Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Zolysys Creative Commons License 2014.11.22 0 0 106604

SW bőr belső II: Black

 

Előzmény: kiflee83 (106602)
Zolysys Creative Commons License 2014.11.22 0 0 106603
Előzmény: kiflee83 (106602)
kiflee83 Creative Commons License 2014.11.21 0 0 106602

Hát ez nagyon patika! :)

 

Előzmény: Jena307 (106597)
army74 Creative Commons License 2014.11.21 0 0 106601

Ismerősöm 307CC-jénak a bal hátsó LED-es helyzetjelző lámpája rossz. A lámpa felkapcsolásakor 2x felvillan majd nem világít tovább. A jobb oldali jól működik. Ílyen hibával találkozott már valaki? Mi lehet a gondja?

army74 Creative Commons License 2014.11.21 0 0 106600

Nem kell 200e km-ig várni. Nekem már 2 éves kora előtt cseréltek lendkereket mert zörgött. km nem volt még benne 100e se ekkor.

Előzmény: kiflee83 (106588)
top of the line Creative Commons License 2014.11.21 0 0 106599

Nagyon szép az autó

 

Előzmény: Jena307 (106597)
army74 Creative Commons License 2014.11.21 0 0 106598

2000 ccm-es HDI 307SW 2000 ccm-es HDI-mnél volt ilyen Antipolution Fault üzenet. Pont elindultunk Olaszországba Szegedről és Kecskemétnél bejött ez a hibaüzenet. A kocsi vészüzemmódban működött tovább, a motor nagyon elgyengült alig ment. De elértünk Olaszba. Ott kiütötték a hibakódot. Hazaérkezés előtt megint jött a hiba. 30 pár ezer Ft-os alkatrészt kellett cserélni ami a katalizátor előtti és utáni nyomások közti különbséget figyeli.

Előzmény: Tomee_ (106587)
Jena307 Creative Commons License 2014.11.21 0 0 106597

nekem most a 2. vagy 3. olasz autóm van, de eddig ezek a legjobbak kasztniban, a német sokkal rosszabb, de az olasz forgalmi nyomon követhető a forg helyezéstől, az is honnan van a kocsi, és ott is lehet kerülni a hegyes tengerpartos helyeket.

A magyar is jó lehet, tényleg csak az számít hogy szervizelték milyen az állapot, tudok neked olyan olaszt mutatni hogy megkönnyezed 

 

Előzmény: kiflee83 (106596)
kiflee83 Creative Commons License 2014.11.21 0 0 106596

Magyarországiban gondolkozni, avagy külföldiben a jobb minőségű üzemanyag és a talán rendszeresebb szervíz miatt? Én Olaszban látok olyanokat amin küszöbön mindkét oldalt akkor lyuk van, hogy az öklöm átmegy rajta, de az csillaggarázsban alszik....

Előzmény: Jena307 (106594)
Jena307 Creative Commons License 2014.11.21 0 0 106595

hát csörögja ha jössz :DDD én már voltam most rajtad a sor :d

 

amúgy azért ugrott meg mert nem rug akkorát lent, viszont ez jó a hajtásláncnak, úgyhogy ne bánd azt a 2 decit.

Előzmény: DSz_ (106593)
Jena307 Creative Commons License 2014.11.21 0 0 106594

1.6Hdi az picit finomabb technika és érzékenyebb, ott fokozottan érvényes hogy állapotot venni nem km-óra állást, ha jó piszok jó, ha nem jó, akkor pénznyelő autómatává tud vállni.

 

Bőrös létezik csak nagyon ritka a közép kategória nem az a szegmens ahol kidobálták a csilliókat a szalonban a bőrbelőért.

Hátulja nem torziós, nem problémás .

Rohadás csak németeken a belső küszöbökön, egyébként picit sem hajlamos a rohadásra. A sw-k csomi ajtója a rendszám hejénél szokott persegni de ennyi, életemben egy küszöb nélkülit láttam eddig, pedig láttam már pár 307est.

