Sajnos anyagi okok miatt sürgősen meg kell válnom szeretett öreg barátomtól. Segítségeteket kérném, hogy találjunk egy megbízható és lelkiismeretes vevőt rá.
Egy-két részlet:
1970, 1300-as tipus, 1200ccm -es motorral szerelve. 4db vadonatúj gumi. Kivül-belül felújítás után. Motorgenerál után 2800km-rel.
irányár: 350 ezer FT
Tel: +36-309-683-655
Ha lehet inkább irjatok a megadott e-mail címre.
Segítségeteket előre is köszönöm.
Az autóhoz adom a rengeteg alkatrészt is, amely a felújítás során felhalmozódott és megmaradt.
Előre is köszi.
MasterReka! király! Köszi Azs, ezzel fogok mostantól villongani!!
Mellesleg szerényen, de nagy örömmel jelentem, hogy most már én is jogosan vezethetem a Rózsinkat, mert csütörtökön átveszem a jogosítványt! majd nagyon óvatosan fogok vezetni, nem kell tőlem félni... azt hiszem... még nem tudom... hihi!
Mellesleg Rózsika éppen most járt Szabómikinél, aki elismeréssel nyilatkozott a Tri-jam-os kerekekről, tehát kóser a hely.
kösz, az az igazság, hogy - közben kiderült -, a dolog "igazoltan hosszú", a Balázs autókat adott erre a Brad Pitt-R. Redford-féle forgatásra, és ezzel volt elhavazva, de még így is lenyomtuk 2 hétre, holnap lesz kész a motorgenerál (Hévizi út), aztán - remélhetőleg - péntekre meglesz Humphrey, a Bogár.
Különben a Balázs qva rendes volt, a szerelés idejére adott egy csere-Bogarat.
Az ár kb. okés, a 3 hét kicsit sok. Ez maxi 3 napos munka (ha már megvan az alkatrész).
Menj be Bp-en a Bakáts téren Lacihoz a bogárboltba. Ott van minden. Alkatrész, csecse-becse, stb. Ő tud frankó szerelőket is ajánlani.
Az MBK tagságot egyébként is kifizetem. Szerintem nem lesz később se visszarendeződés, az unioban mindenhol van a veteránokra kedvezmény.
A B9-re 15000 elég jól hangzik, nekem B5-re 25000 körül mozog.
25000+4000=29000Ft.
5000+1000(kezelési ktsg)+4000=10000Ft.
Kint a XVIII-ban a Lörinc center parkolójában
szombat reggel 09:00-tól.Az az 5000Ft úgy 5000,hogy még + 4000 MBK klubtagság,+ meg úgy
még 2000 "egyéb" költségekre.Az idáig megszerzett bónuszod ugrik,ha netán mást fogsz egyszer venni,kezdheted A0-ról.Nálam éves szinten a Garanciánál ~14000 alatt van B9-ben.És valószínü
évente 1-2 rendezvényen kötelező megjelenni.Ez nekem nemigen ér meg éves szinten 2000 nyereséget.
És ha netán 2 év múlva meggondolják magukat,akkor
kamatostul alapról indítva megfizetitek a vélt
hasznot.Ez a másik oldal.
Kaptatok Ti is levelet az MBK-tól az új kötelező vizsgával kapcsolatban?
Axa colonia, 5000 Ft./év!!!!!!!
A gépnek 30 évnél idősebbnek kell lennie, eredeti állapotúnak, MBK tagnak kell lenni, VAMSZ tagnak stb.
A hétvégén lesz állapotfelmérés vhol Bp. szélén.
Ha érdekel vkit megkeresem a címet, eléggé sietni kell, mert nov.végéig biztosítót kell váltani.
Mi is elkirándultunk Pestszentimrére Jam Tri-ékhez, és á 8 000 -ért kaptunk is 80%-os használt gumikat, valami F betűs (Firestone?). Kicsit kuncogtak a srácok miközben szerelték, mintha nem láttak volna még Bogárba való csavarokat!
Boxermotor szereléssel kapcsolatban site-ot nem tudok, de van egy szerelési kézikönyv, 4 000 Ft körül, én mondjuk nem értek hozzá, de elég részletesnek tűnt. (Westend ciciben láttam a földszinti műszaki könyvesboltban)
Mellesleg kiderült a kerékcsere közben, hogy a hátsó két gumi eddig is téli volt, szóval van két db 60-70%-os gumink eladó! 4 000 -ért vihető.
Hol lehet kónuszgyűrűt kapni? elég kínos most ugyanis, hogy leesett az ablaktörlő hajtókarja a motorról, és sehogy sem tudjuk visszarögzíteni. Ezért a múlt hétvégén az esőben madzagot kötöttünk az ablaktörlőkre, és én az anyósülésen ülve húzogattam,egyet jobbra, egyet balra. teljesen intelligens ablaktörlő voltam, az időjárási körülményeket, látási viszonyokat, sebességet, sőt a vezető hangulatát is figyelembe véve csapkodtam... isten vagyok!
