1.6Hdi az picit finomabb technika és érzékenyebb, ott fokozottan érvényes hogy állapotot venni nem km-óra állást, ha jó piszok jó, ha nem jó, akkor pénznyelő autómatává tud vállni.
Bőrös létezik csak nagyon ritka a közép kategória nem az a szegmens ahol kidobálták a csilliókat a szalonban a bőrbelőért.
Hátulja nem torziós, nem problémás .
Rohadás csak németeken a belső küszöbökön, egyébként picit sem hajlamos a rohadásra. A sw-k csomi ajtója a rendszám hejénél szokott persegni de ennyi, életemben egy küszöb nélkülit láttam eddig, pedig láttam már pár 307est.
Most, hogy kikerült az a csúnya M-Power tuning kütyü, megugrott a fogyim! 4,3-ról felment 4,5-re az átlag.
Alacsony fordulaton erőtlenebbnek érzem az autót, mint volt. Remélem, hogy valamikor össze tudunk futni és meg tudjuk ejteni azt a már régóta várt, ici-pici szoftver módosítást/nyomás növelést, ami az íráskor a szar turbó miatt elmaradt.
Fűtés problémámat sikerült orvosolni, de jött mellé kettő új, amiből 1-et sikerült megheftőlni.
Kiszedtem a fűtőradiátort, majd hazahoztam a garázsból és ecettel feltöltöttem. Hagytam állni egy kicsit, majd megnyomattam vízzel, és jött belőle cucc rendesen. Visszaraktam, feltöltöttem a rendszert vízzel, és láss csodát csöpög a radiátornál a víz. Mivel low budget repair volt, ezért a régi tömítés ment vissza. A másik probléma, amit sikerült megcsinálni a lapát állító kar ami a fűtőradiátor fölött van, letört. Hajtottam bele egy reizert és gond nélkül működik. Ezektől az apró problémáktól eltekintve, amik növelik az összes pug tulajdonos probléma megoldó képességét, a kocsiban szauna van! A kérdésem azokhoz akik cseréltek tömítést a radiátornál, nektek is elforgott az anya a fészekben a cső csatlakozásnál?
hát a siemensel jobban jársz ha 136le, tudok is szépet de jó drágán, viszont ha kevesebb a pénz akkor meg a 107lovas tud egy chiptuningal kényelmesen és tartósan annyit mint a gyári 136lovas, és már szinte mindből ki van szedve a kettős lendkerék kiváltóval
olvass vissza van itt tapasztalat bőven, lassan a dízelesek közt a nem chippesek a kisebbség :D
van olyan ügyfelem akinek 460ezer van benne, és csak annyira van felhúzva hogy a 4. váltót törte most össze :D és a motornak zaja nincs
Új vagyok itt, nem bukkantam még fel a topicban. 306 2.0 Hdi 90 Le-s RHY motorkódú Brake tulaj vagyok 10 éve. Kicsit nagyobb autóra lenne szükségem, amiben magasabban ülök, amolyan családiasabb egyterű félére, így jött a gondolat a megfizethető ára miatt, egy 307 SW-ben.
Alapvetően ezzel kapcsolatban szeretnék kérdezni tapasztalt tulajoktól.
Ami ezekben a 307-ekben van 90-LE-s az már nem ugyan az a RHY motorkódú mint az enyémben? Vagy csak annyi hogy ezen Siemens rendszer van?
Bosch rendszerűben érdemes gondolkozni, vagy Siemens/Delphi is szóba jöhet, és nem annyira katasztrófális a helyzet ezekkel. Utóbbi kettőről rosszakat olvastam korábban.
Egyébként első gondolatom a 107Le-s Bosch rendszereres lenne, de szeretem ha dinamikus az autó alattam, így szomorúan láttam hogy a 136Le-s nem kapott Bosch rendszert.
Kettőstömegű lendkerés kötelezően tönkre megy ezeknél is 200 000 Km után, mint a német autóknál?
