Nekem is kopogott régebben valami a hátsó futóműben, és kiderült, hogy az egyik összekötő adta meg magát. Lásd 15479, és 15667 sz. hozzászólásom. Ez a hiba emlékeim szerint, egyszerű erőteljes rángatással diagnosztizálható egy mezei aknában állva...Nem egy nagy összeg az alkatrész (természetesen párban illik cserélni), de a csere után állítani kell a futóművet...
Egyébként 100%, hogy hátulról jön a kopogás??? A karosszéria csodákra képes, engem egyszer egy motortartó bak szívatott hónapokog, kerestük a kopogás forrását mindenhol (igaz az csak terhelésváltáskor koppant)... Lásd. 21463 sz. hozzászólásom
Eladó 2 db használt gyári hátsó lengéscsillapító (2.0 coupe 1999). Lecseréltem mivel nagyon úgy tűnt, hogy ők a felelősek a kopogásért, de így utólag kiderült, hogy nem! :(
Ha valakit érdekel szívesen odaadom neki egy jelképes összegért.
Esetleg valakinek van valamilyen ötlete mi okozhatja még a kopogást? Én úgy gondolom, hogy a kapcsolórúd, vagy a lengőrúd, vagy a stabilizátor silent lehet még a ludas, de nem szeretném mind a hármat lecserélni.
Nem feltétlenül megbízhatatlan, de sok esetben komoly problémát okozó, zavaró, gond melegágya....felesleges hibaüzenetek, letiltó, majd magától megjavuló dolgokat okozhat.....persze lehet ezzel együtt élni, mint sok topictárs is, de ha megnézed, akár itt a fórumon sokaknak volt, van vele bajuk és a szervízek sem sokat tudnak vele kezdeni, max sw frissítés, vagy csere....és egy V6-nál főleg automatával sokkal bonyolultabb, több szenzor jelét használva működik macera lehet...
szóval én a helyedben S1-t néznék V6-ban...várhatóan kevesebb probléma lesz vele....ami drága mulatság nála az a komplett vezérléscsere, amit érdemes vásárláskor, persze, ha szervizkönyves, számlásan igazolt, akkor nem biztos, hogy azonnal kell....ára120-150e között van, de 120e km-ig vagy 10 évig utána ok...mivel te éves szinten keveset mész neked utána ezzel nem lesz dolgod....
Ha automata, akkor váltóban olajcsere 60ekm-ént....aut.-nak egy tipushibája van, 250-300ekm között 90%-nak az olajpumpája meghal, fel lehet újítani kb 60-70e-ért, vagy van új 120e-ért....de komplett váltófelújítás 300e alatt megáll,szimeringekkel, új olajjal, szűrökkel, mindennel... utána az megint jó lesz 300ekm-ig...:))
Más alkatrészek nem drágábbak hozzá, mint máshoz, kivéve a hátsó dobot a kombinak, csak gyári van 90e-ért vagy gyártatni kell rá egyet kb 40-ért...de nekem is még a gyári van 330e km-nél, most, mint hallottad, egy terelőlemez kezd benne meghalni, sztem hamarosan le kell dobnom, és gyártatok rá egyet...vagy a V6 kupéhoz van utángyártott 15-20 között, azt is rá lehet tenni, csak kell hozzá egy plusz krómvég, mert a kupéé kb 20cm-rel rövidebb, mint a kombié.....
Fogyasztása mint már többször szó volt róla lábfüggő, 7-15l között...Gun kolléga a rekorder, neki 7L is volt már nem egyszer 90 körüli országút tempóban....nekem 8.3 volt a legkevesebb, ált.9.5-10.5 között van, ez 20000km, bő egy év átlaga...11.6 volt egyszer a legtöbb, sok városi dugóval, klímával nyáron....automata kb 0.5-0.8-rel többet eszik, mint a kézi, de vmit vmiért...
Kombi mindent elnyel, 530l kalaptartóig, tetőig bő 1m3...20cm-rel hosszabb a segge, mint a sedané...nekem tavaly 205x100-as-beltéri ajtók ledöntött hátsó ülésekkel simán befértek becsukott csomagtérajtóval...;) beltérben max a hátsó fejtér nagyobb a tető miatt.
