Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

rsi Creative Commons License 2010.11.09 0 0 28573

kelep6!

 

Nekem is kopogott régebben valami a hátsó futóműben, és kiderült, hogy az egyik összekötő adta meg magát. Lásd 15479, és 15667 sz. hozzászólásom. Ez a hiba emlékeim szerint, egyszerű erőteljes „rángatással” diagnosztizálható egy mezei aknában állva...Nem egy nagy összeg az alkatrész (természetesen párban illik cserélni), de a csere után állítani kell a futóművet...

 

Egyébként 100%, hogy hátulról jön a kopogás??? A karosszéria csodákra képes, engem egyszer egy motortartó bak szívatott hónapokog, kerestük a kopogás forrását mindenhol (igaz az csak terhelésváltáskor koppant)... Lásd. 21463 sz. hozzászólásom

 

Jó nyomozást!

 

Üdv!

 

rsi

Előzmény: kelep6 (28572)
kelep6 Creative Commons License 2010.11.09 0 0 28572

Sziasztok!

Eladó 2 db használt gyári hátsó lengéscsillapító (2.0 coupe 1999). Lecseréltem mivel nagyon úgy tűnt, hogy ők a felelősek a kopogásért, de így utólag kiderült, hogy nem! :(

Ha valakit érdekel szívesen odaadom neki egy jelképes összegért.

Esetleg valakinek van valamilyen ötlete mi okozhatja még a kopogást? Én úgy gondolom, hogy a kapcsolórúd, vagy a lengőrúd, vagy a stabilizátor silent lehet még a ludas, de nem szeretném mind a hármat lecserélni.

rsi Creative Commons License 2010.11.09 0 0 28571

Sziasztok!

 

 

Nincs valaki véletlenül Komárom környékéről? Gyozi2 te például nem ismersz arrafelé senkit...:-)))

 

A nemrég emlegetett (majdnemhogy kiszemelt) 407 coupe ugyanis Komarnoban pihenget:

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/peugeot/407/peugeot_407_2.2i_coupe_bi-xenon_bor_pdc-4010430

 

Ha valaki véletlenül arra járna, vethetne rá néhány professzionális pillantást... Aztán megoszthatná velem az élményeit...:-)

 

rsi

bossery Creative Commons License 2010.11.09 0 0 28570

Olyan mint a tiéd, csak a körítés más.....:)))

Egyébként nagyjából bármikor.....10 percre lakunk egymástól...:)

Előzmény: Isti62 (28568)
Gyozi2 Creative Commons License 2010.11.09 0 0 28569

Üdv gun111!

Na ja minden viszonylagos. :) A 400-hoz képest tényleg olcsó a fele.

De nekem valahogy nem akar csökkenni, csak néhány eurót évente.

Egyszer már váltottam is, de a jelek szerint nem sok sikerrel.

Nekem egy kinti ismerős intézi ezt is meg a műszakit két évente mert egyedül esélyem sem lenne.

(Vagyis megoldanám valahogy, de jó sok idegeskedéssel, és a csúszó is kötelező kellék...)

 

Előzmény: gun111 (28552)
Isti62 Creative Commons License 2010.11.09 0 0 28568

De szép az a motor, csak láthatnám már egyszer élőben :-))

Előzmény: bossery (28567)
bossery Creative Commons License 2010.11.09 0 0 28567

Nem feltétlenül megbízhatatlan, de sok esetben komoly problémát okozó, zavaró, gond melegágya....felesleges hibaüzenetek, letiltó, majd magától megjavuló dolgokat okozhat.....persze lehet ezzel együtt élni, mint sok topictárs is, de ha megnézed, akár itt a fórumon sokaknak volt, van vele bajuk és a szervízek sem sokat tudnak vele kezdeni, max sw frissítés, vagy csere....és egy V6-nál főleg automatával sokkal bonyolultabb, több szenzor jelét használva működik macera lehet...

