Keresés

Részletes keresés

névtelen Creative Commons License 2007.01.12 0 0 18320
Egy perverz gondolat: amíg a lepiukkant mellékvonal jár, senkinek sem tűnik fel, hogy van. Lehet, hogy az a megoldás, hogy meghírdetni, hogy bezárjuk, be is zárni, majd kicsit felújítani és megnyitni, mint új dolgot. Az azért mégiscsak valami. Bár, nálunk addig jutna a dolog, hogy jó, zárjuk be. És, annyi...:(

Az ember olyan, hogyha valami új van, annak tud örülni, ha elvesznek valami azért tud felháborodni, de nem tud annak örülni, ha valami egyszerűen csak van....
paca664 Creative Commons License 2007.01.12 0 0 18319

Teherforgalom alig lenne.

 

 

Ezért az "alig" teherforgalomért tartják most úgy-ahogy életben a pályát.

Előzmény: seTTebello (18309)
névtelen Creative Commons License 2007.01.12 0 0 18318
Az is ütemes menetrend, ha minden hétfőn 10 órakor indul vonat:o)
Előzmény: P_Oli (18316)
kozma555 Creative Commons License 2007.01.12 0 0 18317

Na de kérem Uraim!!!;-))

Nagyatádnál reggel 5-től este 23-ig be lehet osztani 34 személyvonatot nem???

Előzmény: P_Oli (18316)
P_Oli Creative Commons License 2007.01.12 0 0 18316

Ez attól függ, hogy hány órás ütemet írtak volna elő. Mi van, ha 12 órásat?

Vonat indul Somogyszobról Nagyatádra 00:20 és 12:20 perckor.

 

:)

Előzmény: D94A (18301)
kozma555 Creative Commons License 2007.01.12 0 0 18315

38-as vonal Nagyatád állomás.

Indulásra kész az M47-1210 1170 tonnás tehervonatával.
seTTebello Creative Commons License 2007.01.12 0 0 18314
Ott meg túl meleg lenne a takarításhoz.
Előzmény: kopaszhaj (18313)
kopaszhaj Creative Commons License 2007.01.12 0 0 18313

Ha még a szaharában lennénk...

Előzmény: seTTebello (18312)
seTTebello Creative Commons License 2007.01.12 0 0 18312
Majd ha lesz víz.
Előzmény: kopaszhaj (18308)
seTTebello Creative Commons License 2007.01.12 0 0 18311
Gondoljatok bele abba, hogy ha ti lennétek MÁV főnökök, akkor mi lenne lopás ügyben? Én bevallom, hogy engem sem nagyon érdekelne, mert szinte lényegtelen ahhoz képest, hogy mekkora csődtömeg a MÁV.
seTTebello Creative Commons License 2007.01.12 0 0 18310
Kiel tipusúak, de csak Kiel 2 - esek.
Előzmény: f_k (18296)
seTTebello Creative Commons License 2007.01.12 0 0 18309

Hát igen a Bicske-Székesfehérvár vonalról jut eszembe, hogy azért ezt föl kéne újítani és ha nem is maximális számon,de egy napi mondjuk 10 Desiro vagy Bz járna rajta már is segítenének az utazáson

 

A Bicske - Székesfehérvár vonalon az állomások is jó helyen lehetnének, nem olyan messze a falvaktól. De, egy Desiro 800 millió és új felépítményt és biztosító berendezést kellene építeni. Teherforgalom alig lenne. Most már nem éri meg.

Előzmény: Gyurkovics Andris (18300)
kopaszhaj Creative Commons License 2007.01.12 0 0 18308
A "most aztán tényleg rendesen kitakarítunk egy vagont" csapat mikor fog dolgozni végre? :-)
Előzmény: monor-21 (18307)
monor-21 Creative Commons License 2007.01.12 0 0 18307

Azt már sokszor leírtuk, hogy egyedül még a miniszter sem tud tenni semmi.

A 2007 márciusi átálláson is kb. 15-20-an dolgozunk most és hétfőm még kb. 30 főt vonunk be a végrehajtásba.

 

Tavaly májusban, tavaly ősszel is én vállaltam itt ezt névvel telefonszámmal, holott akkor is kb. 60-an csináltuk.

 

Semmmi olyat nem látok amit szégyelleni kellene.

 

Szükség van 8-10 kényszer intézkedésre.

A mellékvonali az egyik, nem is a legfontosabb.

Az már egészen más kérdés, hogy ez a csapat legalább megtette azt amire kijelölték.

 

Eddig, félig.

De megtette.

 

A kedvezmény és tarifa csapat fél évig aludt most csinálnak valamit.

 

A szervezetkorszerűsítési csapat is talán nem csak mocorogni fog, hanem dolgozni is.

 

Ez nagyon kevés, de valami.

Több mint az elműlt 10 év állóvize.

 

 

 

 

Előzmény: sinérintő (18306)
sinérintő Creative Commons License 2007.01.11 0 0 18306

Kétségtelen, sokat lehet írni a vicinálisokról. Nemsokára már csak múlt időben.

