Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Jena307 Creative Commons License 2014.11.21 0 0 106594

1.6Hdi az picit finomabb technika és érzékenyebb, ott fokozottan érvényes hogy állapotot venni nem km-óra állást, ha jó piszok jó, ha nem jó, akkor pénznyelő autómatává tud vállni.

 

Bőrös létezik csak nagyon ritka a közép kategória nem az a szegmens ahol kidobálták a csilliókat a szalonban a bőrbelőért.

Hátulja nem torziós, nem problémás .

Rohadás csak németeken a belső küszöbökön, egyébként picit sem hajlamos a rohadásra. A sw-k csomi ajtója a rendszám hejénél szokott persegni de ennyi, életemben egy küszöb nélkülit láttam eddig, pedig láttam már pár 307est.

Előzmény: kiflee83 (106592)
DSz_ Creative Commons License 2014.11.21 0 0 106593

Jena!

 

Most, hogy kikerült az a csúnya M-Power tuning kütyü, megugrott a fogyim! 4,3-ról felment 4,5-re az átlag.

Alacsony fordulaton erőtlenebbnek érzem az autót, mint volt. Remélem, hogy valamikor össze tudunk futni és meg tudjuk ejteni azt a már régóta várt, ici-pici szoftver módosítást/nyomás növelést, ami az íráskor a szar turbó miatt elmaradt.

:)

kiflee83 Creative Commons License 2014.11.21 0 0 106592

Rohadást hol kell keresni? 

Bőr belsővel nem nagyon látok hirdetést, nem is létezik?

Hátsó futómű, torziós ezeknél is? Problémás?

1.6  110 Le-s az ajánlott ? :)

 

Előzmény: Jena307 (106589)
-R3kram Creative Commons License 2014.11.21 0 0 106591

update:

 

Fűtés problémámat sikerült orvosolni, de jött mellé kettő új, amiből 1-et sikerült megheftőlni.

Kiszedtem a fűtőradiátort, majd hazahoztam a garázsból és ecettel feltöltöttem. Hagytam állni egy kicsit, majd megnyomattam vízzel, és jött belőle cucc rendesen. Visszaraktam, feltöltöttem a rendszert vízzel, és láss csodát csöpög a radiátornál a víz. Mivel low budget repair volt, ezért  a régi tömítés ment vissza. A másik probléma, amit sikerült megcsinálni a lapát állító kar ami a fűtőradiátor fölött van, letört. Hajtottam bele egy reizert és gond nélkül működik. Ezektől az apró problémáktól eltekintve, amik növelik az összes pug tulajdonos probléma megoldó képességét, a kocsiban szauna van!  A  kérdésem azokhoz akik cseréltek tömítést a radiátornál, nektek is elforgott az anya a fészekben a cső csatlakozásnál?

Jena307 Creative Commons License 2014.11.21 0 0 106590

 

 

mai csavargás 320km, hmm nem is rossz

átlag fogyi-megtehető km-átlag sebesség

 

Jena307 Creative Commons License 2014.11.21 0 0 106589

hát a siemensel jobban jársz ha 136le, tudok is szépet de jó drágán, viszont ha kevesebb a pénz akkor meg a 107lovas tud egy chiptuningal kényelmesen és tartósan annyit mint a gyári 136lovas, és már szinte mindből ki van szedve a kettős lendkerék kiváltóval

olvass vissza van itt tapasztalat bőven, lassan a dízelesek közt a nem chippesek a kisebbség :D

 

 van olyan ügyfelem akinek 460ezer van benne, és csak annyira van felhúzva hogy a 4. váltót törte most össze :D és a motornak zaja nincs

 

 

Előzmény: kiflee83 (106588)
kiflee83 Creative Commons License 2014.11.21 0 0 106588

Sziasztok!

 

Új vagyok itt, nem bukkantam még fel a topicban. 306 2.0 Hdi 90 Le-s RHY motorkódú Brake tulaj vagyok 10 éve. Kicsit nagyobb autóra lenne szükségem, amiben magasabban ülök, amolyan családiasabb egyterű félére, így jött a gondolat a megfizethető ára miatt, egy 307 SW-ben.

