Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

csabais Creative Commons License 2016.01.06 0 0 359718

3 gyerekülés befér, és van 3 db 3 pontos őv is!

Előzmény: Merci124 (359709)
csabais Creative Commons License 2016.01.06 0 0 359717

Hát de!  :-)

Előzmény: fetitaco (359708)
didyman Creative Commons License 2016.01.06 0 0 359716

Csak nagyon óvatosan merek írni, mert én merciből mindig lukra futok itt :D , de ha van alapjárati motor, akkor az tipikusan szeret így hülyülni "errefelé", ha koszos. Ha minimális gázt adsz és tartod a pedált, akkor nem áll le?

Előzmény: Gordonmuvesz (359714)
''csiga Creative Commons License 2016.01.06 0 0 359715

A Renaultosok fórumába olvasgattam bele.

 

Az 1.5 DCI motor is konstrukciós hibás, de ott a hajtókarcsapágyakat cserélik kb 100.000 Km-ként, 10 ezrenként Elf 5W40 tán Evolution 900 olajcsere. Hidegen nem taposni, és kimennek a világból.

 

Nemrég egy 378.000 Km-t futott 1.5dci, mínusz tízen akárhány Celius fokbani  indítását tették a youtubra. Hát mit mondjak, "első rúgásra". :)

 

 

Gondoltam van itt is megoldás, de ezek szerint nincs. Még azon is agyalgatok, hogy nem-e az alulméretezett főtengely a nyomatékok hatására deformálódik, ami az alátámasztási helyeken ( nyugvó csapágy) jelenik meg, és emiatt nem lesz összefüggő az olajfilm.

 

Vagy mittudomén... :))

 

 

 / Az olajos fórumot olvasom az elejéről, még csak 2006-nál járok, de lesz majd kérdésem, ha nem gond! /

Előzmény: SLX-350 (359713)
Gordonmuvesz Creative Commons License 2016.01.06 0 0 359714

Sziasztok! 190e 2.0 mercim van. Minden rendben van vele, reggeli indításnál szépen beindul, rögtön felmegy kb 1300 fordulatra utánna le kb 500-600-ra és vagy leál vagy kis gondolkodás után felviszi kb 1200-re majd vissza, megint ha nagyon lemegy tesz egy ujabb kört és végűl megálapodik 800-900-nál. Ha leáll a második vagy harmadik próbálkozásnál már minden ok. Ezt akkor csinálja ha a motor teljesen kihűlt.

Válaszokat előre is köszönöm!

SLX-350 Creative Commons License 2016.01.06 0 0 359713

Igazad van, konstrukciós hibával nem számoltam.  :((

Előzmény: ''csiga (359704)
Stanca W202 Creative Commons License 2016.01.06 0 0 359712

Rakotom persze!! Tudod: elore feher vagy sarga... ;) a kadmium meg borostyan dolgokba ne menjunk bele. a tompitott mellett amugy sem ervenyesul sztem. a helyzetjelzos-kodlampas emberektol meg amugy is rosszul vagyok.

Előzmény: fetitaco (359711)
fetitaco Creative Commons License 2016.01.06 0 0 359711

A helyzetjelző helyett kötöd vagy mellé?

Előzmény: Stanca W202 (359710)
Stanca W202 Creative Commons License 2016.01.06 0 0 359710

DE DE!!! KOSZONOOOOM!!! :D

Előzmény: fetitaco (359708)
Merci124 Creative Commons License 2016.01.06 0 0 359709

Urak!

S class W220 320 CDI –be hátul van isofix? illetve hány üléshez 2 vagy 3, befér egyáltalán a 3 gyerekülés?

Neten úgy láttam hogy nincs középen, betehető utólagosan, ki van-e képezve a váz a csavar részére?

Ugyanez a kérdés az E class W211 esetében.

fetitaco Creative Commons License 2016.01.06 0 0 359708
Előzmény: Stanca W202 (359707)
Stanca W202 Creative Commons License 2016.01.06 0 0 359707

Meg nem. :( nem volt idom ra. De ami kesik nem nyulik!! :D

es az izzo lesz am a legnagyobb feladat... pirosban, feherben van. de sarga egyenlore nincs. izzolakk meg ilyen dolgok azok meg tudod milyenek.

