Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Chris78hu Creative Commons License 2010.11.12 0 0 28633

Szia.

 Nálam ugyan a 2.1 tdi-nél volt ilyen" nem akar menni és csak füstöl" probléma.

Nekem ezt az EGR szelep okozta. Ez hivatott a kipufogogáz 1 kis részét a motorba visszajutani. Hátul a kipufogosornál van és 1 fém csövönn a szivosorba engedi vissza motorféknél a kipufogógázt.

Előzmény: kiszsiros (28620)
rsi Creative Commons License 2010.11.12 0 0 28632

Na jó... Akkor lemászok a sámliról... Már a nyakamon volt a hurok... :-))))

Előzmény: ratisrdt (28631)
ratisrdt Creative Commons License 2010.11.12 0 0 28631

Ezt nem bántás képpen írtam, hanem "le a kalappal", hogy sokszor beidézel régi hozzászólásokat, amiket érdemben fel lehet használni!

 

Üdv!

Előzmény: rsi (28630)
rsi Creative Commons License 2010.11.12 0 0 28630

rati!

 

Most miért bántasz??? Hát ezt érdemlem??? Enniy év után???... :-))

Egyébként a hozzászólásom "Gyozi2" személyének, illetve aktuális felbukkanásának szólt...

 

rsi

Előzmény: ratisrdt (28624)
ratisrdt Creative Commons License 2010.11.12 0 0 28629

Azért remélem visszamentél hozzá! Ha meg ismerős, akkor csak beismerné a hibáját. Ha meg nem, akkor jöhet a reklám!

 

Üdv!

Előzmény: kiszsiros (28620)
ratisrdt Creative Commons License 2010.11.12 0 0 28628

Üdv a fórumon! Nekem is 2.0-ás van, csak 1996-os a lelkem.

Van Haynes és magyar leírás is. Dobj egy mélcímet és elküldöm neked.

 

Üdv!

Előzmény: viewdetails (28619)
ratisrdt Creative Commons License 2010.11.12 0 0 28627

Könnyű bizniszelni az Ebayen? Ha nem tartalak fel, akkor írd le légy szíves, hogyan működik a vásárlás? Mennyit kell kontaktolni az eladóval, PayPal nyitás, meg ilyenek érdekelnek. Lassan kéne vennem hátsó dobot az autóra és hát jó árban vannak még szállítással együtt is.

 

Üdv!

Előzmény: toeguep (28611)
ratisrdt Creative Commons License 2010.11.12 0 0 28626

Te a kétgombos kulcsra gondolsz? Csak azért kérdem, mert itt sokan azt írták, hogy az újabb kulcsok esetén csak a teljes házat tudják cserélni, gombot nem.

 

Üdv!

Előzmény: Pug 306 GTI (28617)
ratisrdt Creative Commons License 2010.11.12 0 0 28625

Állítólag nagyon profik! Ezt megjegyzem magamnak.

Előzmény: Northman75 (28616)
ratisrdt Creative Commons License 2010.11.12 0 0 28624

Te nagyon tudod, hogy egy adott témához melyik hozzászólás passzol. Ezt hogyan viszed véghez? .-)

 

Üdv!

 

 

 

 

Előzmény: rsi (28618)
ZolKa Creative Commons License 2010.11.12 0 0 28623

Betegségük a beázás...

Előzmény: Northman75 (28609)
ZolKa Creative Commons License 2010.11.12 0 0 28622

A rail nyomás szabályzószelepre gondolsz szerintem. Háááát nem tudom de szerintem nem a rail nyomás krönykén kellene keresni először a hibát hanem a turbó vezérlésében.

 

Lehet érdemes lenne a 28422 -es hozzászólásban leírtaknak utánajárni először...

 

 

Előzmény: kiszsiros (28610)
Tamás406 Creative Commons License 2010.11.11 0 0 28621

Üdv! Ezt a tanulópénzt már én is kifizettem párszor. Mindig az ismerős a legdrágább. Legtisztább a márkaszervíz, számla, garancia van, kiszerelt alkatrészt a csomagtartóba, új alkatrész szállító levelét a kis kezembe bele!