Kombi előnye még, ha kintről hoznád, hogy könnyen lehet szlovákosítani, vannak erre specializált cégek, ált. 200e ft-ért forgalomba helyezik szlovák rendszámmal, ennyi az össz. költséged vele, persez biztosítása drágább, mint itthon, de nincs regadó, stb...tehát 1-1.5m között tuti megáll az egész...itthon ritka a kombi V6, én sajátomon kívül még nem láttam,. egyszer hirdettek kb fél éve egyet, 99-es volt, asszem 600 körül adták el....nincs ára, félnek a nagymotortól sokan, sztem alaptalanul, nem fogyaszt többet, mint egy 2L-es benyás....
Csá mindenki. Valaki meg tudná mondani hogy ,s1 1996 2.1tdi 406-om motorvezérlöjére miért nemnem tudnak rácsatlakozni a szerelök hibakódkiolvasás céljábol?
Akinek van hozzá megfelelö csatlakozoja az sem tud vele kapcsolatot teremnteni pedig a programjuk hozza a tipust.
A gond nem tudom ,hogy az autoval van-e mert 1 helyen rá tudtak kapcsolodni eredeti peugeot laptop szerü géppel (csak ez a szerviz nagyon messze van :(().
Köszi az ábrát, a fényképeket és a Bárdi-s cikkszámot mindenkinek, nagy segítség volt. Már bizniszelem a sebesség jeladót, jó lenne a UNIXnál, mert ott occsóbb a kedvezmény miatt... A BSI-t pedig megvárom mit reagál az új szenzorra...
Szóval próba, cseresznye :) Tényleg még1X köszi a segítséget ;)
Sziasztok! Valahogy színmintát kellene adnom a fényezőnek. A tankfedelet úgy néztem nem könnyű leszedni. Arra gondoltam, hogy valahogy a hátsó lámpáról kellene leszedni a díszítő csíkot.
Ezt hogy tudom leszedni? Nem szeretném eltörni... Vagy esetleg valami egyéb ötlet?
Ma megjöttek a téligumik:) Jó kis Continental TS830. Netről rendeltem, ingyenes szállítás, és nekik voltak a legjobb áraik, már készültem is lelkileg, hogy majd jön valami 2-3 éves gumi, de nagy örömmel látom, hogy dot 3910:)) Már csak fel kéne rakatnom őket, aztán jön a teszt. A régiekkel (Barum Polaris2) nem voltam elégedett, igaz azok 2003-ban készültek:S
Érdeklődnék hogy lenne-e olyan valaki aki tud szerezni, esetleg bontásra behozott autból egy alkatrészt, (szűkszavúan, egy A4-be kellene Comfort elektronika).....
Jééé, egy "tesó" :-))))) Ne sokalld, nekem a V6-ra majdnem 400EUR 1 évre a biztim... Szerencsére jövőre feleződik, kb 200EUR lesz, ami azért már jobban hangzik!
Ez szép V6 kombi, de inkább az S1 körül nézegess, 140kw-os moci megbízhatóbb, kevesebb elektronika, és nincs bsi, megt can-bus, meg pár apróság amivel sokan sokszor a bré rosszabbik felére kerülnek....igaz, S2 erősebb, nyomatékosabb, kasztni merevebb, beltér egy fokkal szebb...és 99-es évjáratúak még 140kw-sak, de már S2 arc, viszont asszem bsi nélkül...de ebben nem vagyok biztos, alaposan utána kell nézni
Azért érdekel annyira, hogy lehet-e a kéttömegű lendkerék hangja, mert én szolnoki vagyok az autó pedig Győrben van. Tegnap néztem meg, csak miután mentünk vele a próbaúton és leállítottam, akkor vettem észre ezt a hangot. Furcsa volt, hogy az eladó még indítás előtt bekapcsolta a rádiót, de utólag visszagondolva az volt a célja, hogy ne halljam meg ezt a hangot. Azt mondtam neki, hogy ha megszünteti ezt a hangot, akkor megveszem az autót. 250.000 km van benne, azért gondolok a lendkerék problémára.
Még az érdekelne, hogy lehetséges-e ezt a hangot ideiglenesen megszüntetni, hogy engem átverjenek és azt mondják, hogy megcsináltatták. Mert gondolom a lendkereket nem cseréltetik ki, mert annak elég jelentős a költsége.
Köszi az infót, de szerinted lehet a kéttömegű lendkerék is?
A hang olyan az indítás pillanatában, mint amikor egy relé behúz, csak ez a hang felerősítve és amikor leállítom szintén ugyanaz a kattanás, csak halkabban. Járó motornál már nincs semmilyen hang.
Azért az eléggé húzós. De nem mire utoléred a regadó összegét a különbözettel, az kb. 40 év! :-) Úgy hogy ne sokalld a 200 euro/évet! Nézd a másik irányból!