Keresés

Részletes keresés

sooty Creative Commons License 2018.04.01 0 0 96538

Köszi, ez a lényeg. Az első a kikapcsolt állapot. Így már nem össze-vissza kell tekergetnem.

Előzmény: nagytojás (96537)
nagytojás Creative Commons License 2018.03.31 0 0 96537

az első szalagnak az a szerepe hogy kikapcsolt állapotba ne forogjon a kardán  ha túl feszesre van állítva nem engedi el a dobot és sokkal kisebb terhelésnél csúszni fog a hajtás  az elsőn lazíts nyugodtan 

ha leold a kuplung a hangját ,rezonanciáját átveszi a gép is olyan érzés mindjárt  szétesik minden

Előzmény: sooty (96536)
sooty Creative Commons License 2018.03.31 0 0 96536

Ha középállásba teszem, és kézzel meghúzgálom a rudakat, akkor az még nem elég. Az elsőn még marha sokat kellett tekerni, de az már csak fogóval ment.

Az igaz, hogy így a bekapcsoló kar nem megy koppig előre. Ha a hátsót jobban meghúzom akkor meg hátra se megy koppig. Most hátra okés, de előre nem. Nyilván tekerni kéne rajta vissza, de akkor meg nem biztos, hogy elég lesz a nyomatékhoz.

Igaz, hogy vizes, saras volt a talaj és ez is közrejátszhatott.

Ami még érdekes volt: a talajmarón gyárilag van egy kuplung, ami nyilván szétkapcsol, ha túlterhelést kap. Amikor ez megtörtént akkor a traktor hasa alól is olyan hang jött, mintha ott is valami szétkapcsolna, engedne. De ott ugye nem tud. Mi lehetett az?

Előzmény: nagytojás (96535)
nagytojás Creative Commons License 2018.03.30 0 0 96535

az elsőn lazíts vissza mert nem tud dolgozni az átváltórugó 

Előzmény: sooty (96533)
mtz1221 Creative Commons License 2018.03.30 0 0 96534

A féken nem kellet volna húznod.Középállásba kell tenni a bekapcsoló kart,és mindkét csavart meghúzni ütközésig,majd mind kettőt visszahajtani egy kört.És ennyi.Talajmarónál illik a rúgóját összehúzatni rendesen,hogy erőből nyomja a fékszalagot.

Előzmény: sooty (96533)
sooty Creative Commons License 2018.03.30 0 0 96533

Kikapcsolt állapotban a hátsó volt laza, azon tudtam is húzni kézzel. Bekapcsolt állapotban elvileg az első lenne laza, de nálam nem volt. Fogóval bírtam rajta húzni, így jobb lett, tudtam vele dolgozni, de nem az igazi. Viszont a krumpliszedő kombájt simán elhajtotta idáig. A talajmaró és a nedves talaj betette neki.

Előzmény: nagytojás (96532)
nagytojás Creative Commons License 2018.03.30 0 0 96532

kikapcsolt állapotban amelyik laza  azon húzzál egy fél fordulatot  meg az átváltó rugón is 

Előzmény: sooty (96531)
sooty Creative Commons License 2018.03.30 0 0 96531

Szalagokkal probálkozok, csak nem tudom melyiken húzzak, az elsőn vagy a hátsón.

Előzmény: mtz1221 (96530)
mtz1221 Creative Commons License 2018.03.30 0 0 96530

Húzz a szalagon,meg a rudazat rúgóján.

Előzmény: sooty (96529)
sooty Creative Commons License 2018.03.30 0 0 96529

Urak, az miért van, hogy a tlt nem ad le nyomatékot. A műtrágyszórót simán vitte, most meg talajmaróznék de csak üresen forgatja. Mikor beteszem a talajba nem forog, komolyabb gázra elkezd, de haladni nem tudok vele. Amint ujat fogna megint megáll. Tavaly lett teljesen felújítva a hasa alatt is, meg hátul is. Kuplung lenne? Szagameg ilyesmi nincs. A váltó pont úgy működik mint eddig. 

Annyi lett, hogy pár napja csúnyán elaladtam a sárba, úgy kellett kiásni, és akkor a kuplunghoz ment egy csomo sár meg homok.

mtz1221 Creative Commons License 2018.03.27 0 0 96528

Nekem a 2010-es traktoron,a legöregebb 2001-es volt a legfiatalabb meg 2008.Nem látszik köztük most sem különbség.Jól belehetnek azért raktározva,a gyárban gumiból.

Előzmény: csoppika (96526)
mtz1221 Creative Commons License 2018.03.27 0 0 96527

Oroszban belshinától lejjebb ne add.De inkább valami komolyabbat,cultor/mitas/stomilból keress.A sima diagonál is belőlük,szebben szalad mint akármelyik orosz radiál.Nekem 10-12 PR-stől kisebb nem kell az udvaromba.