Előzmény: kiszsiros (28620)
kiszsiros Creative Commons License 2010.11.11 0 0 28620

Szia!

 

Hála a jó égnek ez a szerelő nem a pénzre megy rá!Ami alkatrészeket kicserlget csak próba képpen teszi bele a kocsiba amíg rá nem jön hogy pontosan mi a baja aztán ha végre megvan akkor tudjuk melyik alkatrészt kell cserélni és akkor kell majd fizetnem!Elképzelhető hogy az előző szerelő baklövése miatt beázott fedélzeti is sz...kodik!Sajnos az egy nagy baklövés volt tőlem!Szettben vette meg a vezérműszílyat aztán kiderült hogy a görgőket ki sem cserélte plussz valami csavart elfelejtett vissza tenni a hűtő rendszerbe és 10 km alatt az összes hűtővizet bele nyomta a motortérbe(légszűrőben állt a víz)Szóvalnem kizárt hogy konkrétan ő is tehet a jelenlegi állapotról de mivel ismerős volt számlát nem adott így hát hiába mennék vissza bele verni a fejét!Nem véletlen mondják hogy olyan szakemberrel ne dolgoztass aki azonnal ráér!Nem véletlen ér rá mindig......Tanuló pénzt újra megfizettem azt hiszem!

Előzmény: Gyozi2 (28613)
viewdetails Creative Commons License 2010.11.11 0 0 28619

Sziasztok,

 

sikerült beruháznom egy 97-es, benzines 2 literesbe, egyelőre még az összeszokás van, ehhez jól jönne valami Owners Manual, esetleg tud valaki egy linket adni ez ügyben? Köszönöm! :)

rsi Creative Commons License 2010.11.11 0 0 28618

Gyozi2!

 

A világért sem szeretnék tolakodó lenni, de ajánlom figyelmedbe a 28571. sz. hozzászólásom...:-)

 

rsi

Előzmény: Gyozi2 (28613)
Pug 306 GTI Creative Commons License 2010.11.11 0 0 28617

jó vételt csináltál. pug szalonban kemény 1500Ft/db.

Előzmény: toeguep (28611)
Northman75 Creative Commons License 2010.11.11 0 0 28616

Korábbam itt a fórumon olvastam erről a linkről, nem tudom hirtelen, ki találta meg...., talán érdemes lenne fontolóra venni.....

 

http://www.injektor.hu/

Előzmény: kiszsiros (28610)
ratisrdt Creative Commons License 2010.11.11 0 0 28615

Viszont lett volna egy majdnem felújított autód! :-)

Előzmény: Gyozi2 (28613)
ratisrdt Creative Commons License 2010.11.11 0 0 28614

Nem is tudtam, hogy van már magyar Ebay is! :-)

Előzmény: toeguep (28611)
Gyozi2 Creative Commons License 2010.11.11 0 0 28613

szia,

A kicserélek mindent sorban és majd csak jó lesz- típusú autójavítás célra vezet, csak eszetlen és drága.

Nem akarom persze látatlanban fikázni a szerelődet, de a mielőtt mindent kicseréltetsz ami szóba jön a hibakódokból, inkább

vidd el egy jó diagnosztához a kocsit.

Neten találsz több céget akik nem csak hibakódot olvasnak de gondolkodnak is.

Én találtam olyan céget, aki rárak egy műszert a kocsira a motorvezérlő elé és regisztrál minden adatot.

Ebbő kiszűrhető milyen be vagy kimenet volt hibás, melyik jel volt limiten kívül, stb.

Sajnos ez időigényes és az idő pénz....

De a drága alkatrészcsere, ha felesleges, meg kidobott pénz.

 

A saját példámból kiindulva: nekem a következőket javasolták cserélni :

turbo, vezérlő szelep, motorvezérlő, kipufogó kiégetés, injektor.  Egy csatlakozó hiba volt az ok, mint kiderült.

