Ismerősöm 307CC-jénak a bal hátsó LED-es helyzetjelző lámpája rossz. A lámpa felkapcsolásakor 2x felvillan majd nem világít tovább. A jobb oldali jól működik. Ílyen hibával találkozott már valaki? Mi lehet a gondja?
2000 ccm-es HDI 307SW 2000 ccm-es HDI-mnél volt ilyen Antipolution Fault üzenet. Pont elindultunk Olaszországba Szegedről és Kecskemétnél bejött ez a hibaüzenet. A kocsi vészüzemmódban működött tovább, a motor nagyon elgyengült alig ment. De elértünk Olaszba. Ott kiütötték a hibakódot. Hazaérkezés előtt megint jött a hiba. 30 pár ezer Ft-os alkatrészt kellett cserélni ami a katalizátor előtti és utáni nyomások közti különbséget figyeli.
nekem most a 2. vagy 3. olasz autóm van, de eddig ezek a legjobbak kasztniban, a német sokkal rosszabb, de az olasz forgalmi nyomon követhető a forg helyezéstől, az is honnan van a kocsi, és ott is lehet kerülni a hegyes tengerpartos helyeket.
A magyar is jó lehet, tényleg csak az számít hogy szervizelték milyen az állapot, tudok neked olyan olaszt mutatni hogy megkönnyezed
Magyarországiban gondolkozni, avagy külföldiben a jobb minőségű üzemanyag és a talán rendszeresebb szervíz miatt? Én Olaszban látok olyanokat amin küszöbön mindkét oldalt akkor lyuk van, hogy az öklöm átmegy rajta, de az csillaggarázsban alszik....
1.6Hdi az picit finomabb technika és érzékenyebb, ott fokozottan érvényes hogy állapotot venni nem km-óra állást, ha jó piszok jó, ha nem jó, akkor pénznyelő autómatává tud vállni.
Bőrös létezik csak nagyon ritka a közép kategória nem az a szegmens ahol kidobálták a csilliókat a szalonban a bőrbelőért.
Hátulja nem torziós, nem problémás .
Rohadás csak németeken a belső küszöbökön, egyébként picit sem hajlamos a rohadásra. A sw-k csomi ajtója a rendszám hejénél szokott persegni de ennyi, életemben egy küszöb nélkülit láttam eddig, pedig láttam már pár 307est.
Most, hogy kikerült az a csúnya M-Power tuning kütyü, megugrott a fogyim! 4,3-ról felment 4,5-re az átlag.
Alacsony fordulaton erőtlenebbnek érzem az autót, mint volt. Remélem, hogy valamikor össze tudunk futni és meg tudjuk ejteni azt a már régóta várt, ici-pici szoftver módosítást/nyomás növelést, ami az íráskor a szar turbó miatt elmaradt.
Fűtés problémámat sikerült orvosolni, de jött mellé kettő új, amiből 1-et sikerült megheftőlni.
Kiszedtem a fűtőradiátort, majd hazahoztam a garázsból és ecettel feltöltöttem. Hagytam állni egy kicsit, majd megnyomattam vízzel, és jött belőle cucc rendesen. Visszaraktam, feltöltöttem a rendszert vízzel, és láss csodát csöpög a radiátornál a víz. Mivel low budget repair volt, ezért a régi tömítés ment vissza. A másik probléma, amit sikerült megcsinálni a lapát állító kar ami a fűtőradiátor fölött van, letört. Hajtottam bele egy reizert és gond nélkül működik. Ezektől az apró problémáktól eltekintve, amik növelik az összes pug tulajdonos probléma megoldó képességét, a kocsiban szauna van! A kérdésem azokhoz akik cseréltek tömítést a radiátornál, nektek is elforgott az anya a fészekben a cső csatlakozásnál?
hát a siemensel jobban jársz ha 136le, tudok is szépet de jó drágán, viszont ha kevesebb a pénz akkor meg a 107lovas tud egy chiptuningal kényelmesen és tartósan annyit mint a gyári 136lovas, és már szinte mindből ki van szedve a kettős lendkerék kiváltóval
olvass vissza van itt tapasztalat bőven, lassan a dízelesek közt a nem chippesek a kisebbség :D
van olyan ügyfelem akinek 460ezer van benne, és csak annyira van felhúzva hogy a 4. váltót törte most össze :D és a motornak zaja nincs
Új vagyok itt, nem bukkantam még fel a topicban. 306 2.0 Hdi 90 Le-s RHY motorkódú Brake tulaj vagyok 10 éve. Kicsit nagyobb autóra lenne szükségem, amiben magasabban ülök, amolyan családiasabb egyterű félére, így jött a gondolat a megfizethető ára miatt, egy 307 SW-ben.
Alapvetően ezzel kapcsolatban szeretnék kérdezni tapasztalt tulajoktól.
Ami ezekben a 307-ekben van 90-LE-s az már nem ugyan az a RHY motorkódú mint az enyémben? Vagy csak annyi hogy ezen Siemens rendszer van?
Bosch rendszerűben érdemes gondolkozni, vagy Siemens/Delphi is szóba jöhet, és nem annyira katasztrófális a helyzet ezekkel. Utóbbi kettőről rosszakat olvastam korábban.
Egyébként első gondolatom a 107Le-s Bosch rendszereres lenne, de szeretem ha dinamikus az autó alattam, így szomorúan láttam hogy a 136Le-s nem kapott Bosch rendszert.
Kettőstömegű lendkerés kötelezően tönkre megy ezeknél is 200 000 Km után, mint a német autóknál?
Megijedt a kocsim, hogy le akarom adni Zolysysnek, egy hosszú előzés közben kigyulladt a check engine lámpa, antipollution fault felirat egy pillanatra a kijelzőn megjelent. Kidiagoltam ELM327-tel, "P0136 O2 Sensor Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 2)". Csak, hogy ne unatkozzak. Valakinek tapasztalata hasonlóval volt már?
No hát teljes takarítás, stb. után is ugyanaz a hibajelenség. Részben lehúzott ablaknál normál országúti tempóval ha fel akarom húzni megmozdul felfele majd azonnal átvált leengedésre. Ez mondjuk hidegben/esőben nem annyira vicces. Kimérhetném a kapcsolókat, de ugye a gombok alapvetően működnek, tehát szerintem megfelelő értékeket mérnék ott is. Gondoltam arra, hogy esetleg akadályt érzékel a szembeszél miatt, vagy a plüss kéder szoros és azért, de miután lement és újra rányomom a felhúzás simán megtörténik, tehát ha akkor felmegy akkor előtte miért nem? Szóval kissé tanácstalan vagyok.
Szia, nekem annó a tipomon volt ilyen, ott a világításkapcsoló relé (remélem ez a pontos neve) adta meg magát. Cseréig úgy kapcsoltam le a lámpát, hogy miután lekapcsoltam a kapcsolót, rákoppintottam a relére, és úgy elaludt.
A club oldalon fenn van ezzel kapcsolatos lehetoseg, viszont aki erdeklodott nalam nem preferalja az elore utalas temat. Inkabb a " megyek kp-ban kifizetem es hozom" megoldast.