

Már hogy üzemelne? A '80-as évek közepéig selejtezhették. 

Előzmény: Törölt nick (89553)
torqmatic Creative Commons License 2014.06.02 0 0 89555

Nem, azok Euro II-es motort kaptak '98-ban, amikor felújították őket.

Előzmény: matebad (89554)
matebad Creative Commons License 2014.06.02 0 0 89554

Üdv.!

Ma reggel felfigyeltem a 3-62 villamospótló BPO-469 hátsó rendszámtáblájára, amin a kis, hatszög alakú környezetvédelmi matrica kék volt. Hogyan lehetséges ez? Ezekben a 7-173 gyors 280-asokban nem sima D10-es motor van? Ha igen, akkor miért nem fekete matricás, mint a sima 280-as társai?

Törölt nick Creative Commons License 2014.06.02 0 0 89553

Üzemelhet még ez a IK260-as,vagy lehet már leselejtezték a buszt?.

 

 

Bár az első két számot a rendszámon,sajnos nem lehet teljesen kivenni mi is az, de a betűt és az utolsó két számot igen. GE ? - 49

A viszonylatjelző tábla az nem valós,mert régen a 70-es buszjárat járt, a XV. Rákospalota, Wysocki vs.

Dembinszky utca.1. megállóhely.

Idézem a netes oldalról :

És a jelenetben akkor ér oda egy busz - ami 4-es! Nem kell mondanom, hogy Rákospalotán sosem járt a 4-es busz, a film készítésekor a 70-es, ma a 125-ös áll meg ott. Valószínűleg a filmesek ismertebbnek gondolták a 4-est, mint a 70-est.

A videó részlet innen letölthető :

http://www50.zippyshare.com/v/20372786/file.html

 

 

BvZ Creative Commons License 2014.06.02 0 0 89552

256.44-esekben gyárilag van ventilátor? (olyan ami a 263-asokban és a helyis 415-ösökben is van)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!