 

Alapvetően ezzel kapcsolatban szeretnék kérdezni tapasztalt tulajoktól.

 

Ami ezekben a 307-ekben van 90-LE-s az már nem ugyan az a RHY motorkódú mint az enyémben? Vagy csak annyi hogy ezen Siemens rendszer van?

Bosch rendszerűben érdemes gondolkozni, vagy Siemens/Delphi is szóba jöhet, és nem annyira katasztrófális a helyzet ezekkel. Utóbbi kettőről rosszakat olvastam korábban.

Egyébként első gondolatom a 107Le-s Bosch rendszereres lenne, de szeretem ha dinamikus az autó alattam, így szomorúan láttam hogy a 136Le-s nem kapott Bosch rendszert.

Kettőstömegű lendkerés kötelezően tönkre megy ezeknél is 200 000 Km után, mint a német autóknál? 

Tomee_ Creative Commons License 2014.11.21 0 0 106587

Megijedt a kocsim, hogy le akarom adni Zolysysnek, egy hosszú előzés közben kigyulladt a check engine lámpa, antipollution fault felirat egy pillanatra a kijelzőn megjelent. Kidiagoltam ELM327-tel, "P0136 O2 Sensor Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 2)". Csak, hogy ne unatkozzak. Valakinek tapasztalata hasonlóval volt már?

Zolysys Creative Commons License 2014.11.21 0 0 106586

felhúzva újra tanítottad?

Előzmény: BuNnY (106583)
Smíró Creative Commons License 2014.11.21 0 0 106585

Nálam is ez a helyzet...

Előzmény: BuNnY (106583)
Move1 Creative Commons License 2014.11.21 0 0 106584

Szia, nekem a végén egy új kapcsoló oldotta meg a dolgot. (pucoltam többször)

Előzmény: BuNnY (106583)
BuNnY Creative Commons License 2014.11.21 0 0 106583

No hát teljes takarítás, stb. után is ugyanaz a hibajelenség. Részben lehúzott ablaknál normál országúti tempóval ha fel akarom húzni megmozdul felfele majd azonnal átvált leengedésre. Ez mondjuk hidegben/esőben nem annyira vicces. Kimérhetném a kapcsolókat, de ugye a gombok alapvetően működnek, tehát szerintem megfelelő értékeket mérnék ott is. Gondoltam arra, hogy esetleg akadályt érzékel a szembeszél miatt, vagy a plüss kéder szoros és azért, de miután lement és újra rányomom a felhúzás simán megtörténik, tehát ha akkor felmegy akkor előtte miért nem? Szóval kissé tanácstalan vagyok.

Előzmény: BuNnY (106555)
tom71 Creative Commons License 2014.11.21 0 0 106582

Köszi mindenkinek az ötleteket...

A következő lépés - márha megint előjön a hiba - a relé kopogtatás lesz... De melyik a világítás reléje??? 

Előzmény: benerobi (106581)
benerobi Creative Commons License 2014.11.20 0 0 106581

Szia, nekem annó a tipomon volt ilyen, ott a világításkapcsoló relé (remélem ez a pontos neve) adta meg magát. Cseréig úgy kapcsoltam le a lámpát, hogy miután lekapcsoltam a kapcsolót, rákoppintottam a relére, és úgy elaludt.

Előzmény: tom71 (106565)
Zolysys Creative Commons License 2014.11.20 0 0 106580
Zolysys Creative Commons License 2014.11.20 0 0 106579

A külső világítást NEM kapcsolja ki az ECO mód. CANCAN rendszernél meg nem 20 perc az időkorlát...

Előzmény: totti1981 (106578)
totti1981 Creative Commons License 2014.11.20 0 0 106578

Szia. Ha jól tudom 20 perc után már economy módba áll. Akkor lekapcsol minden fogyasztót. Még a rádiót is

Előzmény: tom71 (106565)
Break 307 Creative Commons License 2014.11.20 0 0 106577

Jobbulást és sok akaratot, türelmet a felépüléshez.

