Az a problémám, hogy a 1302S-s bogaramba benzinszag jön a tank felől. Már többször kiszedtem, kicseréltem az összes csövet, a bilincseket, a tanksapka tömítését, leellenőriztem a szellőzőt, eltömítettem újra a benzinszintmérő körül. Nincs semmi ötletem már. Arra gondolok, hogy nem-e a tankon van egy hajszál repedés valahol.
Ha bármi ötletetek van segítsetek.
Köszi: Tzl
Márkatársi üdvözlet Mindenkinek!
Szinte kölyökkorú 1303-asom mellé szeretnék egy komolyabb családtagot beszerezni. Ha valaki osztott ablakos, bármilyen állapotú Brezel ügyében a segítségemre tudna lenni, nagyon szívesen megköszönném. Wendel
Nem derült ki, mert jó kommandósokhoz illően a bizonyítékokat megsemmisítettük :) A szerelő szerint a generátor kapott egy olyan áramot, amit nem kellett volna, de most már mindegy... Ezt a kis kalandot a tanulságok közé könyveltük :)
Én is most fizettem egy fél Bogár árát "kötelező" szervízre :((( Meg leégett a generátorom is, brühühü, de azóta van új. Meg már a váltóm és a fékem is atom.
Viszont most vasárnap a Tekinél gányolás lesz, gyere, ha tucc. Torrente motor vissza, Zorro motor szerelőhöz, csapágyazás, ez+az, szóval szinte generál... Aztán reszkessetek!!!
Én akkor is elbírnék egyet ingyen,mert új.
Annyira van funkcionális mint az én Bogaram.
De az "Öreg fiút" szívem szerint csak akkor használnám,ha napsütéses tavasz van.ezzel szemben sajna tél-víz idején is helyt kell állnia,amit a gondoskodásom miatt meg is tesz.
a New Bettle olyan mint az amerikaiak.Ez nem is csoda, hiszen ott gyártják. Egy példa: az USA-ban az autó 22000 USD, a sárga kivételével: az 5000 USD-vel(1,5 millio Ft.) drágább, csak a színe miatt!!!!!!
És most jön a poén: a sárgára 1998-ban 1 évet kellett várni....
Nekem semmi bajom nem lenne a nyúpitlivel, besorolnám lazán a többi ipari hulladék közé, amiket ma gyártanak, a sok marha meg megveszi többmillió forintért...
De a nevétől meg a marketingjétől kiver a víz!!!
Az égvilágon semmi, de abszolút semmi köze nincs a bogárhoz, mégis az összes tudatlan, egyszerű lelkületű (értsd: nem bogaras) ismerősöm azzal baszogat, hogy mit szólok az új bogárhoz. És hiába magyarázom nekik, hogy szó nincs semmiféle bogárról, max. nyúpitliről, nem fogják fel.
Egy dolog vigasztal: ezek a nagy rakás szarok már rég csak múló emlékek lesznek a bontókban, amikor a bogaraink még mindig vidáman szaladgálni fognak az utakon.
Szerintetek a VW Beetle nem hányinger keltő? Ez lenne a bogár utóda? Porsche forog a sírjában miatta. Ráadásul az unokaöccse lassan tönkrebassza az egész céget amit még ő alapított. Most mi a ráció abban hogy a Porshe Boxter 3-4 millióval drágább mint a beetle? Azért a Porshe név még jelent valamit nem úgy mint a VW manpság.
Bár Bogarasok vagyunk,de az 1980 körüli kereklámpás skodáknak még 15"-os felnijük volt,és
tényleg Bogár kompatibilisek.
Ami meg a hagyományos Bogi felniket illeti,azon általában csak a középső lepattintható "dísztárcsa" fényeskedik.
A széria bogár-felni még csak-csak, bár a Skodáé 14-es, a bogié meg ugye 15-ös, viszont a lyukméret tényleg stimmel. A krómfelni - Mangels - viszont 6-7 coll széles, ami pl. egy S100 hátsó sárvédőívénél okozhat gondokat.
Amúgy meg hívd fel a Janikát, 30-3012006, tőle 195-ös és 205-os gumikkal együtt megveheted a 4 krómfelnit, és együtt olcsóbb, mint a boltban az üres felni.
Én Skodás vagyok. Ugyebár az is faros, úgyhogy azért mertem ide bepofátlankodni:)))
Szal az lenne a kérdésem, hogy nem tud-e valaki alufelniket, vagy olyan szép krómozott bogárfelniket szerezni. Tudniillik a bogár felni (4x130) az a skodrira is jó.
Én is egyébként csak akkor szerelném be, ha engedélyezett a gáz, és legalább olyan biztonságos, mint a benzin. Állítólag a hengerfejet át is lehet alakítani ólommentessé, nem kell újat venni. A szelepnél kell vmit kicserélni, hogy ne menjen tönkre állítólag, de én ehhez (sem) értek.
Igaz_e?
A palack szerintem simán beférne a hátsó ülés mögé.