 

 

 

Előzmény: kiszsiros (28610)
azur700 Creative Commons License 2010.11.11 0 0 28612

Már mint írtam korábban is 1 gombos kulcshoz gumilapot Debrecenben  a Peugeot szervízben vettem volt nekik raktáron is, pontosan már nem emlékszem az árra de olyan 1500-2000 között volt .

toeguep Creative Commons License 2010.11.11 0 0 28611

Sziasztok,

Én ebay-en rendeltem 1 gombos kulcsba gumibetétet. Múlt héten meg is jött, megbizható a srác (ha valakit érdekel).

http://viewitem.eim.ebay.hu/PEUGEOT_KEY_FOB_REPLACEMENT_RUBBER_BUTTON_205306_406/220693016234/item

Nyilván célszerű lenne többet rendelni, mert szinte duplája a szállitási költség a termék árának (~4000Huf volt a 2db.). :(

Üdv.:

K. I.stván

 

kiszsiros Creative Commons License 2010.11.11 0 0 28610

Szia!

 

Hibakód olvasáskor nyomás hibát ír az autó!Nagynyomású szelep cserélve lett most pedig a nagynyomású szivattyút cseréli a szerelő ha minden igaz!Azt nem értem hogy mi az összefüggés hogy kb 10-15 km folyamatos használat után csinálja csak?!Ha városon belül megyek vele ennyit akkor nem csinálja és szépen megy az autó!Egyébként azt veszem észre hogy ilyenkor amikor elmegy majd vissza jön a turbó nyomás közel sem olyan erős az autó mint amilyennek lennie kellene!Abban eggyet értünk hogy kicsit erősebb kigyorsításkor jelentkezik a hiba!

Előzmény: Mogyis Pitty (28605)
Northman75 Creative Commons License 2010.11.10 0 0 28609

Vizet kapott, konkrétan vízben állt az elektronika, csak találgatunk hogy kerülhetett oda víz, de valószínű a szélvédő alatti esőlevezető eldugulása lehetett a probléma forrása, máshol nem tudott elfolyni a víz ( idén meg elég kevesett esett az eső ), valahogy oda került...de hogy valójában mi történhetett....? A dugulást meg fa levelelek okozták, hát nem csak árnyékot adnak...

Előzmény: ZolKa (28607)
Pug 306 GTI Creative Commons License 2010.11.10 0 0 28608

köccci

 

írtam neki.

Előzmény: Mogyis Pitty (28606)
ZolKa Creative Commons License 2010.11.10 0 0 28607

Ha minden igaz akkor holnap tudom megnézni.

 

Nem igazán lehet cserélegtni.

 

A gyárinak mi volt a baja?

Előzmény: Northman75 (28591)
Mogyis Pitty Creative Commons License 2010.11.10 0 0 28606

A FAP-al kapcsolatban keresd meg a 607-es fórumról BETQ -T

Ő lehet ,tud segíteni.

Előzmény: Pug 306 GTI (28589)
Mogyis Pitty Creative Commons License 2010.11.10 0 0 28605

Ja a tömeg mérőt cseréltem ki ,nem javítható.

Ha veszel bele csak amilyen volt benne ,én próbáltam utángyártottat de rosszab volt vele mint a régivel.

Olyan 25000 pénzre számíthatsz..

Előzmény: Mogyis Pitty (28604)
Mogyis Pitty Creative Commons License 2010.11.10 0 0 28604

Kellene kérned kölcsön pár napra egy légtömegmérőt.

Nekem egyszer csinált ilyet és még annó játszadoztam vele mert a hiba olvasásnál egyszer max szenzor, máskor gázpedál pozíció érzékelőt vert bele.

Sajna a légtömeg mérőt nem ,pedig a három kis lemezkéből ami érzékel ,2-tő el volt tőrve.

Kicseréltem és azóta jó minden.

Nekem akkor jelenkezett a hiba amikor inbtenzívebben adtam a pofájának....

 

Egy próbát megérne mert a túrbó ,vagy megy -vagy nem!!!

 

SZERINTEM EZ LESZ A BAJOD..

Előzmény: kiszsiros (28596)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!