Megijedt a kocsim, hogy le akarom adni Zolysysnek, egy hosszú előzés közben kigyulladt a check engine lámpa, antipollution fault felirat egy pillanatra a kijelzőn megjelent. Kidiagoltam ELM327-tel, "P0136 O2 Sensor Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 2)". Csak, hogy ne unatkozzak. Valakinek tapasztalata hasonlóval volt már?
No hát teljes takarítás, stb. után is ugyanaz a hibajelenség. Részben lehúzott ablaknál normál országúti tempóval ha fel akarom húzni megmozdul felfele majd azonnal átvált leengedésre. Ez mondjuk hidegben/esőben nem annyira vicces. Kimérhetném a kapcsolókat, de ugye a gombok alapvetően működnek, tehát szerintem megfelelő értékeket mérnék ott is. Gondoltam arra, hogy esetleg akadályt érzékel a szembeszél miatt, vagy a plüss kéder szoros és azért, de miután lement és újra rányomom a felhúzás simán megtörténik, tehát ha akkor felmegy akkor előtte miért nem? Szóval kissé tanácstalan vagyok.
Szia, nekem annó a tipomon volt ilyen, ott a világításkapcsoló relé (remélem ez a pontos neve) adta meg magát. Cseréig úgy kapcsoltam le a lámpát, hogy miután lekapcsoltam a kapcsolót, rákoppintottam a relére, és úgy elaludt.
A club oldalon fenn van ezzel kapcsolatos lehetoseg, viszont aki erdeklodott nalam nem preferalja az elore utalas temat. Inkabb a " megyek kp-ban kifizetem es hozom" megoldast.
Megyek a gyerkőcökért a suliba, megállok villany le, motor leállít, de a lámpa úgy marad... várok, kapcsolgatom, a relé(?) kattog is... nem akartam úgy ott hagyni, ezért ismerős kihozta a gyerekeket, hazamentünk, onnan kb. 5 perc út... Megállok, lámpa le, és HOPPP... a lámpa lekapcsol...
Köszi, de nem biztos hogy a hazakísérő funkció dolgozik... Én kb. két éve használom a kocsit (a párom már 12 éve), de csak az elmúlt 1-2 hónapban csinálta ezt, kb 3-4 esetben. Tegnap megpróbáltam a könyvből kiolvasható automata világítással szórakozni, de se hangjelzés, se kiírás nem volt. Ja, és direkt nem tudom előhozni a problémát... Ha legközelebb előfordul ez, akkor kipróbálom a bezár és vár funkciót. Hátha...
tegnap a totalcar-on volt cikk egy 1,6 16V psa autó gázosításáról. Neki megérte. Szerintem neked is megéri, pláne, hogy erősebb motorod van, mint neki. De hogy pont ez a motor szereti-e a gázt, és mivel járhat így az üzemeltetése, azt sajnos valaki más fogja megmondani...
Nekem is kb 30 másodpercig világít, viszont ha a távirányítóval bezárom, akkor azonnal elalszik. Ha ez a funkció nem szimpatikus neked, akkor ha az automata lámpát kikapcsolod, akkor nem lesz hazakisérő fényed.
Azon gondolkodtam hogy a kocsimat (PUG 307 SW 2.0 Premium évj:2002) gázosítanám (LPG). Van valakinek ilyen jellegű tapasztalata? Szerintetek érdemes lenne?
Van egy hazakísérő mód ami égvetartja az első lámpát bár az csak pár mp-ig dolgozik, de lehet az van bekapcsolva és átállítva valami extrém hosszú időre / vagy bebugolt :)
A következő problémám van a géppel: a első világítás néha nem kapcsol le. A letekerem a kapcsolót 0-ra, a hátsók, műszerfal, stb. lekapcsolnak,de az elsők nem... hiába veszem ki a kulcsot, vagy próbálok bármit, semmire sem reagál... Aztán 10-30 perc után, lekapcsol...