Előzmény: kiflee83 (106592)
DSz_ Creative Commons License 2014.11.21 0 0 106593

Jena!

 

Most, hogy kikerült az a csúnya M-Power tuning kütyü, megugrott a fogyim! 4,3-ról felment 4,5-re az átlag.

Alacsony fordulaton erőtlenebbnek érzem az autót, mint volt. Remélem, hogy valamikor össze tudunk futni és meg tudjuk ejteni azt a már régóta várt, ici-pici szoftver módosítást/nyomás növelést, ami az íráskor a szar turbó miatt elmaradt.

:)

kiflee83 Creative Commons License 2014.11.21 0 0 106592

Rohadást hol kell keresni? 

Bőr belsővel nem nagyon látok hirdetést, nem is létezik?

Hátsó futómű, torziós ezeknél is? Problémás?

1.6  110 Le-s az ajánlott ? :)

 

Előzmény: Jena307 (106589)
-R3kram Creative Commons License 2014.11.21 0 0 106591

update:

 

Fűtés problémámat sikerült orvosolni, de jött mellé kettő új, amiből 1-et sikerült megheftőlni.

Kiszedtem a fűtőradiátort, majd hazahoztam a garázsból és ecettel feltöltöttem. Hagytam állni egy kicsit, majd megnyomattam vízzel, és jött belőle cucc rendesen. Visszaraktam, feltöltöttem a rendszert vízzel, és láss csodát csöpög a radiátornál a víz. Mivel low budget repair volt, ezért  a régi tömítés ment vissza. A másik probléma, amit sikerült megcsinálni a lapát állító kar ami a fűtőradiátor fölött van, letört. Hajtottam bele egy reizert és gond nélkül működik. Ezektől az apró problémáktól eltekintve, amik növelik az összes pug tulajdonos probléma megoldó képességét, a kocsiban szauna van!  A  kérdésem azokhoz akik cseréltek tömítést a radiátornál, nektek is elforgott az anya a fészekben a cső csatlakozásnál?

Jena307 Creative Commons License 2014.11.21 0 0 106590

 

 

mai csavargás 320km, hmm nem is rossz

átlag fogyi-megtehető km-átlag sebesség

 

Jena307 Creative Commons License 2014.11.21 0 0 106589

hát a siemensel jobban jársz ha 136le, tudok is szépet de jó drágán, viszont ha kevesebb a pénz akkor meg a 107lovas tud egy chiptuningal kényelmesen és tartósan annyit mint a gyári 136lovas, és már szinte mindből ki van szedve a kettős lendkerék kiváltóval

olvass vissza van itt tapasztalat bőven, lassan a dízelesek közt a nem chippesek a kisebbség :D

 

 van olyan ügyfelem akinek 460ezer van benne, és csak annyira van felhúzva hogy a 4. váltót törte most össze :D és a motornak zaja nincs

 

 

Előzmény: kiflee83 (106588)
kiflee83 Creative Commons License 2014.11.21 0 0 106588

Sziasztok!

 

Új vagyok itt, nem bukkantam még fel a topicban. 306 2.0 Hdi 90 Le-s RHY motorkódú Brake tulaj vagyok 10 éve. Kicsit nagyobb autóra lenne szükségem, amiben magasabban ülök, amolyan családiasabb egyterű félére, így jött a gondolat a megfizethető ára miatt, egy 307 SW-ben.

 

Alapvetően ezzel kapcsolatban szeretnék kérdezni tapasztalt tulajoktól.

 

Ami ezekben a 307-ekben van 90-LE-s az már nem ugyan az a RHY motorkódú mint az enyémben? Vagy csak annyi hogy ezen Siemens rendszer van?

Bosch rendszerűben érdemes gondolkozni, vagy Siemens/Delphi is szóba jöhet, és nem annyira katasztrófális a helyzet ezekkel. Utóbbi kettőről rosszakat olvastam korábban.

Egyébként első gondolatom a 107Le-s Bosch rendszereres lenne, de szeretem ha dinamikus az autó alattam, így szomorúan láttam hogy a 136Le-s nem kapott Bosch rendszert.