AZS: kösz. Én is ezt hallottam, és a benyomásaim is ezek voltak vele kapcsolatban. (Le fogom írni majd a pontos diagnózist, olyasmiket például nem említettem, hogy kipufogódob-csere is van benne, meg a fékekkel is van vmi zűr, bár ez utóbbi pölö csak 5 ezer körül lesz, dehát az ilyen 5-7ezer forintokból jönnek össze a nagy lék.)
Nem tudtok olyasmi site-ot, ahol a magamfajta igyekvő, de nulla műszaki felkészültséggel rendelkező bogaras kicsit beletanulhat a boxermotor rejtelmeibe? Ha nyelveket lehet öreg fejjel tanulni, ilyesmit miért ne lehetne?
Ráadásul egyre jobban érdekel is.
Akár még egy on-line tanfolyamot is tart6nátok nekem :))
Nu, hát a Balázs speciel igencsak ért a bogárhoz, és nem is tartozik az átverős fajtába, úgyhogy szerintem akkor most pontosítani kéne vele a diagnózist és a gyógymód részleteit.
Kösz a válaszokat, kicsit megrezgettétek nálam a lecet, úgyhogy tényleg az a legjobb, ha leírom a szerelő nevét, hátha "messze menő következtetéseket" tudtok levonni belőle: Meggyesi Balázs.
Nekem már repedt el dugattyúm, de akkor az át is lukad. Jelenségek: a motor elerőtlenedik, és minthogy az égéstérből a nyomás átjut a karterbe, kb. az összes tömítést kinyomja a helyéről, ömlik az olaj, füstfelhőt ereget.
Namármost: kell hozzá 4 (esetleg elég 1) dugattyú, egy gyűrűgarnitúra, egy tömítésgarnitúra meg olaj (eddig max. 30000). A vezérléshez az égvilágon semmi köze...
Motor ki, hengerfejek le, hengerek le, csapszeg ki, dugattyú le, új dugattyúra gyűrűk fel, aztán már csak össze kell rakni, motor vissza az autóba, olajat neki, és hadd szóljon. Gépmunka ehhez nem kell. Három ember kényelmesen 1 nap alatt megcsinálja.
(Az enyém nyáron a gyomaendrődi találkozó előtt fáradt el. A felvonuláson még lyukas dugattyúval végigment (!), majd vasárnap hajnali 10-kor álltunk neki, csak úgy, kellően másnaposan, a folyóparton, szó szerint mezei tuning volt... Este 6-kor beröffent az összerakott motor, azóta is azzal járok.)
Milyen vezérléssel volt baj egy totál mechanikus gépnél?
Esetleg írd meg a szerelő nevét,hátha messzebb menő következtetést lehetne levonni.
Egyébként bontottan négy darab dugattyút használható állapotban 10000Ft.Általában a
gyürüket szokták újra cserélni,a háromszor négy új Kolbenschmidt gyürü 6800Ft.Olyat még
nem hallottam,hogy dugattyú repedt volna el.Ez inkább a hengerfejre jellemző,de ebből is bontott jó állapotut ki lehet fogni 10000 Ft-ért.Ha minden cucc megvan hozzá,akkor
nyugodt tempóban két embernek egy nap.Az időt inkább csak a gépmunka nyújthatja.
szeretem a Bogaramat, de igazán nem értek hozzá. Baj volt a vezérléssel, elvittem szerelőhöz, aki két nap múlva fölhívott, hogy kéne egy "fél" motorgenerál, mert egy dugattyú el van repedve, de a hengerek szépek.
Aszongya 80 ezer körül lesz, és majdnem 3 hét.
Sziasztok. Nekem is van egy VW bogaram. 1965-ös, 1200 ccm. Igencsak restaurálásra szorul. Ehhez keresek megfelelő embereket, alkatrészeket, stb. Ha tudtok valamit, légyszi írjatok. Segítségeteket előre is köszönöm.
Oszaczky Géza
tirarira@freemail.hu
06-20-9-493-404
nem akarom lelőni P121 hozzászólását, de eléggé elkezdett érdekelni a téli gumigarnitúra beszerzése.
Ti honnan szerzitek be gumijaitokat? Milyet? Mennyiért? meg ilyesmi dolgokról szeretnék nagyon olvasni, mert attól tartok, hogy eddig nem a legjobb ajánlatokat gyűjtöttük be. (cseh gumi 11000-ért, Vredestein 16000-ért).
Van olyan hely ahol esetleg alighasznált csodákat lehet kapni röhejes árakon?
Nagy fába vágtam a fejszét! Meglévő restaurált '69-es bogaram mellé beújítottam egy tökéletesen romos állapotú Karmannt. A felújítához keresek karosszériaelemeket, alkatrészeket, könyveket, prosikat v. bármit ami hasznos lehet! A kocsi: VW Karmann Ghia (typ 14)
Ha tudtok esetleg hasonló típust bontva v. romosan, akkor légy szíves írjatok egy mailt.