Előzmény: Törölt nick (96525)
csoppika Creative Commons License 2018.03.27 0 0 96526

Nekem tizenévvel ezelőtt a dneproshina hamarabb öregedett, mint a voltyre... Állítólag a dneproshina gyár fél-egy-két éve megszűnt... Úgyhogy a dátumbélyegzőt azért figyeld...(bár én is vettem 3 éves gumit újnak...)

Előzmény: Törölt nick (96525)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.27 0 0 96525

Sziasztok!

 

Ti melyik gumit mondanátok tartósabbnak? 

 

Találtam egy eladót, állítólag ő eredeti orosz gumit árul aminek 37% kaucsuktartalma van, Dneproshina a márkája. 85/darab áron.

Valóban tovább bírja mint a Voltyre? Vagy kb egy sz@r mind a kettő?

mtz1221 Creative Commons License 2018.03.26 0 0 96524
Előzmény: sooty (96523)
sooty Creative Commons License 2018.03.26 0 0 96523

Haveromnak van egy kis japán traktorja. Egyben van a hidraulika és a váltó olaj. Milyen olajat rakjunk bele?

Mannol Iso 46, vagy valami automata váltó olaj?

Törölt nick Creative Commons License 2018.03.26 0 0 96522

A cég is ide viszi a munkahengereket. A főnököm mondta a címet :)  Meg azért remélem lesz rá garancia is.

Előzmény: mtz1221 (96515)
gjoni zoli Creative Commons License 2018.03.26 0 0 96521

Köszi úgy csináltatja az adagolósom a csöveket!

Előzmény: mtz1221 (96520)
mtz1221 Creative Commons License 2018.03.26 0 0 96520

Fasza lett a hangja,megbocsájtok.Hol vetett a normális nagynyomású csöveket ??

Előzmény: gjoni1978 (96519)
gjoni1978 Creative Commons License 2018.03.26 0 0 96519

https://www.youtube.com/watch?v=ck9m_k7opcI       ezt akartam elsőre is.

gjoni1978 Creative Commons License 2018.03.26 0 0 96518

Már értem ez nem az a link hoppá.

Előzmény: mtz1221 (96516)
gjoni1978 Creative Commons License 2018.03.26 0 0 96517

Ezt nem értem.

Előzmény: mtz1221 (96516)
mtz1221 Creative Commons License 2018.03.26 0 0 96516

Ez mát több a sokknál,miért politizálsz itt is ???

Előzmény: gjoni1978 (96514)
mtz1221 Creative Commons License 2018.03.26 0 0 96515

Remélem nem 2X 20000+,de ne sajnáld ha rendesen meg csinálták többet nem lesz gond vele.

Előzmény: Törölt nick (96511)
gjoni1978 Creative Commons License 2018.03.26 0 0 96514

https://www.youtube.com/watch?v=JjpBLv8UAM0      Régebbi videó óta adagoló és nyomócsöveket kicseréltem,már most szépen jár minden fordulaton!

nagytojás Creative Commons License 2018.03.25 0 0 96513

Értem de annyi ellemhez is meg küldik amenyihez szükséges és benn van mind a három féle gumigyűrü

Előzmény: Myrrdin (96510)
nagytojás Creative Commons License 2018.03.25 0 0 96512

Valahol falsot kap szívó oldalon vagy a szivattyú tömítésénél vagy a gumicsönél mind kettőt érdemes cserélni

 Ha így néz ki ami szét hullott akkor ez orosz gyors csatlakozó ha nem hozzá való speciális köz csavart tettél a cserés helyére az ellen darabjádól is ki kell venni a rugót golyót rugó tartót és jó lessz

Előzmény: Kicska Ferenc (96509)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.25 0 0 96511

Kellemes délutánt, a javítás pontosan 20.000ft + áfa. A 9000 csak a karmatyú és gumigyűrü :)

Előzmény: mtz1221 (96497)
Myrrdin Creative Commons License 2018.03.24 0 0 96510

Köszönöm! De ez nekem nem lesz jó mert én most egyedileg akarom össze rakni a vezértömböt szekciónként. A felújító készlet nálam nem játszik. És még a méreteiket sem írják. Na mindegy szétszedem aztán majd lesz valahogy.

Előzmény: nagytojás (96508)
Kicska Ferenc Creative Commons License 2018.03.24 0 0 96509

sziasztok!

teljes felujjitáson vagyok túl a piros csodán viszont két dologba megakadtam az egyik az az hogy nagyon habzik a kormányszervó olajom mitöl lehet a másik pedig a hátsó munkahengerem egyik tömlöjénél ki kellet cserélnem a közcsavart és volt egy rugó egy kehely és egy golyó szétugrott és fogalmam sincs hogy lehetett!tudnátok segíteni?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!