Köszönet érte.

 

Nézd, Taxxx, én komolyan gondoltam a beszélgetést annak ellenére, hogy nagyon felelősnek érezlek a vici helyzet 2007. márciusi alakulásában. Mint már írtam, Néhány ember mellett Neked lett volna módod tenni ellene, hogy ne így alakuljon.

 

Mint láthatod, két napja kicsit meghegyeztem a ceruzát. Ennek csak az az oka, hogy leírtad: Vajon miért is gond az, ha ellopják a vasutat.

Sajnálom az elmardt találkozást, de így nincs kedvem hozzá.

 

 

Előzmény: monor-21 (18304)
monor-21 Creative Commons License 2007.01.11 0 0 18305

Nomen est omen

 

Méltatlan............:-(((

 

 

Előzmény: Gyurkovics Andris (18300)
monor-21 Creative Commons License 2007.01.11 0 0 18304

Vádaskodásod, személyeskedésed ismét bántó, sértő és valólan is.

 

Sem a GLKM-nek sem taxxx-nak nincs utasítási joga a közrendvédelmi szervek felé.

Ha vannak, ha nincsenek attól a rendőrség még ugyanúgy működik.

 

Pár napja beszélgetésre hívtál.

Állok elébe mint 6 éve mindíg.

 

Beszélgetés helyett gyalázkodsz.

Kár.

Keserűséggel tölt el.

 

Annyit le írni a vicinálisról.

Helyette a hozzászólóról írsz.

Ennyire nem érdekel a vicinális?

 

 

Előzmény: sinérintő (18303)
sinérintő Creative Commons License 2007.01.11 0 0 18303

A GKM (és persze Taxxx) áldásos tevékenységének köszönhetően a lopások száma annyira elfog szaporodni a magyar vasúthálózaton (már most is naponta 8-10 kábellopás fordul elő), hogy néhány komolyabb baleset is bekövetkezik.

Ez persze nem szempont (normális országban fel sem merül), de Magyarországon ez a helyzet.

De itt semmi sem drága...

 

Előzmény: f_k (18290)
v_peti Creative Commons License 2007.01.11 0 0 18302
Egy Kacsa Magazinos cikk szerint bevált a jármű.
Előzmény: Törölt nick (18298)
D94A Creative Commons License 2007.01.11 0 0 18301
Én kíváncsi lettem volna, hogy ha 1 évig bevezetik az érintett vonalakon az ütemes menetrendet, vajon hogyan változna az utasszám?
Gyurkovics Andris Creative Commons License 2007.01.11 0 0 18300
Hát igen a Bicske-Székesfehérvár vonalról jut eszembe, hogy azért ezt föl kéne újítani és ha nem is maximális számon,de egy napi mondjuk 10 Desiro vagy Bz járna rajta már is segítenének az utazáson,mert most például Budapest-Kelenföldig kell elmennünk, hogy a Balatonra eljussunk vonattal,persze a legtöbbször kocsival megyünk,de ha nincs kocsi akkor vonattal.És ha ez a vonal működne akkor mind nekünk Tatabányaiaknak és mind főképpen a Bicske és környékének jól jönne ez.
Előzmény: kkalmi (18069)
f_k Creative Commons License 2007.01.11 0 0 18299
Egyszer a pénztárban találkoztam egy fiatal csinos hölggyel.

Akkor Ő volt.

Ő vele mi lesz?

Ha nem lesznek személyvonatok, akkor áthelyezik máshová?

Hetente 3 tehervonathoz marad mint állomáskezelő, ahogy Enyingen, vagy Lovasberényben volt?

Ja van tekerős soromó Tarnaszentmáriánál 2 illetve Verpeléten 1, Feldebrőn is 1. Siroknál 1.

Ezeket a vonatszemélyzet is tudja kezelni, van vonat által befolyásolt fénysorompó, Így a 3 as útnál vagy Recsk Sirok között (Kőbánya) valamint egy ilyen szintán Kőkútpusztánál..

Ha jól tudom, a mátraballai, vagy a mátramindszenti van a forgalmista átal működtetve, talán a Kál Recsk között a tehervonatoknál így a sorompók kérdése megoldott.
Előzmény: monor-21 (18297)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.11 0 0 18298
Igen szerintem is ez lenne a forgalmasabb mellékvonalakra az ideális jármű, mert nagyban növelné a komfortfokozatot is.

Igaz relatíve ez nagy kiadás lenne ha jól tudom 3 egységnyi ikerbz-nek átalakítása az ára=1db új Desiro árával (idézet a máv.hu-ról: "A prototípus 120 millió forintba került. Az egy ülőhelyre vonatkoztatott beszerzési költség 1,45 millió forint, ami összehasonlításképpen a Desiro esetében 5,9 millió Ft.").