 

szóval én a helyedben S1-t néznék V6-ban...várhatóan kevesebb probléma lesz vele....ami drága mulatság nála az a komplett vezérléscsere, amit érdemes vásárláskor, persze, ha szervizkönyves, számlásan igazolt, akkor nem biztos, hogy azonnal kell....ára120-150e között van, de 120e km-ig  vagy 10 évig utána ok...mivel te éves szinten keveset mész neked utána ezzel nem lesz dolgod....

Ha automata, akkor váltóban olajcsere 60ekm-ént....aut.-nak egy tipushibája van, 250-300ekm között 90%-nak az olajpumpája meghal, fel lehet újítani kb 60-70e-ért, vagy van új 120e-ért....de komplett váltófelújítás 300e alatt megáll,szimeringekkel, új olajjal, szűrökkel, mindennel... utána az megint jó lesz 300ekm-ig...:))

Más alkatrészek nem drágábbak hozzá, mint máshoz, kivéve a hátsó dobot a kombinak, csak gyári van 90e-ért vagy gyártatni kell rá egyet kb 40-ért...de nekem is még a gyári van 330e km-nél, most, mint hallottad, egy terelőlemez kezd benne meghalni, sztem hamarosan le kell dobnom, és gyártatok rá egyet...vagy a V6 kupéhoz van utángyártott 15-20 között, azt is rá lehet tenni, csak kell hozzá egy plusz krómvég, mert a kupéé kb 20cm-rel rövidebb, mint a kombié.....

 

Fogyasztása mint már többször szó volt róla lábfüggő, 7-15l között...Gun kolléga a rekorder, neki 7L is volt már nem egyszer 90 körüli országút tempóban....nekem 8.3 volt a legkevesebb, ált.9.5-10.5 között van, ez 20000km, bő egy év átlaga...11.6 volt egyszer a legtöbb, sok városi dugóval, klímával nyáron....automata kb 0.5-0.8-rel többet eszik, mint a kézi, de vmit vmiért...

 

Kombi mindent elnyel, 530l kalaptartóig, tetőig bő 1m3...20cm-rel hosszabb a segge, mint a sedané...nekem tavaly 205x100-as-beltéri ajtók ledöntött hátsó ülésekkel simán befértek becsukott csomagtérajtóval...;) beltérben max a hátsó fejtér nagyobb a tető miatt. 

Kombi előnye még, ha kintről hoznád, hogy könnyen lehet szlovákosítani, vannak erre specializált cégek, ált. 200e ft-ért forgalomba helyezik szlovák rendszámmal, ennyi az össz. költséged vele, persez biztosítása drágább, mint itthon, de nincs regadó, stb...tehát 1-1.5m között tuti megáll az egész...itthon ritka a kombi V6, én sajátomon kívül még nem láttam,. egyszer hirdettek kb fél éve egyet, 99-es volt, asszem 600 körül adták el....nincs ára, félnek a nagymotortól sokan, sztem  alaptalanul, nem fogyaszt többet, mint egy 2L-es benyás....

Előzmény: ratisrdt (28558)
Chris78hu Creative Commons License 2010.11.09 0 0 28566

Csá mindenki. Valaki meg tudná mondani hogy ,s1 1996 2.1tdi 406-om motorvezérlöjére  miért nemnem tudnak rácsatlakozni a szerelök hibakódkiolvasás céljábol?

Akinek van hozzá megfelelö csatlakozoja az sem tud vele kapcsolatot teremnteni pedig a programjuk hozza a tipust.

A gond nem tudom ,hogy az autoval van-e mert 1 helyen rá tudtak kapcsolodni eredeti peugeot laptop szerü géppel (csak ez  a szerviz nagyon messze van :(().

Ha valaki tud megoldást légyszi irja meg.

bupé Creative Commons License 2010.11.08 0 0 28565

Szia!

 

Írtam a hotmail-os címedre, mert a freemailosra nem tudtam.