 

Előzmény: fetitaco (359706)
fetitaco Creative Commons License 2016.01.06 0 0 359706

Megy már az ámerikai világítás? :)

Előzmény: Stanca W202 (359705)
Stanca W202 Creative Commons License 2016.01.06 0 0 359705

Szep napot mindenkinek!! :D

''csiga Creative Commons License 2016.01.06 0 0 359704

Szia SLX-350!

 

Az ismerősöm műhelyébe láttam már eltört főtengelyeket,  ha jól emlékeszem a kuplung felöli első csapágy környékén törtek el, nem vagyok benne biztos, de tán azok Franciák voltak és a kettős tömegűt kiváltó kuplunggal voltak szerelve.

 

 

Mivel kifejezetten ezt a motortípust említette, éltem a gyanuval, hogy típushiba lehet. Hülye mindenhol van, ócska olaj így bármelyik gépbe kerülhet, de ilyen hibával csak ezt a típust említette. BMW mittudomén melyik típusában meg egy egyszerű hidegindító spray használatától elreped a henger...

 

 

Szóval vissza a Mercedeshez. A főtengelytörés csak a tgk-nál van, feltehetően nem bírja a nagyobb tömegű tgk  oda-vissza rángatását. Szgk-nál ugyanis nem találkoztak ilyennel.

 

A nyugvó csapágyak berágódásai - mivel más kenési helyen nem fordult elő ilyen gond - lehet a túlmelegedés miatt, ha rosszul van tervezve az olajszivattyú, hogy mennyi olajnak kéne a csapágynál  elfolyni,  hogy hűtse. Vagy a motor túl sok gázolajat ( városi üzemmód, gyorsítások) enged a motorolajba,  és az felhígul, emiatt esik annyira vissza a viszkozitása, hogy nem tud elég vastag olajfilm kialakulni, és idővel berágódik.

 

Vagy tényleg elszámoltak valamit a tervezésnél, mert az internetes keresésre kidobta, hogy másnak is vannak ilyen gondjai....

 

Megpróbálok részletesebb infót gyűjteni, de az aki konkrétan szerelte a Sprintert, az egy igaz ügyes szerelő, de nagyképű,   emiatt én nem kedvelem, nem beszélek vele. Majd kapcsolattartó útján... :) 

Előzmény: SLX-350 (359703)
SLX-350 Creative Commons License 2016.01.06 0 0 359703

Szia Csiga,

 

".... a főtengely nyugvó csapágyai berágódtak ... elő szokott fordulni a főtengely törés is  .... ez típushiba lenne, vagy esetleg simán csak rossz olajat használnának? ... "

 

Tapasztalatom és egyben meggyőződésem hogy (legalább) az előírt minőségű olajat (legfeljebb) az előírt időközönként cserélve ilyen hiba nem fordulhat elő.

Előzmény: ''csiga (359698)
cuba.71 Creative Commons License 2016.01.06 0 0 359702

Ismerettségi körömben nekem is van egy Sprinteres 220 cdi biturbo,az is 200.000környékén kiforgatta magaalól az egyik fél nyugvócs.-at,pedig normálisan volt szervizelve.

Szerintem pedig mivel az egy hosszított,magasitott verzió,igen ALUL van motorizálva,bármilyen jól is megy,nembeszélve arról milyen súlyokkal megy.

Előzmény: ''csiga (359698)
Gyuri 83 Creative Commons License 2016.01.06 0 0 359701

Behr ment bele. 

Előzmény: cuba.71 (359691)
Gyuri 83 Creative Commons License 2016.01.06 0 0 359700

Sziasztok! Behr termosztátot tettem bele. 

Előzmény: csabais (359690)
didyman Creative Commons License 2016.01.05 0 0 359699

Egy bizonyos AZ mesterizé olajjal voltak ilyen mendemondák. :-)

Előzmény: ''csiga (359698)
''csiga Creative Commons License 2016.01.05 0 0 359698

Sziasztok!

 

Tisztelettel érdeklődnék az Uraktól!

 

Kedves ismerősömmel ( autószerelő) beszélgettünk a motor olajokról és szóba hozta, hogy egy másik - közös ismerős - szerelőnek kellett már kétszer is kölcsönadnia a műhely egy részét, mert a Mercedes Sprinter csak ide fért be.

