szeretem a Bogaramat, de igazán nem értek hozzá. Baj volt a vezérléssel, elvittem szerelőhöz, aki két nap múlva fölhívott, hogy kéne egy "fél" motorgenerál, mert egy dugattyú el van repedve, de a hengerek szépek.
Aszongya 80 ezer körül lesz, és majdnem 3 hét.
Sziasztok. Nekem is van egy VW bogaram. 1965-ös, 1200 ccm. Igencsak restaurálásra szorul. Ehhez keresek megfelelő embereket, alkatrészeket, stb. Ha tudtok valamit, légyszi írjatok. Segítségeteket előre is köszönöm.
Oszaczky Géza
tirarira@freemail.hu
06-20-9-493-404
nem akarom lelőni P121 hozzászólását, de eléggé elkezdett érdekelni a téli gumigarnitúra beszerzése.
Ti honnan szerzitek be gumijaitokat? Milyet? Mennyiért? meg ilyesmi dolgokról szeretnék nagyon olvasni, mert attól tartok, hogy eddig nem a legjobb ajánlatokat gyűjtöttük be. (cseh gumi 11000-ért, Vredestein 16000-ért).
Van olyan hely ahol esetleg alighasznált csodákat lehet kapni röhejes árakon?
Nagy fába vágtam a fejszét! Meglévő restaurált '69-es bogaram mellé beújítottam egy tökéletesen romos állapotú Karmannt. A felújítához keresek karosszériaelemeket, alkatrészeket, könyveket, prosikat v. bármit ami hasznos lehet! A kocsi: VW Karmann Ghia (typ 14)
Ha tudtok esetleg hasonló típust bontva v. romosan, akkor légy szíves írjatok egy mailt.
Az a problémám, hogy a 1302S-s bogaramba benzinszag jön a tank felől. Már többször kiszedtem, kicseréltem az összes csövet, a bilincseket, a tanksapka tömítését, leellenőriztem a szellőzőt, eltömítettem újra a benzinszintmérő körül. Nincs semmi ötletem már. Arra gondolok, hogy nem-e a tankon van egy hajszál repedés valahol.
Ha bármi ötletetek van segítsetek.
Köszi: Tzl
Márkatársi üdvözlet Mindenkinek!
Szinte kölyökkorú 1303-asom mellé szeretnék egy komolyabb családtagot beszerezni. Ha valaki osztott ablakos, bármilyen állapotú Brezel ügyében a segítségemre tudna lenni, nagyon szívesen megköszönném. Wendel
Nem derült ki, mert jó kommandósokhoz illően a bizonyítékokat megsemmisítettük :) A szerelő szerint a generátor kapott egy olyan áramot, amit nem kellett volna, de most már mindegy... Ezt a kis kalandot a tanulságok közé könyveltük :)
Én is most fizettem egy fél Bogár árát "kötelező" szervízre :((( Meg leégett a generátorom is, brühühü, de azóta van új. Meg már a váltóm és a fékem is atom.
Viszont most vasárnap a Tekinél gányolás lesz, gyere, ha tucc. Torrente motor vissza, Zorro motor szerelőhöz, csapágyazás, ez+az, szóval szinte generál... Aztán reszkessetek!!!
Én akkor is elbírnék egyet ingyen,mert új.
Annyira van funkcionális mint az én Bogaram.
De az "Öreg fiút" szívem szerint csak akkor használnám,ha napsütéses tavasz van.ezzel szemben sajna tél-víz idején is helyt kell állnia,amit a gondoskodásom miatt meg is tesz.
a New Bettle olyan mint az amerikaiak.Ez nem is csoda, hiszen ott gyártják. Egy példa: az USA-ban az autó 22000 USD, a sárga kivételével: az 5000 USD-vel(1,5 millio Ft.) drágább, csak a színe miatt!!!!!!
És most jön a poén: a sárgára 1998-ban 1 évet kellett várni....
Nekem semmi bajom nem lenne a nyúpitlivel, besorolnám lazán a többi ipari hulladék közé, amiket ma gyártanak, a sok marha meg megveszi többmillió forintért...
De a nevétől meg a marketingjétől kiver a víz!!!
Az égvilágon semmi, de abszolút semmi köze nincs a bogárhoz, mégis az összes tudatlan, egyszerű lelkületű (értsd: nem bogaras) ismerősöm azzal baszogat, hogy mit szólok az új bogárhoz. És hiába magyarázom nekik, hogy szó nincs semmiféle bogárról, max. nyúpitliről, nem fogják fel.
Egy dolog vigasztal: ezek a nagy rakás szarok már rég csak múló emlékek lesznek a bontókban, amikor a bogaraink még mindig vidáman szaladgálni fognak az utakon.
Szerintetek a VW Beetle nem hányinger keltő? Ez lenne a bogár utóda? Porsche forog a sírjában miatta. Ráadásul az unokaöccse lassan tönkrebassza az egész céget amit még ő alapított. Most mi a ráció abban hogy a Porshe Boxter 3-4 millióval drágább mint a beetle? Azért a Porshe név még jelent valamit nem úgy mint a VW manpság.
Bár Bogarasok vagyunk,de az 1980 körüli kereklámpás skodáknak még 15"-os felnijük volt,és
tényleg Bogár kompatibilisek.
Ami meg a hagyományos Bogi felniket illeti,azon általában csak a középső lepattintható "dísztárcsa" fényeskedik.
A széria bogár-felni még csak-csak, bár a Skodáé 14-es, a bogié meg ugye 15-ös, viszont a lyukméret tényleg stimmel. A krómfelni - Mangels - viszont 6-7 coll széles, ami pl. egy S100 hátsó sárvédőívénél okozhat gondokat.
Amúgy meg hívd fel a Janikát, 30-3012006, tőle 195-ös és 205-os gumikkal együtt megveheted a 4 krómfelnit, és együtt olcsóbb, mint a boltban az üres felni.