Előzmény: bendekjani (28510)
Pug 306 GTI Creative Commons License 2010.11.08 0 0 28564

Egyik ismerős kocsiján van némi baj a FAP-al... Valaki kapcsoltatta ki a FAP-ot?

2eKM után félig el van már megint szennyeződve neki és nem is működik az adagoló illetve a színt jeladó sem! 

igaz még nem mélyedtem bele rendesen. még el kellene a spricniket is vinni valahova be méretni meg tisztítani stb...

Pug 306 GTI Creative Commons License 2010.11.08 0 0 28563

mit mindennel ezel is van gond... sok eladott példány után szokott hibás termék is! 

 

Előzmény: ratisrdt (28558)
EnzoG Creative Commons License 2010.11.08 0 0 28562

Köszi az ábrát, a fényképeket és a Bárdi-s cikkszámot mindenkinek, nagy segítség volt. Már bizniszelem a sebesség jeladót, jó lenne a UNIXnál, mert ott occsóbb a kedvezmény miatt... A BSI-t pedig megvárom mit reagál az új szenzorra...

Szóval próba, cseresznye :) Tényleg még1X köszi a segítséget ;)

Előzmény: való79 (28515)
rsi Creative Commons License 2010.11.08 0 0 28561

Színkód bekarikázva...

 

Előzmény: Zax1231 (28559)
kelep6 Creative Commons License 2010.11.08 0 0 28560

A színkódot nem találtad meg? Vagy az ajtón van feltüntetve, vagy a motortérben a vezetőoldali toronycsapágy mellett.

Előzmény: Zax1231 (28559)
Zax1231 Creative Commons License 2010.11.08 0 0 28559

Sziasztok! Valahogy színmintát kellene adnom a fényezőnek. A tankfedelet úgy néztem nem könnyű leszedni. Arra gondoltam, hogy valahogy a hátsó lámpáról kellene leszedni a díszítő csíkot.

Ezt hogy tudom leszedni? Nem szeretném eltörni... Vagy esetleg valami egyéb ötlet?

ratisrdt Creative Commons License 2010.11.08 0 0 28558

Ennyire megbízhatatlan a BSI? Pedig fut egy-két S2-es PUG és Citroen.

 

Üdv!

Előzmény: bossery (28551)
murrencs Creative Commons License 2010.11.08 0 0 28557

Ma megjöttek a téligumik:) Jó kis Continental TS830. Netről rendeltem, ingyenes szállítás, és nekik voltak a legjobb áraik, már készültem is lelkileg, hogy majd jön valami 2-3 éves gumi, de nagy örömmel látom, hogy dot 3910:)) Már csak fel kéne rakatnom őket, aztán jön a teszt. A régiekkel (Barum Polaris2) nem voltam elégedett, igaz azok 2003-ban készültek:S

ZolKa Creative Commons License 2010.11.08 0 0 28556

Van egy de a hét második felében tudom megnézni, hogy a gyári szám stájmol e, mert ezekből volt rengeteg fajta...

Előzmény: Northman75 (28555)
Northman75 Creative Commons License 2010.11.08 0 0 28555

2002 évjárat 1,8 Turbó benzines A4-es Gysz: 8E0959433AD

Előzmény: ZolKa (28554)
ZolKa Creative Commons License 2010.11.08 0 0 28554

Gyári szám van?

Mikori?

Milyen motor?

 

 

Előzmény: Northman75 (28553)
Northman75 Creative Commons License 2010.11.08 0 0 28553

Érdeklődnék hogy lenne-e olyan valaki aki tud szerezni, esetleg bontásra behozott autból egy alkatrészt, (szűkszavúan, egy A4-be kellene Comfort elektronika).....

gun111 Creative Commons License 2010.11.08 0 0 28552

Jééé, egy "tesó" :-))))) Ne sokalld, nekem a V6-ra majdnem 400EUR 1 évre a biztim... Szerencsére jövőre feleződik, kb 200EUR lesz, ami azért már jobban hangzik!