 

A hiba másodszor is z volt, hogy a főtengely nyugvó csapágyai berágódtak annyira, hogy gyakorlatilag motor cserés lett. 10.000 Km-ként volt olajcserés, hogy mit tettek bele, azt nem tudom.

 

 

Csak nem hagyott nyugodni a dolog, így keresgettem a neten, és hamar adott mindjárt két találatot is:

 

 

http://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__3430709-szerintetek-mi-oka-lehet-hogy-egy-kimeletesen-hajtott-sajat-sprinter-315-cdi-23

 

 

http://www.sprintermotor.hu/rovatok/karosultak_jelentkezeset_varjuk/jelentkezes/

 

 

Sőt, azt mondta, hogy a Sprintereknél elő szokott fordulni a főtengely törés is. Ha jól emlékszem CDI 220 motorokat,  (2003-2009) vagy épp az újabbakat? említette.

 

A kérdésem az lenne, hogy ez típushiba lenne, vagy esetleg simán csak rossz olajat használnának? 

malenykij polgar Creative Commons License 2016.01.05 0 0 359697

Előzmény: öreglala (359687)
Smafu.w126 Creative Commons License 2016.01.05 0 0 359696

Van összesen 3 hsz-e indexen, itt ez az első, se puszi se pá, a minimum illem sem használva, de már segedelmezzünk....

Szerintem a minimum, hogy sziasztok, jelenlegi dátum tekintetében egy BUÉK is belefér..... :)

Előzmény: cuba.71 (359695)
cuba.71 Creative Commons License 2016.01.05 0 0 359695

Berobbant a Mókus?:DD

Előzmény: Smafu.w126 (359693)
Ritchie87 Creative Commons License 2016.01.05 0 0 359694

A w211 is rozsdaboglya tud lenni??? Ez nekem újdonság.Haveromé 2007-es évente 3 szor van lemosva, heti egyszer bécsbe megy vele, télen áll rajta a sós sár. Semmi baja eddig. Vagy szerencséje van, vagy változott valami. 

Nekem nagyon tetszik a 203-as is,  de nem fogok venni, mert gyalázatosan nézett ki nagyon sok, az ajtók alján, sárvédő sarkain, alul a bekötéseknél, meg szinte minden élnél.Ha eddig nem rozsdállt,  majd nálam.

 

Smafu.w126 Creative Commons License 2016.01.05 0 0 359693

Neked is szia, és BUÉK!

Előzmény: CSOKI 5 (359689)
Sprinter CDI Creative Commons License 2016.01.05 0 0 359692

Nem tudok semmiről, ami a rozsdásodási hajlamon változtatott volna. Nyilván a fiatalabbakon kevésbé látszik. Van most nálam egy 270-es, azon például az összes fém cső a motortérben kézzel eltörhető. A vízhűtőbe dugott vízcsövek végei úgy feldagadtak, hogy nem lehet kihúzni őket. A bölcső szita. A kombi hátfalajtó még egy 210-hez viszonyítva is szégyen. Mindenkinek vannak elméletei, hogy melyik nem rohad. Olyan ez, mint a fogyasztás téma.

 

A 210 még nincs meghirdetve sem. Majd ha lesz rendszám a 211-en. Mikor meghirdetem, itt is fogjátok látni. ML-em már nincs.

Előzmény: thosy (359685)
cuba.71 Creative Commons License 2016.01.05 0 0 359691

Csak BEHR,vagy WAHLER termosztátot kultivál a M.B.,semmi mást.

Előzmény: Gyuri 83 (359684)
csabais Creative Commons License 2016.01.05 0 0 359690

Milyet tettél bele?

Előzmény: Gyuri 83 (359684)
CSOKI 5 Creative Commons License 2016.01.05 0 0 359689

Tud valaki segíteni abban világít a motor kontrol lámpa és azóta úgy megy az autóm hogy ha tartok egy fix sebességet mintha játszanék a gázpedállal.Tehát hullámzóan megy. W 169 150-es benzines.Ez elött ivolt egy Renault Espacem de az 1.9-diesel volt és ugyan ezt csinálta .Kicserélték az EGR-t és meg javult de z diesel volt .

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!