Tudtommal legálisan (KPM engedély,vizsga stb.)nem szerelnek léghűtéses autót gázzal.
Egyébként a vízes autók is benzinnel indulnak be,majd átválthatók gázüzemüre.Még mintha
azzal is indokolták volna az alább leírtakon kívül,hogy léghűtésnél a megfelelő biztonság
nem elérhető,mert az esetleg kiáramló gáz a forró hűtőbordákon begyulladhat.
A gáznál szerintem az alapvető probléma az,hogy a működéshez viszonylag magas,és állandó hőmérséklet kell,amit ugye csak egy vízes motor tud nyújtani.A másik probléma a
szelepek kenése,ami itt elhangzott "ólommentes hengerfej"annak darabja tavaly 100000Huf
környékén volt(1300-as)Tehát mondjuk 200000+100000(gázos cucc hivatalos betétele,amit
léghűtésesbe nem csinálnak)+ az érte kapható húzós büntetési tarifák,elég sokáig
futják benzinre.Üdv
Ez a gázos dolog nekem is tetszik. MOndjuk mi most azon szoktunk filózni, hogy szentségtörés-e öt sebességet beletenni a Pömpikébe, vagy inkább kellene megőrizni állapotát ahogy lehet. Az én véleményem az, hogy ha ilyen autót vettünk, akkor vállaljuk a karakterét,akkor is, ha kényelmetlen. Ha 5 sebességes autót akarunk, ne vegyünk bogarat. Ezzel szemben áll, hogy az ötsebesség kívülről nem látszik, tehát marad a régi karosszéria, és jobban megy az autó. A gázos átalakítás is ilyen dilemma, bár ott már kőkemény pénzérvek is beszélnek...Na de hova fér a palack? egy ilyen pici autóban?
AZS parancsára megyek feliratkozni..
Mindenki azt mondja, hogy ne. Ehhez képest van egy Kata nevű lány, aki egy fekete gázos bogival jár.
Valahol a VWinfo vendégkönyvének eleje táján megvan az emilcíme is. Na jó, a kedvedért megkeresem...
...megvan:
Neved: Kata - DUJ-773
E-mail címed: picurka@freemail.c3.hu
Szóval szerintem próbálj meg írni neki, és ha még műxik az emilcíme, akkor kérdezd ki a tapasztalatokról.
Amúgy meg tessék feliratkozni a "bogarasok" levlistára, nem fog fájni.
szerintetek lehet-e léghűtéses motort gázossá alakítani? Állítólag a hengerfejet át kell alakítani ólommentesre, és aztán mehet a dolog. Mások szerint viszont nem szabad gázossá alakítani. Mi az igazság? Azért nem mindegy, 40%-al kevesebbért autózni !!!
Németországban vannak cégek, ahol beszerezhetők a cabriohoz a cuccok. Pl. Custom & speed parts, Hoffmann Speedster
Netcím: www.hoffmann-speedster.de
rendelj egy katalógust tőlük
aztán át lehet alakítani speedsterre is...
..ez már kicsit drágább mulatság
arra azonban számíts, hogy ezek nem olcsó dolgok, de szerintem ha cabriot akarsz, akkor érdemes az igényesebb alkatrészeket rendelni.
Nincs rosszabb, mint a patentos, gányolt tető!!!
hali Vwlaca!
Az autó már megvan ,ez másfél 75.-ös Bogarat takar.Ingyen kaptam. Csak az alváz és motorszám lesz cikis.Át szeretném alakítani cabrióvá.
Van egy videokazettám a Bieber cégtől, kb 15 éves felvétel,ahol egy gyári átalakító szettel pikk-pakk kabriót varázsolnak lépésről lépésre.
Tud ebben valaki segíteni?Létezik még ez az átalakító készlet?
Ebben a 75-ös Bogárban az az érdekes, hogy újra az 1200.-es modell de az index már a lökhárítóban van.
Ha egész autót akarsz, akkor az adó és egyéb terhek a vételár kb. másfélszerese lesz. Ha nagyon jó állapotú a behozandó bogár, és pl. azt mondod,hogy 500 DM-ért vetted, akkor az a gáz, hogy lehet hogy elővesznek egy katalógust és jól felértékelik, és az alapján kell fizetni.
Alkatrészként behozva jóval kevesebbet kell fizetni.(asszem nincs ÁFA,csak vám, de ez nem biztos)
De szerintem lehet itthon is 75-ös bogarat találni.
sziasztok bogarasok!
a segítségeteketkérném
hogyan lehet legálisan behozni az országba egy félkész 1975-ös bogarat?
avagy hogyan lehetne egy bogár forgalmihoz hozzájutni?
Már két és fél éve hajtok egy 1971-es 1302.-es
bogarat mindenféle extra törődés nélkül,mindenféle hiba nélkül.
Nem csillogi-villogi puccautó, hanem a mindennapos használatban alkalmazva.Egy év alatt megtett 7000 km-t . Olajcsere és egy dinamó felújítás történt.Kell ennél több?