Kettőstömegű lendkerés kötelezően tönkre megy ezeknél is 200 000 Km után, mint a német autóknál? 

Tomee_ Creative Commons License 2014.11.21 0 0 106587

Megijedt a kocsim, hogy le akarom adni Zolysysnek, egy hosszú előzés közben kigyulladt a check engine lámpa, antipollution fault felirat egy pillanatra a kijelzőn megjelent. Kidiagoltam ELM327-tel, "P0136 O2 Sensor Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 2)". Csak, hogy ne unatkozzak. Valakinek tapasztalata hasonlóval volt már?

Zolysys Creative Commons License 2014.11.21 0 0 106586

felhúzva újra tanítottad?

Előzmény: BuNnY (106583)
Smíró Creative Commons License 2014.11.21 0 0 106585

Nálam is ez a helyzet...

Előzmény: BuNnY (106583)
Move1 Creative Commons License 2014.11.21 0 0 106584

Szia, nekem a végén egy új kapcsoló oldotta meg a dolgot. (pucoltam többször)

Előzmény: BuNnY (106583)
BuNnY Creative Commons License 2014.11.21 0 0 106583

No hát teljes takarítás, stb. után is ugyanaz a hibajelenség. Részben lehúzott ablaknál normál országúti tempóval ha fel akarom húzni megmozdul felfele majd azonnal átvált leengedésre. Ez mondjuk hidegben/esőben nem annyira vicces. Kimérhetném a kapcsolókat, de ugye a gombok alapvetően működnek, tehát szerintem megfelelő értékeket mérnék ott is. Gondoltam arra, hogy esetleg akadályt érzékel a szembeszél miatt, vagy a plüss kéder szoros és azért, de miután lement és újra rányomom a felhúzás simán megtörténik, tehát ha akkor felmegy akkor előtte miért nem? Szóval kissé tanácstalan vagyok.

Előzmény: BuNnY (106555)
tom71 Creative Commons License 2014.11.21 0 0 106582

Köszi mindenkinek az ötleteket...

A következő lépés - márha megint előjön a hiba - a relé kopogtatás lesz... De melyik a világítás reléje??? 

Előzmény: benerobi (106581)
benerobi Creative Commons License 2014.11.20 0 0 106581

Szia, nekem annó a tipomon volt ilyen, ott a világításkapcsoló relé (remélem ez a pontos neve) adta meg magát. Cseréig úgy kapcsoltam le a lámpát, hogy miután lekapcsoltam a kapcsolót, rákoppintottam a relére, és úgy elaludt.

Előzmény: tom71 (106565)
Zolysys Creative Commons License 2014.11.20 0 0 106580
Zolysys Creative Commons License 2014.11.20 0 0 106579

A külső világítást NEM kapcsolja ki az ECO mód. CANCAN rendszernél meg nem 20 perc az időkorlát...

Előzmény: totti1981 (106578)
totti1981 Creative Commons License 2014.11.20 0 0 106578

Szia. Ha jól tudom 20 perc után már economy módba áll. Akkor lekapcsol minden fogyasztót. Még a rádiót is

Előzmény: tom71 (106565)
Break 307 Creative Commons License 2014.11.20 0 0 106577

Jobbulást és sok akaratot, türelmet a felépüléshez.

Előzmény: balazs.robi aliasz Őrmi (106574)
tom71 Creative Commons License 2014.11.20 0 0 106576

Nem nyúl ez, hogy féljen... :)

Előzmény: balazs.robi aliasz Őrmi (106573)
balazs.robi aliasz Őrmi Creative Commons License 2014.11.20 0 0 106575

Tud valaki Bp-n valtoszoknya keszito szemelyt. 

A club oldalon fenn van ezzel kapcsolatos lehetoseg, viszont aki erdeklodott nalam nem preferalja az elore utalas temat. Inkabb a " megyek kp-ban kifizetem es hozom" megoldast.

Varom az infokat. Koszi

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!