Már mint írtam korábban is 1 gombos kulcshoz gumilapot Debrecenben a Peugeot szervízben vettem volt nekik raktáron is, pontosan már nem emlékszem az árra de olyan 1500-2000 között volt .
Hibakód olvasáskor nyomás hibát ír az autó!Nagynyomású szelep cserélve lett most pedig a nagynyomású szivattyút cseréli a szerelő ha minden igaz!Azt nem értem hogy mi az összefüggés hogy kb 10-15 km folyamatos használat után csinálja csak?!Ha városon belül megyek vele ennyit akkor nem csinálja és szépen megy az autó!Egyébként azt veszem észre hogy ilyenkor amikor elmegy majd vissza jön a turbó nyomás közel sem olyan erős az autó mint amilyennek lennie kellene!Abban eggyet értünk hogy kicsit erősebb kigyorsításkor jelentkezik a hiba!
Vizet kapott, konkrétan vízben állt az elektronika, csak találgatunk hogy kerülhetett oda víz, de valószínű a szélvédő alatti esőlevezető eldugulása lehetett a probléma forrása, máshol nem tudott elfolyni a víz ( idén meg elég kevesett esett az eső ), valahogy oda került...de hogy valójában mi történhetett....? A dugulást meg fa levelelek okozták, hát nem csak árnyékot adnak...
Utolért engem is a kulcsvégzet kiesett a gomb, sebaj nekem egygombos kulcs van de kis kézügyességgel, pár szerszámmal, beleaplikáltam a kétgombos távirányítóénak a nagyobb gombját, tuti lett olyan mint a gyári :) de a lényeg,
Kicseréltem a törött kartercsövet és most csökken az átlagfogyasztásom már 9.0 alatt van, hétfőn diag de ha jól sejtem addigra semmi baja nem lesz a kocsinak...
Alapjárati motor tisztítás, és az adalékos benzin meg a sebességszenzor csere....gyertya csere még hátra van, de ezek szerint nagyrészt ez volt a baja....
A 3.0V6 coupehoz továbbra is javaslom a 74Ah-ás aksit. Ha előfordul, hogy keveset de gyakran mész, akkor javaslom ezen belül a calciumosat.
Az interneten találsz akku-árusokat, ahol fel vannak tüntetve a méretek - illetve a balos-jobbos is fontos, mert keresztbe nem elég hosszúak a kábelek.
Szóval megméred az aksi-tartó műanyag dobozod belső méreteit, lerajzolod magadnak semitikusan az aksit, rárajzolod, hogy hol van a plusz és a minusz és ezen rajz alapján tudsz válaszani a kínálatból.
Ha ez bonyolult, akkor egyszerűen nézz ki egy olyan akkumlátorost a közeledben, ahol jó árfekvésben találsz aksikat, vidd oda az autót és cseréltesd le vele. (nem javaslok múltiból aksit venni!!!- ki tudja mióta áll ott)
Végül valóban fontos lenne, hogy a műanyag doboz teteje is rá tudjon menni, mert akkor kapásból leírom hogyan "csomagultuk be" GUN kollégával aksijainkat, ami extra télbiztonságot ad :-)
Én most rendeltem egy komplett kulcsot(távirányítósat). Nekem 28000 Ft - ot mondtak, igaz nekem 99 -es coupem van es 2.0 ás. Salgótarjáni Pony autóházban ( Pug márkaszervíz) rendeltem. Ezek szerint ekkora külömbségek lennének???
Érdekes.
Amúgy tudtommal lehet rendelni bele azt a kis gumit, feltéve ha már nem barmolták szét a kulcsodat teljesen.
Már jó rég irtam ide.Szóval van nekünk egy 98-as évj.3.0 V6 406 Coupe.Jah ahogy kicsit vissza olvastam nekünk Gyöngyösön 7.500Ft-ért csinálták a Peugeot szervizben a computeres átvizsgálást.
Viszont volna egy olyan problémánk,hogy a kulcsnak a központizár nyito gombja tönkre ment ,elvitte Apum Hatvanba ott valamit szét vágtak rajta utána meg össze szigetelö szallagozták a kulcsot ,de továbbra sem müködik,meg kérdeztem Gyöngyösön ott viszont azt mondták egy db. kulcs 47 ezer Ft. körül van,mondom manuálisan nyitja ennyiért még inkább jó lesz igy is,de azért csak zavar :S Tudtok essetleg valami olcsóbb megoldást?
Meg a másik kérdésem milyen akksit ajánlanátok bele,mert amivel vettük ,valami daewoo zselés akksi(nem lehet után tölteni) megadta magát,most a scirocconak az akksija van benne de ez egy 74Ah Hoppecke utántölthetös amire viszont nem lehet rá tenni a müanyag tetejét ,mert hát nagyobb mint az elözö.
Egyébként más komolyabb baja lekopogom szerencsére azóta sincs:)Viszont lassan jön a 200.000 kmes kötelezö nagy szerviz az viszont huzós lesz:(
A helyzetem a következő!Adott egy 406 2.0 hdi autó!A betegsége az hogy időszakosan megszűnik létezni a turbó az autóban ilyenkor hiába lépek a gázra az autó nem akar gyorsulni!90-es tempot tudom tartani vele de a fogyasztása ilyenkor 16 liter körül van ezen kilvül abban a pillanatban amint kihagy a turbó a motor öndiagnosztika visszajelző kigyullad és iszonyatosan elkezd kormolni az autó!Legutóbb 2 napja hoztam el a szerelőtől aki a nagynyomású szenzort cserélte mert 99 % hogy az a baj!Sajnos ez nem jött be!Segítségeteket szeretném kérni hogy akkor mi lehet még?A tegnapi napon ujra produkálta ezt a hibát amint 4.-ből ki akartam gyorsítani!Aztán egyszer csak 10 km után a turbó újra ment de a kis hülye motor lámpa azóta is világít és az autó még mindig 10 liter fölött fogyaszt!
Nekem a belinkelt alsó képen a 7 számú alkatrészt kellet cserélni. Lötyögtek a helyükön. A szerelő srác terhelten, palyszerrel nézte meg. Kb 5 mm mozogtak.
2009.07.02.-i számlámon bruttó 4929.- a diagnosztika és hibakeresés.
Azért került rá sor, mert előző nap szabin voltam és asszonykámmal elmentünk kicsit csavarogni. Otthontól egy fél órányira megálltunk mert a természet visszakövetelte az ásványvizet. Nem tudtuk folytatni az utat, mert a kocsi nem akart beindulni! Még az indítómotor sem mozdult meg! Ráadott gyújtásnál elég jól hallható sípolás jött a motortérből. Akksi le, egyik cigi a másik után, akksi vissza, csak nem jó. Két órán keresztül próbálkoztam az indítással, már kezdett fáradni az akku. Persze próbáltam megtalálni a sípolás forrását, de a magas frekvencia miatt mindig máshonnan véltem hallani a zajt (meg persze az asszonykából is ilyenkor törtek elő a költői kérdések). Szóval fogalmam sincs mi sípolhatott, de egyszer csak ELKUSSOLT! Gyújtás le, kulcs ki, kulcs be, indít... pöccre beröffent! Persze a diagnosztika szerint az autónak semmi baja... >:( szerencsére azóta sem.
sajna nem jó hozzá. Más az alsó szem kialakítása és mérete legalább is a servisbox ábrái és cikkszámai szerint, de ha tévednék valaki javítson ki! Úgy hogy sorry!