A club oldalon fenn van ezzel kapcsolatos lehetoseg, viszont aki erdeklodott nalam nem preferalja az elore utalas temat. Inkabb a " megyek kp-ban kifizetem es hozom" megoldast.
Megyek a gyerkőcökért a suliba, megállok villany le, motor leállít, de a lámpa úgy marad... várok, kapcsolgatom, a relé(?) kattog is... nem akartam úgy ott hagyni, ezért ismerős kihozta a gyerekeket, hazamentünk, onnan kb. 5 perc út... Megállok, lámpa le, és HOPPP... a lámpa lekapcsol...
Köszi, de nem biztos hogy a hazakísérő funkció dolgozik... Én kb. két éve használom a kocsit (a párom már 12 éve), de csak az elmúlt 1-2 hónapban csinálta ezt, kb 3-4 esetben. Tegnap megpróbáltam a könyvből kiolvasható automata világítással szórakozni, de se hangjelzés, se kiírás nem volt. Ja, és direkt nem tudom előhozni a problémát... Ha legközelebb előfordul ez, akkor kipróbálom a bezár és vár funkciót. Hátha...
tegnap a totalcar-on volt cikk egy 1,6 16V psa autó gázosításáról. Neki megérte. Szerintem neked is megéri, pláne, hogy erősebb motorod van, mint neki. De hogy pont ez a motor szereti-e a gázt, és mivel járhat így az üzemeltetése, azt sajnos valaki más fogja megmondani...
Nekem is kb 30 másodpercig világít, viszont ha a távirányítóval bezárom, akkor azonnal elalszik. Ha ez a funkció nem szimpatikus neked, akkor ha az automata lámpát kikapcsolod, akkor nem lesz hazakisérő fényed.
Azon gondolkodtam hogy a kocsimat (PUG 307 SW 2.0 Premium évj:2002) gázosítanám (LPG). Van valakinek ilyen jellegű tapasztalata? Szerintetek érdemes lenne?
Van egy hazakísérő mód ami égvetartja az első lámpát bár az csak pár mp-ig dolgozik, de lehet az van bekapcsolva és átállítva valami extrém hosszú időre / vagy bebugolt :)
A következő problémám van a géppel: a első világítás néha nem kapcsol le. A letekerem a kapcsolót 0-ra, a hátsók, műszerfal, stb. lekapcsolnak,de az elsők nem... hiába veszem ki a kulcsot, vagy próbálok bármit, semmire sem reagál... Aztán 10-30 perc után, lekapcsol...
Kicseréltem a dudát és láss csodát műkszik minden.de,még lesz vele munkám mert a vezetéket rátekerték és forrasztás nélkül betekerték szigetelő szalaggal.Nincs forrasztás se zsúgorcső se rendes szigetelés.
Bakker így kiadni egy munkát a kezéből ez szomorú.
Már azt is néztem kikötöttem ugyanolyan volt a hangja aztán vissza lett rakva rendesen de semmi változás. Az a fura, hogy csak míg be nem melegszik addig hörög.
2004-es 1.4 16V az autó. A következőt produkálja hideg motornál olyan 2500-as fordulatig nagyon hülyén hörög, a kipufósorom meg volt repedve azt hittem azért, de azt kicseréltem kapott új tömítéseket és a sehol nem fúj ki. Mitöl lehet ez a hülye hangja de csak míg be nem melegszik ahogy elérte 80-90 fokot onnan szép egyenletes hangja van.
Szétkaptam mind a négyet, kitakarítottam, újra felismertettem a végeket, holnap kiderül nagyobb sebességnél hogy működik. Falun belül frankó momentán , de az igazi idegesítő az volt amikor mondjuk pálya tempónál akartam a kicsit lehúzott ablakot felemelni, és totál lehúzta :D
Szó szerint:Kipufogógáztisztító-berendezés hiba. (Szép nyelv ez a német.... :) )
Kismilló oka lehet, lambda szonda, légtömegmérő, stb. Szerintem az itteni okos emberek is csak azt tudják javasolni, hogy vidd el egy hozzáértőhöz, mert így csak találgatni lehet.