Előzmény: Gyozi2 (28543)
bossery Creative Commons License 2010.11.08 0 0 28551

:))))))))

Ez szép V6 kombi, de inkább az S1 körül nézegess, 140kw-os moci megbízhatóbb, kevesebb elektronika, és nincs bsi, megt can-bus, meg pár apróság amivel sokan sokszor a bré rosszabbik felére kerülnek....igaz, S2 erősebb, nyomatékosabb, kasztni merevebb, beltér egy fokkal szebb...és 99-es évjáratúak még 140kw-sak, de már S2 arc, viszont asszem bsi nélkül...de ebben nem vagyok biztos, alaposan utána kell nézni

Előzmény: ratisrdt (28539)
ÓriásRSV Creative Commons License 2010.11.07 0 0 28550

De az 1.8 16V nagyon gyenge..csak vánszorog meg fogyaszt mint a franc :(

Előzmény: capa (28549)
capa Creative Commons License 2010.11.07 0 0 28549

Nem!

 

Tapasztalat: benzines->benzines turbó átalakítás: iszonyatosan sok kínlódás és pénz!

Előzmény: ÓriásRSV (28548)
ÓriásRSV Creative Commons License 2010.11.07 0 0 28548

Üdv mindenkinek !

 

  Volna egy különleges kérdésem.

 

   Van egy benzines 406-osom és arra gondoltam,hogy kicserélném a motort egy dízelesre. Vennék egy 406-os dízel donort.

 

   Az érdekelne,hogy megoldható a motorcsere ? * a papír munka nem érdekes * illetve,hogy a benzines kaszniba be lehetne tenni a dízel blokkot ?

   És mennyire jó a HDI motor ?  És megéri ez az egész herce-hurca ? :D

 

Előre is köszi . 

 

Tercsaba Creative Commons License 2010.11.07 0 0 28547

Azért érdekel annyira, hogy lehet-e a kéttömegű lendkerék hangja, mert én szolnoki vagyok az autó pedig Győrben van. Tegnap néztem meg, csak miután mentünk vele a próbaúton és leállítottam, akkor vettem észre ezt a hangot. Furcsa volt, hogy az eladó még indítás előtt bekapcsolta a rádiót, de utólag visszagondolva az volt a célja, hogy ne halljam meg ezt a hangot. Azt mondtam neki, hogy ha megszünteti ezt a hangot, akkor megveszem az autót. 250.000 km van benne, azért gondolok a lendkerék problémára.

Még az érdekelne, hogy lehetséges-e ezt a hangot ideiglenesen megszüntetni, hogy engem átverjenek és azt mondják, hogy megcsináltatták. Mert gondolom a lendkereket nem cseréltetik ki, mert annak elég jelentős a költsége.

Előzmény: Mogyis Pitty (28544)
Tercsaba Creative Commons License 2010.11.07 0 0 28546

Köszi az infót, de szerinted lehet a kéttömegű lendkerék is?

 

A hang olyan az indítás pillanatában, mint amikor egy relé behúz, csak ez a hang felerősítve és amikor leállítom szintén ugyanaz a kattanás, csak halkabban. Járó motornál már nincs semmilyen hang.

Előzmény: Mogyis Pitty (28544)
ratisrdt Creative Commons License 2010.11.07 0 0 28545

Azért az eléggé húzós. De nem mire utoléred a regadó összegét a különbözettel, az kb. 40 év! :-) Úgy hogy ne sokalld a 200 euro/évet! Nézd a másik irányból!

 

Üdv!

Előzmény: Gyozi2 (28543)
Mogyis Pitty Creative Commons License 2010.11.07 0 0 28544

A csattanás a főtengely ékszíj tárcsára utal ,vagy a feszítőre ,ha nem jó vagy szorul már a generátor szabadon futó tárcsája.

A motorfordulat esésénél rázza a szijjat és ezt nem tudja csillapítani a feszítő kellő mértékben és ez is ki tud adni ilyen hangot.

Előzmény: Tercsaba (28525)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!