Előzmény: balazs.robi aliasz Őrmi (106574)
tom71 Creative Commons License 2014.11.20 0 0 106576

Nem nyúl ez, hogy féljen... :)

Előzmény: balazs.robi aliasz Őrmi (106573)
balazs.robi aliasz Őrmi Creative Commons License 2014.11.20 0 0 106575

Tud valaki Bp-n valtoszoknya keszito szemelyt. 

A club oldalon fenn van ezzel kapcsolatos lehetoseg, viszont aki erdeklodott nalam nem preferalja az elore utalas temat. Inkabb a " megyek kp-ban kifizetem es hozom" megoldast.

Varom az infokat. Koszi

balazs.robi aliasz Őrmi Creative Commons License 2014.11.20 0 0 106574

Szolgalati kozlemeny: D.jocov felebredt.

balazs.robi aliasz Őrmi Creative Commons License 2014.11.20 0 0 106573

Oroszlanka fel egyedul sotetben. ;)

Előzmény: tom71 (106571)
tom71 Creative Commons License 2014.11.20 0 0 106572

A tegnapi esti eset...

Megyek a gyerkőcökért a suliba, megállok villany le, motor leállít, de a lámpa úgy marad... várok, kapcsolgatom, a relé(?) kattog is... nem akartam úgy ott hagyni, ezért ismerős kihozta a gyerekeket, hazamentünk, onnan kb. 5 perc út... Megállok, lámpa le, és HOPPP... a lámpa lekapcsol... 

Előzmény: tom71 (106571)
tom71 Creative Commons License 2014.11.20 0 0 106571

Köszi, de nem biztos hogy a hazakísérő funkció  dolgozik... Én kb. két éve használom a kocsit (a párom már 12 éve), de csak az elmúlt 1-2 hónapban csinálta ezt, kb 3-4 esetben. Tegnap megpróbáltam a könyvből kiolvasható automata világítással szórakozni, de se hangjelzés, se kiírás nem volt. Ja, és direkt nem tudom előhozni a problémát... Ha legközelebb előfordul ez, akkor kipróbálom a bezár és vár funkciót. Hátha... 

Előzmény: Péter 89 (106568)
ádibébi Creative Commons License 2014.11.20 0 0 106570

tegnap a totalcar-on volt cikk egy 1,6 16V psa autó gázosításáról. Neki megérte. Szerintem neked is megéri, pláne, hogy erősebb motorod van, mint neki. De hogy pont ez a motor szereti-e a gázt, és mivel járhat így az üzemeltetése, azt sajnos valaki más fogja megmondani...

Előzmény: Péter 89 (106567)
ádibébi Creative Commons License 2014.11.20 0 0 106569

ő 30 PERCet írt... Ami mondjuk már akksi-gyilkos vastagon.

Előzmény: Péter 89 (106568)
Péter 89 Creative Commons License 2014.11.19 0 0 106568

Nekem is kb 30 másodpercig világít, viszont ha a távirányítóval bezárom, akkor azonnal elalszik. Ha ez a funkció nem szimpatikus neked, akkor ha az automata lámpát kikapcsolod, akkor nem lesz hazakisérő fényed.

Előzmény: tom71 (106565)
Péter 89 Creative Commons License 2014.11.19 0 0 106567

Sziasztok.

Azon gondolkodtam hogy a kocsimat (PUG 307 SW 2.0 Premium évj:2002) gázosítanám (LPG). Van valakinek ilyen jellegű tapasztalata?  Szerintetek érdemes lenne?

Üdv: Peti

BuNnY Creative Commons License 2014.11.19 0 0 106566

Van egy hazakísérő mód ami égvetartja az első lámpát bár az csak pár mp-ig dolgozik, de lehet az van bekapcsolva és átállítva valami extrém hosszú időre / vagy bebugolt :)

Előzmény: tom71 (106565)
tom71 Creative Commons License 2014.11.19 0 0 106565

Sziasztok!

 

A következő problémám van a géppel: a első világítás néha nem kapcsol le. A letekerem a kapcsolót 0-ra, a hátsók, műszerfal, stb. lekapcsolnak,de az elsők nem... hiába veszem ki a kulcsot, vagy próbálok bármit, semmire sem reagál... Aztán 10-30 perc után, lekapcsol... 

 

Valakinek valami ötlet???

 

A kocsi 2002, 1.6 benzin

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!