Meg nem hallani hírt arról se, hogy gyártanák tovább, mert ezt írták: "Amennyiben a jármű az üzemeltetés során beváltja a hozzá fűzött reményeket, akkor a következő 3 évben 30 darab hasonló vonatot rendel a MÁV." Talán nem vált be?
Bár gondolom az anyagiak miatt nem nagyon lehetséges.
Előzmény: f_k (18296)
monor-21 Creative Commons License 2007.01.11 0 0 18297

monor-21:..Recsken most is nagy szeretettel várja az állomásfőnök

 

f_k..:RECSKEN NINCS ÁLLOMÁSFŐNÖK !

 

monor : ehhez képest 29-én bemutattak egyet, és Ő is bemutatkozott.

És milyen csinos !!..........:-)))

 

Előzmény: f_k (18288)
f_k Creative Commons License 2007.01.11 0 0 18296
Valóban ilyen előnye kétségtelenül van.

Egy illetékessel beszélgettem.

Ő azt mondta, hogy az egyterű iker Bz-nek lenne értelme, nem kellene kapcsolgatni, körüljárni, a jegyvizsgálónak nem kellene az egyik kocsiból a másikba átmenni, ez kiküszöbölhető így.

Az ülései KIEL típusúak, olyan mint a Desiróban, legalábbis, ezt láttam fényképen.
96 üléses jármű és Vmax= 90 km/h
16-os vonalon van egy ilyen jármű.

Engem is zavar, ha nem vesznek jegyet.
Előzmény: Törölt nick (18294)
hmsoft Creative Commons License 2007.01.11 0 0 18295
Tekintsük a cementet!
Ez jó, mert olyan áruféleség, amelynek az átrakása egyszerű, nem igényel különösebb intézkedéseket. Végülis elég sok árunál meg lehet találni azt a vasúti szállítási mennyiséget, távolságot, amikor már nem probléma az átrakás. Az ömlesztett cementnél ez a mennyiség/távolság aránylag alacsony lesz, a zsákosnál (mivel ott az átrakás már több eszközt igényel) viszont magasabbra adódik. Így még azt is ki tudod hozni, hogy mely áruféleségek azok, amelyeket átrakásos módszerrel biztosan nem éri meg vasúton szállítani, Magyarországon belül. (Akár egy jó kis képlet is kijöhet: áruféleség, átrakás szükségessége és száma, átrakási technológiák, adott technológiára eső költség (beruházási, üzemeltetési) és idő, és ezek után a gazdaságos minimális vasúti szállítási távolság, mennyiség. Turbózható a meglévő technológiák számbavételével és az áttérési hajlandóságokkal, a konkrét fuvaroztatók szállítási szokásaival, ... Végül belevehető a képletbe a mutyi-tényező is: ezt technokrata felfogással hajlamosak vagyunk kihagyni, tagadni, pedig akárhogy vergődünk, lételeme a társadalmaknak.)

De érdemes más tehervonatokat is megnézni!
Végülis minden egyes tehervonat minden egyes kocsiját érdemes megnézni: ki mit miért szállít vasúton, ki mit miért nem szállít vasúton. Engem - gonosz módon - elsőként még csak nem is a technikai problémák izgatnának, hanem hogy vajon a vasúti szállítási nem-hajlandóságnak mekkora hányadát okozzák egyszerű emberi nemtörődömségből fakadó rossz tapasztalatok, valamint hogy ezek a nemtörődömségek milyen szinteken jelentkeznek. Ugyanis minél szerteágazóbbak, annál nehezebb őket kordában tartani, és annál sérülékenyebb a teljes rendszer.

hm
Előzmény: Benbe 3.0 (18289)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.11 0 0 18294
Utascsere van :D.

1 le és 1 felszálló minden vonatnál. (kalauz)

Komolyabban:

Egyetlenegy előnye van ennek, hogy kisebb a potyázási lehetőség, így a kalauz több menetjegyet tud lekezelni/kiállítani, ez az egyetlenegy magyarázat ami megállná a helyét sztem.
Előzmény: f_k (18293)
f_k Creative Commons License 2007.01.11 0 0 18293
Igazad van.

Teljesen felesleges volt megállítani, én csodálkoztam rajta, hogy ha az előző menetrendben nem álltak meg, akkor most miért???

Utascsere sajnos nincs, így értelmetlen dolog.
Előzmény: Törölt nick (18292)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.11 0 0 18292
2006.dec. 10-től újra megállnak a vonatok Tardosi Kőbányák mh.-nál. Szerintem teljesen felesleges, mert kifele a Bz nagyon erőlködik, ha meg még nedves a sín, hát volt olyan,h harmadjára sikerült elindulni. Ráadásul ha nem állnának meg a páratlanok kevésbé tartanák fel a páros vonatokat Eger-Felnémetnél.

1. A 35514.sz vonat Tardosi Kőbányáknál.
35514-Tardos
2. Elmenőben a 35514.
Elmenőben
3. A 35513 az almári egyenesben.
35513-Almár után
f_k Creative Commons License 2007.01.11 0 0 18291
Az is furcsa, hogy megszüntetésre ki nem jelölt vonalakon is rendszeresen, okoznak kárt (lopás, rongálás, stb)  ismeretnek, a kár sajnos nem térül meg.
Előzmény: f_k (18290)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!