az elmult napokban tobbszor is 15-20perc autozas utan dadogos, kihagyos, kicsit erotlen a motor, foleg alapjaraton pofog. - gondoltam trafocsere lesz, volt mar ilyen, tartok is magamnal (sarga engine led vilagit, vagy villog).
leallitom, ujra beinditom hiba legtobbszor nem is jelentkezik, de a LED meg vilagit. ezt eljatszotta 3-4x az elmult napokban. a sarga engine led is eltunik egy hosszabb szunet utan.
jo, akkor VAG-COM-mal megneztem. ekkor mar csak a check engine egett, de a motor szepen jart alapjaraton is. ezt dobta:
Csak annyit fűznék hozzá hogyha fojtószelep hiba akkor ingadoznia is kéne alapjáraton nem?Én élőadatokkal kezdeném,ha ott rendbe van minden akkor lehet tovább keresgélni!Egyébként ez hirtelen jött elő vagy már volt előzménye?
Félreértesz, én nem szeretnék ebbe belemenni. Minden esetre hibát csak diagnosztikával lehet megtalálni, diagnosztika alatt nem csak a számítógépes hibakeresést értem. Muszáj rászánni az idöt, különben tippelgetsz, és vagy bejön, vagy nem.
Én a több szem többet lát elvén elvinném egy másik mühelybe is.
Volt egy szoruló kompresszorom, ami rövid igeig okozott fordulatszám csökkenést, de mire eljutottam a szerelöhöz már ledarálta tengelyröl az összes bordát.
A szakszerviz felejtös, nem a szerelésböl élnek, ennek megfelelöen a szaktudásuk is annyi. Viszont azt jó drágán...
Szerintem rakd rendbe a meleg beállta elött, mert ha nyárig így hagyod, belesül valaki. Ha erös a gyanud hogy a fojtószelep hibás, akkor miért nem cseréled ki? Ha nem jön be, egy hiba már ki van zárva.
Annyira tudtam hogy ebbe fogunk belemenni hogy annyira nem is jók, ha mondanám a nevüket szerintem te is ismered őket:) de tudnék példát mondani, hogy ismerős kihozta az új corsát és a márkaszervizben a garanciás autót nem tudták megcsinálni, vagy volvos ismerőst aki szintén igy járt...
Nem is forditottunk rá nagy figyelmet tél volt pont ott voltam náluk és ha már ott jártam megkértem rakjuk fel gépre nézzük meg.. Mentünk pár kört, ki be kapcsoltuk, de semmi hibát nem irt és menetkozben nincs baja este is volt stb stb úgymond az autónak nincs "hibája" mint amikor hallod a kerékcsapágyat veszel egy újat kicseréled mész tovább, szóval itt ebben az esetben marad a tippelgetés, elsőre annyit mondott fojtószelep tisztitással kezdené, aztán eljöttem azóta nem is beszéltünk erről mert tél volt, de most hogy itt a jóidő bosszant, nyilván elvihetném szakszervizbe ahol legombolnak sok pénzzel, de gondoltam egy árva kérdést fel lehet itt tenni hogy találkozott e valaki ilyen problémával?! Azért tippelek én is a fojtószelepre mert ha lehuzom a stekkert akkor úgy viselkedik az autó mint mikor bekapcsolom a klímát, annyi kivétellel hogy most már le is all alapjáraton, 2500as fordulatnál van egy pici torpanás amit a feleségem észre se vesz annyira pici, illetve ha megy a klíma van hogy utána nem indul elsőre, gyujtás le vissza szivattyú feltőlt és indul pöcre, illetve nem emeli meg az alapjáratot klímánál ezért tippelek fojtószelepre, más is ezzel kezdte, neten is olvasgatok alapjárat ingadozást stb stb fojtószelep gondok miatt, addig amig nem muszáj nem vinném szervizbe hogy lerangassanak, barátomék meg úgy televannak hogy 2-3 napra le kéne rakni az autót, az autó menetkész jön megy, feleségem azt mondja hagyjam neki nem is kell klíma szóval igy állunk, ha tudom megcsinálom neki és jó érzés lesz belül ha nem akkor szerviz...
Volt szervizben! Nem tudjak! Diagnosztikan is! És nagyon jó szerelők, mert a barátaim is, de csak vakarták a fejük ők is mert nem lattak ilyet, az autóink 99%át is én csinálom, én a fojtószelepre tippelek, mert van hogy utána nehezen indul... Nyilvan ha valaki leirni hogy fojtószelep nem rohannék és vennék egyet 40ezerert..
A szerelö mühelye felé. Diagnosztikára van szükség, nem tippelgetésre. Ha valaki most azt írná, igen lehet hogy a fojtoszelep, akkor mi a követkzö lépés? Egy tipp alapján kicseréled az alkatrészt?
van egy 2000évjáratú AHW motorkódú 1.4 benzines 6n2 polonk és az lenne a gondom vele ha bekapcsolom a klímát(digitális) télen le volt húzva, hogy legyen fűtés, akkor alapjáraton remeg az egesz kaszni, az elején csak leesett az alapjárat és remegett most már le is áll ha nem tartom a gázon a lábam, fordulaton nem csinalja, gépre raktuk semmit nem ir, klíma amúgy jéghideget fúj, valakinek valami ötlet merre kéne elindulni?
Hali!1999es Aqy kódos Golf IV es Rendszer túl dús P0172 hibakoddal.Légtömegmérőt megpucoltam,folytószelepet is.Első szonda 0,1-0,8 között ugrál.Csöveket is végignéztem nem látom sehol hogy lyukas lenne.Valakinek valami ötlete esetleg.Első hátsó szonda is szinte uj 30000km van bennük.
Szia! Igen ezt a hibát tárolta. De a tulaj elmondása szerint mikor volt betét cserélve utána is világított. Kiderűlt,hogy akkor nem illesztették tanították a fékpárna vastagságát. Reméljük ezzel megoldódik.
2017-ben még használtam a Lane Assist-ot nyári kerekekkel rendesen müködött, télen lemezfelnik voltak majd visszarakva az alufelniket most nyárra be tudom x-elni a Lane Assist de nem történik semmi.
Mi lehet a hiba oka
Hol lehetne bekapcsolni és mivel lehetne.
Köszönöm ha valakinek lenne ötlete vagy tapasztalata
Az elsők is hasonló vastagságúak mint a hátsók. Hibakód:10613248-15-ős vonal 1405 00(000) valószínűtlen jel. Időszakos- igazolva-tesztelve a memóriatörlés óta.
Sziasztok! Adott egy Audi a8-2011évjárat. A műszerfalon világít a brake pad visszajelző. Az autón a hátsó betétek alig kopottak kb6-8mm. Kopásjelző vezeték szakadás nincsen. Egy hibakódot találtunk 15-ös vonal valószínűtlen jel nincs igazolva. Valakinek lenne ötlete milyen probléma lehet? A választ előre is köszönöm.